Quote:
Kun je trouwens in de sandbox er voor kiezen om sabatage / stormen / uitbraken uit te zetten? Dus met andere woorden: kun je gewoon een park bouwen zonder alle rompslomp van chaos.
Gepost door: Doobieters op 16-11-2021 11:14
Gepost door: Doobieters op 16-11-2021 11:14
Dacht van wel, had naar de opties gekeken dit weekend met mijn zoontje.
Je kon best wel wat dingen uitzetten. Wat gewoon chill is als je je park wilt bouwen.. Moet alleen zelf eerst alles unlocken
En nee ik ga niet die 100% save game gebruiken
edit:
We have released Update 1.1.5, a hotfix for the PC version of Jurassic World Evolution 2, to address various GPU related issues on PC.
Please find the full list of patch notes below:
Fixed issue where the game was only supporting DX12 Feature Level 12_0 - it now supports DX12 Feature Level 11_0 and 11_1 as well
Lowered minimum GPU memory restrictions to widen the range of specifications able to run the game - Note: The minimum required PC specifications per se have not changed; this means that when attempting to play on lower specification systems the game might not run as intended.
Updated how the game selects which GPU to use, making the game more robust in selecting the appropriate card
More information added to GPU error messages on startup; it now lists which GPU it is trying to run the game on
Fixed issue where the game 'flickers'
Fixed a minor DLSS memory leak
Crash fixes
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Jurassic World Chaos Theory heb ik 100% nu yaay!
Moet nog wel veel dino's researchen voor mijn database tho, maar jesus.....
Toen braken mijn vogels uit, helemaal moeten herstellen en was ik blut en toen kwam er een storm.... GG, ik had maar mijn laatste save gereload en die birds meteen getranqed en heb gewacht op die storm
Denk dat dit mijn eerste stressmoment van de game was, was niet heel relax
Anyhow!
Hier weer wat plaatjes.. Ik doe alleen de link dit keer anders wordt mijn post zo lang
Hier een click!
Daar een click!
Overal een click click!
Tenminste, ik lees nu The Evolution of Claire en dat wordt daar genoemd. Ik weet dat het een soort veredelde fan-fic is, maar het idee is heel logisch. Ze rommelden toch al zoveel aan de genen.
- Ik snap wat mensen bedoelen als ze het over de campaign hebben. Traag gedoe, weinig spannends aan. Echt een veredelde tutorial, dat was in deel 1 echt beter.
- De interface mag hier en daar wel wat beter, zeg. Of duidelijker. R is bijvoorbeeld de knop om naar je ACU station te gaan. (Vroeger kon je daar een 2e auto inhuren, maar die optie zie ik hier niet, dus dan maar een hele 2e station bouwen.) Als ik naar m'n 2e station wil, probeer ik natuurlijk 2x R in te drukken. Maar nee, dat werkt niet, ik moet met een extra knop naar m'n 2e station gaan.
- Was het niet zo dat je in deel 1 de camera draaide met de rechtermuisknop, ipv de middelste? Wat is dit wennen zeg, zeker omdat die wieltjesknoppen lang niet zo makkelijk in te drukken zijn. En ik kan de optie om het te veranderen ook niet vinden bij de settings. Ik heb nog 2 ongebruikte knoppen op m'n muis, dan doe ik dat liever.
- Er zitten een paar verbeteringen in, bijvoorbeeld dat je niet meer elektriciteitstorens hoeft te plaatsen. Maar tegelijk heb je weer een paar nieuwe irritaties. Zoals dat de fuel opraakt, o.a. voor generatoren. Ik hoop echt dat er snel een upgrade komt waarbij je dat op automatisch hervullen kan zetten, want dit is zwaar irritant. Hetzelfde met constant dino's checken. Ik snap het, het is best logisch, maar dit moet zo vaak dat ik een 2e ACU station heb moeten bouwen.
- Van deel 1 wist ik dat je prima kleine carnivoren kon zetten bij sauropoden. Dus ik zette net vrolijk 4 Deinonychus bij m'n Diplodocus... en weg Diplodocus. Dat was wel gaaf en onverwacht.
Tot nu toe dus... 4 negatieve ervaringen en 1 positieve. Laten we hopen dat Chaos Theory echt leuk wordt.
Ben nu aan Chaos Theory begonnen, dat is al wel vermakelijk. Maar JP begint traag zeg.
Campagne zou eigenlijk Tutorial moeten heten.
Chaos Theory zou eigenlijk Campaign moeten heten.
Gemiste kans hier
Dat gezegd te hebben, ik vindt de behaviours van de dino's wel erg vet en je moet op veel letten wil je ze samen zetten en dat ze elkaar niet blijven aanvallen.
Jouw 4de punt
Quote:
Het spel legt dit niet uit (wat erg jammer is). Maar wat je nu gebruikt zijn backup generatoren en dienen echt alleen voor backups.Er zitten een paar verbeteringen in, bijvoorbeeld dat je niet meer elektriciteitstorens hoeft te plaatsen. Maar tegelijk heb je weer een paar nieuwe irritaties. Zoals dat de fuel opraakt, o.a. voor generatoren
1 Van de eerste dingen die je zou moeten researchen is de Power Station. Deze hoef je niet te refuelen elke x.
Dus zo een backup generator moet je bij je carnivoren zetten en indien (door een storm) je power uitvalt, dan gaat die backup generator werken en breken je dino's niet uit.
Maar tot nu toe is Chaos Theory gaaf.
Want de likes/dislikes zijn verraderlijk. Zo houden velociraptors van compsognathusen... OM OP TE ETEN! Dus tenzij je constant je compies wilt aanvullen, wil je die niet bij elkaar zetten.
Omdat het spel je in het begin wel heel veel van die kleine predatoren geeft, heb ik nu heel veel enclosures nodig om al m'n dino's te showen. Velociraptor, dilophosaurus, coelophysis, proceratosaurus... allemaal apart omdat ik het niet vertrouw om ze bij andere dino's te zetten.
Misschien maar eens gewoon proberen en dan merk ik het wel. Ik lees ergens online dat je bv. proceratosaurus kunt zetten bij 'armoured herbivores and sauropods.'
Quote:
Ik heb er ook nog niet heel veel mee gerommeld, maar misschien beetjr aanhouden zoals in JE1. Medium Carnivores kunnen vaak met kleinere, bijvoorbeeld Dilophosaurus samen met Giganotosaurus en Trodons met de Carnotaurus. Kleine carnivoren kunnen ook vaak samen met Sauropods omdat die simpelweg te groot voor de kleine jagers.
Heeft iemand al een goede diagram gevonden met daarin welke dino's goed bij elkaar te zetten zijn?
Want de likes/dislikes zijn verraderlijk. Zo houden velociraptors van compsognathusen... OM OP TE ETEN! Dus tenzij je constant je compies wilt aanvullen, wil je die niet bij elkaar zetten.
Omdat het spel je in het begin wel heel veel van die kleine predatoren geeft, heb ik nu heel veel enclosures nodig om al m'n dino's te showen. Velociraptor, dilophosaurus, coelophysis, proceratosaurus... allemaal apart omdat ik het niet vertrouw om ze bij andere dino's te zetten.
Misschien maar eens gewoon proberen en dan merk ik het wel. Ik lees ergens online dat je bv. proceratosaurus kunt zetten bij 'armoured herbivores and sauropods.'
Gepost door: Canyarion op 01-12-2021 15:45
Want de likes/dislikes zijn verraderlijk. Zo houden velociraptors van compsognathusen... OM OP TE ETEN! Dus tenzij je constant je compies wilt aanvullen, wil je die niet bij elkaar zetten.
Omdat het spel je in het begin wel heel veel van die kleine predatoren geeft, heb ik nu heel veel enclosures nodig om al m'n dino's te showen. Velociraptor, dilophosaurus, coelophysis, proceratosaurus... allemaal apart omdat ik het niet vertrouw om ze bij andere dino's te zetten.
Misschien maar eens gewoon proberen en dan merk ik het wel. Ik lees ergens online dat je bv. proceratosaurus kunt zetten bij 'armoured herbivores and sauropods.'
Gepost door: Canyarion op 01-12-2021 15:45
Introducing the Kronosaurus, Dsungaripterus, Minmi, and Wuerhosaurus. Together, these land dwelling dinosaurs, and marine and flying reptiles will make the perfect additions to your Jurassic World’s.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Bedankt voor de tips Kosmonaut. Ik heb een beetje zitten testen vanavond.
Coelophysis bij Majungasaurus, leek me niet zo'n gekke combinatie. Maar de Coelophysis werden zo ongelukkig van een carnivoor erbij, dat ze elkaar gingen doden. Totdat ze met zo weinig waren dat ze lonely werden.
Quote:
Vertel dat aan de Deinonychuses die m'n Diplodocus doodden. Misschien dat de raptor-achtigen wel grote grazers aankunnen?
[..]Kleine carnivoren kunnen ook vaak samen met Sauropods omdat die simpelweg te groot voor de kleine jagers.
Gepost door: Kosmonaut op 01-12-2021 17:02
Gepost door: Kosmonaut op 01-12-2021 17:02
Ik heb even geen andere plek om over dit spel te praten, dus daar ben ik weer.
Ligt het aan mij of is dit spel enorm traag, veel trager dan het origineel? De helft van de tijd is het gewoon wachten tot ik genoeg geld heb voor een nieuwe dino/attractie.
JWE1 was lekker gestroomlijnd. De eilanden gingen van makkelijk naar moeilijk. Je hoefde ook nooit lang op geld te wachten. Je kreeg continu kleine missies die je bezighielden en ook nog eens geld opleverden, win-win dus.
Maar deel 2 voelt alsof ze het zelf amper getest hebben.
Voorbeeldje: gisteravond kon ik een nieuwe dino maken, een Suchomimus. De eerste eieren waren niet zo goed, dus daarna nog een keer geprobeerd. Ik las dat die dieren met minimaal 3 willen zijn, maar dat zou gewoon meer dan 2 miljoen dollar kosten. Dan maar eerst sparen voor 2, dan komt die 3e later wel.
Op het moment dat ik m'n eerste had, kon ik een Fish Feeder onderzoeken. Maar voordat m'n researchers dat onderzoek af hadden, was er al 1 Suchomimus losgebroken vanwege de honger en eenzaamheid. Na een hoop gedoe kon ik gaan sparen voor de 3e Suchomimus. Uiteindelijk ben ik de halve avond bezig geweest om 1 nieuwe type dino te plaatsen.
En nu heb ik een 3-sterren-park en kan ik gaan sparen voor een T-Rex. Misschien dat ik die over een paar dagen heb...
Het spel is zo ontiegelijk traag. Ik hou er niet van om het constant op 3x speed te zetten, maar het lijkt wel alsof de developers het spel zo gemaakt hebben dat je dat wel moet doen.
Quote:
Jwe1 was niet gestroomlijnd, dat was gewoon veel te simpel. Het maakt niet uit wat je deed, geld stroomde binnen. Gelukkig hebben ze blijkbaar geluisterd naar de kritiek vanuit de reviews en van de fans.
Argh! Hebben jullie wel eens dat je berichten hier niet geplaatst worden als je op 'verzenden' klikt? Dit is nu al de 2e keer dat ik een lang verhaal helemaal opnieuw moet typen...
Ik heb even geen andere plek om over dit spel te praten, dus daar ben ik weer.
Ligt het aan mij of is dit spel enorm traag, veel trager dan het origineel? De helft van de tijd is het gewoon wachten tot ik genoeg geld heb voor een nieuwe dino/attractie.
JWE1 was lekker gestroomlijnd. De eilanden gingen van makkelijk naar moeilijk. Je hoefde ook nooit lang op geld te wachten. Je kreeg continu kleine missies die je bezighielden en ook nog eens geld opleverden, win-win dus.
Maar deel 2 voelt alsof ze het zelf amper getest hebben.
Voorbeeldje: gisteravond kon ik een nieuwe dino maken, een Suchomimus. De eerste eieren waren niet zo goed, dus daarna nog een keer geprobeerd. Ik las dat die dieren met minimaal 3 willen zijn, maar dat zou gewoon meer dan 2 miljoen dollar kosten. Dan maar eerst sparen voor 2, dan komt die 3e later wel.
Op het moment dat ik m'n eerste had, kon ik een Fish Feeder onderzoeken. Maar voordat m'n researchers dat onderzoek af hadden, was er al 1 Suchomimus losgebroken vanwege de honger en eenzaamheid. Na een hoop gedoe kon ik gaan sparen voor de 3e Suchomimus. Uiteindelijk ben ik de halve avond bezig geweest om 1 nieuwe type dino te plaatsen.
En nu heb ik een 3-sterren-park en kan ik gaan sparen voor een T-Rex. Misschien dat ik die over een paar dagen heb...
Het spel is zo ontiegelijk traag. Ik hou er niet van om het constant op 3x speed te zetten, maar het lijkt wel alsof de developers het spel zo gemaakt hebben dat je dat wel moet doen.
Gepost door: Canyarion op 03-12-2021 13:06
Ik heb even geen andere plek om over dit spel te praten, dus daar ben ik weer.
Ligt het aan mij of is dit spel enorm traag, veel trager dan het origineel? De helft van de tijd is het gewoon wachten tot ik genoeg geld heb voor een nieuwe dino/attractie.
JWE1 was lekker gestroomlijnd. De eilanden gingen van makkelijk naar moeilijk. Je hoefde ook nooit lang op geld te wachten. Je kreeg continu kleine missies die je bezighielden en ook nog eens geld opleverden, win-win dus.
Maar deel 2 voelt alsof ze het zelf amper getest hebben.
Voorbeeldje: gisteravond kon ik een nieuwe dino maken, een Suchomimus. De eerste eieren waren niet zo goed, dus daarna nog een keer geprobeerd. Ik las dat die dieren met minimaal 3 willen zijn, maar dat zou gewoon meer dan 2 miljoen dollar kosten. Dan maar eerst sparen voor 2, dan komt die 3e later wel.
Op het moment dat ik m'n eerste had, kon ik een Fish Feeder onderzoeken. Maar voordat m'n researchers dat onderzoek af hadden, was er al 1 Suchomimus losgebroken vanwege de honger en eenzaamheid. Na een hoop gedoe kon ik gaan sparen voor de 3e Suchomimus. Uiteindelijk ben ik de halve avond bezig geweest om 1 nieuwe type dino te plaatsen.
En nu heb ik een 3-sterren-park en kan ik gaan sparen voor een T-Rex. Misschien dat ik die over een paar dagen heb...
Het spel is zo ontiegelijk traag. Ik hou er niet van om het constant op 3x speed te zetten, maar het lijkt wel alsof de developers het spel zo gemaakt hebben dat je dat wel moet doen.
Gepost door: Canyarion op 03-12-2021 13:06
SW-6758-0881-4299
Maar als ik de enige ben die er last van heeft, hoor ik het ook graag. Misschien doe ik iets gigantisch fout. Of is m'n fout het niet op 3x speed te willen spelen?
Ze zijn weer terug
Update 1:
"Hello Park Managers!
Grab your Ranger Gear, because we're heading out on an archeological dig! We're excited to announce the Early Cretaceous Pack coming to Jurassic World Evolution 2 on 9 December. The Early Cretaceous Pack adds two new land dinosaurs, one new flying reptile, and one new marine reptile to the game, all from the Early Cretaceous Era.
You'll be getting to know Wuerhosaurus, Minmi, Dsungaripterus and Kronosaurus a little better over the next week, but you can check out the Species Field Guide for Kronosaurus in the video below:
Source: https://youtu.be/bW1UnZDzcd0
If you find yourself in Hyde Park in London on 8 and 9 December, you can see the Kronosaurus come to life over the Serpentine during the evening, after sunset.
Releasing alongside the Early Cretaceous Pack is free Update 1! The Jurassic World Evolution 2 team has been hard at work making this world evolved even bigger than before. Update 1 will introduce more playable maps, more building sets, rock perch points for flying reptiles, and several other quality of life changes. and bug fixes. Read on to learn more:
DFW/JP Building Sets
Buildings and fences from the Department of Fish and Wildlife will be available in Sandbox Mode starting from 9 December. If you enjoyed the campaign mode and wanted to continue building using the DFW's building set, you'll be able to use them very very soon. Update 1 includes a full set of DFW buildings, from Restrooms and Lagoons, to Hotels and Viewing Platforms. We're also releasing additional Jurassic Park themed buildings, specifically Lagoons and Aviaries, so you can have marine and flying reptiles in your Jurassic Park era Sandbox.
📷 Campaign Sandbox Levels
After Update 1 you can use the five campaign maps in Sandbox Mode. Revisit the Arizona desert, the Washington State mountains, the Pennsylvania airport, the forests of Oregon, and Yosemite National park in Sandbox and create some amazing dinosaur parks or facilities. We can't wait to see what you build in these locations. Which map will you build on first?
Flattened Sandbox Levels
Do you prefer to start with a blank slate in Sandbox Mode? After Update 1 you can! When you start up Sandbox Mode you will now have the option to start with a completely flat, tree-less version of any map. You can then modify the map topography and flora as you wish!
📷
Rock Perch Points
Speaking of flying reptiles: they can now perch on rocks placed inside an Aviary, letting you and your guests appreciate their majesty when they rest between flights.
Balance Changes
We've done a few changes to game balancing based on some of your feedback. The frequency of storms and disease outbreaks in Chaos Theory should be less frequent after this patch, as should disease outbreaks in Easy and Medium difficulty Challenge levels. We've also made some tweaks to the Dominance stat, which should cut down on dinosaur fights, as well as decreased the likelihood of dinosaur fights causing injuries. Finally, we've rebalanced the combat stats of dinosaurs that can be involved in group hunts.
Accessibility Additions
Update 1 also comes with several accessibility additions. We've added in different subtitle colours for each speaker, an adjustable autosave frequency, and the game can be paused during cutscenes.
The DLC and free Update 1 will release on 9 December at 14:00 GMT, or at the following times in the time zones listed below:
15:00 CET
09:00 EST
06:00 PST
01:00 AET (on 10th Dec)
We hope you're looking forward to all these new changes and additions. Update 1 will come with various other tweaks and bug fixes, and the full list of patch notes will be released on launch, 9 December. Let us know what you think in the comments below! Be sure to keep an eye out on our socials for more information and screenshots about the dinosaurs and reptiles from the Early Cretaceous Pack. You can follow us on Twitter, Facebook and Instagram, or join the discussions on our forums! " -- Francesca Falcini, Community Manager.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Na 22 uur spelen kreeg ik vandaag dan eindelijk een T-Rex.
En nu lukt het me niet om m'n park hoger te krijgen dan 3,2 sterren. Ik kan gewoon niet ontdekken waar het aan ligt. De 'Appeal' zit op 180%, de 'Amenities' op 100%. Ik heb op 1 of 2 na alle dino's gemaakt die ik unlocked heb. De visibility van de dino's is niet 100%, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.
Waar ik nu tegenaan loop is dat ik al m'n geld uit moet geven aan het vervangen van dino's, want alles is van de ouderdom dood aan het gaan. Zelfs die 3 Suchimimus' waar ik het gister (!) over had zijn dood gegaan van de ouderdom. Ik was nog net op tijd om 1 te 'voeren' aan m'n Rex, om nog wat 'infamy' te krijgen.
Ik heb vanmiddag wel al m'n amenities getweakt voor meer profit, dat leggen ze ook amper uit. Dus wat doe ik fout??!!?
In deel 1 was het zoveel duidelijker wat je moest doen om meer sterren te krijgen. Je zag dan dat je meer dino-soorten moest maken, of moest werken aan je attracties enzo.
Hier? Geen idee dus. Bij het aantal species staat 20/1, alsof 1 het ultieme doel is.
Ik begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat je de 1e level van Chaos Theory niet uit hoeft te spelen om de 2e te unlocken. Tot een paar uur geleden ging ik daar wel vanuit en daarom was het extra frustrerend dat m'n park niet meer beter werd.
Hebben jullie trouwens ook constant Jeeps die de lucht in vliegen, rangers die op een heuvel schieten die tussen de dino en hen in zit, dino's die vast komen te zitten of aan het glitchen zijn, etc? Ik hoop dat ze deze bugs op 9 december verhelpen.
Ik hou er niet van om negatief te zijn, maar ik vond deel 1 echt 4x leuker dan dit deel. Het is dat ik zo'n gigantische fan van JP ben, daarom vind ik het nog net vermakelijk.
Quote:
Ik weet het, ik weet het!!Nou, nadat er weer een bericht verdwenen is nadat ik op 'Verzenden' klikte, ga ik voor de 3e keer een post helemaal opnieuw typen. (Maar het is fijn dat Ktugach het probeert te verhelpen.)
Na 22 uur spelen kreeg ik vandaag dan eindelijk een T-Rex.
En nu lukt het me niet om m'n park hoger te krijgen dan 3,2 sterren. Ik kan gewoon niet ontdekken waar het aan ligt. De 'Appeal' zit op 180%, de 'Amenities' op 100%. Ik heb op 1 of 2 na alle dino's gemaakt die ik unlocked heb. De visibility van de dino's is niet 100%, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.
Waar ik nu tegenaan loop is dat ik al m'n geld uit moet geven aan het vervangen van dino's, want alles is van de ouderdom dood aan het gaan. Zelfs die 3 Suchimimus' waar ik het gister (!) over had zijn dood gegaan van de ouderdom. Ik was nog net op tijd om 1 te 'voeren' aan m'n Rex, om nog wat 'infamy' te krijgen.
Ik heb vanmiddag wel al m'n amenities getweakt voor meer profit, dat leggen ze ook amper uit. Dus wat doe ik fout??!!?
In deel 1 was het zoveel duidelijker wat je moest doen om meer sterren te krijgen. Je zag dan dat je meer dino-soorten moest maken, of moest werken aan je attracties enzo.
Hier? Geen idee dus. Bij het aantal species staat 20/1, alsof 1 het ultieme doel is.
Ik begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat je de 1e level van Chaos Theory niet uit hoeft te spelen om de 2e te unlocken. Tot een paar uur geleden ging ik daar wel vanuit en daarom was het extra frustrerend dat m'n park niet meer beter werd.
Hebben jullie trouwens ook constant Jeeps die de lucht in vliegen, rangers die op een heuvel schieten die tussen de dino en hen in zit, dino's die vast komen te zitten of aan het glitchen zijn, etc? Ik hoop dat ze deze bugs op 9 december verhelpen.
Ik hou er niet van om negatief te zijn, maar ik vond deel 1 echt 4x leuker dan dit deel. Het is dat ik zo'n gigantische fan van JP ben, daarom vind ik het nog net vermakelijk.
Gepost door: Canyarion op 04-12-2021 22:35
Na 22 uur spelen kreeg ik vandaag dan eindelijk een T-Rex.
En nu lukt het me niet om m'n park hoger te krijgen dan 3,2 sterren. Ik kan gewoon niet ontdekken waar het aan ligt. De 'Appeal' zit op 180%, de 'Amenities' op 100%. Ik heb op 1 of 2 na alle dino's gemaakt die ik unlocked heb. De visibility van de dino's is niet 100%, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt.
Waar ik nu tegenaan loop is dat ik al m'n geld uit moet geven aan het vervangen van dino's, want alles is van de ouderdom dood aan het gaan. Zelfs die 3 Suchimimus' waar ik het gister (!) over had zijn dood gegaan van de ouderdom. Ik was nog net op tijd om 1 te 'voeren' aan m'n Rex, om nog wat 'infamy' te krijgen.
Ik heb vanmiddag wel al m'n amenities getweakt voor meer profit, dat leggen ze ook amper uit. Dus wat doe ik fout??!!?
In deel 1 was het zoveel duidelijker wat je moest doen om meer sterren te krijgen. Je zag dan dat je meer dino-soorten moest maken, of moest werken aan je attracties enzo.
Hier? Geen idee dus. Bij het aantal species staat 20/1, alsof 1 het ultieme doel is.
Ik begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat je de 1e level van Chaos Theory niet uit hoeft te spelen om de 2e te unlocken. Tot een paar uur geleden ging ik daar wel vanuit en daarom was het extra frustrerend dat m'n park niet meer beter werd.
Hebben jullie trouwens ook constant Jeeps die de lucht in vliegen, rangers die op een heuvel schieten die tussen de dino en hen in zit, dino's die vast komen te zitten of aan het glitchen zijn, etc? Ik hoop dat ze deze bugs op 9 december verhelpen.
Ik hou er niet van om negatief te zijn, maar ik vond deel 1 echt 4x leuker dan dit deel. Het is dat ik zo'n gigantische fan van JP ben, daarom vind ik het nog net vermakelijk.
Gepost door: Canyarion op 04-12-2021 22:35
Je moet je paden breder maken, dan schiet je naar de 5 sterren! Kijk deze video maar eens vanaf 2:50:
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?