Quote:
[..]Laat je hem afgeven bij een pakketpunt, kans dat je hem ook nog eerder in huis hebt en verkleint de kans op een lege doos.
Gepost door: Wojak op 06-11-2024 08:06
Gepost door: Wojak op 06-11-2024 08:06
Ja ff kijken wat de opties zijn. Meeste afhaalpunten bij mij zijn tot 5 of 6 open. Meende dat andere producten van direct.playstation gewoon via DPD werden bezorgd en het mooie daarvan is is dat die bij mij altijd in de ochtend komt en als ik er niet ben ligt het tussen 12:00 en 13:00 zelfde dag al bij een afhaalpunt.
Quote:
Ik heb in september een discdrive besteld bij PS Direct en die werd toen bezorgd door PostNL. [..]
Ja ff kijken wat de opties zijn. Meeste afhaalpunten bij mij zijn tot 5 of 6 open. Meende dat andere producten van direct.playstation gewoon via DPD werden bezorgd en het mooie daarvan is is dat die bij mij altijd in de ochtend komt en als ik er niet ben ligt het tussen 12:00 en 13:00 zelfde dag al bij een afhaalpunt.
Gepost door: Wollewillie op 06-11-2024 08:16
Ja ff kijken wat de opties zijn. Meeste afhaalpunten bij mij zijn tot 5 of 6 open. Meende dat andere producten van direct.playstation gewoon via DPD werden bezorgd en het mooie daarvan is is dat die bij mij altijd in de ochtend komt en als ik er niet ben ligt het tussen 12:00 en 13:00 zelfde dag al bij een afhaalpunt.
Gepost door: Wollewillie op 06-11-2024 08:16
Maar een week eerder werd een DualSense controller, ook besteld bij PS Direct, bezorgd door DHL.
🇺🇦 💙💛
Quote:
[..]
Mag ik €800 van Ktugach en Yorn lenen?
Gepost door: Mr_style op 05-11-2024 20:23
Mag ik €800 van Ktugach en Yorn lenen?
Gepost door: Mr_style op 05-11-2024 20:23
En al gekregen?
Er ging iets mis bij het ophalen van de track&trace gegevens."
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Quote:
Cookies verwijderen uit/in je browser wil wel eens helpen, daarna opnieuw inloggen.Misschien omdat het nog vroeg is, maar bij mij werkt de track&trace van Sony/DHL niet. In de app een wit leeg scherm en in de browser een foutmelding: "Oh nee!
Er ging iets mis bij het ophalen van de track&trace gegevens."
Gepost door: Munchkin op 06-11-2024 10:20
Er ging iets mis bij het ophalen van de track&trace gegevens."
Gepost door: Munchkin op 06-11-2024 10:20
Meestal raadplegen wij ook alle-storingen, geeft vaak een accuraat overzicht of er (ergens) een storing is.
01011001 01001111 01001100 01001111
Quote:
Misschien omdat het nog vroeg is, maar bij mij werkt de track&trace van Sony/DHL niet. In de app een wit leeg scherm en in de browser een foutmelding: "Oh nee!
Er ging iets mis bij het ophalen van de track&trace gegevens."
Gepost door: Munchkin op 06-11-2024 10:20
Er ging iets mis bij het ophalen van de track&trace gegevens."
Gepost door: Munchkin op 06-11-2024 10:20
Heb ik ook, denk dat je t&t pas actief is zodra hij echt opgehaald/gescanned is
Vraagje. Mijn ps5 online abbo loopt over 7 dagen af. Nu wil ik wachten met verlengen tot BF ivm aanbieding. Ik neem aan dat als ik het dan weer opnieuw afsluit dat ik gewoon bij alle maand3lijke games kan die ik afgelopen jaren heb geclaimd... moet ik nog iets uitzetten. Ik heb geen geld op mijn account staan.
Quote:
Je hoeft niets te doen, zodra je weer een betaald (Premium/Extra/Essential) abonnement afsluit kun je weer bij je maandelijkse games. Hoi allemaal.
Vraagje. Mijn ps5 online abbo loopt over 7 dagen af. Nu wil ik wachten met verlengen tot BF ivm aanbieding. Ik neem aan dat als ik het dan weer opnieuw afsluit dat ik gewoon bij alle maand3lijke games kan die ik afgelopen jaren heb geclaimd... moet ik nog iets uitzetten. Ik heb geen geld op mijn account staan.
Gepost door: J-master op 06-11-2024 11:15
Vraagje. Mijn ps5 online abbo loopt over 7 dagen af. Nu wil ik wachten met verlengen tot BF ivm aanbieding. Ik neem aan dat als ik het dan weer opnieuw afsluit dat ik gewoon bij alle maand3lijke games kan die ik afgelopen jaren heb geclaimd... moet ik nog iets uitzetten. Ik heb geen geld op mijn account staan.
Gepost door: J-master op 06-11-2024 11:15
Automatisch verlengen heb je ook uitstaan?
01011001 01001111 01001100 01001111
Quote:
Klopt, T&T is nu actief, maar alleen mijn naam en postcode staat erop geen huisnummer...[..]
Heb ik ook, denk dat je t&t pas actief is zodra hij echt opgehaald/gescanned is
Gepost door: Stantana op 06-11-2024 10:59
Heb ik ook, denk dat je t&t pas actief is zodra hij echt opgehaald/gescanned is
Gepost door: Stantana op 06-11-2024 10:59
En op de mail staat wel het adres correct.
PSN: "NL_Kaaskoekje"
Quote:
[..]Je hoeft niets te doen, zodra je weer een betaald (Premium/Extra/Essential) abonnement afsluit kun je weer bij je maandelijkse games.
Automatisch verlengen heb je ook uitstaan?
Gepost door: Wojak op 06-11-2024 11:43
Automatisch verlengen heb je ook uitstaan?
Gepost door: Wojak op 06-11-2024 11:43
Nee. Niet uitstaan... Doe ik dat in de ps app? Er staat geen geld op trouwens . Weet niet of dat uitmaakt?
Quote:
Hm, op de productpagina staat 07-11-2024, hij staat ook in het "Deze week in de winkels" artikel. Foutje van Budgetgaming?
Ik heb de Pro 30th editie besteld dus moet wachten tot de 21ste, Heb een extra controller bij besteld en disk drive al in huis.
Gepost door: Richard3042 op 06-11-2024 10:11
Gepost door: Richard3042 op 06-11-2024 10:11
Kuma!
Quote:
[..]
Nee. Niet uitstaan... Doe ik dat in de ps app? Er staat geen geld op trouwens . Weet niet of dat uitmaakt?
Gepost door: J-master op 06-11-2024 12:25
Nee. Niet uitstaan... Doe ik dat in de ps app? Er staat geen geld op trouwens . Weet niet of dat uitmaakt?
Gepost door: J-master op 06-11-2024 12:25
Ga naar Instellingen > Gebruikers en accounts > Account > Betaling en abonnementen > Game- en app-services.
Selecteer de game- of app-service.
Selecteer Automatisch verlengen uitschakelen
01011001 01001111 01001100 01001111
Quote:
[..]
Hm, op de productpagina staat 07-11-2024, hij staat ook in het "Deze week in de winkels" artikel. Foutje van Budgetgaming?
Gepost door: Monokuma op 06-11-2024 12:27
Hm, op de productpagina staat 07-11-2024, hij staat ook in het "Deze week in de winkels" artikel. Foutje van Budgetgaming?
Gepost door: Monokuma op 06-11-2024 12:27
Klopt, ze zijn aangepast.
Quote:
[..]
Ga naar Instellingen > Gebruikers en accounts > Account > Betaling en abonnementen > Game- en app-services.
Selecteer de game- of app-service.
Selecteer Automatisch verlengen uitschakelen
Gepost door: Wojak op 06-11-2024 12:57
Ga naar Instellingen > Gebruikers en accounts > Account > Betaling en abonnementen > Game- en app-services.
Selecteer de game- of app-service.
Selecteer Automatisch verlengen uitschakelen
Gepost door: Wojak op 06-11-2024 12:57
Nou. Ik zie het niet staan. Daar staan alleen icoontjes van mijn spellen. Of moet ik abbo gewoon opzeggen?
Quote:
[..]
Nou. Ik zie het niet staan. Daar staan alleen icoontjes van mijn spellen. Of moet ik abbo gewoon opzeggen?
Gepost door: J-master op 06-11-2024 13:55
Nou. Ik zie het niet staan. Daar staan alleen icoontjes van mijn spellen. Of moet ik abbo gewoon opzeggen?
Gepost door: J-master op 06-11-2024 13:55
Das via de console, als je het via de app wilt regelen dan ga je naar de store tab, klikt rechtsboven op de 3 streepjes, vervolgens kies je abonnementbeheer en selecteer je de abonnementsinstellingen bij je PS Plus icoon. Daar kan je je abonnement beëindigen en dan staat automatisch verlengen ook uit, je kunt dan wel nog gebruik maken van de resterende dagen.