Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

rdgames

[Begin] |1(1) [Eind]
Door Manuel (5 reacties) op 29-08-2008 08:45
( PM )
hallo

wie heeft er ervaring met rdgames
ze hebben rockband drums in de aanbieding

RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 05-09-2008 13:53
( PM )
hoi..ik ben de eigenaar van rdgames
we zijn nu net een goede maand gestart met onze webside
we proberen hier ook in de shop survey te komen..onze webbouwer onderzoekt of dit gaat lukken..omdat dit denk ik wel intersant is betreft onze prijzen die wij hanteren..
goed ik ga deze site goed in de gaten houden omdat ik wel wil weten wat andere gamers vinden en ervaren

Skull_kid
Door Skull_kid (28498 reacties) op 05-09-2008 15:50
Rol: Forum Moderator
( PM )
Ik vind het stukje dat je hebt geschreven erg slecht voor een eigenaar van een webshop (intersant?!). Ook de zinnen (goed, ik ga deze site goed...) en geen interpunctie..
Dat laat mij meteen twijfelen over een webshop, sorry.
3DS: 3695-0698-7311 - PS4: Devilpuppet_UK - Wii U: Devilpuppet
RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 05-09-2008 16:21
( PM )
was inderdaad erg slordig van mij. daar heb je gelijk in
zal de volgende keer toch eens wat langzamer moeten gaan typen en meer op spelfouten moeten gaan letten..
maar om een aantal spelfouten nu meteen te gaan twijfelen aan een webshop vind ik erg kort door de bocht..
een webshop gaat toch om wat ze er verkopen en of de prijs gunstig is.
goed ik hoop dat ik een beetje jou twijfel heb kunnen weg nemen.

Skull_kid
Door Skull_kid (28498 reacties) op 05-09-2008 16:27
Rol: Forum Moderator
( PM )
Nou, ik had het misschien niet goed geformuleerd, maar zeg nou zelf: als je op bijvoorbeeld bol.com zulke fouten tegen komt, dan heb je toch ook zo iets van "Nou, als het zo is geregeld, hoe is dan de service/afhandeling etc."
Dat heb ik wel in ieder geval.
Ik zal eens een kijkje nemen op jullie website en daarna weer reageren.
3DS: 3695-0698-7311 - PS4: Devilpuppet_UK - Wii U: Devilpuppet
Guybrush
Door Guybrush (55 reacties) op 05-09-2008 16:54
( PM )
De site wel nog wat werk nodig. Ik heb wel een paar punten:

-De contact pagina ziet er een beetje slordig uit. Nu staat er bijvoorbeeld:

Quote:
Contact
RD GAMES
info@rdgames.nl
TEl. 06 - 20 32 71 43
Linie 615
7325 DX Apeldoorn


Dat is best onoverzichtelijk, omdat je niet de gebruikelijke adressennotering aanhoudt. Zo staat het mijn inziens al een stuk beter:
Quote:
RD GAMES
Linie 615
7325 DX APELDOORN

Email: info@rdgames.nl
Tel: 06-20327143 (tussen 09:00 en 2:00)


Ook staan nu alle rubrieken direct onder elkaar, tussen elke twee rubrieken een enter zou al een stuk beter staan.

-Op de link pagina staan allemaal links waar je doelgroep niets aan heeft.

-Taalfouten op de website (niet webside) staan wel erg slordig. Als het een online winkel is, dan wil je toch dat het allemaal nauwkeurig en representatief overkomt. Het moet toch een beetje representatief zijn.

Voorbeeld:
Quote:
Welkom bij RDGAMES,de internetshop voor spelcomputers, games en accessoires.

Wij leveren alle bekende merken zoals PLAYSTATION XBOX en NINTENDO.


Ook leveren wij de PLAYSEAT hier ervaar je racegames nog intenser.


correctie:
Quote:

Welkom bij RDgames, de internetshop voor spelcomputers, games en accessoires.

Wij leveren alle bekende merken, zoals: Playstation, Xbox en Nintendo.

Ook leveren wij de Playseat, hiermee ervaar je racegames nog intenser.



Veel succes in ieder geval.
YoghurtBij
Door YoghurtBij (1276 reacties) op 05-09-2008 17:08
( PM )
Hmmm... Ik ruik onraad in deze webshop, en meestal heeft mijn gevoel gelijk . Maar ik pomp sowieso toch al geen geld in een nieuwe webshops die nog maar net bestaat, als ze financieel slecht gaan dan kun je fluiten naar je zuur verdiende centen.
[PSN] Yoghurt_Bij
RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 05-09-2008 17:26
( PM )
kritiek vind ik niet erg hoor..kan ik mee leven..zal er wat aan gaan doen aan het kontakt pagina..
over het andere bericht zal ik maar geen uitspraken doen.
Skull_kid
Door Skull_kid (28498 reacties) op 05-09-2008 19:27
Rol: Forum Moderator
( PM )
En wederom veel taalfouten. Ik weet niet hoe het komt, maar het staat niet netjes.
Misschien is het een idee om je reacties/artikelen eerst in word te typen, zodat je er spellingcontrole overheen kunt halen.

Verder even een correctie van je bovenstaande bericht (dan zie je wat je fout hebt gedaan. Het is namelijk wel makkelijk om te zeggen dat het niet klopt, maar als je iemand iets wil leren, moet je het goed voordoen):

Kritiek vind ik niet erg hoor, daar kan ik mee leven. Ik zal wat doen aan de contactpagina.
Over het andere bericht zal ik maar geen uitspraak doen.

Succes met je webshop!
3DS: 3695-0698-7311 - PS4: Devilpuppet_UK - Wii U: Devilpuppet
RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 05-09-2008 19:49
( PM )
ik heb hier even beetje rondgelezen .. ik ben niet de enige met spellingsfouten..
het belangrijkste is dat ik een webshop heb waar ik spelcomputers en games verkoop.
en die prijzen die ik hanteer zijn scherp en daar gaat hier toch om bij budgetgaming...
vind het wel erg jammer dat mijn webshop negatief word neergezet..puur alleen om een aantal spellingsfouten.
is het niet voor de meeste gamers belangrijk dat je iets besteld en dat je het dan netjes geleverd krijgt..


YoghurtBij
Door YoghurtBij (1276 reacties) op 05-09-2008 20:13
( PM )
Ja, daar heb je helemaal gelijk in! Maar veel spelfouten en onoverzichtelijke indelingen van teksten hebben op een site geeft wel degelijk een beetje een negatief beeld. Het is als een sollicitatiebrief schrijven met spelfouten en het dan raar vinden dat je geen reactie terugkrijgt. Dat komt bijna op hetzelfde neer als je begrijpt wat ik bedoel.

En ow ja voor ik het vergeet, het is spelfouten en niet spellingsfouten haha
[PSN] Yoghurt_Bij
Styxx
Door Styxx (2231 reacties) op 05-09-2008 20:24
( PM )
Quote:
ik heb hier even beetje rondgelezen .. ik ben niet de enige met spellingsfouten..
het belangrijkste is dat ik een webshop heb waar ik spelcomputers en games verkoop.
en die prijzen die ik hanteer zijn scherp en daar gaat hier toch om bij budgetgaming...
vind het wel erg jammer dat mijn webshop negatief word neergezet..puur alleen om een aantal spellingsfouten.
is het niet voor de meeste gamers belangrijk dat je iets besteld en dat je het dan netjes geleverd krijgt..



Gepost door: RDGAMES op 05-09-2008 19:49


Bij Budgetgaming gaat het om meer dan alleen scherpe prijzen, service is ook een handigheid! En natuurlijk zijn er meerdere mensen die spelfouten maken, maar ik vind het als je representatief bent voor een winkel dan moet je jezelf verkopen. Dat doe je in mijn ogen niet met slordigheden en het gemis aan hoofdletters (gewoon Shift + de desbetreffende letter, doe 's gek, probeer 't!)
Sometimes the same is different, but mostly it's the same - Joshua Micheal Homme
RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 05-09-2008 20:38
( PM )
maar het belangrijkste blijft service en scherpe prijzen.. goed aan service kan je niet meteen achter komen..maar als je kijkt na mijn prijzen die ik hanteer dan zijn die goed.
YoghurtBij
Door YoghurtBij (1276 reacties) op 06-09-2008 10:28
( PM )
Ow ja nog iets, geef geen onjuiste informatie op je site dan kun je beter helemaal geen informatie bij een spel geven. Bij het 1e het beste spel dat ik aanklik is het namelijk meteen al mis. Het gaat om DBZ Budokai Tenkaichi 3 voor Playstation 2 daar zet je neer dat je dat spel ook online kunt spelen, dit geldt echter alleen voor de Wii-versie! Ik begrijp ook wel dat je niet ieder spel hebt gespeeld maar ik vind eigenlijk niet dat je foutieve informatie kunt geven. Kortom ´´Dus, ik doe niet mee´´, haha ik voel me nu net als 1 van die gasten van Dragon´s Den.
[PSN] Yoghurt_Bij
RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 06-09-2008 11:16
( PM )
wij nemen deze informatie over van onze leverancier..en nee ga niet elke spel spelen.. jij wel dan..
ik zou zeggen bekijk de site niet langer als je het niet aanstaat
Racamo
Door Racamo (1045 reacties) op 06-09-2008 11:30
( PM )
Beste eigenaar van RDGames,

uit je reacties blijkt dat het markt onderzoek wat je waarschijnlijk verricht hebt niet helemaal volledig is.
Hoe je nu op je doelgroep (klanten!!) reageert is niet bepaald een slimme zet.
Webshops schieten tegenwoordig als paddestoelen uit de grond, maar zijn ook net zo kwetsbaar en worden makkelijk ook weer vertrapt. Waar je nu mee bezig bent is mensen afschrikken en zelf je shop in een negatief daglicht zetten. Dat vind ik erg jammer want ik had graag iets bij jullie willen bestellen. Die gedachte is nu natuurlijk al verdwenen. Door de moordende concurrentie is het zowiezo al erg moeilijk om bij te blijven en het is ook echt niet zo dat wij ( jouw doelgroep) deze webshop nodig hebben, in tegenstelling tot RDGames die ons wel nodig hebben om brood op de plank te krijgen. Natuurlijk kun je zorgen dat wij overstappen op RDGames, maar niet op deze manier natuurlijk. Een spetterend welkom met wat euro's korting voor de budgetgamers, maar vooral vriendelijkheid en kennis is wat wij verlangen. Hopelijk kun je hierin wat veranderen zodat het een plezier is om bij jullie games te kopen. Toch nog veel succes met de shop gewenst!
ktugach
Door ktugach (10312 reacties) op 06-09-2008 11:32
Rol: Administrator
( PM )
Ik denk dat de eigenaar van RDgames het punt nu wel snapt en hij kan zelf beoordelen of hij wat doet met jullie tips. Ik ben het eens met de mensen die vinden dat de tekst er goed uit moet zien op een website, maar ben het ook eens met RDgames dat dit niet representatief is voor de service van de webshop en levering van spellen.

Verder zijn zo goed als alle winkels afhankelijk van de informatie van hun leverancier, ook winkels als bol.com maken wel fouten bij hun omschrijvingen die ze verkeerd krijgen aangeleverd. Vervelend, maar dat is niet alleen in de gamebranche zo.

Dus, vanaf deze post gaan we het weer hebben over ervaringen met deze shop. Heb je een bestelling gedaan (en afgehandeld), laat het dan even weten.
RDGAMES
Door RDGAMES (10 reacties) op 06-09-2008 12:01
( PM )
goed het laatse wat ik hierover kwijt wil is..dat ik kritiek niet erg vind dat mag..maar het houd een keer op.
ik heb een webshop en ja daar staan ongetwijfeld fouten op..die staan op elke webshop en niet alleen in webshops..hoe vaak geven ze in een winkel geen foute informatie..
dat neemt niet weg dat ik alle vetrouwen heb in mijn webshop en zeker op een aantal punten zal aanpassen..
maar vind ook dat je als nieuwkomer in deze wereld wel wat vetrouwen verdient.

heb al een aantal tevreden klanten en daar gaat het om.

wil het hierbij laten
[Begin] |1(1) [Eind]