Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Game Mania

[Begin]  |260|261|262|263|264|265|266(267)  [Eind]
PePzi NL
Door PePzi NL (664 reacties) op 10-05-2019 00:51
( PM )
Quote:
[..]

Ja tweedehands inderdaad, maar zie ouders tegenwoordig steeds meer naar de CEX trekken. Is opzich ook wel logisch want de prijzen zijn meestal beter en het aanbod is groter en wat je terugkrijgt is meestal ook meer. Niet dat ik het niet jammer vind hoor dat de game mania langzaam aan verdwijnt maarja, heel verassend vind ik het niet, ze hebben niet echt onderscheidend vermogen meer. en tja ik ga niet doen alsof ik alles kan voorzien maar ik denk zelf dat zo'n store niet veel succes zal hebben, maar ja misschien heb ik compleet ongelijk, zal niet de eerste keer zijn
[..]

Wat je ook doet, ga je alsjeblieft niet de mediamarkt spekken, die winkel verdiend het echt om te sterven

Gepost door: Maurits27121 op 09-05-2019 17:07


Prijzen van de CeX beter? Sorry hoor maar zij verkopen een tweedehands Switch voor meer geld dan 'ie nieuw elders is :p Inkoop is daar veel hoger dus je krijgt meer voor je spul sure, maar dat komt dus omdat ze t voor veel te veel geld verkopen.
Sensu
Door Sensu (360 reacties) op 10-05-2019 11:08
( PM )
Quote:
[..]
"maar dat komt dus omdat ze t voor veel te veel geld verkopen."
Gepost door: PePzi NL op 10-05-2019 00:51


*proberen* te verkopen.
[twitch.tv/sensu] Streamt: Sekiro: Shadows Die Twice, Hollow Knight
Doobieters
Door Doobieters (20348 reacties) op 21-05-2019 20:59
( PM )
Nieuwe inruilactie voor de Xbox One X

Klik
Keep absolutely still. Its vision is based on movement.
Door Asimb0mb (305 reacties) op 03-06-2019 13:21
( PM )
Bij hun sales pagina staan sommige Days of Play deals al klaar voor reserveringen. Reserveren geeft je 100 extra spaarpunten, goed meegenomen.

Reserveringen zijn te herkennen aan het rode "Nog x dagen".
Sensu
Door Sensu (360 reacties) op 04-06-2019 15:46
( PM )
Quote:
Bij hun sales pagina staan sommige Days of Play deals al klaar voor reserveringen. Reserveren geeft je 100 extra spaarpunten, goed meegenomen.

Reserveringen zijn te herkennen aan het rode "Nog x dagen".
Gepost door: Asimb0mb op 03-06-2019 13:21


Dus in dit geval alleen voor de Days of Play 1TB PS4. De rest valt daar allemaal niet onder.
[twitch.tv/sensu] Streamt: Sekiro: Shadows Die Twice, Hollow Knight
Door Asimb0mb (305 reacties) op 04-06-2019 16:18
( PM )
Ze hebben het zo te zien aangepast. Zie hier voor een beter overzicht.
Knapejor
Door Knapejor (152 reacties) op 05-06-2019 13:54
( PM )
Helaas zojuist voor niets naar Game Mania gereden.

De reservering voor een Days of Play game had ik gedaan, en hoewel er op de website stond dat deze aanbiedingen pas op 07-06 in gaan kreeg ik wel een SMS bericht dat mijn order klaar lag.

De prijs is deel van mijn order, dus ging er van uit dat ik het kon ophalen voor de gereduceerde prijs, niet dus. Werd me wel gevraagd of ik dan wilde wachten of het product toch al wilde mee nemen voor de reguliere prijs. (Daar ben ik tóch maar niet op in gegaan)
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 05-06-2019 14:01
( PM )
Gisteren ook voor niks naar Game Mania in Haarlem gereden. Op de site raden ze aan om vóóraf je controller in te leveren en een nieuwe te reserveren, maar in de winkel worden geen reserveringen geplaatst omdat ze nog niet weten hoeveel controllers ze geleverd krijgen.

Heel irritante werkwijze van Game Mania dit.
Knapejor
Door Knapejor (152 reacties) op 05-06-2019 14:06
( PM )
Het vervelende is dat ik nu tijd had om het op te halen, en dat ik gelezen had dat na zaterdag het filiaal gaat sluiten.

Nu blijft standaard mijn reservering t/m vrijdag (de ingangsdatum van de actie) liggen, maar eerder kan ik hem niet ophalen. Als ik vrijdag of zaterdag geen tijd zou hebben waar blijft mijn order dan?
Alex
Door Alex (6655 reacties) op 05-06-2019 14:12
( PM )
Quote:
Gisteren ook voor niks naar Game Mania in Haarlem gereden. Op de site raden ze aan om vóóraf je controller in te leveren en een nieuwe te reserveren, maar in de winkel worden geen reserveringen geplaatst omdat ze nog niet weten hoeveel controllers ze geleverd krijgen.

Heel irritante werkwijze van Game Mania dit.
Gepost door: Quetzalcoatl op 05-06-2019 14:01


Typisch, er is vanuit het hoofdkantoor een bericht naar de winkels gestuurd dat er juist wel reserveringen mogen worden aangenomen.

Quote:
Het vervelende is dat ik nu tijd had om het op te halen, en dat ik gelezen had dat na zaterdag het filiaal gaat sluiten.

Nu blijft standaard mijn reservering t/m vrijdag (de ingangsdatum van de actie) liggen, maar eerder kan ik hem niet ophalen. Als ik vrijdag of zaterdag geen tijd zou hebben waar blijft mijn order dan?
Gepost door: Knapejor op 05-06-2019 14:06


Of alle orders gaan mee naar het dichtstbijzijnde filiaal of ze worden geannuleerd. Daar kun je het beste even voor bellen met de betreffende winkel.
Boomerang! Do you want a banana..?
Obleon
Door Obleon (2327 reacties) op 05-06-2019 14:18
( PM )
Normaal is er altijd wel 1 of meerdere game in de aanbieding (wat ook een echte aanbieding is) maar dit jaar niks?.. of zie ik er overheen
Roppie_
Door Roppie_ (280 reacties) op 05-06-2019 14:32
( PM )
Quote:
Normaal is er altijd wel 1 of meerdere game in de aanbieding (wat ook een echte aanbieding is) maar dit jaar niks?.. of zie ik er overheen
Gepost door: Obleon op 05-06-2019 14:18


God of War, Spiderman, Tetris Effect en Days Gone zijn in de days of play sale goedkoper dan de huidige laagste prijs gemeld op BG. Waarom zijn dat geen aanbiedingen? Moeten ze die games dan voor een paar knaken wegdoen?

Alleen GoW vind ik een beetje dubieus, die was immers in februari al eens 2 tientjes, beetje gek dat deze nu voor een tientje meer gaat.
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 05-06-2019 14:43
( PM )
Quote:
[..]

God of War, Spiderman, Tetris Effect en Days Gone zijn in de days of play sale goedkoper dan de huidige laagste prijs gemeld op BG. Waarom zijn dat geen aanbiedingen? Moeten ze die games dan voor een paar knaken wegdoen?

Alleen GoW vind ik een beetje dubieus, die was immers in februari al eens 2 tientjes, beetje gek dat deze nu voor een tientje meer gaat.
Gepost door: Roppie_ op 05-06-2019 14:32


Tetris Effect was twee maanden terug ook een tientje, nu 20 euro.
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 05-06-2019 14:49
( PM )
Quote:
[..]

Typisch, er is vanuit het hoofdkantoor een bericht naar de winkels gestuurd dat er juist wel reserveringen mogen worden aangenomen.

[..]

Of alle orders gaan mee naar het dichtstbijzijnde filiaal of ze worden geannuleerd. Daar kun je het beste even voor bellen met de betreffende winkel.
Gepost door: Alex op 05-06-2019 14:12


Ja het personeel in de winkel zei alleen dat ze, en ik citeer, ‘geen zin hebben om 800 mensen op te bellen om hun reservering te annuleren omdat er te weinig controllers zijn geleverd.’ Gisteren waren er welgeteld 0 nieuwe controllers op voorraad daar, dus ik neem het die personeelsleden allesbehalve kwalijk. Op het hoofdkantoor zit gewoon een stel retards.

Morgen kon ik bellen om te vragen of er controllers waren geleverd. Geen idee of ik er dan telefonisch 1 kan reserveren, maar eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met die schijtwinkel. Hoge prijzen prima, maar zorg dan wel dat je communicatie en service dik in orde zijn.
Maurits27121
Door Maurits27121 (483 reacties) op 05-06-2019 15:03
( PM )
Quote:
Nieuwe inruilactie voor de Xbox One X

Klik
Gepost door: Doobieters op 21-05-2019 20:59


Prima actie dit. Ik heb helaas de scorpio editie dus die gaat niet wisselen maar anders had ik er voor die €60 zeker over nagedacht.

Quote:
Helaas zojuist voor niets naar Game Mania gereden.

De reservering voor een Days of Play game had ik gedaan, en hoewel er op de website stond dat deze aanbiedingen pas op 07-06 in gaan kreeg ik wel een SMS bericht dat mijn order klaar lag.

De prijs is deel van mijn order, dus ging er van uit dat ik het kon ophalen voor de gereduceerde prijs, niet dus. Werd me wel gevraagd of ik dan wilde wachten of het product toch al wilde mee nemen voor de reguliere prijs. (Daar ben ik tóch maar niet op in gegaan)

Gepost door: Knapejor op 05-06-2019 13:54


Sjonge jonge wat een triest gedoe zeg.

Quote:
[..]

Typisch, er is vanuit het hoofdkantoor een bericht naar de winkels gestuurd dat er juist wel reserveringen mogen worden aangenomen.

[..]

Of alle orders gaan mee naar het dichtstbijzijnde filiaal of ze worden geannuleerd. Daar kun je het beste even voor bellen met de betreffende winkel.
Gepost door: Alex op 05-06-2019 14:12


Zal je altijd zien, dat er van die irritante werknemertjes zijn die en de klant teleurstellen en de naam van Gamemania weer vies maken met dit soort dingen. Van je personeel moet je het af en toe echt niet hebben.

Quote:
[..]

Ja het personeel in de winkel zei alleen dat ze, en ik citeer, ‘geen zin hebben om 800 mensen op te bellen om hun reservering te annuleren omdat er te weinig controllers zijn geleverd.’ Gisteren waren er welgeteld 0 nieuwe controllers op voorraad daar, dus ik neem het die personeelsleden allesbehalve kwalijk. Op het hoofdkantoor zit gewoon een stel retards.

Morgen kon ik bellen om te vragen of er controllers waren geleverd. Geen idee of ik er dan telefonisch 1 kan reserveren, maar eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met die schijtwinkel. Hoge prijzen prima, maar zorg dan wel dat je communicatie en service dik in orde zijn.
Gepost door: Quetzalcoatl op 05-06-2019 14:49


Joh meen je dat nou serieus? Eigenlijk geeft dat personeel gewoon aan dat ze lui zijn en er "geen zin" in hebben. Dat soort personeel moet je meteen ontslaan. 800 lijkt me bovendien zwaar overdreven en ze kunnen ook wat meer moeite doen om de voorraad bij te vullen, juist door bestelingen aan te nemen en dit door te spelen naar het hoofdkantoor.

Dit soort personeel maakt de winkel juist kapot. Daar kan je een hoofdkantoor niet de schuld van geven. Het is uiteindelijk het personeel dat het uit moet voeren.
Door Asimb0mb (305 reacties) op 05-06-2019 15:36
( PM )
Ik was vanochtend gelukkig netjes gebeld door de medewerker van mijn lokale winkel om te zeggen dat ik mijn PS4 controller pas vrijdag kan ophalen. Jammer dat andere winkels niet zulke medewerkers hebben.

Shoutout voor Dave van GM Heerhugowaard
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 05-06-2019 15:36
( PM )
Quote:
[..]

Joh meen je dat nou serieus? Eigenlijk geeft dat personeel gewoon aan dat ze lui zijn en er "geen zin" in hebben. Dat soort personeel moet je meteen ontslaan. 800 lijkt me bovendien zwaar overdreven en ze kunnen ook wat meer moeite doen om de voorraad bij te vullen, juist door bestelingen aan te nemen en dit door te spelen naar het hoofdkantoor.

Dit soort personeel maakt de winkel juist kapot. Daar kan je een hoofdkantoor niet de schuld van geven. Het is uiteindelijk het personeel dat het uit moet voeren.
Gepost door: Maurits27121 op 05-06-2019 15:03


Ik kan natuurlijk alleen afgaan op wat het personeel zegt, maar als ze letterlijk 0 nieuwe controllers hebben liggen en het hoofdkantoor ze geen indicatie geeft van het aantal controllers dat ze geleverd krijgen kan ik me goed voorstellen dat ze die leuke plannetjes van HQ niet uitvoeren. 800 is ook zwaar overdreven inderdaad, maar dit klonk iig als een beslissing van de bedrijfsleider omdat het plan in de praktijk gewoon niet uitvoerbaar is. Ze hadden al weken geen nieuwe controllers meer binnengekregen zeiden ze er nog bij.

Heel onhandig ook om op de site mensen aan te raden om vooraf langs te komen met die controllers zonder dat goed en strikt af te stemmen met het personeel in de winkels.
Xor
Door Xor (16731 reacties) op 05-06-2019 16:26
( PM )
Quote:
[..]

Ik kan natuurlijk alleen afgaan op wat het personeel zegt, maar als ze letterlijk 0 nieuwe controllers hebben liggen en het hoofdkantoor ze geen indicatie geeft van het aantal controllers dat ze geleverd krijgen kan ik me goed voorstellen dat ze die leuke plannetjes van HQ niet uitvoeren. 800 is ook zwaar overdreven inderdaad, maar dit klonk iig als een beslissing van de bedrijfsleider omdat het plan in de praktijk gewoon niet uitvoerbaar is. Ze hadden al weken geen nieuwe controllers meer binnengekregen zeiden ze er nog bij.

Heel onhandig ook om op de site mensen aan te raden om vooraf langs te komen met die controllers zonder dat goed en strikt af te stemmen met het personeel in de winkels.
Gepost door: Quetzalcoatl op 05-06-2019 15:36

Was net langs m'n lokale filiaal geweest om m'n DS4 controller in te leveren voor deze inruilactie. Ze gaan er vanuit dat ze vrijdag voorraad binnen krijgen(morgen zou eventueel ook mogelijk zijn, maar vrijdag en zaterdag zouden ze al voorraad binnen moeten krijgen/hebben). Want het moet eerst via Sony op het hoofdkantoor binnen komen en het hoofdkantoor moet dan weer in partijen delen voor de filialen.

Het kan natuurlijk zijn dat ze niet genoeg exemplaren binnen krijgen op het hoofdkantoor, vandaar dat ze vragen(en adviseren) om te reserveren(en vooraf te betalen). Want wanneer je een exemplaar hebt gereserveerd voor dat prijs, zal je uiteindelijk een DS4 controller krijgen voor dat prijs waarvoor je hebt betaald(of waarvoor het gereserveerd is). Voor de mensen die toevallig geen reserve DS4 controller hebben of voor een tijdje niet op de PS4 kunnen spelen(want er is niks anders te doen in het leven zoals naar buiten gaan, lol), dan kan ik de frustratie wel begrijpen. Maar zoals er een reservering is, zal je gewoon een DS4 controller krijgen.

Helaas heb je mensen zoals wat Maurits27121 zegt. Mensen die lui zijn of minder zin hebben om dingen te regelen en eerder "We zien het vrijdag wel. Wanneer we wat binnen krijgen.". Misschien doen ze dit omdat ze liever alles op vrijdag willen doen?(en dan vrijdag alle chaos willen hebben terwijl de actie om nu juist de controllers in te leveren juist bedoeld was om de drukte te beperken vanwege de ervaring uit de vorige inruilactie). Of ze willen niet dat mensen allemaal reserveringen hebben en dat ze voor €10 de DS4 controllers verkopen?(alhoewel dit geen probleem moet zijn voor het filiaal zelf. Want de DS4 controllers krijgen ze nog altijd binnen. Alleen ligt eraan hoe snel Sony met nieuwe voorraden komt) Of ze onderschatten deze actie en denken dat het geen chaos zal worden zoals wat andere filialen bij de vorige inruilactie hadden meegemaakt :/.
Door Quetzalcoatl (309 reacties) op 05-06-2019 17:26
( PM )
Quote:
[..]
Was net langs m'n lokale filiaal geweest om m'n DS4 controller in te leveren voor deze inruilactie. Ze gaan er vanuit dat ze vrijdag voorraad binnen krijgen(morgen zou eventueel ook mogelijk zijn, maar vrijdag en zaterdag zouden ze al voorraad binnen moeten krijgen/hebben). Want het moet eerst via Sony op het hoofdkantoor binnen komen en het hoofdkantoor moet dan weer in partijen delen voor de filialen.

Het kan natuurlijk zijn dat ze niet genoeg exemplaren binnen krijgen op het hoofdkantoor, vandaar dat ze vragen(en adviseren) om te reserveren(en vooraf te betalen). Want wanneer je een exemplaar hebt gereserveerd voor dat prijs, zal je uiteindelijk een DS4 controller krijgen voor dat prijs waarvoor je hebt betaald(of waarvoor het gereserveerd is). Voor de mensen die toevallig geen reserve DS4 controller hebben of voor een tijdje niet op de PS4 kunnen spelen(want er is niks anders te doen in het leven zoals naar buiten gaan, lol), dan kan ik de frustratie wel begrijpen. Maar zoals er een reservering is, zal je gewoon een DS4 controller krijgen.

Helaas heb je mensen zoals wat Maurits27121 zegt. Mensen die lui zijn of minder zin hebben om dingen te regelen en eerder "We zien het vrijdag wel. Wanneer we wat binnen krijgen.". Misschien doen ze dit omdat ze liever alles op vrijdag willen doen?(en dan vrijdag alle chaos willen hebben terwijl de actie om nu juist de controllers in te leveren juist bedoeld was om de drukte te beperken vanwege de ervaring uit de vorige inruilactie). Of ze willen niet dat mensen allemaal reserveringen hebben en dat ze voor €10 de DS4 controllers verkopen?(alhoewel dit geen probleem moet zijn voor het filiaal zelf. Want de DS4 controllers krijgen ze nog altijd binnen. Alleen ligt eraan hoe snel Sony met nieuwe voorraden komt) Of ze onderschatten deze actie en denken dat het geen chaos zal worden zoals wat andere filialen bij de vorige inruilactie hadden meegemaakt :/.
Gepost door: Xor op 05-06-2019 16:26


Dat zou inderdaad ook allemaal kunnen. Het personeel hier in Haarlem klonk oprecht gefrustreerd over de onduidelijkheid vanuit het hoofdkantoor, maar misschien zijn ze zelf wel gewoon laks inderdaad.

Maarja of het nu aan het winkelpersoneel of aan het hoofdkantoor ligt, als mensen zonder reservering worden weggestuurd terwijl op de site staat ‘kom vooral een paar dagen eerder om te reserveren’ is dat toch duidelijk falend beleid. Winkels gaan kapot door wanbeleid, niet door de Jan lul die toevallig achter de balie staat.
Maurits27121
Door Maurits27121 (483 reacties) op 05-06-2019 17:38
( PM )
Ik vind dan ook dat het personeel op de hoogte moet zijn van hetgeen op de site vermeld staat en in plaats van met verwijten te komen, excuses aan te bieden e.d. en ook contact op te nemen met het hoofdkantoor hierover. Zo'n houding tegenover klanten is echt niet goed.

Ik vind daarom de fout ook bij het personeel liggen omdat ze weigeren een bestelling aan te nemen. Terwijl ze dus verplicht zijn dat wel te doen vanuit hogerop. Dat het hoofdkantoor niet zou kunnen leveren moet nog blijken, zonder reservingen hebben zij ook niks om op te peilen.

het feit dat zou je wegsturen met "we hebben geen zin om het straks te annuleren". Ik begrijp niet dat je daar begrip voor hebt hoor. Wat mij betreft ben je een beetje te meelevend. Die mensen zijn daar om voor jou dat regelen zo simpel is het, worden ze voor betaald heh, niet alles aan je baan is leuk of makkelijk, en je bent er helemaal voor langs gegaan. Sorry maar ik vind het kutpersoneel...Als ze echt zouden meeleven dan zouden ze even wat meer moeite doen om het in goede banen te leiden ipv kop in het zand steken.
[Begin]  |260|261|262|263|264|265|266(267)  [Eind]