3de post al, mijn excuses.
Ik heb een 12 maanden Xbox Live code besteld via hun website voor amper 33 euro. Er waren wat vertragingen (was ook op de site te zien) maar die zijn nu opgelost.
De code werkte perfect en de klantendienst is zeer vriendelijk. Dus deze winkel is te vertrouwen.
Ik ga er in de toekomst zeker wat vaker bestellen.
Ik heb een 12 maanden Xbox Live code besteld via hun website voor amper 33 euro. Er waren wat vertragingen (was ook op de site te zien) maar die zijn nu opgelost.
De code werkte perfect en de klantendienst is zeer vriendelijk. Dus deze winkel is te vertrouwen.
Ik ga er in de toekomst zeker wat vaker bestellen.
Waar is de shopsurvey, staff?
Ik wilde hem invullen maar kon hem niet vinden, nog niet aanwezig dus.
Zelf een Xbox 360 Arcade van mijn broertje bij hun afgeleverd die geïnfecteerd was met het beruchte 'RROD' virus.
De Xboxjunks doktoren hebben hem weer opgelapt, en het gebeurde veel sneller dan M$ het zou doen
Verzending was erg goed, goed ingetapet met plakband, 'breekbaar' goed zichtbaar op de doos.
Communicatie ook top, veelal vragen op diezelfde dag beantwoord. Top!
Toppie, van mij mogen ze wel blijven bestaan!
Algemeen: 100
Verzending: 100
Communicatie: 100
Ik wilde hem invullen maar kon hem niet vinden, nog niet aanwezig dus.
Zelf een Xbox 360 Arcade van mijn broertje bij hun afgeleverd die geïnfecteerd was met het beruchte 'RROD' virus.
De Xboxjunks doktoren hebben hem weer opgelapt, en het gebeurde veel sneller dan M$ het zou doen

Verzending was erg goed, goed ingetapet met plakband, 'breekbaar' goed zichtbaar op de doos.
Communicatie ook top, veelal vragen op diezelfde dag beantwoord. Top!
Toppie, van mij mogen ze wel blijven bestaan!
Algemeen: 100
Verzending: 100
Communicatie: 100
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Zaak staat nu te koop
Met wat geluk kun je voor 400 euro straks zelf verder met xboxjunks. Iemand hier interesse?
ktugach edit: voor de goede orde, het is niet fant of iemand anders van de crew die daar heeft gereageerd
Met wat geluk kun je voor 400 euro straks zelf verder met xboxjunks. Iemand hier interesse?
ktugach edit: voor de goede orde, het is niet fant of iemand anders van de crew die daar heeft gereageerd

Hey, ik ben geen olifant
Is het niet gewoon iemand die denkt even snel geld te verdienen, snel een zaakje op te richten, even in bedrijf te zijn & geld te vangen en daarna bedrijfje voor wat centen te kunnen verkopen, en daarna met dezelfde layout op een andere domeinnaam opnieuw beginnen?
Dat beeld krijg ik erbij...
Daarnaast ook opvallend dat in 1 maand tijd de prijs van bv gold 12mnd met 2 euro is gestegen
(exclusief 1-euro-kortingactie)
Dat beeld krijg ik erbij...
Daarnaast ook opvallend dat in 1 maand tijd de prijs van bv gold 12mnd met 2 euro is gestegen
(exclusief 1-euro-kortingactie)Het heeft ook een positief gedeelte, mensen die geen bedrijfje op kunnen richten maar wel kunnen bijhouden kunnen op zoiets overgaan. Het enige nadeel is dat de shop nooit is wat het is geweest. Prijzen stijgen, Lay-Out verandert allemaal op een gegeven moment...
Jammer dit. Gewoon jammer. De eigenaar is namelijk zo'n aardige vent... [Heb er mijn broertje's Xbox met RROD laten repareren en kwam zo bij hem thuis]
Jammer dit. Gewoon jammer. De eigenaar is namelijk zo'n aardige vent... [Heb er mijn broertje's Xbox met RROD laten repareren en kwam zo bij hem thuis]
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Hij verkoopt hem met de reden "Nieuw project", dus ik neem aan dat over 2 weken PS3junks.nl online staat 

❍ᴥ❍
Quote:
Is het niet gewoon iemand die denkt even snel geld te verdienen, snel een zaakje op te richten, even in bedrijf te zijn & geld te vangen en daarna bedrijfje voor wat centen te kunnen verkopen, en daarna met dezelfde layout op een andere domeinnaam opnieuw beginnen?
Dat beeld krijg ik erbij...
Daarnaast ook opvallend dat in 1 maand tijd de prijs van bv gold 12mnd met 2 euro is gestegen
(exclusief 1-euro-kortingactie)
Gepost door: Stormhond op 04-02-2010 00:20
Dat beeld krijg ik erbij...
Daarnaast ook opvallend dat in 1 maand tijd de prijs van bv gold 12mnd met 2 euro is gestegen
(exclusief 1-euro-kortingactie)Gepost door: Stormhond op 04-02-2010 00:20
Ligt aan de dollarkoers, dat de prijzen stijgen of dalen. En natuurlijk beginacties om de shop een beetje aantrekkelijk te maken als nieuwkomer.
Quote:
Het heeft ook een positief gedeelte, mensen die geen bedrijfje op kunnen richten maar wel kunnen bijhouden kunnen op zoiets overgaan. Het enige nadeel is dat de shop nooit is wat het is geweest. Prijzen stijgen, Lay-Out verandert allemaal op een gegeven moment...
Jammer dit. Gewoon jammer. De eigenaar is namelijk zo'n aardige vent... [Heb er mijn broertje's Xbox met RROD laten repareren en kwam zo bij hem thuis]
Gepost door: Zwartneus op 04-02-2010 00:31
Jammer dit. Gewoon jammer. De eigenaar is namelijk zo'n aardige vent... [Heb er mijn broertje's Xbox met RROD laten repareren en kwam zo bij hem thuis]
Gepost door: Zwartneus op 04-02-2010 00:31
Het is niet gezegd dat hij verkocht wordt he! Het is gewoon als iemand interesse heeft verkoop ik hem. Het is niet zo dat ik er vanaf MOET.
In iedergeval bedankt voor de positieve reactie!

Quote:
Hij verkoopt hem met de reden "Nieuw project", dus ik neem aan dat over 2 weken PS3junks.nl online staat 
Gepost door: Skull_kid op 04-02-2010 00:47

Gepost door: Skull_kid op 04-02-2010 00:47
Haha, nee geen PS3Junks misschien voor de eventuele eigenaar wel een leuk idee! Nee, ik ga mij volledig ergens anders oprichten, niet meer de console markt. Of nja eigenlijk moet ik wij zeggen.


