Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Klaagcorner

[Begin]  |3082|3083|3084|3085|3086|3087|3088(3126)  [Eind]
MrkvL
Door MrkvL (2408 reacties) op 05-04-2020 09:56
( PM )
Quote:
[..]

Zoals Barry Hughes ooit een keer zei...

"Voetbal is geen sport, dat is een bedrijfstak"

(Image)

Gepost door: Multimediaknaller op 05-04-2020 09:49

Wie?
Multimediaknaller
Door Multimediaknaller (938 reacties) op 05-04-2020 10:04
( PM )
Quote:
[..]
Wie?
Gepost door: MrkvL op 05-04-2020 09:56


Barry Hughes
Koop een Sony TV | PlayStation ID Gerard_Ingrid
Ginryuu
Door Ginryuu (9677 reacties) op 05-04-2020 13:57
( PM )
[Hercule] Wind [/Hercule]
MrkvL
Door MrkvL (2408 reacties) op 05-04-2020 20:23
( PM )
Klaag: achterbuurman heeft mijn schutting en poort beschadigd met zijn Kärcher. Hopelijk lost zijn verzekering het netjes op.
MarkD
Door MarkD (1377 reacties) op 05-04-2020 23:01
( PM )
Schijt bunny day in Animal Crossing

Laat me gewoon vissen vangen.
UltraTiger
Door UltraTiger (8766 reacties) op 05-04-2020 23:42
( PM )
Haha, ik heb vandaag ook alleen maar eieren uit het water gevist.
🐯 Hey all you cool cats and kittens! 🐯
DQMJ
Door DQMJ (1269 reacties) op 05-04-2020 23:50
( PM )
Quote:
Haha, ik heb vandaag ook alleen maar eieren uit het water gevist.
Gepost door: UltraTiger op 05-04-2020 23:42


Ik speel deze game niet maar ik heb ergens gelezen dat je tijdens deze event nog altijd vis kan vangen als je lokaas gebruikt.

Edit :

Klaag : Twee muggen gedood in de slaapkamer van mijn zoon. Eerste muggen van dit jaar.
UltraTiger
Door UltraTiger (8766 reacties) op 06-04-2020 01:04
( PM )
Quote:
[..]

Ik speel deze game niet maar ik heb ergens gelezen dat je tijdens deze event nog altijd vis kan vangen als je lokaas gebruikt.
Gepost door: DQMJ op 05-04-2020 23:50

Niet eens aan gedacht het werkt, thnx. Moet wel meer fish bait maken nu.

Quote:
[..]
Klaag : Twee muggen gedood in de slaapkamer van mijn zoon. Eerste muggen van dit jaar.
Gepost door: DQMJ op 05-04-2020 23:50

Je had ze moeten vangen. 130 bells per stuk, lol.
🐯 Hey all you cool cats and kittens! 🐯
Davidov
Door Davidov (10107 reacties) op 07-04-2020 01:01
( PM )
Klaag: Run op Switches.
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Bigds9fan
Door Bigds9fan (3498 reacties) op 07-04-2020 18:56
( PM )
Klaag: PostNL heeft geen duidelijke info over mijn zending.

Dat ie vertraagd is dat kan ik gezien de uitzonderlijke omstandigheden nog accepteren. Al heb ik een bestelling van Amazon.de van gisteren al wel binnen.

Maar dat het pakket vrijdag al op de post ging en ze nu nog hebben staan "Pakket is nog niet bij PostNL".

Ze zullen het wel weer kwijtgeraakt zijn.
Wanyama
Door Wanyama (631 reacties) op 07-04-2020 23:32
( PM )
Afgelopen jaren heb ik veel social media beheer gedaan maar nu is het zo doorgeslagen met het Facebook monopolie dat Instagram verschrikkelijk is geworden door de bots,shadowbans en action blocks zonder enige vorm van communicatie vanuit hun kant. Heeft mij kanonnen veel geld gekost maar ook bizar veel frustratie.

Ook veel samengewerkt met "influencers" en het is echt waanzin hoe belangrijk ze de likes, aandacht maar vooral zichzelf vinden. die hele wereld is door en door verrot wat best problematisch is.
Aapje_nl
Door Aapje_nl (3830 reacties) op 08-04-2020 07:02
( PM )
Quote:
Klaag: PostNL heeft geen duidelijke info over mijn zending.

Dat ie vertraagd is dat kan ik gezien de uitzonderlijke omstandigheden nog accepteren. Al heb ik een bestelling van Amazon.de van gisteren al wel binnen.

Maar dat het pakket vrijdag al op de post ging en ze nu nog hebben staan "Pakket is nog niet bij PostNL".

Ze zullen het wel weer kwijtgeraakt zijn.
Gepost door: Bigds9fan op 07-04-2020 18:56


Kan kleiner bedrijf zijn wat zendingen klaarmaakt, en maar 1 of 2 pick-ups heeft in de week. Tracking word pas actief als ze hem meegeven.
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (32010 reacties) op 08-04-2020 07:50
( PM )
Klaag: Internetproviders.

Ik heb jaren bij KPN gezeten en in verband met de verhuizing vroeg ik of ze iets van een overbrugingspakket hebben zodat ik in het oude en nieuwe huis internet heb. Konden ze niet aanbieden. Ok. Bij de vraag of ik dan bij de verhuizing een nieuw pakket kon ontvangen met een kastje en afstandbediening, aangezien het al ruim 4 jaar in gebruik is, zeiden ze nee.

Keuze was gemaakt: Ik ga overstappen naar Ziggo. Gebeld, ze zouden mij een pakket opsturen en zodra ik die binnen heb kon ik een afspraak maken met een monteur. Toen brak de corona uit en gingen ze niemand meer sturen en moet ik het zelf instaleren. Maar als het écht moest konden ze wel iemand sturen. Gisteren maar gebeld om te vragen wanneer mijn abbonement in zou gaan zodat ik het kon installeren en schijnbaar was deze al in gegaan zodra ik het pakket had ontvangen en niet, zoals besproken aan de telefoon, als de afspraak met de monteur was gemaakt of de datum dat hij langs zou komen. Natuurlijk wist niemand daar meer iets van af en staan dat soort dingen nooit ergens geregistreerd wie, wat, wanneer aan iemand en waar iets verkocht heeft. Toen ik zei dat ze dat toch kunnen zien dat dat pakket de afgelopen weken nog niet is gebruikt of aangesloten, zeggen ze: 'We kunnen het alleen zien dat deze niet actief is geweest zodra deze staat aangesloten'. ... Logica ging mij even helemaal boven mijn pet, maar goed; Ik moet dus dat pakket nu zelf installeren zodat ze kunnen zien dat het nog niet in gebruik was. Ga ik lekker maar eens over een paar weekjes doen zodat ik de hele dag weer met die gappies aan de lijn kan hangen omdat ze de helft niet hebben geactiveerd.

Vervolgens KPN gebeld en gezegd dat ik mijn abbonement wilde op zeggen. Natuurlijk waren ze geschokt en toen opeens was alles mogelijk als ze mij maar als klant konden houden. Opeens lag er ook glasvezel van hen door de wijk waar ik ging wonen, maar dat was niet waar. Daarnaast had Ziggo met hun goedkoopste pakket iets van 300mb per seconden en KPN 88mb per seconden. Daar hoef je geen wiskunde voor te hebben gestudeerd dat dat van hun rete traag is.
Twitch.tv/DagDoesStuff 🚌 🦍 🦍 🦍
Bigds9fan
Door Bigds9fan (3498 reacties) op 08-04-2020 08:17
( PM )
Quote:
Klaag: Internetproviders.
Daarnaast had Ziggo met hun goedkoopste pakket iets van 300mb per seconden en KPN 88mb per seconden. Daar hoef je geen wiskunde voor te hebben gestudeerd dat dat van hun rete traag is.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 07:50


Tsja dat ZEGGEN ze. Heb KPN en het internet is snel zat. Hebbuit nieuwsgierigheid ook een keer een speedtest gedaan bij mij en mijn ouders die Ziggo hebben. KPN won glansrijk.

Moet zeggen dat ik dit jaar ook even wou overstappen maar de voordelen die ik nu heb (live pauzeren en uitzendingen terugkijken) heeft Ziggo niet voor die prijs.

Klaag: geen zin in werk.
AngeloG
Door AngeloG (2148 reacties) op 08-04-2020 08:30
( PM )
Klaag: Op de Discord zit één of andere spacende gozer. Post rare berichten midden in de nacht.
Valt daarnaast mensen persoonlijk aan in zijn relaas midden in de nacht.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Xor
Door Xor (19819 reacties) op 08-04-2020 08:45
( PM )
Quote:
Klaag: Internetproviders.

Ik heb jaren bij KPN gezeten en in verband met de verhuizing vroeg ik of ze iets van een overbrugingspakket hebben zodat ik in het oude en nieuwe huis internet heb. Konden ze niet aanbieden. Ok. Bij de vraag of ik dan bij de verhuizing een nieuw pakket kon ontvangen met een kastje en afstandbediening, aangezien het al ruim 4 jaar in gebruik is, zeiden ze nee.

Keuze was gemaakt: Ik ga overstappen naar Ziggo. Gebeld, ze zouden mij een pakket opsturen en zodra ik die binnen heb kon ik een afspraak maken met een monteur. Toen brak de corona uit en gingen ze niemand meer sturen en moet ik het zelf instaleren. Maar als het écht moest konden ze wel iemand sturen. Gisteren maar gebeld om te vragen wanneer mijn abbonement in zou gaan zodat ik het kon installeren en schijnbaar was deze al in gegaan zodra ik het pakket had ontvangen en niet, zoals besproken aan de telefoon, als de afspraak met de monteur was gemaakt of de datum dat hij langs zou komen. Natuurlijk wist niemand daar meer iets van af en staan dat soort dingen nooit ergens geregistreerd wie, wat, wanneer aan iemand en waar iets verkocht heeft. Toen ik zei dat ze dat toch kunnen zien dat dat pakket de afgelopen weken nog niet is gebruikt of aangesloten, zeggen ze: 'We kunnen het alleen zien dat deze niet actief is geweest zodra deze staat aangesloten'. ... Logica ging mij even helemaal boven mijn pet, maar goed; Ik moet dus dat pakket nu zelf installeren zodat ze kunnen zien dat het nog niet in gebruik was. Ga ik lekker maar eens over een paar weekjes doen zodat ik de hele dag weer met die gappies aan de lijn kan hangen omdat ze de helft niet hebben geactiveerd.

Vervolgens KPN gebeld en gezegd dat ik mijn abbonement wilde op zeggen. Natuurlijk waren ze geschokt en toen opeens was alles mogelijk als ze mij maar als klant konden houden. Opeens lag er ook glasvezel van hen door de wijk waar ik ging wonen, maar dat was niet waar. Daarnaast had Ziggo met hun goedkoopste pakket iets van 300mb per seconden en KPN 88mb per seconden. Daar hoef je geen wiskunde voor te hebben gestudeerd dat dat van hun rete traag is.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 07:50

Maar weet je het ook 100% zeker dat er glasvezel van KPN ligt? Misschien zit er wel glasvezel, maar is het van een andere aanbieder? Of anders is er in jouw wijk/stad wel glasvezel van KPN aangelegd, maar niet tot aan jouw voordeur(omdat de vorige bewoner weinig baat aan had?). Dat kan natuurlijk ook. Weet natuurlijk niet in welke stad/dorp/gebied(/land/wereld/universum) woont.

En over Ziggo:
Volgens mij is het normaal dat ze niet een abonnement actief zetten pas wanneer je het pakket hebt ontvangen. Want anders betaal je de periode voor internet, tv en bellen terwijl er niks aangesloten is. Aan de ene kant vreemd om daarover te klagen. Maar dat neemt niet weg dat Ziggo zelf de moeite kon nemen om even terug te bellen over de monteur e.d. En laat klantgerichtheid het laatste bij Ziggo zijn(volgens mij is het bij KPN ook niet veel beter, anders hadden ze je nog met een mooi pakket aangesmeerd). Voordeel met Ziggo blijft natuurlijk de Movies & Series L/XL(inclusief HBO content). Nadeel is dat ze nog steeds geen Android TV/Apple TV app hebben uitgebracht .

Klaag:
Nog steeds geen Android TV/Apple TV Ziggo Go app
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (32010 reacties) op 08-04-2020 09:16
( PM )
Quote:
Maar weet je het ook 100% zeker dat er glasvezel van KPN ligt?
Gepost door: Xor op 08-04-2020 08:45

Er zit glasvezel in mijn nieuwe wijk en het is van Ziggo. Stond zelfs in de akte opgenomen dat ik geen bezwaar had dat er een paar van hun snoertjes onder mijn grond lag. Waar ik nu woon heb ik het niet. Waarschijnlijk te veel moeite met al die pleintjes.

Daarnaast heb ik geen problemen met KPN hoor. Heb wel héél vaak gehad dat ze bezig waren met onderhoud in mijn buurt en vervolgens geen internet of tv had, maar voor de rest deed alles het prima. Maar als je als jarenlange klant vraagt of ze wat voor je kunnen regelen als je gaat verhuizen, en ze zijn nog te beroert om de afstandsbediening van je kastje te vervangen (die onderhand compleet vergeeld is) dan heb ik ook iets van dikke doei.

Nu ben ik wel wat meer kwijt maar ik ga er wel flink op vooruit.
Twitch.tv/DagDoesStuff 🚌 🦍 🦍 🦍
MrkvL
Door MrkvL (2408 reacties) op 08-04-2020 09:29
( PM )
Quote:
[..]
Er zit glasvezel in mijn nieuwe wijk en het is van Ziggo. Stond zelfs in de akte opgenomen dat ik geen bezwaar had dat er een paar van hun snoertjes onder mijn grond lag. Waar ik nu woon heb ik het niet. Waarschijnlijk te veel moeite met al die pleintjes.

Daarnaast heb ik geen problemen met KPN hoor. Heb wel héél vaak gehad dat ze bezig waren met onderhoud in mijn buurt en vervolgens geen internet of tv had, maar voor de rest deed alles het prima. Maar als je als jarenlange klant vraagt of ze wat voor je kunnen regelen als je gaat verhuizen, en ze zijn nog te beroert om de afstandsbediening van je kastje te vervangen (die onderhand compleet vergeeld is) dan heb ik ook iets van dikke doei.

Nu ben ik wel wat meer kwijt maar ik ga er wel flink op vooruit.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 09:16

Bij Ziggo precies hetzelfde, ze hebben een router uitgeleverd die een bekende bug heeft mbt 5g, gaan ze je niet vertellen maar als je belt dan krijg je te horen dat ze het al wisten en je een nieuwe gaan toesturen die het probleem niet heeft. Ze doen niets extra's voor bestaande klanten, De glasvezel ligt hier nu tot in de voortuin, zodra ik aangesloten ben ga ik opzeggen en dan zal je zien dat er ook opeens van alles kan.
Xor
Door Xor (19819 reacties) op 08-04-2020 09:40
( PM )
Quote:
[..]
Er zit glasvezel in mijn nieuwe wijk en het is van Ziggo. Stond zelfs in de akte opgenomen dat ik geen bezwaar had dat er een paar van hun snoertjes onder mijn grond lag. Waar ik nu woon heb ik het niet. Waarschijnlijk te veel moeite met al die pleintjes.

Daarnaast heb ik geen problemen met KPN hoor. Heb wel héél vaak gehad dat ze bezig waren met onderhoud in mijn buurt en vervolgens geen internet of tv had, maar voor de rest deed alles het prima. Maar als je als jarenlange klant vraagt of ze wat voor je kunnen regelen als je gaat verhuizen, en ze zijn nog te beroert om de afstandsbediening van je kastje te vervangen (die onderhand compleet vergeeld is) dan heb ik ook iets van dikke doei.

Nu ben ik wel wat meer kwijt maar ik ga er wel flink op vooruit.
Gepost door: DaggieWaggie op 08-04-2020 09:16

Maar... Ziggo biedt helemaal geen glasvezel aan . Netwerk van Ziggo bestaat grotendeels uit glasvezel. Maar van de wijkcentrale naar huis is alles met kabel verbonden. Bij KPN is hetzelfde. Alleen van de wijkcentrale naar huis is alles dan weer met ADSL/VDSL verbonden. Of ze moeten toevallig(recent of jaren geleden) glasvezel van wijkcentrale(straatkast) naar huis hebben aangelegd. Maar dat kan je hier nog terugvinden onder FttH. Tevens kan je hier de "verwachte" snelheden op jouw nieuw huis in koper/adsl en in FttH/glasvezel terugzien(als je KPN e.d. zou nemen).

Of we praten over Ziggo die als het ware "glasvezel" aanbiedt als derde partij op een glasvezelnetwerk dat door een ander partij is aangelegd. Want ik meen te herinneren dat Ziggo ook op sommige andere gebieden(waar Ziggo niet actief is), nog wel Ziggo aanbieden, maar dan als derde partij(onder een netwerk van een ander kabelbedrijf zoals CaiWay).

Niet om als een betweter over te komen ofzo. Maar ik vermoed dat je bent beïnvloed door de marketing van Ziggo. Of ik leer iets nieuws en er is een gebied waar Ziggo zich als een derde partij gedraagt omdat er alleen glasvezel zit(en ze daar nooit kabel hebben aangelegd of omdat de kabel door een ander kabelbedrijf wordt beheerd). En over de 1Gbps GIGA!!!! internet moet je vooral niet geloven. Dat is ook gewoon kabel. Als het glasvezel was, dan zou de uploadsnelheid net zo snel zijn als de downloadsnelheid. En met kabel is dat juist niet het geval .
Bigds9fan
Door Bigds9fan (3498 reacties) op 08-04-2020 09:41
( PM )
Quote:
[..]
Bij Ziggo precies hetzelfde, ze hebben een router uitgeleverd die een bekende bug heeft mbt 5g, gaan ze je niet vertellen maar als je belt dan krijg je te horen dat ze het al wisten en je een nieuwe gaan toesturen die het probleem niet heeft. Ze doen niets extra's voor bestaande klanten, De glasvezel ligt hier nu tot in de voortuin, zodra ik aangesloten ben ga ik opzeggen en dan zal je zien dat er ook opeens van alles kan.
Gepost door: MrkvL op 08-04-2020 09:29


Maar dat is bij elk bedrijf. Als je bij je energie maatschappij blijft zitten krijg je niks. Stap je over naar een ander dan krijg je een tablet of wat dan ook.
[Begin]  |3082|3083|3084|3085|3086|3087|3088(3126)  [Eind]