Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

T-mobile kwestie

[Begin] |1(1) [Eind]
Hijdiegaapt
Door Hijdiegaapt (132 reacties) op 05-03-2010 16:46
Hallo
verwijder
Last edited on: 05-03-2010 16:46

Last edited on: 18-01-2021 18:32
Flapperbol
Door Flapperbol (3780 reacties) op 05-03-2010 16:50
Rol: Toevoeg Moderator
Hoe lang duurde het voordat je erachter kwam dat je elke maand 30e extra betaalde?

Ik gok dat als er heel veel mensen dezelfde klacht hebben je gewoon een topic op de website van Kassa/opgelicht/whatever moet maken (als die er al niet is).
Als er meer klachten binnenkomen komt het waarschijnlijk wel in het programma en wordt er gekeken of je je geld terug kan krijgen oid
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Hijdiegaapt
Door Hijdiegaapt (132 reacties) op 05-03-2010 16:54


Klik hieronder op je laatste factuur en bekijk deze inclusief de specificatie van je gemaakte kosten.
Aanpassen van Factuurinstellingen
Datum Totaal excl. BTW BTW Totaal
15.02.10 € 58,96 € 11,20 € 70,16 Opslaan
19.01.10 € 29,20 € 5,55 € 34,75 Opslaan
14.12.09 € 21,92 € 4,16 € 26,08 Opslaan
16.11.09 € 12,57 € 2,39 € 14,96 Opslaan

dat zijn mijn factuures en voor deze maand heb ik al weer 36 te pakken dus ga maar stoppen denk en andere sim gebruiken
Door Xbox2go (1767 reacties) op 05-03-2010 16:58
Rechtsbijstand inschakelen. Heb nu een soortgelijk iets met Vodafone.
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 05-03-2010 19:47
ik heb ook problemen met T-Mobile.

een vriend van mij heeft een T-Mobile Family, hij heeft me daarbij aangemeld zodat we 1.000 minuten konden bellen.

Ik heb een Iphone met een bundel van 30,00 euro. ik moest elke maand rond de 50/80 euro betalen. toen ging ik maar eens in me bellijst kijken en zag ik dat ik gewoon betaalde als ik met m'n vriend belde waarmee ik in die T-Mobile family zit.

Ik ben nog bezig om het geld terug te krijgen....

ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
SR8
Door SR8 (4298 reacties) op 05-03-2010 22:42
Quote:
En ik weet zeker dat dat wel zo is omdat ik alles wel heb nagekeken voordat ik het abbo afsloot en als ik nu kijk staat er ook overal relax:sms en bellen uit 1 bundel. Maar nu zegt mijn pa weer dat die vrouw zei dat jouw abbo nu niet meer bestaat ja ze noemen het nu anders maar ze hebben naar mijn weten dezelfde voorwaarden ik word gewoon opgelicht!

Gepost door: Hijdiegaapt op 05-03-2010 16:46

Met het NIEUWE Relax abo sms en bel je uit 1 bundel. (bestaat volgens mij sinds begin dit jaar)

Met het OUDE Flex abo ging smsen en bellen uit 1 bundel.
Met het OUDE Relax abo kon je alleen bellen en moest je een extra SMS bundel nemen.
Hijdiegaapt
Door Hijdiegaapt (132 reacties) op 05-03-2010 23:41
Hmm heb ik dan geen poot om op te staan? volgens mij stond er in november al overal op websites dat het uit 1 bundel was
PhysX
Door PhysX (1190 reacties) op 06-03-2010 00:12
Quote:
[..]

Met het NIEUWE Relax abo sms en bel je uit 1 bundel. (bestaat volgens mij sinds begin dit jaar)

Met het OUDE Flex abo ging smsen en bellen uit 1 bundel.
Met het OUDE Relax abo kon je alleen bellen en moest je een extra SMS bundel nemen.

Gepost door: SR8 op 05-03-2010 22:42
Ja, klopt helemaal. Vroeger heette het bijv. Relax 150, nu Relax 15. 1 belminuut is tegenwoordig 1 SMS; als je bijv. 150 belminuten krijgt kan je 150 minuten bellen óf 150 SMS-jes sturen. Het Flex abonnement bestaat niet meer. Ik betaal ook altijd teveel maar ik heb een Relax 150 abo terwijl ik eigenlijk 300 belminuten nodig heb, dus het ligt aan mijzelf. Zodra je buiten je tegoed belt worden de kosten substantieel hoger. Er wordt al gewerkt aan een Europese norm omdat elke provider een andere norm heeft (net zoals verleden jaar de Europese norm voor bellen/sms-en/mobiel internetten in het buitenland).

Verder ben ik heel tevreden over T-Mobile. Bij Vodafone was het véél erger qua overbodige kosten en bij T-Mobile hebben ze tenminste nog een goede klantenservice waar je terecht kan. Vodafone staat sowieso over het algemeen bekend als een duurdere provider.

Als ze je bij de T-Mobile winkel slecht helpen dan moet je even een "neutrale" winkel binnenstappen zoals T for Telecom; die kunnen je per provider/abonnement de voor- en nadelen vertellen (waarschijnlijk proberen ze jij terloops een nieuwe telefoon aan te smeren maar daar moet je even doorheen kijken )
http://www.trueachievements.com/Het+Zwijn.htm
Hijdiegaapt
Door Hijdiegaapt (132 reacties) op 08-03-2010 21:33
Oke bedankt voor de reacties
[Begin] |1(1) [Eind]