Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Humble WB Games™ Classics Bundle

Er is weer een bundel uitgebracht, de Humble WB Games™ Classics Bundle.

$1 of meer:
Scribblenauts Unlimited
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
Batman™: Arkham Origins

BTA of meer(op dit moment $4,18):
Bastion
Mad Max
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
10% off LEGO The Incredibles

$12 of meer:
Batman™: Arkham Knight
Batman™: Arkham Knight Season Pass
$2 Humble Wallet credit for Monthly subscribers

Bedankt voor het melden: Nodfanatic en Himathrad

Laatste reacties

avatar van Muskusrat
Door Muskusrat (63 reacties) op 24-10-2018 07:43
( PM )
Dat is geen verkeerde prijs voor de spellen die erin zitten. Jammer genoeg heb ik de meeste al, dus niet de moeite waard.
avatar van Wwereport
Door Wwereport (232 reacties) op 24-10-2018 08:44
( PM )
Tier 1 voor Batman om ooit weer eens een keer te spelen. Madmax is ook tof, maar heb ik al voor de ps4.
avatar van Josplays
Door Josplays (354 reacties) op 24-10-2018 09:11
( PM )
Tier 1 is een hele goede tier als je de games nog niet hebt.
Tier 2 zou ik willen doen voor Mad Max, maar helaas geen geld in mijn budget meer (Wacht ik wel op de winter sale). De rest van de games heb ik al. Dacht alleen toen ik die backdrop zag op Humble Bundle dat LEGO The Incredibles in het pakket zat, maar blijkt een korting coupon te zijn
avatar van DonPulliany
Door DonPulliany (113 reacties) op 24-10-2018 09:13
( PM )
Mooi prijs alleen jammer alleen voor pc
avatar van Htbaa
Door Htbaa (8552 reacties) op 24-10-2018 10:05
( PM )
Zo jammer dat het altijd voor PC is. Één keer een Nintendo bundel gezien en gekocht. En voor de PlayStation is er ook een keer eentje geweest, maar enkel voor US accounts.
avatar van Nightshade
Door Nightshade (874 reacties) op 24-10-2018 10:35
( PM )
Voor $1 wil ik Shadow of Mordor nog wel proberen.
avatar van ElCheapo
Door ElCheapo (8038 reacties) op 24-10-2018 10:36
( PM )
Goede bundle weer, maar ik heb er ook al (te veel) games van op Steam...
avatar van Vuurtoren
Door Vuurtoren (153 reacties) op 24-10-2018 11:14
( PM )
Hier hetzelfde. Beetje ouderwets dat er onderscheidt in landen wordt gemaakt. Had die ps4 bundel graag gedaan, maar ga er geen US account voor aanmaken.
avatar van Like-a-Bunny
Door Like-a-Bunny (278 reacties) op 24-10-2018 12:05
( PM )
Quote:
Hier hetzelfde. Beetje ouderwets dat er onderscheidt in landen wordt gemaakt. Had die ps4 bundel graag gedaan, maar ga er geen US account voor aanmaken.


Toch jammer in dat geval, want een US-account is zo aangemaakt. Je hengelt je games binnen, logt in op je normale account en kunt aan de slag. Dat kun je amper een drempel noemen.
avatar van MeisterHim
Door MeisterHim (75 reacties) op 24-10-2018 12:31
( PM )
Leuke bundel. Tier 2 aangeschaft.
avatar van Xerxes
Door Xerxes (2356 reacties) op 24-10-2018 12:35
( PM )
Prima bundeltje
avatar van ChristianHere
Door ChristianHere (1486 reacties) op 24-10-2018 16:14
( PM )
Zo. meteen maar de tweede tier gekocht, heb ik zowel Bastion als Scribblenauts en Arkham Origins.
avatar van Ossie
Door Ossie (124 reacties) op 24-10-2018 22:26
( PM )
Voordat mensen "losgaan" met deze bundel. Wees erop bedacht dat sommige games op steam met 3-partij DRM zijn besmet (Mad Max). Een beetje triest, dit.
avatar van Doc81
Door Doc81 (76 reacties) op 25-10-2018 08:52
( PM )
deze gehaald:
$1 of meer:
Scribblenauts Unlimited
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
Batman™: Arkham Origins

totaal uit gegeven 0,91 euro cent, niet normaal zo goedkoop voor 3 spellen en een extra dlc van neverwinter nights.
avatar van Xandrilios
Door Xandrilios (107 reacties) op 26-10-2018 08:32
( PM )
Dikke vette bundle! Heb alle games niet voor niets al :)
avatar van Sigmund666
Door Sigmund666 (153 reacties) op 28-10-2018 23:57
( PM )
Nette bundle. Behalve Arkham Origins had ik ze allemaal nog niet. Koopje voor 10 euro en nog wat cent.
Arkham Knight blijft mijn favoriete Batman na Arkham City. :)