Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

All4games.nl

[Begin]  |12|13|14|15|16|17|18(26)  [Eind]
Door Piratesoul (6 reacties) op 17-03-2015 09:45
Ik merk het als ik ergens niet welkom ben, succes dr mee hè mannen.
Wasabi!
Door Wasabi! (1476 reacties) op 17-03-2015 09:51
Quote:
Ik merk het als ik ergens niet welkom ben, succes dr mee hè mannen.
Gepost door: Piratesoul op 17-03-2015 09:45

OK, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.... maar het komt heel raar over als je out of the blue positief bent..... terwijl 99,9% negatief is en je hebt gister een account aangemaakt.

En hij zou gister meer duidelijkheid geven, wat niet gebeurd is....

Quote:

................ Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
Gepost door: Skull_kid op 16-03-2015 14:09
Skyghene
Door Skyghene (992 reacties) op 17-03-2015 09:54
Geen antwoord op mijn mail en ook nog geen geld terug. Ik denk dat ik overmorgen mijn rechtsbijstandverzekering eens ga bellen.
Wasabi!
Door Wasabi! (1476 reacties) op 17-03-2015 09:57
Quote:
Geen antwoord op mijn mail en ook nog geen geld terug. Ik denk dat ik overmorgen mijn rechtsbijstandverzekering eens ga bellen.
Gepost door: Skyghene op 17-03-2015 09:54

Zou het nu maar doen, in 1 dag moet je geen wonderen verwachten, behalve een kerstwonder met kerst.... Gewoon de druk opvoeren, hij heeft tijd genoeg gehad, maar verzaakt het gewoon. Ik denk dat ie denkt, dikke vinger! Lees op verschillende review/game sites dat er al in februari ook al een hoop stront aan de knikker zat.... (das een leuke om te vertalen naar het engels)

Quote:

................ Vanmiddag zal er meer duidelijkheid komen.
Gepost door: Skull_kid op 16-03-2015 14:09
Dit is waarschijnlijk de update:

Nu op zijn website:
Op dit moment is All4games wegens omstandigheden gesloten,ik begrijp dat u met veel vragen zit over de afhandeling van uw order en of vraag.

De aankomende week zal er meer informatie beschikbaar komen.

Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie
Door Nlschutd (31 reacties) op 17-03-2015 10:17
Mensen zoals ik zij pay.nl geeft een reactie over de betaling die mensen gedaan hebben naar all4games... als je hun een bericht gestuurd hebt hoor je van hun Hoe of wat
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 17-03-2015 11:01
Vannochtend mail gestuurd naar support@all4games.nl met verzoek tot annuleren bestelling en terugstorten bedrag binnen vijf werkdagen. Deze bcc gedaan naar fraud@pay.nl (ander mailadres was er niet). Zal mij benieuwen of ik uberhaupt iets ga merken/horen.
Phaross
Door Phaross (2731 reacties) op 17-03-2015 11:57
Eerlijk gezegd hoop ik dat de ondernemer het goed maakt. Je begint immers geen bedrijf met het idee dat het zal mislukken. Het enige dat ik mij kan voorstellen is dat zijn of haar gezondheid niet goed is. Als het een eerlijke ondernemer is stort deze gewoon het geld uiteindelijk terug. Dit geval lijkt me een situatie die voor beide partijen vervelend is.
Wasabi!
Door Wasabi! (1476 reacties) op 17-03-2015 12:14
Als het om geld gaat, kan je eigenlijk niemand vertrouwen, ook al is het 100x goed gegaan..... En als je een leugentje verzint, of vragen ontwijkt, dan is er weer de bekende knikker.....


En volgens hun voorwaarden:
7. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd, voordat een geschil door de commissie op de zitting is behandeld en een einduitspraak is gewezen.
Door Aevitas (88 reacties) op 17-03-2015 12:22
6 mailtjes verder en ruim 30 telefoontjes (naja pogingen tot) nog geen gehoor. Na mijn probleem een paar weken geleden met Dying Light heeft hij dit redelijk opgelost maar ik verwacht er nu niet veel meer van..

Ik snap niet dat hij niet even de moeite neemt iets meer info the verlenen op de website, dit is echt waardeloos.
ShadyAce
Door ShadyAce (1235 reacties) op 17-03-2015 12:29
Goh ik was het al bijna vergeten, ik heb op 14 februari hier ook nog een bestelling geplaatst, nu zie ik hier dat er al wekenlang gezeur met die winkel is Lekker dan
Nouja volgens mij zijn er genoeg mensen mee bezig inmiddels, ik wacht rustig ff af wat er gebeuren gaat, krijg ik m'n order dan ben ik blij. Krijg ik die niet en kan ik m'n geld terug krijgen, ach dan kan ik me daar ook nog wel in vinden
"I'm on a level that you'll never be mate You'd have to finish every game that's ever been made" BnE
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 17-03-2015 14:24
Pff, nog steeds niet wat meer info, even een berichtje op je website met iets meer duidelijkheid, kom op!
Tijntjuh
Door Tijntjuh (336 reacties) op 17-03-2015 17:23
Helaas reageert Pay.nl ook niet op mijn emails en van all4games ook niets vernomen.

De informatie is dus nog steeds 0,0
MikeMaster
Door MikeMaster (113 reacties) op 17-03-2015 17:39
Ik begrijp alle reacties wel.Ik heb zelf ook eens 2 maanden op een game moeten wachten zonder communicatie vanuit de webwinkel en heb me toen zo aan de arrogantie van de shop geirriteerd dat ik er nog steeds giftig van wordt.
Succes voor iedereen die nog op geld of game zit te wachten, hopelijk wordt het netjes opgelost.
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 17-03-2015 18:13
Ik heb vannochtend gemaild met verzoek te annuleren, en binnen vijf werkdagen geld terug gevraagd. Aangegeven dat ik na deze termijn aangifte ga doen. Even afwachten dus...
Door Nlschutd (31 reacties) op 17-03-2015 18:20
Pay.nl moet je gewoon bellen doe ik morgen ook weer... Hij zou iedereen mailtje sturen maar heeft pat.nl niet gedaan... Dus bel ik gewoon weer morgen... mij aangifte is er al uit maja Hoe meer hoe beter je moet daar niet te lang mee wachten.
ktugach
Door ktugach (21171 reacties) op 17-03-2015 18:37
Rol: Administrator
Hierbij het verzoek pas weer te posten als er zinnige informatie te melden is of je serieuze vragen hebt. Niemand weet hoe en wat en wij helaas ook niet.

Verdere postings kunnen worden verwijderd, deze man persoonlijk aanspreken voor van alles en nog wat en uitmaken voor oplichting is niet de bedoeling.
MikeMaster
Door MikeMaster (113 reacties) op 17-03-2015 19:40
Failliet.
Zie site.
Dynaw
Door Dynaw (8078 reacties) op 17-03-2015 19:43
Quote:
Failliet.
Zie site.

Gepost door: MikeMaster op 17-03-2015 19:40
Ouch, ik zie het ja. :/
Quote:
Beste consumenten,

Tot mijn grote spijt deel ik u mede niet aan mijn leveringsverplichting meer te kunnen voldoen.
Dat betekent voor u als consument dat u de bestelde en betaalde goederen niet meer zult ontvangen.
Ik ben de activiteiten van mijn bedrijf gestopt en zal binnen enkele weken mijn eigen faillissement aanvragen bij de rechtbank zodat u zich daarna bij de curator kan melden.

Hoogachtend,

Eigenaar All4games

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen zo.
Shibito
Door Shibito (40 reacties) op 17-03-2015 19:57
Dus toch. En dan doodleuk mensen mailen vorige week dat games nog geleverd kunnen worden. Aangifte heeft dus nu geen zin meer. Wij zijn de dupe en de curator lacht zich kapot om onze 'lullige' claims straks. Voor mij is 50 euro hoop geld, zeker nu. Dit echt zwaar .... je weet wel. Als mensen nog tips hebben, laat het ons gerust weten.
Xor
Door Xor (34929 reacties) op 17-03-2015 20:00
Quote:
[..]

Vaak ook :p. Zo zie ik het ook. Daarnaast zou je sarcasme ook kunnen herkennen zonder smiley. Ondanks ik me daar niet voor hoeft te verantwoorden.
Gepost door: Arabyus op 17-03-2015 13:14
Dit doet mij denken aan de tijd toen ik ook een post had gemaakt met van die smiley's en dat iemand m'n post te letterlijk nam(waardoor ik ook een waarschuwing kreeg) ;p.

Maar ja. Misschien had je het "knipoogje" ook erbij moeten zetten(zoals ik nu tegenwoordig doe ;p), dan hadden mensen jouw post ook niet "serieus" genomen ;P(en dit is geen belediging, mocht dit als een belediging overkomen :/. Meeste mensen/members weten al ongeveer hoe ik ben/hoe m'n posts zijn ;p).

Maar dat terzijde(even off-topic).

On-Topic:
Kennelijk had Nlschutd z'n gevoel(en z'n posts) gelijk ;p. All4games is nu "falliet". Waarom hebben mensen niet voor Paypal gekozen als betaalmiddel? (of betaald met een CC, want dan kon je gelijk je geld terug krijgen via een claim). Die negatieve reacties waren al een waarschuwingen van "kijk uit. Als je hier bestelt etc.".

Het is maar afwachten wat pay.nl gaat doen. Of ze het geld terug storten naar de klanten(dus de betalingen terugdraaien). Of dat ze niks doen en zeggen "Wij kunnen weinig meer doen. U moet contact opnemen met de webwinkel." :/.

Had gedacht dat Jordi(de eigenaar) tijdelijk z'n winkel dicht deed om alle bestellingen te laten verwerken. Maar kennelijk is er iets mis gegaan de laatste paar jaren .
[Begin]  |12|13|14|15|16|17|18(26)  [Eind]