Quote:
Thank you for getting in touch about your refund.
I apologise for the delay in processing your refund.
Could you please confirm your date of birth and full name so we can pass these details across and get your refund processed?
If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.
Kind regards,
Jen
Zavvi Customer Service Team
I apologise for the delay in processing your refund.
Could you please confirm your date of birth and full name so we can pass these details across and get your refund processed?
If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.
Kind regards,
Jen
Zavvi Customer Service Team
Mijn response:
Quote:
Date of birth: × Full name: ×. And what a suprise. You processed my refund almost two weeks ago. Nothing new here with all the apologies and delay. How could it possibly so hard to just refund my money back? A month of time wasted. To much messages send. To many miscommunications.
Tomorrow is the TENTH working day. So i am just curious if i will have my money back. Because seriously, there is something serious wrong in the costumer service department.
Tomorrow is the TENTH working day. So i am just curious if i will have my money back. Because seriously, there is something serious wrong in the costumer service department.
Had er geen eens zin in om erop te responden. Maar ik zal echt geen aankopen meer bij ze doen. F*cking amateurs. Heeeeeel HHHEEEEEEEEEEEEL misschien met Paypal als ze een goede aanbieding hebben.
-
Quote:
12% korting op ALLES boven de 60 euro: KORTING612 (zavvi.nl)
Gepost door: I_Riskbreaker op 17-09-2014 01:14
Gepost door: I_Riskbreaker op 17-09-2014 01:14
Maar geldig tot 21 september.
@ Clam
lol, wou ik ook zeggen, maar ik dacht ik laat Intense niet intenser worden, haha
En misschien waren het twee onschuldige spelfouten, it happens.
12-06-2007 — 12-06-2017
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
-edit-
Ik daag jullie uit om in hetzelfde situatie te komen net als mij. 1 maand en 2 weken continue te blijven msg'en met halve gare mongolen die geautomatiseerde messages terug blijven sturen. Please. I double dare ya!
En dan zullen we zien of jullie net zo grammer nazi zullen blijven. En ja normaal dubbelcheck ik alles wat ik intyp naar bedrijven en dat soort dingen. Maar i'm just done with them'.
-
Quote:
No offence taken. Maar. Zoals ik al zei, ik had echt geen zin om ze een bericht terug te sturen. Like i'd give two fucks of ik iets correct spel tegenover hen. You've gotta be outta your goddamn mind. :') Laat ze maar eerst normale mensen aannemen en mijn geld terug storten. Dan praten we verder. *zucht*
-edit-
Ik daag jullie uit om in hetzelfde situatie te komen net als mij. 1 maand en 2 weken continue te blijven msg'en met halve gare mongolen die geautomatiseerde messages terug blijven sturen. Please. I double dare ya!
En dan zullen we zien of jullie net zo grammer nazi zullen blijven. En ja normaal dubbelcheck ik alles wat ik intyp naar bedrijven en dat soort dingen. Maar i'm just done with them'.
Gepost door: IntenSePinda op 18-09-2014 14:36
-edit-
Ik daag jullie uit om in hetzelfde situatie te komen net als mij. 1 maand en 2 weken continue te blijven msg'en met halve gare mongolen die geautomatiseerde messages terug blijven sturen. Please. I double dare ya!
En dan zullen we zien of jullie net zo grammer nazi zullen blijven. En ja normaal dubbelcheck ik alles wat ik intyp naar bedrijven en dat soort dingen. Maar i'm just done with them'.
Gepost door: IntenSePinda op 18-09-2014 14:36
Ik heb dezelfde bullshit (mailen en bellen) maar dan andersom met Pathé Unlimited klantenservice, ze willen mijn geld niet! Dan heb ik het over automatische incasso
Quote:
12% korting op ALLES boven de 60 euro: KORTING612 (zavvi.nl)
Gepost door: I_Riskbreaker op 17-09-2014 01:14
Gepost door: I_Riskbreaker op 17-09-2014 01:14
Voor zover ik heb kunnen testen: 12% op 'alles' behalve: Consoles, accessoires, pre-orders, multi-buys en games die de 'Extra10' (10% korting) actie hebben
En soms wel alleen boven de 60 euro, soms ook daar onder
EDIT: Games met 'Extra10' doen het soms wel (meestal bij meerdere exemplaren), en geven soms zelf ook nog 10% korting bovenop de 12% (Bewijs)
EDIT2: Correctie, werkt wel op pre-orders, zolang het maar boven de 60 euro totaal is
3DS Friend Code: 4768-7434-9304 | Wii U: TheMax
Maar ik heb op mijn preorder van Unity game + figures wel die korting gekregen. Die andere dingen heb ik niet kunnen testen.
Quote:
Verzonden door: jou. 19 September 2014, 10:47
Zavvi.
Today is the TENTH working day. And i still DID NOT RECIEVED MY MONEY BACK.
This is seriously an amateur job of you guys. I adressed this problem since the beginning of august.
You guys always have excuses and make a lot of miscommunications.
I'm a member of a Dutch forums message board. Budgetgaming.nl, and everybody is up-to-date about this case.
HOW HARD CAN IT BE? JUST GIVE ME MY DAMN MONEY BACK?
Excuse me for my language but i've been waiting long enough. And this just seems like you guys want to keep my money. And i better hope not that it is.
Verzonden door: jou. 19 September 2014, 10:47
Zavvi.
Today is the TENTH working day. And i still DID NOT RECIEVED MY MONEY BACK.
This is seriously an amateur job of you guys. I adressed this problem since the beginning of august.
You guys always have excuses and make a lot of miscommunications.
I'm a member of a Dutch forums message board. Budgetgaming.nl, and everybody is up-to-date about this case.
HOW HARD CAN IT BE? JUST GIVE ME MY DAMN MONEY BACK?
Excuse me for my language but i've been waiting long enough. And this just seems like you guys want to keep my money. And i better hope not that it is.
En toen dacht ik van f*ck hun nogmaals. Moet je nagaan dat ik al sinds 4 augustus zit te wachten, eh?
Quote:
I am just seriously done with u guys. And i think that u guys can understand me to.
Just look all the previous damn mesages and promises were made.
So much time wasted, so many effort, and still NOTHING.
Obviously someone or some people can't do their job right by refunding my damn money back.
Just look all the previous damn mesages and promises were made.
So much time wasted, so many effort, and still NOTHING.
Obviously someone or some people can't do their job right by refunding my damn money back.
En ik weet het. Het maakt me niks uit. Spellingsfouten. First World Problems bij een k*tbedrijf zoals deze. Ook al tik ik alles in het Nederlands naar ze, krijg ik een google translate berichtje terug. Ook al doe ik het in het Engels, krijg ik een F.U. en valse beloftes terug. Dus vandaar mijn berichten op zo een toon. Ik kan er nu wel (een beetje) om lachen op zich. Ook al heb ik mijn geld niet terug. Zal ze wel zo nu en dan een message sturen voor wat een stelletje mongolen ze wel niet zijn.
-
Quote:
Aan t overwegen om de ultimate edition van fifa15 hier te pre-orderen iemand enig idee of ik hem dan ook daadwerkelijk op de release datum binnenkrijg?
Gepost door: Ginovh op 19-09-2014 13:35
Gepost door: Ginovh op 19-09-2014 13:35
Nope, 5-10 dagen later pas.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - ??
Quote:
You got PM'ed.
Zeker Doobie !
Gepost door: Linguist op 19-09-2014 18:05
Gepost door: Linguist op 19-09-2014 18:05
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?