Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |28|29|30|31|32|33|34(304)  [Eind]
Muttley
Door Muttley (661 reacties) op 21-07-2011 14:09
Kan het helaas niet eens zijn met wat de meerderheid hier van BOL.com vind. Toegegeven ze hebben een heel breed assortiment en dat is natuurlijk altijd fijn.

De reden waarom ik er nooit meer iets zal gaan bestellen is de manier waarop ik behandeld werd toen er een probleem was met mijn bestelling. Het ging om de Fallout new vegas collectors edition en die was gek genoeg het voordeligst bij bol.com, Ik had hem netjes besteld en wilde eigenlijk met acceptgiro betalen maar die optie was niet te selecteren (bleek later door een storing te komen volgens een bol.com medewerker) maar goed, de enigste andere betaaloptie die voor mij mogelijk was was vooruitbetaling.

zo gezegd zo gedaan vrijwel meteen het bedrag overgemaakt en dacht daarmee het netjes afgerond te hebben. Tot ik een tijdje later een betalings herinnering kreeg dat het bedrag nog niet zou zijn overgemaakt. Meteen maar even contact opgenomen met de klantenservice om te horen wat er mis was want het bedrag was al een tijd geleden overgemaakt (ook gecontroleerd bij de bank). Ik kreeg toen vrij snel te horen dat er problemen waren in het betalings verkeer en dat het daardoor iets langer kon duren dan normaal, maar dat de bestelling gewoon door zou gaan en als er problemen zouden zijn dat ze contact op zouden nemen.

Een week later weer een (laatste) betalings herinnering in m'n mail dat ze het bedrag nog steeds niet ontvangen hadden. Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en opnieuw is er beloofd dat het allemaal goed zou komen.

Weer een week later was mijn bestelling dus toch geannuleerd terwijl er was beloofd dat het goed zou komen. Weer contact opgenomen met de klantenservice en kreeg toen te horen dat het bedrag zo snel mogelijk terug zou worden gestort (wat vreemd is aangezien ze het geld zogezegd niet ontvangen zouden hebben) en dat ik het opnieuw zou moeten bestellen maar dan wel voor de volle mep van 89,99 in plaats van mijn betaalde 61,94 (incl. verzenden). Toen ik wilde uitleggen dat dat niet klopt werd het de klantenservice blijkbaar teveel want de persoon zei plotseling dag meneer en hing zomaar op...

Niet blij met de manier waarop ik behandeld werd heb ik toch nog een nette mail verstuurd naar bol.com met het hele verhaal inclusief bijlages van de prijs waar ik het artikel voor had besteld, deel van het bankafschrift waarop te zien is dat het geld was overgemaakt. en de mail van de gedwongen annulering van mijn bestelling. Als antwoord kreeg ik dat er een storing in het TERUG betaalsysteem was en dat mijn geld zo snel mogelijk teruggestort zou worden. Er werd eigenlijk helemaal niks gezegd over de inhoud van mijn mail.

Ik had het helemaal gehad met Bol.com en besloot met mijn probleem naar het juridisch loket te bellen. De mevrouw die ik aan de telefoon kreeg werd erg boos dat Bol.com zo deed en heeft me een mail geciteerd met als waarschuwing voor bol.com dat als ze het niet zouden oplossen ik naar de bevoegde geschillen commissie zou stappen. Ze maakte me ook duidelijk dat mocht dat zover komen er heel wat maanden overheen zou gaan maar dat ik uiteindelijk (hoogstwaarschijnlijk) wel mijn gelijk zou krijgen.

Ik kreeg heel snel antwoord van bol.com op die mail en de toon was compleet anders. Dit keer kreeg ik niet 2 zinnetjes die vrij weinig met mijn mail te maken hadden, dit keer werd er netjes antwoord geven met meerdere excuses (blijkt maar dat ze het niet fijn zouden vinden als ik naar de geschillencommisie zou gaan) Als uiteindelijk oplossing boden ze aan dat ik het artikel opnieuw zou bestellen voor 89,99 en dat ik het verschil later zou terugkrijgen.

Er was inmiddels al meer dan een maand verstreken en ik had eigenlijk al geen zin meer om het spel opnieuw daar te bestellen na al dat gedoe. Ik heb ook besloten om niet naar de geschillencommissie te stappen omdat dat heel lang ging duren en dan het product waar het om gaat er waarschijnlijk toch niet meer zou zijn dan. Wel grappig dat ik kort na hun laatste mail er nog 1 kreeg naar aanleiding van mijn telefoon gesprekken maar dat was weer zo'n je krijgt je geld zo spoedig mogelijk terug mail.

Dat is mijn verhaal waarom ik nooit meer iets ga bestellen bij bol.com Ik heb ook een stukje geschreven voor een shopsurey maar dit is het hele verhaal en niet een klein stukje. Overigens voordat er weer mensen zijn die mij een leugenaar gaan noemen of zeggen dat ik dit allemaal verzin ik heb alle bewijzen en mails nog op mijn computer staan.
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Arabyus
Door Arabyus (7281 reacties) op 21-07-2011 14:25
Rol: Forum Moderator
Best aan leuk verhaal om te lezen. Heb me in iedergeval vermaakt :p.
Kan je wel begrijpen waarom je er niet meer wilt bestellen. Het is niet zo dat ik je niet zou geloven. Maar bij mij is de service altijd wel goed geweest. Denk dat je dan helemaal niet bij de Wehkamp moet bestellen lol.
Now playing: -
Muttley
Door Muttley (661 reacties) op 21-07-2011 16:55
Normaal gesproken bestel ik ook niet bij de wehkamp, afgelopen week was een uizondering voor die PSN kaart lol.

Ik verbaas me nog steeds over hoe ik ben behandeld bij Bol.com, veel mensen om me heen spreken er altijd erg positief over, ik bestelde er eigenlijk nooit wat omdat ik het vaak te duur vond. juist omdat het wat duurder is verwachte ik toch wat betere service.
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Dan
Door Dan (1994 reacties) op 21-07-2011 19:40
Wat een verhaal Muttley. Erg begrijpelijk dat je zo over Bol.com denkt nu.

Ik bestel er best wel veel en eigenlijk nooit geen problemen gehad. Eerder positief nog door voorvallen in het verleden.
No Lollygagging!
Sparxy
Door Sparxy (2387 reacties) op 22-07-2011 00:54
Kan me helemaal vinden in het verhaal van Muttley. Heb zelf zo'n zelfde soort aanvaring gehad met de klantenservice ...

Ging in mijn geval om een boek wat ik 2ehands had besteld via Bol.com die ik nooit had ontvangen. Kreeg hier een betalingsherinnering voor en toen gebeld met Bol.com. Ze zouden het in het systeem zetten en ik moest dan bewijs van de verkoper aanleveren. Gemaild met de verkoper en Bol.com gemaild met het bewijs dat er nooit wat is verzonden.

Uiteindelijk bleek het zo te zijn dat de verkoper wel geld had ontvangen van Bol.com, maar nooit het boek had verstuurd naar mij. Hierdoor had ik dus nooit betaald. Verkoper snapte het zelf ook niet helemaal en was volledig bereid om mee te werken (gelukkig).

Dit verhaal met bewijs verteld aan Bol.com waar ik te horen kreeg dat het geregeld was.

Nou een paar dagen later kreeg ik dus een brief van het incassobureau. Dat ik dus niet betaald had en of ik dat nog even wilde doen. Gelukkig stond er ook bij hoe ik bezwaar moest aantekenen ...

Precies hetzelfde naar het incassobureau gestuurd wat ik naar Bol.com had gestuurd en kreeg dan ook met 2 dagen een e-mail waarin geschreven stond dat het allemaal berustte op een misverstand ...

Ik moet zeggen dat ik nog steeds af en toe bestel bij Bol.com (studieboeken en hele goede aanbiedingen), maar dat ik nooit meer iets 2ehands bestel bij hun!
Door DarkForce (413 reacties) op 26-07-2011 10:32
Bij Bol.com vanavond (26 juli) tussen 18 en 24u geen verzendkosten door gebruik te maken van de code: KOOPAVONDGAMING.
Simsfan88
Door Simsfan88 (814 reacties) op 26-07-2011 10:38
Quote:
Bij Bol.com vanavond (26 juli) tussen 18 en 24u geen verzendkosten door gebruik te maken van de code: KOOPAVONDGAMING.
Gepost door: DarkForce op 26-07-2011 10:32
Geldt dat alleen voor games of voor het gehele assortiment?
Skull_kid
Door Skull_kid (39108 reacties) op 26-07-2011 12:26
Rol: Forum Moderator
Onder de email staat het volgende:

Quote:
* Bij bestelling vanaf € 20,- met daarin ten minste 1 gamesartikel. Geldig voor bezorging in Nederland of België. Niet geldig voor 2ehands, fotoservice en artikelen van bol.com partners.

Geldt dus op alles, zo lang je 1 gamesartikel hebt.
❍ᴥ❍
SonicRPR
Door SonicRPR (2373 reacties) op 26-07-2011 14:32
Tja heb in de afgelopen jaren 3 maal een probleem gehad met een bestelling (verkeerd verzonden muis / lege verpakking (moest een BluRay zijn) en een beschadigde game (fout TNT)). Alles netjes geregeld eigenlijk. Die verkeerde muis moest terug en dan een nieuwe bestellen via de site. Muis was intussen 7,50 euro duurder maar heb een email gestuurd en kon zowel dat bedrag als de 1,95 verzending in mindering brengen op de acceptgiro.

Jammer dat het inderdaad bij jou zo slecht is gegaan maar "gelukkig" zit ik toch wel bij de blije klanten. Bol is niet zozeer de goedkoopste maar nog nooit problemen mee gehad.
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
Ginryuu
Door Ginryuu (13370 reacties) op 27-07-2011 20:44
Iemand nog een code over voor gratis verzenden? Die uit het kortingscode topic doet het bij mij niet, terwijl ik het nooit gebruikt heb.
🇺🇦
Gryphonrider
Door Gryphonrider (2792 reacties) op 28-07-2011 10:26
Vanavond koopavond, gratis verzending* tussen 18:00 en 00:00u met code KOOPAVONDDVD

*: Bij bestelling vanaf € 20,- met daarin ten minste 1 dvd- of Blu-rayartikel. Geldig voor bezorging in Nederland of België. Niet geldig voor 2ehands artikelen, fotoservice en artikelen van bol.com partners.
I'm not deaf (I'm just ignoring you)
EPMD
Door EPMD (7072 reacties) op 28-07-2011 14:45
hmm, ik wou die Blu-ray Steelbook van Apocolypse now kopen.

Die kost €19,99

Geen gratis verzendkosten dus ?
Skull_kid
Door Skull_kid (39108 reacties) op 28-07-2011 15:02
Rol: Forum Moderator
Er moet 1 dvd artikel in je aankoop zitten. Zoek dan een dvd-speler schoonmaakkit voor een paar euro. Alleen is dan het nut van de gratis verzendkosten een beetje weg
❍ᴥ❍
Door Erikz (44 reacties) op 29-07-2011 11:10
Vandaag dagaanbieding bij BOL.COM:


360 4GB met Forza 3 en HALO 3 ODST voor 169 euro.

http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-4gb/1004004010366446/index.html?Referrer=ENTnlalert-nbri20110727071628


Lekker prijsje toch?
Ginryuu
Door Ginryuu (13370 reacties) op 29-07-2011 22:29
Vandaag een Blu-ray binnengekregen waarvan de voorkant helemaal ingedeukt is (metalcase). Ik neem aan dat ik het gewoon retour kan sturen met de reden 'artikel beschadigd'?

Normaal kun je een vervangende hoes aanvragen, maar hier betreft het een metalcase die niet te vervangen is.
🇺🇦
Stephan1234
Door Stephan1234 (2902 reacties) op 30-07-2011 11:54
Ja, maar ik zou eerst even contact opnemen met bol.com
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Door Luchtgitaar (197 reacties) op 01-09-2011 14:47
Iemand de Lost Complete Collection besteld bij bol.com vandaag voor 20 euro? Toen ik hem bestelde stond er lever tijd 5 - 7 werkdagen. Stond ie bij anderen op vandaag besteld, morgen in huis?
Masterofwar
Door Masterofwar (908 reacties) op 01-09-2011 14:48
nee, blu-ray was 5-7 dagen en de normale dvd versie is morgen in huis.
Gamertag: ShakyChimp
Stephan1234
Door Stephan1234 (2902 reacties) op 01-09-2011 14:50
Huh lost de complete editie voor 20 euro?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
BUwe80
Door BUwe80 (583 reacties) op 01-09-2011 14:52
Ik heb meermalen besteld, zowel de DVD's (16,99) als de Blu-Ray's. Heb al even uitgezocht dat áls men het ontdekt (waarschijnlijk wel) dat we dan geen poot om op te staan hebben, zogenaamde 'kennelijke fout'. Maar wie weet glipt er wat tussendoor of komt men met een kortingsbon ter compensatie van het ongemak o.i.d.
[Begin]  |28|29|30|31|32|33|34(304)  [Eind]