Een persoon heeft een geschil geopend tegen mij waar hij zegt dat het spel nooit ontvangen is. Maar ik heb het op 14 december 2014 verstuurd via de email. Ik had gelezen dat Paypal alleen je geld teruggeeft als het fysiek is: Verkopersbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten.
Hij wil gewoon ze geld terug, omdat hij het heeft uitgespeeld denkt dat hij ze geld wel terugkrijgt. Zijn er nog dingen die ik kan doen om me geld terug te krijgen, want sta nu 16 euro in de min. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd en heb nog niet zoveel ervaring met Paypal.
Dan wantrouwen ze maar, zolang ik m'n geld maar krijg.
Als ik zie dat ze voor producten/diensten betalen stort ik 't geld terug, accepteer ik niet.
Wat je nu kan doen is de waarheid spreken tegen PayPal.
Ze nemen ook contact met jou op namelijk.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Quote:
als je iets verkoopt aan iemand moet je altijd vragen met of zonder track en trace zegt die gene zonder dan kunnen ze je niks maken maar je moet ze wel de keuze laten hoe ze het verzonden willen anders ben je schuldig. als een pakje weg raakt per post
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of tips geven.
Een persoon heeft een geschil geopend tegen mij waar hij zegt dat het spel nooit ontvangen is. Maar ik heb het op 14 december 2014 verstuurd via de email. Ik had gelezen dat Paypal alleen je geld teruggeeft als het fysiek is: Verkopersbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten.
Hij wil gewoon ze geld terug, omdat hij het heeft uitgespeeld denkt dat hij ze geld wel terugkrijgt. Zijn er nog dingen die ik kan doen om me geld terug te krijgen, want sta nu 16 euro in de min. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd en heb nog niet zoveel ervaring met Paypal.
Gepost door: XxX070XxX op 23-01-2015 17:52
Een persoon heeft een geschil geopend tegen mij waar hij zegt dat het spel nooit ontvangen is. Maar ik heb het op 14 december 2014 verstuurd via de email. Ik had gelezen dat Paypal alleen je geld teruggeeft als het fysiek is: Verkopersbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten.
Hij wil gewoon ze geld terug, omdat hij het heeft uitgespeeld denkt dat hij ze geld wel terugkrijgt. Zijn er nog dingen die ik kan doen om me geld terug te krijgen, want sta nu 16 euro in de min. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd en heb nog niet zoveel ervaring met Paypal.
Gepost door: XxX070XxX op 23-01-2015 17:52
Quote:
[..]als je iets verkoopt aan iemand moet je altijd vragen met of zonder track en trace zegt die gene zonder dan kunnen ze je niks maken maar je moet ze wel de keuze laten hoe ze het verzonden willen anders ben je schuldig. als een pakje weg raakt per post
Gepost door: Christiaanwwe op 23-01-2015 18:21
Gepost door: Christiaanwwe op 23-01-2015 18:21
Ik had het per email gestuurd. Dat is toch niet fysiek, toch ?
@ArmaniGamer bedankt voor je reactie
Quote:
per mail is gewoon uit kijken inderdaad want nu kunnen ze alle kanten op
[..]
Ik had het per email gestuurd. Dat is toch niet fysiek, toch ?
@ArmaniGamer bedankt voor je reactie
Gepost door: XxX070XxX op 23-01-2015 18:24
Ik had het per email gestuurd. Dat is toch niet fysiek, toch ?
@ArmaniGamer bedankt voor je reactie
Gepost door: XxX070XxX op 23-01-2015 18:24
Quote:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen of tips geven.
Een persoon heeft een geschil geopend tegen mij waar hij zegt dat het spel nooit ontvangen is. Maar ik heb het op 14 december 2014 verstuurd via de email. Ik had gelezen dat Paypal alleen je geld teruggeeft als het fysiek is: Verkopersbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten.
Hij wil gewoon ze geld terug, omdat hij het heeft uitgespeeld denkt dat hij ze geld wel terugkrijgt. Zijn er nog dingen die ik kan doen om me geld terug te krijgen, want sta nu 16 euro in de min. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd en heb nog niet zoveel ervaring met Paypal.
Gepost door: XxX070XxX op 23-01-2015 17:52
Een persoon heeft een geschil geopend tegen mij waar hij zegt dat het spel nooit ontvangen is. Maar ik heb het op 14 december 2014 verstuurd via de email. Ik had gelezen dat Paypal alleen je geld teruggeeft als het fysiek is: Verkopersbescherming dekt alleen transacties voor per post verzendbare, fysieke en tastbare objecten.
Hij wil gewoon ze geld terug, omdat hij het heeft uitgespeeld denkt dat hij ze geld wel terugkrijgt. Zijn er nog dingen die ik kan doen om me geld terug te krijgen, want sta nu 16 euro in de min. Dit is de eerste keer dat dit gebeurd en heb nog niet zoveel ervaring met Paypal.
Gepost door: XxX070XxX op 23-01-2015 17:52
Als ik het goed begrijp ging het dus om een activatiecode (oid) die je via de EMail naar hem gestuurd hebt? Niet een fysiek (tastbaar) goed, zoals een gamedoos? In dat geval kunnen ze zoals Christiaan al zei beiden kanten op. Paypal biedt geen bescherming voor 'intangible items including digital goods and services' (niet tastbare goederen). Paypal staat het simpelweg niet toe (waarschijnlijk omdat het zo lastig te controleren valt). Beste wat je kunt doen is gewoon vertellen wat er gebeurd is en er het beste van hopen. In principe is de koper 'het meest fout' want die nam een risico en had moeten weten dat hij onbeschermd zou zijn. Dikke kans dat ze de zaak dus gewoon laten voor wat het is, omdat de kans dat zo'n mailtje 'kwijt raakt op het net' natuurlijk bijzonder klein is.
3DS: Yoonaii - 0361 7465 3003
"Let op: iDEAL berichtgeving:
ABN Amro BankConversie te laag, Foutmeldingen te hoog"
Betekent dit dat we nooit met ABN Amro geld kunnen toevoegen of wat? Ik heb dit nog nooit gezien en ik heb best wel vaak gewoon geld over kunnen maken naar mijn PayPal-rekening via iDeal.
Steam/Origin: BBozMen -- Nintendo 3DS FC: 1220 - 8254 - 2005 -- PSN: BBozMen
Is denk ik gewoon even een storing. Normaal is ABN wel mogelijk. Ik heb de foutmelding ook zie ik.
:)
"Storing iDeal
19-02-2015 17:30 uur
Door een technische storing kunt u op dit moment niet gebruik maken van iDeal. Indien er meer bekend is over deze storing laten wij het u weten.Onze excuses voor het ongemak."
Steam/Origin: BBozMen -- Nintendo 3DS FC: 1220 - 8254 - 2005 -- PSN: BBozMen
Hier meer informatie waaronder de voorwaarden.
Quote:
Sinds vandaag is het mogelijk om PayPal je retourkosten te laten betalen wanneer betaalt hebt met PayPal.
Hier meer informatie waaronder de voorwaarden.
Gepost door: Dynaw op 19-03-2015 10:36
Hier meer informatie waaronder de voorwaarden.
Gepost door: Dynaw op 19-03-2015 10:36
Was toch al mogelijk? Tenminste heb dit vorige maand al geactiveerd en is de dienst sinds vandaag te gebruiken dan denk ik.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
Iemand dit al geprobeerd?
https://coupons.paypal.com/offers/m5u4a1m
Dan zie je de voucher in je paypal wallet:
https://www.paypal.com/myaccount/wallet
Gepost door: Why So Serious? op 17-03-2015 16:50
https://coupons.paypal.com/offers/m5u4a1m
Dan zie je de voucher in je paypal wallet:
https://www.paypal.com/myaccount/wallet
Gepost door: Why So Serious? op 17-03-2015 16:50
Nu ook in euro's:
Duits: https://coupons.paypal.com/offers/mb7vn45
Frans: https://coupons.paypal.com/offers/mblao75
Ter informatie ik heb mijn bankrekening aan mijn Paypal account gekoppeld door de twee bedragen in te voeren die Paypal had gestort.
Alvast bedankt voor de hulp
Quote:
Krijg je deze melding gelijk? Of pas wanneer je had ingelogd(om te betalen)?Hé ik heb een probleem met Paypal. Als ik probeer geld over te maken van mijn Paypal account naar mijn Playstation store portemonnee ( of naar elke andere site), dan krijg ik de melding: Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen.
Ter informatie ik heb mijn bankrekening aan mijn Paypal account gekoppeld door de twee bedragen in te voeren die Paypal had gestort.
Alvast bedankt voor de hulp
Gepost door: DS_Ornstein op 21-03-2015 19:46
Ter informatie ik heb mijn bankrekening aan mijn Paypal account gekoppeld door de twee bedragen in te voeren die Paypal had gestort.
Alvast bedankt voor de hulp
Gepost door: DS_Ornstein op 21-03-2015 19:46
Als je deze melding gelijk kreeg(toen je op de Paypal pagina kwam), dan moet je even zoeken en klikken op "Ik heb al een Paypal account, inloggen". Of log eerst op Paypal, hou de Paypal pagina bijv. open en betaal vervolgens met Paypal. Dan word je gelijk verwezen naar de betaling of moet je nog 1x je wachtwoord invoeren en dan betalen .
Als je deze melding krijgt nadat je hebt ingelogd, dan moet je even in je instellingen kijken(of jouw bankrekening is goedgekeurd, of de SEPA overboeking is geaccepteerd etc.).
Meestal zie ik de "Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen" melding vaak als ik op de betalingspagina kom, maar dan zie ik ook het inlog knop("Ik heb een Paypal account" enz. melding). Ik kan via dat knop gewoon inloggen en gelijk betalen .
Maar of ik ooit zo'n melding kreeg nadat ik had ingelogd? Nope :/. Heb zelfs een keer kunnen betalen met Paypal terwijl de webwinkel duidelijk in z'n beschrijving "Betalen alleen met Paypal i.c.m. CC" had ;P(de webwinkel wist niet dat je met Paypal ook i.c.m. bankrekening kon betalen ;p).
Where am I Playstation Showcase? 🤡
PayPal lijkt ook al mijn emails compleet te negeren. Ik wacht nu al meer dan een week op een reactie en op de email die ik een paar dagen terug heb gestuurd krijg ik ook geen reactie. Lekkere service.
Quote:
PayPal doet goed zijn best om mij zo gek mogelijk te maken. Ze houden opeens weer al mijn eBay opbrengsten vast voor zo'n drie weken. Elke keer als ik iets verkoop moet ik drie weken wachten voordat ik het geld ook daadwerkelijk van hun krijg. In het begin van mijn eBay avonturen kon ik dit nog wel een beetje begrijpen, maar ik heb nu constant positieve feedback ontvangen van mensen die iets van mij gekocht hebben, dus ik neem aan dat ik nu wel een vertrouwd lid zou moeten zijn.
PayPal lijkt ook al mijn emails compleet te negeren. Ik wacht nu al meer dan een week op een reactie en op de email die ik een paar dagen terug heb gestuurd krijg ik ook geen reactie. Lekkere service.
Gepost door: KingMiniMoni op 22-03-2015 18:22
PayPal lijkt ook al mijn emails compleet te negeren. Ik wacht nu al meer dan een week op een reactie en op de email die ik een paar dagen terug heb gestuurd krijg ik ook geen reactie. Lekkere service.
Gepost door: KingMiniMoni op 22-03-2015 18:22
Misschien even bellen? Het is een gratis nummer en hebben mij laatst ook telefonisch erg goed geholpen.
Now playing: -
Tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan vanuit US. Deze duurde echt super lang, en na een paar keer mailen over en weer kwamen we tot de ontdekking dat het zo lang duurde volgens dat bedrijf ''omdat ik tekort betaald had'' maar dat ze mij voor deze ene keer matsten.
Het zou om een paar dollar gaan (was een zonnebril van ± $26,00)
Maar dat is dan toch het bedrijf haar eigen schuld? Volgens mij geef ik alleen maar toestemming dat zij dat geld van mijn rekening mogen halen. Dus moeten zij de kosten correct invullen en niet mij de dupe daarvan maken en roepen dat ik te kort betaald heb.
Of zie ik dit nou verkeerd?
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Vraagje over PayPal.
Tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan vanuit US. Deze duurde echt super lang, en na een paar keer mailen over en weer kwamen we tot de ontdekking dat het zo lang duurde volgens dat bedrijf ''omdat ik tekort betaald had'' maar dat ze mij voor deze ene keer matsten.
Het zou om een paar dollar gaan (was een zonnebril van ± $26,00)
Maar dat is dan toch het bedrijf haar eigen schuld? Volgens mij geef ik alleen maar toestemming dat zij dat geld van mijn rekening mogen halen. Dus moeten zij de kosten correct invullen en niet mij de dupe daarvan maken en roepen dat ik te kort betaald heb.
Of zie ik dit nou verkeerd?
Gepost door: King Bowser op 05-06-2015 10:44
Tijdje geleden heb ik een bestelling gedaan vanuit US. Deze duurde echt super lang, en na een paar keer mailen over en weer kwamen we tot de ontdekking dat het zo lang duurde volgens dat bedrijf ''omdat ik tekort betaald had'' maar dat ze mij voor deze ene keer matsten.
Het zou om een paar dollar gaan (was een zonnebril van ± $26,00)
Maar dat is dan toch het bedrijf haar eigen schuld? Volgens mij geef ik alleen maar toestemming dat zij dat geld van mijn rekening mogen halen. Dus moeten zij de kosten correct invullen en niet mij de dupe daarvan maken en roepen dat ik te kort betaald heb.
Of zie ik dit nou verkeerd?
Gepost door: King Bowser op 05-06-2015 10:44
Onwaarschijnlijk, maar heb je handmatig het bedrag overgemaakt? Want ik zie geen andere mogelijkheid om zogenaamd te weinig betaald te hebben via PayPal.
ʕ •ᴥ•ʔ
Quote:
als je idd overmaakt en niet de valuta omreken koers van hun gebruikt kan daar verschil in zitten had ik ook met vita memory card. De koers van paypal is anders/ minder gunstig voor je. Bij mij scheelde het toen 1 of 2 euro ofzo. Dat was de uitleg die ik toen kreeg. Paar dollar zou dan wel weer wat veel zijn op zo'n bedrag.
[..]
Onwaarschijnlijk, maar heb je handmatig het bedrag overgemaakt? Want ik zie geen andere mogelijkheid om zogenaamd te weinig betaald te hebben via PayPal.
Gepost door: TwilightRealm op 05-06-2015 11:30
Onwaarschijnlijk, maar heb je handmatig het bedrag overgemaakt? Want ik zie geen andere mogelijkheid om zogenaamd te weinig betaald te hebben via PayPal.
Gepost door: TwilightRealm op 05-06-2015 11:30