Quote:
[..]
Zoals je hier op de Steam page kan zien zitten er inderdaad veel microtransactions in, 21 stuks in totaal.
Maar goed, zoals een vriend van me ook al opmerkte in onze groepschat, al deze dingen kan je gewoon met rift crystals kopen in-game. Het is dus een manier om ze sneller te krijgen met echt geld. Shitty, maar ja, gewoon ff grinden in-game dus.
[..]
Gepost door: ThaDanus op 22-03-2024 10:07
Zoals je hier op de Steam page kan zien zitten er inderdaad veel microtransactions in, 21 stuks in totaal.
Maar goed, zoals een vriend van me ook al opmerkte in onze groepschat, al deze dingen kan je gewoon met rift crystals kopen in-game. Het is dus een manier om ze sneller te krijgen met echt geld. Shitty, maar ja, gewoon ff grinden in-game dus.
[..]
Gepost door: ThaDanus op 22-03-2024 10:07
Precies. De enige items die je hiervan niet in-game kunt krijgen zijn de Explorer’s Camping Kit en de Music & Sound Collection. Dit zijn items die je krijgt bij de Deluxe Edition, die ze dus ook los te koop aanbieden. De Explorer’s Camping Kit is een alternatief van de gewone camping kit waar je mee dood gegooid wordt in de game (je begint met 1 en ik heb er al 2 gevonden in de 3 uurtjes die ik heb gespeeld en die dus verkocht, want je hebt niks aan meerdere), en het verschil is dat ‘ie 2 kilo lichter is en dus minder ruimte inneemt in je backpack. Het andere item voegt muziek uit deel 1 toe wat je aan kunt zetten tijdens het spelen.
De rest is in-game te vinden en dit is niks nieuws. Deel 1 had soortgelijke DLC (volgens mij Rift Crystals waarmee je soortgelijke dingen in-game kon kopen, later ook pakketten met wapens etc), Monster Hunter heeft dit soort stuff, zelfs Resident Evil en Devil May Cry hebben dit. Je mist echt helemaal niks als je dit niet koopt. Het zijn niets anders dan shortcuts voor mensen die de game niet willen spelen zoals hij bedoeld is. Ja, het is smerig dat ze het doen, maar mensen overdrijven echt imo. Ik zag deze DLC’s voordat ik ging spelen, dacht “oh, de typische Capcom DLC zit er weer in, hier zit niks voor mij bij”. 3 uur later sloot ik de game af na een hele toffe speelsessie en zag ik dat het internet in brand stond om wat optionele shortcuts waar ik (gebaseerd op mijn tijd met deel 1) tijdens het spelen waarschijnlijk nooit aan zal denken. Ik kan er niet wakker van liggen…
En dat is zo jammer. Waarschijnlijk zijn het weer higher ups geweest bij Capcom die deze shit erdoor hebben gedrukt. En nu is er een grote controverse rondom deze MTX, maar voornamelijk bij mensen die de game toch niet gekocht (zouden) hebben, want iedereen die de game heeft gespeeld (of deel 1) zal je waarschijnlijk vertellen dat dit onzin DLC is wat je totaal niet mist tijdens het spelen.
Boos zijn om zulke dingen is natuurlijk ieder’s goed recht. Maar waar waren deze mensen toen bijvoorbeeld Resident Evil 4 uitkwam? Daar kun je ook wapen upgrade tickets kopen voor een paar euro, of charms waar je meer ammo mee krijgt, of betere wapens die de game wat makkelijker maken. Dat maakt het niet oké, maar die dingen zijn (dus) makkelijk te negeren, en dat is bij DD2 niet anders.
Geef kip
Als je je personage in Monster Hunter World, een game uit 2018, wil aanpassen, moet je daarvoor 3 euro lappen. Alleen de eerste keer is gratis. Destijds kraaide daar geen haan naar.
Maar goed, misschien schrikt het andere publishers nu eindelijk een keer af om dit soort onzin in games te stoppen.
Quote:
Bah, dat is wel jammer. Ik denk dat ik maar de Xbox versie afwacht. Thanks voor de info :-)
@Kubuss Helaas zijn de drops te groot en buiten beiden consoles range voor VRR.
PS5 heeft iets betere image quality en resolutie, maar gemiddeld 4% beter frame rates op de X + sneller laden. In steden dropt het op de X wel meer.
Zou het afhangen van voorkeur platform, controller etc. en ook of je op een monitor/tv gamed want image quality merk je minder hoe verder je bent tenzij je haviks ogen hebt.
Gepost door: CrackmanNL op 22-03-2024 10:37
PS5 heeft iets betere image quality en resolutie, maar gemiddeld 4% beter frame rates op de X + sneller laden. In steden dropt het op de X wel meer.
Zou het afhangen van voorkeur platform, controller etc. en ook of je op een monitor/tv gamed want image quality merk je minder hoe verder je bent tenzij je haviks ogen hebt.
Gepost door: CrackmanNL op 22-03-2024 10:37
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
[..]
Precies. De enige items die je hiervan niet in-game kunt krijgen zijn de Explorer’s Camping Kit en de Music & Sound Collection. Dit zijn items die je krijgt bij de Deluxe Edition, die ze dus ook los te koop aanbieden. De Explorer’s Camping Kit is een alternatief van de gewone camping kit waar je mee dood gegooid wordt in de game (je begint met 1 en ik heb er al 2 gevonden in de 3 uurtjes die ik heb gespeeld en die dus verkocht, want je hebt niks aan meerdere), en het verschil is dat ‘ie 2 kilo lichter is en dus minder ruimte inneemt in je backpack. Het andere item voegt muziek uit deel 1 toe wat je aan kunt zetten tijdens het spelen.
De rest is in-game te vinden en dit is niks nieuws. Deel 1 had soortgelijke DLC (volgens mij Rift Crystals waarmee je soortgelijke dingen in-game kon kopen, later ook pakketten met wapens etc), Monster Hunter heeft dit soort stuff, zelfs Resident Evil en Devil May Cry hebben dit. Je mist echt helemaal niks als je dit niet koopt. Het zijn niets anders dan shortcuts voor mensen die de game niet willen spelen zoals hij bedoeld is. Ja, het is smerig dat ze het doen, maar mensen overdrijven echt imo. Ik zag deze DLC’s voordat ik ging spelen, dacht “oh, de typische Capcom DLC zit er weer in, hier zit niks voor mij bij”. 3 uur later sloot ik de game af na een hele toffe speelsessie en zag ik dat het internet in brand stond om wat optionele shortcuts waar ik (gebaseerd op mijn tijd met deel 1) tijdens het spelen waarschijnlijk nooit aan zal denken. Ik kan er niet wakker van liggen…
En dat is zo jammer. Waarschijnlijk zijn het weer higher ups geweest bij Capcom die deze shit erdoor hebben gedrukt. En nu is er een grote controverse rondom deze MTX, maar voornamelijk bij mensen die de game toch niet gekocht (zouden) hebben, want iedereen die de game heeft gespeeld (of deel 1) zal je waarschijnlijk vertellen dat dit onzin DLC is wat je totaal niet mist tijdens het spelen.
Boos zijn om zulke dingen is natuurlijk ieder’s goed recht. Maar waar waren deze mensen toen bijvoorbeeld Resident Evil 4 uitkwam? Daar kun je ook wapen upgrade tickets kopen voor een paar euro, of charms waar je meer ammo mee krijgt, of betere wapens die de game wat makkelijker maken. Dat maakt het niet oké, maar die dingen zijn (dus) makkelijk te negeren, en dat is bij DD2 niet anders.
Gepost door: GJ op 22-03-2024 12:53
Precies. De enige items die je hiervan niet in-game kunt krijgen zijn de Explorer’s Camping Kit en de Music & Sound Collection. Dit zijn items die je krijgt bij de Deluxe Edition, die ze dus ook los te koop aanbieden. De Explorer’s Camping Kit is een alternatief van de gewone camping kit waar je mee dood gegooid wordt in de game (je begint met 1 en ik heb er al 2 gevonden in de 3 uurtjes die ik heb gespeeld en die dus verkocht, want je hebt niks aan meerdere), en het verschil is dat ‘ie 2 kilo lichter is en dus minder ruimte inneemt in je backpack. Het andere item voegt muziek uit deel 1 toe wat je aan kunt zetten tijdens het spelen.
De rest is in-game te vinden en dit is niks nieuws. Deel 1 had soortgelijke DLC (volgens mij Rift Crystals waarmee je soortgelijke dingen in-game kon kopen, later ook pakketten met wapens etc), Monster Hunter heeft dit soort stuff, zelfs Resident Evil en Devil May Cry hebben dit. Je mist echt helemaal niks als je dit niet koopt. Het zijn niets anders dan shortcuts voor mensen die de game niet willen spelen zoals hij bedoeld is. Ja, het is smerig dat ze het doen, maar mensen overdrijven echt imo. Ik zag deze DLC’s voordat ik ging spelen, dacht “oh, de typische Capcom DLC zit er weer in, hier zit niks voor mij bij”. 3 uur later sloot ik de game af na een hele toffe speelsessie en zag ik dat het internet in brand stond om wat optionele shortcuts waar ik (gebaseerd op mijn tijd met deel 1) tijdens het spelen waarschijnlijk nooit aan zal denken. Ik kan er niet wakker van liggen…
En dat is zo jammer. Waarschijnlijk zijn het weer higher ups geweest bij Capcom die deze shit erdoor hebben gedrukt. En nu is er een grote controverse rondom deze MTX, maar voornamelijk bij mensen die de game toch niet gekocht (zouden) hebben, want iedereen die de game heeft gespeeld (of deel 1) zal je waarschijnlijk vertellen dat dit onzin DLC is wat je totaal niet mist tijdens het spelen.
Boos zijn om zulke dingen is natuurlijk ieder’s goed recht. Maar waar waren deze mensen toen bijvoorbeeld Resident Evil 4 uitkwam? Daar kun je ook wapen upgrade tickets kopen voor een paar euro, of charms waar je meer ammo mee krijgt, of betere wapens die de game wat makkelijker maken. Dat maakt het niet oké, maar die dingen zijn (dus) makkelijk te negeren, en dat is bij DD2 niet anders.
Gepost door: GJ op 22-03-2024 12:53
Dit is een heel eind de mening die ik ook heb en los dat ik het ook een stomme actie vind (en vooral gierige) van Capcom snap ik de explosie van het internet op dit moment ook niet zo goed
Daarnaast weet ik eigenlijk niet of het al bekend was dat er microtransacties in de game zouden komen. In de reviews heb ik er in ieder geval niks over gelezen.
Ik vind het in ieder geval een vervelende ontwikkeling, niet alleen in deze game hoor. Ik wil best wel extra betalen voor nieuwe content enzo. En in sommige games zoals Call of Duty heb ik liever microtransacties waardoor ik zelf de nieuwste maps gratis kan spelen (in tegenstelling tot de map packs die je voorheen had en de playerbase splitte). Maar de nadruk op microtransacties wordt groter en groter.
Ik heb nog even gezocht en de eerste Capcom game die ik kon vinden met dit soort MTX was DMC4. Een Xbox 360 game uit 2008. Dat praat het natuurlijk niet goed, maar 16 jaar lang kraaide er geen haan naar en nu is het ineens een probleem?
Geef kip
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Lijkt er voor mij een beetje op dat het probleem niet MTX is. Maar eerder dat er MTX zijn waar mensen denken "Waarom is dit überhaupt nodig?". De Character Creation is een voorbeeld. Waarom betalen om een personage te veranderen? En zelfs als je zou betalen, dan kan je bijvoorbeeld de eerste keer verandering nog gratis aanbieden. En dan zit je schijnbaar met dit probleem dat je geen nieuwe game kunt opstarten(met een nieuwe personage die je kan aanmaken).
Dus het lijkt erop dat Capcom een stap te veel heeft genomen om met deze game een beetje richting MMORPG te kijken, terwijl het geen MMORPG is. Want dit soort DLC's manieren zou je eerder op een MMORPG verwachten.
Overigens had ik laatst gelezen dat de performance problemen schijnbaar door de RAM komt. Dus Capcom heeft weinig tijd genomen om aan de optimalisatie te werken en hebben ze alles(textures e.d.) naar de RAM gepropt waardoor het moeite heeft om alles vlekkeloos door te streamen(resulterend tot de performance problemen in de game).
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Oké wat drops en inconsistentie kan je overheen kijken bij een goede game maar gebroken op PC ook al heb je top of the line CPU & GPU?? Heel veel reviewers kan ik eerlijk gezegd niet meer serieus nemen. Laat ik vooropstellen DD2 heeft dat lekkere Japanse jank wat 1 ook wel cult maakte maar mijn geklaag is de hypocrisie van veel reviewers en influencers. Dit is een 70 eu game, ik verbaas me over de scores want bij andere titels is dit wel verrekend bij de reviews.
Zelfde reviewers die (terecht) klaagden over mtx in SS:KTJ zijn nu aan het zeggen dat het niet boeit hier? Wablief? Daar kan je het ook negeren maar heb je een hele kruistocht gehouden. 100% als dit EA was met de microtransacties toevoegen zouden ze de game afmaken.
''Meelopen, waar zie je me voor aan.''
Quote:
Ik heb even de negatieve reviews op Steam gelezen. Lijkt erop dat het geklaag op MTX vooral gericht is op het onderdeel "Character Creations" en het Explorer’s Camping Kit. Ook lees ik dat wanneer je de game hebt uitgespeeld, niet opnieuw een game kunt starten. Want de personages die je hebt gemaakt, zit vast aan de server.
Gepost door: Xor op 23-03-2024 08:50
Gepost door: Xor op 23-03-2024 08:50
De Explorer’s Camping Kit is 1,5 kilo lichter dan de kit waarmee je begint, dus ja, dit geef ik je. Echter, verderop in de game krijg je een kit die nóg lichter is, dus het is een item waar je alleen vroeg in de game profijt van hebt. De game heeft een vrij robuuste character creator, overigens ook een losse waarin je voor de release al 5 personages en 5 Pawns kon aanmaken. Mocht je dit niet hebben gedaan en/of uiteindelijk toch teleurgesteld zijn met het door jezelf gemaakte personage, dan kun je als je een beetje doorspeelt na zo’n 30 minuten, of als je normaal speelt na 3-4 uur, in-game al twee van de boeken kopen waarmee je je personage helemaal opnieuw vorm kunt geven. Verderop in de game zijn er nog meer beschikbaar. Hier extra echt geld voor betalen is dus zeer onnodig en onzinnig.
Niet vanuit het hoofdmenu een new game kunnen starten is inderdaad apart. Ik heb echter het idee dat dit by design is, kijkend naar hoe de eerste Dragon’s Dogma eindigde. Aangezien Dragon’s Dogma II een soort reboot is in een parallel universum ga ik er vanuit dat het einde in de sequel vergelijkbaar zal zijn en dat ze hierom geen grote ‘New Game’ knop in het menu hebben staan, maar ze hadden gewoon een setting in de opties kunnen steken om je save data mee te verwijderen. Nu moet je dat handmatig doen. Personages zijn overigens niet gelinkt aan een server! Op de pc kun je deze data zelf gewoon verwijderen uit een mapje en op de console kun je dacht ik ook opnieuw beginnen door je save te verwijderen via het systeemmenu.
De performance issues hebben overigens niks met (V)RAM te maken. Ik heb 64 GB RAM in m’n pc en 16 GB VRAM en allebei komen lang niet aan hun max. Het heeft te maken met de CPU en hoe de game de cores hiervan benut. De exacte details hiervan gaan mijn pet te boven, haha, maar er komen binnenkort vast wel artikelen/video’s online waarin mensen die er meer van snappen er dieper op ingaan.
Geef kip
Het is 2024 en deze devs kunnen niet gewoon normaal verschillende save-files per verschillende game-sessie/character implementeren? Dat is toch complete onzin?
Voor dit soort praktijken zie ik het liefst dat reviewers dat echt keihard afstraffen in de cijfers.
Quote:
Als ik jouw reactie nu zo lees, dan lijkt het erop dat veel mensen dus eigenlijk klagen om niets. Althans. Misschien de New Game onderdeel zou nog een klaag reden zijn. Maar dat is niet een heel groot reden om gelijk met user reviews te bombarderen. Klinkt meer als een extra excuus om in een soort afkraak trein te zitten terwijl het echte probleem alleen de performances zijn.[..]
De Explorer’s Camping Kit is 1,5 kilo lichter dan de kit waarmee je begint, dus ja, dit geef ik je. Echter, verderop in de game krijg je een kit die nóg lichter is, dus het is een item waar je alleen vroeg in de game profijt van hebt. De game heeft een vrij robuuste character creator, overigens ook een losse waarin je voor de release al 5 personages en 5 Pawns kon aanmaken. Mocht je dit niet hebben gedaan en/of uiteindelijk toch teleurgesteld zijn met het door jezelf gemaakte personage, dan kun je als je een beetje doorspeelt na zo’n 30 minuten, of als je normaal speelt na 3-4 uur, in-game al twee van de boeken kopen waarmee je je personage helemaal opnieuw vorm kunt geven. Verderop in de game zijn er nog meer beschikbaar. Hier extra echt geld voor betalen is dus zeer onnodig en onzinnig.
Niet vanuit het hoofdmenu een new game kunnen starten is inderdaad apart. Ik heb echter het idee dat dit by design is, kijkend naar hoe de eerste Dragon’s Dogma eindigde. Aangezien Dragon’s Dogma II een soort reboot is in een parallel universum ga ik er vanuit dat het einde in de sequel vergelijkbaar zal zijn en dat ze hierom geen grote ‘New Game’ knop in het menu hebben staan, maar ze hadden gewoon een setting in de opties kunnen steken om je save data mee te verwijderen. Nu moet je dat handmatig doen. Personages zijn overigens niet gelinkt aan een server! Op de pc kun je deze data zelf gewoon verwijderen uit een mapje en op de console kun je dacht ik ook opnieuw beginnen door je save te verwijderen via het systeemmenu.
De performance issues hebben overigens niks met (V)RAM te maken. Ik heb 64 GB RAM in m’n pc en 16 GB VRAM en allebei komen lang niet aan hun max. Het heeft te maken met de CPU en hoe de game de cores hiervan benut. De exacte details hiervan gaan mijn pet te boven, haha, maar er komen binnenkort vast wel artikelen/video’s online waarin mensen die er meer van snappen er dieper op ingaan.
Gepost door: GJ op 23-03-2024 11:57
De Explorer’s Camping Kit is 1,5 kilo lichter dan de kit waarmee je begint, dus ja, dit geef ik je. Echter, verderop in de game krijg je een kit die nóg lichter is, dus het is een item waar je alleen vroeg in de game profijt van hebt. De game heeft een vrij robuuste character creator, overigens ook een losse waarin je voor de release al 5 personages en 5 Pawns kon aanmaken. Mocht je dit niet hebben gedaan en/of uiteindelijk toch teleurgesteld zijn met het door jezelf gemaakte personage, dan kun je als je een beetje doorspeelt na zo’n 30 minuten, of als je normaal speelt na 3-4 uur, in-game al twee van de boeken kopen waarmee je je personage helemaal opnieuw vorm kunt geven. Verderop in de game zijn er nog meer beschikbaar. Hier extra echt geld voor betalen is dus zeer onnodig en onzinnig.
Niet vanuit het hoofdmenu een new game kunnen starten is inderdaad apart. Ik heb echter het idee dat dit by design is, kijkend naar hoe de eerste Dragon’s Dogma eindigde. Aangezien Dragon’s Dogma II een soort reboot is in een parallel universum ga ik er vanuit dat het einde in de sequel vergelijkbaar zal zijn en dat ze hierom geen grote ‘New Game’ knop in het menu hebben staan, maar ze hadden gewoon een setting in de opties kunnen steken om je save data mee te verwijderen. Nu moet je dat handmatig doen. Personages zijn overigens niet gelinkt aan een server! Op de pc kun je deze data zelf gewoon verwijderen uit een mapje en op de console kun je dacht ik ook opnieuw beginnen door je save te verwijderen via het systeemmenu.
De performance issues hebben overigens niks met (V)RAM te maken. Ik heb 64 GB RAM in m’n pc en 16 GB VRAM en allebei komen lang niet aan hun max. Het heeft te maken met de CPU en hoe de game de cores hiervan benut. De exacte details hiervan gaan mijn pet te boven, haha, maar er komen binnenkort vast wel artikelen/video’s online waarin mensen die er meer van snappen er dieper op ingaan.
Gepost door: GJ op 23-03-2024 11:57
Over de performance problemen gesproken, ik zag dat Digital Foundry nu ook een video hierover heeft geplaatst.
Conclusie is dus inderdaad dat de problemen CPU gerelateerd zijn.
Een paar dagen terug had ik nog in een thread op ResetEra(kan hem helaas niet meer terugvinden, maar volgens mij ging het om de eerste resultaten over de performance van de game) nog gelezen dat de problemen schijnbaar met de RAM te maken had(op de consoles dan). Ik gok dat dit eerder een vermoeden was omdat mensen op alle platformen last hadden met de performance problemen, inclusief PC. Had na het zien van deze reacties nog de hoop gehad dat de performance problemen snel verholpen konden worden. Maar zo te zien had ik het incorrect gelezen(of gelijk de conclusie getrokken). Ik ben wel benieuwd of Capcom nog snel met updates komt zodat de game wel beter speelt op de consoles(en ook op de PC, zonder enige mod te gebruiken). Zelfs al zou Capcom niets aan de game meer doen qua optimalisatie verbeteringen en de PS5 Pro zou vandaag uitkomen, dan zou de PS5 Pro in dit geval weinig verbeteringen zorgen. Misschien een klein beetje meer fps. Maar de problemen zullen denk ik nog aanwezig blijven. Vooral gezien de geruchten bekend waren dat de PS5 Pro geen (grote) upgrade krijgt op de CPU, maar dat de (grote) upgrade meer op de GPU zit.
Ik vraag mij wel af of ze de release niet beter nog hadden moeten uitstellen zodat ze iets meer tijd hadden voor betere optimalisatie. Met name voor de console versies .
Where am I Playstation Showcase? 🤡
De klachten over de MTX zijn in mijn ogen inderdaad wel echt klachten om niks. Zoals ik al zei; het zijn eigenlijk (voornamelijk) shortcuts waarmee je eerder toegang krijgt tot in-game items. En sure, daar kun je over klagen. Je kunt ook gewoon lekker de game spelen en plezier hebben.
Het internet reageert weer eens enkel op clickbait headlines zonder te kijken hoe het daadwerkelijk zit in context van de game.
edit:
Geef kip
Quote:
Welkom in de wondere wereld van de sociale media. Ik ben het eens maar dat is precies het doel van die headlines. Ze weten dat mensen het niet gaan lezen, maar als het maar controversieel genoeg is vergroten ze de kans op clicks.
Het internet reageert weer eens enkel op clickbait headlines zonder te kijken hoe het daadwerkelijk zit in context van de game.
edit:
Gepost door: GJ op 23-03-2024 12:32
edit:
Gepost door: GJ op 23-03-2024 12:32
PSN: Steel48 - Xbox: Mortalsteel48
Quote:
Ik denk dat het ook vooral komt dat een (dacht ik) ontwikkelaar een heel mooi verhaal had over dat fast travelen niet standaard in de game kan omdat je de wereld zelf moet ontdekken met alle consequenties van dien etc etc. Dat zijn dan mooie verhalen en prima als een ontwikkelaar er ook zo over denkt, maar dan wel met microtransacties komen die fast travelen eenvoudiger maken...
Daarnaast weet ik eigenlijk niet of het al bekend was dat er microtransacties in de game zouden komen. In de reviews heb ik er in ieder geval niks over gelezen.
Ik vind het in ieder geval een vervelende ontwikkeling, niet alleen in deze game hoor. Ik wil best wel extra betalen voor nieuwe content enzo. En in sommige games zoals Call of Duty heb ik liever microtransacties waardoor ik zelf de nieuwste maps gratis kan spelen (in tegenstelling tot de map packs die je voorheen had en de playerbase splitte). Maar de nadruk op microtransacties wordt groter en groter.
Gepost door: Nickachu op 22-03-2024 23:05
Daarnaast weet ik eigenlijk niet of het al bekend was dat er microtransacties in de game zouden komen. In de reviews heb ik er in ieder geval niks over gelezen.
Ik vind het in ieder geval een vervelende ontwikkeling, niet alleen in deze game hoor. Ik wil best wel extra betalen voor nieuwe content enzo. En in sommige games zoals Call of Duty heb ik liever microtransacties waardoor ik zelf de nieuwste maps gratis kan spelen (in tegenstelling tot de map packs die je voorheen had en de playerbase splitte). Maar de nadruk op microtransacties wordt groter en groter.
Gepost door: Nickachu op 22-03-2024 23:05
Het komt voor dat microtransacties in een day one patch toegevoegd worden.
Quote:
[..]
Het komt voor dat microtransacties in een day one patch toegevoegd worden.
Gepost door: Phaross op 23-03-2024 14:14
Het komt voor dat microtransacties in een day one patch toegevoegd worden.
Gepost door: Phaross op 23-03-2024 14:14
Nog een paar jaartjes en dan is de day one patch een microtransactie
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Blijf er wel bij dat de performance niet best is en dat mag zeker als kritiek punt worden meegenomen.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
De microtransacties waren mij niet eens opgevallen tijdens het gamen... En ervaar ik dus ook totaal niet als storend.