Per seconde komen er 50 bij
PS4/Xbox One: Lars2TheV
(bijna 25K, nog steeds niets te zien).
Edit: Geen tweets van DICE op Twitter die de vertraging uitleggen... Ik blijf (on)geduldig wachten...
Hmm... Mehh.
Quote:
Moet nog beginnen. Twee kerels die in het leger zitten / hebben gezeten zijn aan het lullen.
Heb ik nog iets gemist of moet het nog echt beginnen?
Gepost door: VaultDescendant op 07-06-2011 22:36
Gepost door: VaultDescendant op 07-06-2011 22:36
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Hmm... Mehh.
Edit:
Oké, nu komt er wel leuke info. I guess ?
Edit2:
Nou, boeiend is anders :S
Hmm... Mehh.
In dat geval zouden de console versies ook wel eens heel mooi kunnen worden
[blij dat m'n pre-order bij Zavvi met 10% korting al een tijdje staat...]
Weet iemand verder al iets over de (niet open ?) beta waarvoor je MOH-LE nodig hebt (die ik heb) ?
Quote:
Weet iemand verder al iets over de (niet open ?) beta waarvoor je MOH-LE nodig hebt (die ik heb) ?
Gepost door: ElCheapo op 07-06-2011 23:41
Weet iemand verder al iets over de (niet open ?) beta waarvoor je MOH-LE nodig hebt (die ik heb) ?
Gepost door: ElCheapo op 07-06-2011 23:41
Nope, geen idee. Maar die info wil ik ook!
De Stream is vooralsnog retesaai :-/
Hmm... Mehh.
De Kits:
Het zijn er nog steeds vier, maar wel aangepast!
Support: light machine gun + bipod(=attachment?) + de mogelijkheid om de vijand onder druk te zetten met suppressive fire (waar je ook punten voor krijgt). Geen idee of je als support ammo kan droppen of dat die functie bij de Assault/medic (zie onder) is ondergebracht. Of bij beide klassen een optie is.
Engineer: SMG + Rocket Launcher + repair tool. Min of meer als in BFBC2.
Medic/Assault: Assault Rifle + medkit + defibrillator. Dus de light machine gun is ingewisseld voor een assault rifle, geen idee of deze klasse de mogelijkheid heeft om ammo te droppen.
Recon: Sniper rifle + C4. Niet bekend of deze een mortar of Motion sensors als optie heeft. In de multiplayer map "Operation Mètro" die wordt getoond op de E3 hebben de recons géén Ghillie suit. Dus, struiken imiteren is er niet bij!
Meer gameplay features:
- De Squadleader functie zorgt ervoor dat mensen op jou kunnen spawnen, als enige in de squad. Deze functie kan schijnbaar worden overgdragen als de huidige squadleader doodgaat.
- Het is nog altijd niet zeker of je regenerating health hebt, ja of nee. Dat is nog even afwachten.
- Naar het schijnt kun je drie attachments op je wapen hebben. Waaronder een flashlight (welke effectief schijnt te zijn!) en andere dingen zoals optics.
- De fire selector blijkt wél in de multiplayer te zitten
- Dogtags kun je alleen nog maar verkrijgen door "Stealth knifekills" a.k.a. iemand in de rug neersteken.
- Dogtags zijn aan te passen om ze persoonlijker te maken.
- Movement is gewichtig. Bunnyhoppen en van prone naar staand gaan als een spstische dolfijn schijnt niet te werken. Je kan snel in crouched en prone posities gaan, maar opstaan duurt iets langer. Springen lijkt ook geen "hop" te zijn, maar meer als een spring vanuit de kniën.
- Ondanks dat movement gewichtig voelt, wordt er verteld dat het schieten, richting, rondkijken etc. gewoon erg soepel is.
- Er schijnt genoeg recoil te zijn om het uitdagend te maken. Dus geen 0 recoil als in Medal of Honor (2010).
Edit:
was wat vergeten, meer toegevoegd in het gameplay features lijstje
Hmm... Mehh.
Quote:
De stream van gisteravond was héél saai.. Maar boeiend, danzkij wat andere video's en bronnen wél weer nieuwe info:
De Kits:
Het zijn er nog steeds vier, maar wel aangepast!
Support: light machine gun + bipod(=attachment?) + de mogelijkheid om de vijand onder druk te zetten met suppressive fire (waar je ook punten voor krijgt). Geen idee of je als support ammo kan droppen of dat die functie bij de Assault/medic (zie onder) is ondergebracht. Of bij beide klassen een optie is.
Engineer: SMG + Rocket Launcher + repair tool. Min of meer als in BFBC2.
Medic/Assault: Assault Rifle + medkit + defibrillator. Dus de light machine gun is ingewisseld voor een assault rifle, geen idee of deze klasse de mogelijkheid heeft om ammo te droppen.
Waar komt die info vandaan?
Recon: Sniper rifle + C4. Niet bekend of deze een mortar of Motion sensors als optie heeft. In de multiplayer map "Operation Mètro" die wordt getoond op de E3 hebben de recons géén Ghillie suit. Dus, struiken imiteren is er niet bij!
Meer gameplay features:
- De Squadleader functie zorgt ervoor dat mensen op jou kunnen spawnen, als enige in de squad. Deze functie kan schijnbaar worden overgdragen als de huidige squadleader doodgaat.
- Het is nog altijd niet zeker of je regenerating health hebt, ja of nee. Dat is nog even afwachten.
- Naar het schijnt kun je drie attachments op je wapen hebben. Waaronder een flashlight (welke effectief schijnt te zijn!) en andere dingen zoals optics.
- De fire selector blijkt wél in de multiplayer te zitten
- Dogtags kun je alleen nog maar verkrijgen door "Stealth knifekills" a.k.a. iemand in de rug neersteken.
- Dogtags zijn aan te passen om ze persoonlijker te maken.
Gepost door: Valthyr op 08-06-2011 12:13
De Kits:
Het zijn er nog steeds vier, maar wel aangepast!
Support: light machine gun + bipod(=attachment?) + de mogelijkheid om de vijand onder druk te zetten met suppressive fire (waar je ook punten voor krijgt). Geen idee of je als support ammo kan droppen of dat die functie bij de Assault/medic (zie onder) is ondergebracht. Of bij beide klassen een optie is.
Engineer: SMG + Rocket Launcher + repair tool. Min of meer als in BFBC2.
Medic/Assault: Assault Rifle + medkit + defibrillator. Dus de light machine gun is ingewisseld voor een assault rifle, geen idee of deze klasse de mogelijkheid heeft om ammo te droppen.
Waar komt die info vandaan?
Recon: Sniper rifle + C4. Niet bekend of deze een mortar of Motion sensors als optie heeft. In de multiplayer map "Operation Mètro" die wordt getoond op de E3 hebben de recons géén Ghillie suit. Dus, struiken imiteren is er niet bij!
Meer gameplay features:
- De Squadleader functie zorgt ervoor dat mensen op jou kunnen spawnen, als enige in de squad. Deze functie kan schijnbaar worden overgdragen als de huidige squadleader doodgaat.
- Het is nog altijd niet zeker of je regenerating health hebt, ja of nee. Dat is nog even afwachten.
- Naar het schijnt kun je drie attachments op je wapen hebben. Waaronder een flashlight (welke effectief schijnt te zijn!) en andere dingen zoals optics.
- De fire selector blijkt wél in de multiplayer te zitten
- Dogtags kun je alleen nog maar verkrijgen door "Stealth knifekills" a.k.a. iemand in de rug neersteken.
- Dogtags zijn aan te passen om ze persoonlijker te maken.
Gepost door: Valthyr op 08-06-2011 12:13
Dat zou zo fet zijn. Surpressing fire is iets dat ik al zo lang in multiplayer shooters wil zien. Maar ik vraag me dan ook echt af, hoe ze dit gaan implementeren.
----
Quote:
[..]
Dat zou zo fet zijn. Surpressing fire is iets dat ik al zo lang in multiplayer shooters wil zien. Maar ik vraag me dan ook echt af, hoe ze dit gaan implementeren.
Gepost door: Nurie op 08-06-2011 12:21
Dat zou zo fet zijn. Surpressing fire is iets dat ik al zo lang in multiplayer shooters wil zien. Maar ik vraag me dan ook echt af, hoe ze dit gaan implementeren.
Gepost door: Nurie op 08-06-2011 12:21
Zoals ik het hoorde:
Je gaat liggen, klapt je bipod uit en gaat schieten (in bursts?) op groepen vijanden.
Het gevolg:
- Je beeld vervaagd een beetje? Dat is me nog niet helemaal duidelijk, maar het heeft een soort effect op je waardoor je niet eeuwig kan supressen oid.
- Je krijgt punten wanneer je teamgenoten supressed enemies doodmaken.
- Vijanden die suppressed worden hebben (onder andere?) verminderde accuracy.
Persoonlijk vind ik dit ook retevet! Ik heb in games vaak wel de neiging om suppressive fire te geven om vijanden bijvoorbeeld weg te houden bij een armed M-com station of iets. Maar het geeft altijd maar minimaal effect
Verder wil ik echt meer info over de recon. Recon vind ik by far het minst interessant. Als recon loop ik negen van de 10 keer met een shotgun of een G3 in BFBC2. En dan vooral Motion sensors spammen om mijn team zoveel mogelijk te helpen. En hier en daar wat dingen opblazen met C4.
Maar als de motion sensors weg zijn (is dat zo? het is nog niet bevestigd, dus ik trek waarschijnlijk te snel een conclusie), dan hoop ik dat de recon op een andere manier interessant wordt.
Hmm... Mehh.
Quote:
De Kits:
Het zijn er nog steeds vier, maar wel aangepast!
Support: light machine gun + bipod(=attachment?) + de mogelijkheid om de vijand onder druk te zetten met suppressive fire (waar je ook punten voor krijgt). Geen idee of je als support ammo kan droppen of dat die functie bij de Assault/medic (zie onder) is ondergebracht. Of bij beide klassen een optie is.
Engineer: SMG + Rocket Launcher + repair tool. Min of meer als in BFBC2.
Medic/Assault: Assault Rifle + medkit + defibrillator. Dus de light machine gun is ingewisseld voor een assault rifle, geen idee of deze klasse de mogelijkheid heeft om ammo te droppen.
Gepost door: Valthyr op 08-06-2011 12:13
De Kits:
Het zijn er nog steeds vier, maar wel aangepast!
Support: light machine gun + bipod(=attachment?) + de mogelijkheid om de vijand onder druk te zetten met suppressive fire (waar je ook punten voor krijgt). Geen idee of je als support ammo kan droppen of dat die functie bij de Assault/medic (zie onder) is ondergebracht. Of bij beide klassen een optie is.
Engineer: SMG + Rocket Launcher + repair tool. Min of meer als in BFBC2.
Medic/Assault: Assault Rifle + medkit + defibrillator. Dus de light machine gun is ingewisseld voor een assault rifle, geen idee of deze klasse de mogelijkheid heeft om ammo te droppen.
Gepost door: Valthyr op 08-06-2011 12:13
Voor de duidelijkheid:
Support dropt Ammo kits, vandaar ook de naam Support
Assault/Medic dropt Med kits, het is gewoon een medic met een assault wapen.
Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat Medics toch een beetje aan het uitsterven zijn in sommige shooters, kijk bijvoorbeeld naar Killzone 3. Maar dat is alleen wat ik ervan denk.
Er is volgens mij geen mogelijkheid om 2 kits te droppen met 1 class.
Suppresive Fire (met een Bipod) houdt in dat het beeld van de vijand die onder druk staat een soort visuele blur krijgt en het beeld of de controller (mischien zelfs allebei) gaat ook trillen. De accuracy blijft wel gelijk, maar probeer maar eens op die manier een doel te vinden.
Ik denk dat ik me hiermee alleen al uren kan vermaken. Ik zal de snipers die zich in een ver hoekje verstoppen opzoeken en ze niet eens doden maar ze alleen maar suppresive fire geven. Lekker lastig snipen wordt dat...
Het enige wat ik mij afvraag is of er wel een soort UAV is, volgens mij hebben ze het hele spot systeem veranderd, maar hier heb ik eigenlijk niets over gehoord. Misschien dat de Recon Class als enige kan spotten in plaats van de Motion Sensor. Ook hoop ik wel dat vijanden zonder suppressor ook zichtbaar zijn op de map zodra ze beginnen te schieten.
In the end there will be... Only chaos.
Wat me dus opviel, was de manier waarop je in first-person over een hekje sprong in BF3, doet mensen dat niet denken aan iets met een M? Een game waarvan EA tijdens de E3 weer bezig waren. Volgens mij zitten er toch echt wat Mirrors Edge 2 animaties in de game....
----
Mirror's Edge was sowieso geweldig omdat je je benen en armen kon zien. Het is echt zo'n mierenneukcommentaar... Maar ik voel minder connectie met de game wanneer ik in een FPS mijn eigen benen niet zie :-/ Blij dat ik nu wel de benen van mijn personage in BF3 ga zien Mirror's Edge invloed for the win!
Al hoorde ik wel van mensen dat het springen over de hekjes tijdens de E3 demo er soms nogal raar en onnatuurlijk uit leek te zien. Zoals heel overdreven met beide benen over een hekje van nog geen halve meter hoog slingeren. Ik heb het zelf nog niet goed gezien, maar het klinkt wel raar.
_
Ohja, ik weet niet of het hier al ergens gemeld is, maar als je doodgaat heb je de keuze om NIET gerevived te worden. Ge - wel - dig! Ik wil niet drie keer door een of ander stupide speler recht vóór een vijandige tank weer tot leven gewekt te worden.
Hmm... Mehh.