Maar DIgitala wel....en die is volgens de KVK ook niet failliet.
Dat betekent trouwens dat het bedrijf DIgitala helemaal niet is overgenomen door Gazoom en dat gedupeerden nog steeds door kunnen gaan met de aangifte tegen Zowel Digitala als Gazoom
Succes gedupeerden
ktugach edit: gazoom staan ingeschreven onder media hawk in de kvk
Switch FC 758389484967
Op opgelichtopinternet is ook een topic over gazoom. Voor de duidelijkheid: wij zeggen niet dat het oplichters zijn, maar we raden af om op dit moment hier wat te bestellen gezien alle problemen die gebruikers hier bijna dagelijks melden.
ktugach edit: van alles weggehaald wat niet terzake doet, lijkt me handig dat maar verder te laten rusten en weer verder ontopic over gazoom.
Doe bij mij hetzelfde als bij JeffreyGorka en regel mijn refund. Bij mij is het bijna 8 weken geleden dat ik geannuleerd heb dus als je snel bent dan gaan we een positieve trend inzetten....steeds sneller terugbetalen!!!!
Al mijn gegevens zijn al een tijd terug in een pm naar je toegestuurd en toen heb je toegezegd om het te regelen. Nu kijk ik elke dag of er al geld is gestort maar helaas... Dus nogmaals, kun je er nog een keer achteraan gaan?!
Succes ermee!
Ik laat het uiteraard weten of ik deze keer wel wat retour krijg.
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
PSN: Rama-PSN
'You can pick the game, but you can't change the rules.'
Terecht dat kopen wordt afgeraden! Hopelijk leest Gazoom Koen de posts op dit forum en krijg ik net als een aantal anderen alsnog bericht over mijn bestelling.
Ik denk dat ze hun aandacht verplaatst hebben naar het forum van opgelichtopinternet.nl, want daar lijkt Gazoom nu wel actief bezig met het oplossen van klachten of is het Gazoom account op budgetgaming.nl opgeheven?
Dus Gazoom, bestaan jullie hier nog of moet ik naar een ander forum verhuizen?
En nog iets, ik kan via de links in de bevestiginsmails van de tickets niet meer inloggen en bij mijn gegevens komen.
Ik kreeg de tip om in te loggen via de site via internetadres
http://gazoom.nl/support/
Dit werkt wel bij mij dus mocht je hetzelfde probleem hebben, dan kun je het op die manier proberen.
Quote:
Nogmaals wij zullen ongetwijfeld fouten maken maar ik heb geen zin om mee te doen aan jullie sensatiebeluste forum. ik heb nu per mail meerdere keren tot een oplossing geprobeerd te komen maar daar komt geen reactie op.
Overigens kan er bij Gazoom ook op factuur besteld en onder rembours besteld worden waarna er achteraf betaald kan worden, dat lijkt me niet echt handig voor een oplichter. Dus stop met uw opstokende reacties, u heeft mijn e-mail u had ook normaal deze klachten naar mij door kunnen sturen om het zo proberen op te lossen. het enige wat u creëert is paniek onder onze klanten.
Nogmaals wij zullen ongetwijfeld fouten maken maar ik heb geen zin om mee te doen aan jullie sensatiebeluste forum. ik heb nu per mail meerdere keren tot een oplossing geprobeerd te komen maar daar komt geen reactie op.
Overigens kan er bij Gazoom ook op factuur besteld en onder rembours besteld worden waarna er achteraf betaald kan worden, dat lijkt me niet echt handig voor een oplichter. Dus stop met uw opstokende reacties, u heeft mijn e-mail u had ook normaal deze klachten naar mij door kunnen sturen om het zo proberen op te lossen. het enige wat u creëert is paniek onder onze klanten.
Een beetje doen of klanten nog nooit contact hebben gezocht. Als je niet reageert op mails (of PM's) en niet bereikbaar bent via telefoon dan is het logisch dat er onrust ontstaat. Hij creëert juist zelf die paniek.
Lekker schijnheilig dus! Communicatie is zo belangrijk in de handel. Als ondernemer moet je gewoon bereikbaar zijn.
Succes voor diegene die nog zaken hebben openstaan.
van opgelichtopinternet.nl
Ik zie daar ook digitala in staan
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mwdzOzv3SmUJ:whois.gwebtools.de/gazoom.nl+gwebtools.de+gazoom&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=nl
Als je bovenstaande gegevens niet meer onderaan deze website ziet dan is de zoekmachine weer een keer de pagina komen bezoeken en heeft hij een nieuwe pagina in het geheugen opgeslagen. Maar dan zie je hierboven het plaatje nog.
Vanaf vandaag ook makkelijk bestellen op factuur en achteraf betalen. www.gazoom.nl
Mocht je uberhaupt nog iets willen bestellen bij deze shop zou ik deze keuze aanraden.
Gamertag: Haleya360 || PSN: HaleyaNL || Now Playing: Dirt 3 (X360) / AC: Brotherhood (X360)
Ik heb mijn bestelling 18 juli geannuleerd dus ik heb ze nogal even de tijd gegeven om het uit te zoeken en te regelen.
Mogi9999, heb je aangifte gedaan of iets anders of heb jij het teruggekregen via tros radar of via bemiddeling van het forum opgelichtopinternet.nl ?
Als het dat laatste is dan ga ik straks daar mssr een keer posten ik zie dat er daar iemand binnen 3 dagen haar geld terug heeft gekregen.
Als het iets anders is dan wil ik dat graag weten, dan ga ik dat ook doen.
UPDATE
ik krijg meteen een mail van Koen met de volgende melding:
Beste,
Ik las uw bericht en uw order is inmiddels te verwerking aangeboden bij onze payment provider. U zult het bedrag dan ook binnen 5 werkdagen op uw rekening moeten hebben staan.
Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Zal ik dit nog gaan geloven???? dan moet ik weer bijna een week wachten en ik wacht al zo lang. Het wordt steeds moeilijker om te geloven, een betaling kan toch gewoon binnen een dag gedaan worden? Ik zal eens bij Multisafepay gaan informeren, die hebben me al een keer eerder verder geholpen met een refund die aangeboden zou zijn in hun systeem, ik kreeg binnen een uurtje antwoord.