Als zogenaamde gamewinkel behoor je toch te weten van de problemen die dit oplevert met DLC. Volstrekt onacceptabel dat jullie op deze manier met klanten om gaan.
En waarom staat er op jullie site niets over retourneren? Alleen over ruilen?
edit: ik zie net dat in de Algemene Voorwaarden niets wordt vermeld over retour sturen en je geld terug krijgen. Enkel over ruilen. Volgens mij is een webshop toch wettelijk verplicht om geld terug geven als optie te hebben.
Amateuristische oplichters.
Quote:
Gewoon rustig als een normaal mens een e-mail sturen naar Info@Nedgame.nl en afwachten wat hun reactie is.PS3. En ga alsjeblieft niet opmerken dat die regiovrij is, want DLC is dat niet.
edit: ik zie net dat in de Algemene Voorwaarden niets wordt vermeld over retour sturen en je geld terug krijgen. Enkel over ruilen. Volgens mij is een webshop toch wettelijk verplicht om geld terug geven als optie te hebben.
Amateuristische oplichters.
Gepost door: Dirkjan op 30-06-2010 12:04
edit: ik zie net dat in de Algemene Voorwaarden niets wordt vermeld over retour sturen en je geld terug krijgen. Enkel over ruilen. Volgens mij is een webshop toch wettelijk verplicht om geld terug geven als optie te hebben.
Amateuristische oplichters.
Gepost door: Dirkjan op 30-06-2010 12:04
Ik raad je wel aan om een iets volwassener e-mailtje te sturen dan je reactie die je hier plaatst.
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
[..]
Gewoon rustig als een normaal mens een e-mail sturen naar Info@Nedgame.nl en afwachten wat hun reactie is.
Ik raad je wel aan om een iets volwassener e-mailtje te sturen dan je reactie die je hier plaatst.
Gepost door: Henri-Alexander op 30-06-2010 12:13
Gewoon rustig als een normaal mens een e-mail sturen naar Info@Nedgame.nl en afwachten wat hun reactie is.
Ik raad je wel aan om een iets volwassener e-mailtje te sturen dan je reactie die je hier plaatst.
Gepost door: Henri-Alexander op 30-06-2010 12:13
Uiteraard ga ik niet een agressieve mail sturen. Nedgame reageert sowieso zelden op mails, dus op een mail met agressieve toon hoef je helemaal geen reactie te verwachten. Op mijn laatste 3 mails heb ik iig nooit een reactie ontvangen.
En wat betreft mijn gefrustreerde toon hier: dit is niet de eerste keer dat Nedgame de boel belazert. Ik besloot een laatste poging te wagen ivm de nieuwe website en de nieuwe beloftes. Ze hebben mij 5 jaar terug al eens een US versie opgestuurd, zonder dit vooraf te vermelden.
Ik zou wel graag alsnog antwoord willen op mijn vraag. Waarom sturen jullie US versies op zonder dit vooraf te vermelden?
Óf Nedgame is zwaar achteruit gegaan, óf je overdrijft een beetje op Dirkjan..
(ik wil me verder nergens mee bemoeien hoor)
Question Everything.
Quote:
Zet dat in je mail die je verstuurd naar nedgame
In de winkel ruilen is helaas niet mogelijk, ik woon ruim 1,5 uur rijden bij de dichtstbijzijnde winkel vandaan.
Ik zou wel graag alsnog antwoord willen op mijn vraag. Waarom sturen jullie US versies op zonder dit vooraf te vermelden?
Gepost door: Dirkjan op 30-06-2010 12:33
Ik zou wel graag alsnog antwoord willen op mijn vraag. Waarom sturen jullie US versies op zonder dit vooraf te vermelden?
Gepost door: Dirkjan op 30-06-2010 12:33
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Beetje aanstellerij.
❍ᴥ❍
Het is niet netjes dat ze het niet vermelden, maar je kan ook overdrijven!
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Zet dat in je mail die je verstuurd naar nedgame
Gepost door: Stephan1234 op 30-06-2010 12:55
Zet dat in je mail die je verstuurd naar nedgame
Gepost door: Stephan1234 op 30-06-2010 12:55
Het leek me beter om me in mijn mail te beperken tot het retour sturen.
@Skull_kid: ik vind er niets overdreven aan. Ze sturen bewust de verkeerde game op (ik zie een US versie als de verkeerde game, jij blijkbaar niet), dat is voor mij een 1.
Nogmaals, dit is niet vanwege één enkele verkeerde game die Nedgame me opstuurt. Dit is mij al vaker overkomen bij Nedgame. Ik wilde ze na 5 jaar een nieuwe kans geven. Ik geef toe dat ik in dit topic wat zwaar heb gereageerd, en ik wilde mijn 2e post nog aanpassen, maar deze was al gequote, dus dat had geen nut meer.
Aangezien iedereen hier Nedgame wil verdedigen, zal ik toch maar iets positiefs vermelden: ik heb netjes een mailreactie gehad, binnen 2 uur.
Quote:
Ja, maar om nou een 27% te geven alleen omdat je een US versie hebt gekregen, wat in dit geval helemaal niets uitmaakt aangezien er geen DLC voor is.
Het is niet netjes dat ze het niet vermelden, maar je kan ook overdrijven!
Gepost door: Skull_kid op 30-06-2010 13:16
Het is niet netjes dat ze het niet vermelden, maar je kan ook overdrijven!
Gepost door: Skull_kid op 30-06-2010 13:16
Hier ben ik het ook mee eens. Ik vind het erg kinderachtige om op deze manier een shopreview te schrijven. Met name omdat, zoals je zegt, er geen DLC voor deze game is en er dus geen verschil is tussen de EU en US versie. Als Dirk Jan een probleem heeft met meerdere aankopen bij Nedgame, moet hij dit ook melden in de shopreview vind ik. Maar ik denk dat er maar weinig zijn die zo heftig reageren op het krijgen van een 'verkeerde' versie van de game.
Jullie snappen niet waarom ik dat een 1 vind, ik snap niet waarom mensen een redelijk cijfer geven wanneer ze niet krijgen waarom ze gevraagd hebben.
Quote:
Waarom wil je per se de PAL versie dan?
Gepost door: Skull_kid op 30-06-2010 13:45
Gepost door: Skull_kid op 30-06-2010 13:45
Misschien vanwege de coverart? Of is deze wereldweid hetzelfde?
US-versies hebben soms nu eenmaal lelijke kaften (dit komt ook omgekeerd voor).
Hmm... Mehh.
Overigens heb ik de shopsurvey wat opgewaardeerd, in de hoop van dit hele gedoe af te zijn. We kunnen er nog 6 pagina's over door discussiëren, maar ik zie er het nut niet van in. De game gaat nog steeds retour, en Nedgame heeft voor mij nu definitief afgedaan. Ik vind het wel selectieve verontwaardiging, trouwens.
Quote:
Waarom wil je per se de PAL versie dan?
Gepost door: Skull_kid op 30-06-2010 13:45
Gepost door: Skull_kid op 30-06-2010 13:45
Ik heb zelf ook liever de NL versie van games. Bijv. UK games (ik heb geen US games dus geen idee daarover) hebben andere logo's en ratings voorop. Het springt een beetje uit de toon zeg maar als je je games in de kast hebt staan. Vind ik persoonlijk ook erg erg jammer.
Slordig dat het niet vermeld is, maar ik gok zo dat de gemiddelde gamer er niet eens wat van zou merken. Ik ben zelf ook een mierenneuker die er een probleem van zou maken om eerlijk te zijn
Question Everything.