Mijn bestelling is geannulleerd (heb ik een mailtje over gehad), maar als ik nou kijk bij "mijn bestellingen" staat er dat ie geleverd is :S
Ik ga ook een mailtje sturen!
❍ᴥ❍
Maar goed, nu komen ze er niet meer onder uit door niet te leveren.
www.liquidbunny.nl/vb4
Hey, ik ben geen olifant
www.liquidbunny.nl/vb4
Quote:
of ik mijn geld terug kijk weet ik nog nietVerder moet je gewoon een mail sturen waarin blijkt dat je pissig bent, dan schrikken ze maar't zal ze flink wat gaan kosten om iedereen bonnen van 53 euro te stureneigen schuld, FRS!
lol, waarom krijg jij in dezelfde situatie meer dan 50 euro kado (bovenop het retour geld?) en ik 2 euro 50 cent? Ik moest nog maar eens gaan mailen dan.
Gepost door: JDnAJ op 09-10-2008 18:32
Gepost door: JDnAJ op 09-10-2008 18:32
Hey, ik ben geen olifant
Quote:
Je bestelling is geannuleerd
Beste Alfred ,
Je bestelling (of een gedeelte van je bestelling) met ordernummer ****** is geannuleerd.
Eventuele reeds betaalde bedragen worden binnen 3 weken gecompenseerd.
Het betreft de volgende artikelen:
1 x Brothers in Arms: Hell's Highway (Xbox 360)
Heb je een vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Beste Alfred ,
Je bestelling (of een gedeelte van je bestelling) met ordernummer ****** is geannuleerd.
Eventuele reeds betaalde bedragen worden binnen 3 weken gecompenseerd.
Het betreft de volgende artikelen:
1 x Brothers in Arms: Hell's Highway (Xbox 360)
Heb je een vraag voor onze klantenservice? Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!
lekker dan :-/ kortinscode is niet nog een keer te gebruiken :-| Zo kan ik het ook...
Hey, ik ben geen olifant
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Hey, ik ben geen olifant
Quote:
ja, lijkt me ook, maar alsnog had ik gehoopt dat ze niet zo kinderachtig zouden zijn :-/ wat een kutwinkel is dat zeg. :') Als ik thuis ben maar ff een shop survey tikken.
Gepost door: Fant op 10-10-2008 09:28
Gepost door: Fant op 10-10-2008 09:28
Direct contact met die lui opnemen! Dat accepteer je toch niet hoop ik?
www.liquidbunny.nl/vb4
Quote:
zeker niet! ik ga net zo lang door tot ik een nieuwe code krijg oid..666[..]
Direct contact met die lui opnemen! Dat accepteer je toch niet hoop ik?
Gepost door: Like-a-Bunny op 11-10-2008 10:43
Direct contact met die lui opnemen! Dat accepteer je toch niet hoop ik?
Gepost door: Like-a-Bunny op 11-10-2008 10:43
edit: mail out:
Quote:
'Beste' Free Record Shop. Een tijdje geleden heb ik bij jullie o-zo-geweldige webshop 2 games besteld voor 5 euro. Deze waren echter niet leverbaar, en na een mailtje gestuurd te hebben kreeg ik netjes antwoord, en daarbij een cadeaubon waarmee ik het verschil tussen de huidige prijs en de toen aangegeven 5 euro kon compenseren, om de games zo alsnog voor de prijs te krijgen waarvoor ik ze in mijn winkelmandje had gelegd.
Nou besloot ik echter met mijn bon niet die 2 games te kopen voor samen een tientje, maar een andere game. Ik ging er niet vanuit dat het jullie iets uit zou maken waar ik mijn bon aan besteedde. Nou kreeg ik echter laatst rond 1 uur 's nachts(overwerken?) een mailtje waarin aangegeven werd dat mijn bestelling geannuleerd was! Geannuleerd zonder duidelijk aangegeven reden, gewoon, geannuleerd. Ik weet niet of jullie beseffen dat dit niet echt goed voor de reputatie is? Iemand netjes een bon aanbieden, maar zodra die gebruikt is snel de bestelling annuleren. Dit is serieus een van de slechtste webshops die ik ooit heb gezien, en ik was net begonnen met jullie ophemelen wegens deze goede compensatie... Gaan jullie hier nog wat aan doen, of kan het jullie niks schelen dat je een vaste klant(niet bij de webshop, maar de filialen) kwijtraakt?
(de bon was 53 euro waard en is niet nog een keer te gebruiken nadat de bestelling geannuleerd is)
Nou besloot ik echter met mijn bon niet die 2 games te kopen voor samen een tientje, maar een andere game. Ik ging er niet vanuit dat het jullie iets uit zou maken waar ik mijn bon aan besteedde. Nou kreeg ik echter laatst rond 1 uur 's nachts(overwerken?) een mailtje waarin aangegeven werd dat mijn bestelling geannuleerd was! Geannuleerd zonder duidelijk aangegeven reden, gewoon, geannuleerd. Ik weet niet of jullie beseffen dat dit niet echt goed voor de reputatie is? Iemand netjes een bon aanbieden, maar zodra die gebruikt is snel de bestelling annuleren. Dit is serieus een van de slechtste webshops die ik ooit heb gezien, en ik was net begonnen met jullie ophemelen wegens deze goede compensatie... Gaan jullie hier nog wat aan doen, of kan het jullie niks schelen dat je een vaste klant(niet bij de webshop, maar de filialen) kwijtraakt?
(de bon was 53 euro waard en is niet nog een keer te gebruiken nadat de bestelling geannuleerd is)
Hey, ik ben geen olifant
Ik ben aan twijfelen om er anders een (bevriende) jurist naar te laten kijken.
www.liquidbunny.nl/vb4
Tsja, wie gebruikt die bon dan ook voor een andere game, FRS is ook niet gek
[PSN] Yoghurt_Bij