Had tijdje terug een bestelling gedaan, maar het duurde me te lang, dus wou hem cancellen aangezien hij nog niet eens op verwerken stond oid. Krijg ik even later mailtje dat het niet kan en dan ik hem niet meer kan cancellen omdat ie ineens op verwerken staat, oftewel ze zijn met mn bestelling bezig ineens. Wel erg verdacht dat ineens precies wanneer ik hem wil cancellen ze ermee bezig gaan.
Gister bestelde ik 2100 msp points en even later kreeg ik een mailtje met een 10% kortings code dus wou de eerste bestelling cancellen zodat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen met de 10% code. En ja hoor, weer waren ze zogenaamd met mn bestelling bezig en kon ik niet meer cancellen. Wat dikke bullshit is aangezien de staus van de bestelling nog niet eens verandert is. dan zou ie vandaag dus verzonden moeten zijn. maar zelfs de order van een paar dagen geleden is nog niet verstuurd terwijl ik hem niet meer kon cancellen Wat zijn dat voor oplichters daar, ik hou niet van dat soort praktijken om mensen maar gewoon aan het lijntje te houden en je iets niet kan cancellen omdat ze er zogenaamd mee bezig zijn, wat onzin is, aangezien er nog niks verzonden is zelfs 3 dagen nadat ik hem wou cancellen niet.
TheHut dit zijn smerige praktijken. Voorheen was ik altijd super positief met tientallen bestellingen over de jaren, maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Meer dan £10: SAVE1
Meer dan £20: SAVE2
Meer dan £40: SAVE4
10% korting om dvdboxen: BOX10
10% korting voor top 100 games: TOPGAMES
10 % korting Brit Awards: 10BRIT
20% korting op kleding van Drunknmunky: DRU20
Alleen dit weekend geldig!
http://www.thehut.com/offers/super-six.list
Your Unique Code: 852-244C-54CE
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
20% korting op kleding van Nanny State. Code: NAN20
Voorheen nooit problemen gehad met the hut maar vorige maand dead space 2 limited edition besteld en niet ontvangen. Ik stuur een mailtje en vraag een refund aangezien het spel ondertussen stukken goedkoper verkrijgbaar is en zij de limited niet meer kunnen leveren. Krijg ik een mail terug waarin verteld wordt dat ik een declaration opgestuurd krijg, die terug moet sturen en ze dan pas aan hun onderzoek beginnen. Gvd, ik heb al meer dan een maand geleden betaald, dat ze eerst eens bewijzen dat het spel werd verstuurd en mijn mail is toch meer dan duidelijk genoeg. Trouwens als het hun nog niet lukt om het spel te versturen, hoe moet het hun dan lukken de rest te versturen?
Vertel het verder, maar hier zien ze mij nooit meer terug.
Ongelofelijk incompetente klantenservice, lezen je mailtje niet en gooien een standaard reply terug.
Tis maar goed dat ze goedkope aanbiedingen hebben...
Quote:
Per creditcard betaald? Gewoon terug laten vorderen door je bank dan.
Dit slaat echt alles.
Voorheen nooit problemen gehad met the hut maar vorige maand dead space 2 limited edition besteld en niet ontvangen. Ik stuur een mailtje en vraag een refund aangezien het spel ondertussen stukken goedkoper verkrijgbaar is en zij de limited niet meer kunnen leveren. Krijg ik een mail terug waarin verteld wordt dat ik een declaration opgestuurd krijg, die terug moet sturen en ze dan pas aan hun onderzoek beginnen. Gvd, ik heb al meer dan een maand geleden betaald, dat ze eerst eens bewijzen dat het spel werd verstuurd en mijn mail is toch meer dan duidelijk genoeg. Trouwens als het hun nog niet lukt om het spel te versturen, hoe moet het hun dan lukken de rest te versturen?
Vertel het verder, maar hier zien ze mij nooit meer terug.
Gepost door: Ekfad op 24-02-2011 21:13
Voorheen nooit problemen gehad met the hut maar vorige maand dead space 2 limited edition besteld en niet ontvangen. Ik stuur een mailtje en vraag een refund aangezien het spel ondertussen stukken goedkoper verkrijgbaar is en zij de limited niet meer kunnen leveren. Krijg ik een mail terug waarin verteld wordt dat ik een declaration opgestuurd krijg, die terug moet sturen en ze dan pas aan hun onderzoek beginnen. Gvd, ik heb al meer dan een maand geleden betaald, dat ze eerst eens bewijzen dat het spel werd verstuurd en mijn mail is toch meer dan duidelijk genoeg. Trouwens als het hun nog niet lukt om het spel te versturen, hoe moet het hun dan lukken de rest te versturen?
Vertel het verder, maar hier zien ze mij nooit meer terug.
Gepost door: Ekfad op 24-02-2011 21:13
Meer dan £40 = £4 korting: PAY40
Meer dan £60 = £6 korting: PAY60
Meer dan £100 = £10 korting: PAY100
Clothing Brands Offer: 20% extra korting. Code: LOBRANDS
Awards Season: 10% extra korting. Code: SEASON
Kids Korner: 10% extra korting. Code: KORNER
10% korting als je 2 dvd box sets koopt. Code: TWOBOX
Cricket, clothing & equipment. Code: CRICKET10
Quote:
Dit slaat echt alles.
Voorheen nooit problemen gehad met the hut maar vorige maand dead space 2 limited edition besteld en niet ontvangen. Ik stuur een mailtje en vraag een refund aangezien het spel ondertussen stukken goedkoper verkrijgbaar is en zij de limited niet meer kunnen leveren. Krijg ik een mail terug waarin verteld wordt dat ik een declaration opgestuurd krijg, die terug moet sturen en ze dan pas aan hun onderzoek beginnen. Gvd, ik heb al meer dan een maand geleden betaald, dat ze eerst eens bewijzen dat het spel werd verstuurd en mijn mail is toch meer dan duidelijk genoeg. Trouwens als het hun nog niet lukt om het spel te versturen, hoe moet het hun dan lukken de rest te versturen?
Vertel het verder, maar hier zien ze mij nooit meer terug.
Gepost door: Ekfad op 24-02-2011 21:13
Voorheen nooit problemen gehad met the hut maar vorige maand dead space 2 limited edition besteld en niet ontvangen. Ik stuur een mailtje en vraag een refund aangezien het spel ondertussen stukken goedkoper verkrijgbaar is en zij de limited niet meer kunnen leveren. Krijg ik een mail terug waarin verteld wordt dat ik een declaration opgestuurd krijg, die terug moet sturen en ze dan pas aan hun onderzoek beginnen. Gvd, ik heb al meer dan een maand geleden betaald, dat ze eerst eens bewijzen dat het spel werd verstuurd en mijn mail is toch meer dan duidelijk genoeg. Trouwens als het hun nog niet lukt om het spel te versturen, hoe moet het hun dan lukken de rest te versturen?
Vertel het verder, maar hier zien ze mij nooit meer terug.
Gepost door: Ekfad op 24-02-2011 21:13
Standaard hoor. Doen wel meer sites.
Heb hier (zavvi/thehut) enorm vaak besteld en zal dat ook blijven doen.
www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One Mijn legale overzichtelijke dvd collectielijst *proud* (altijd onder constructie)
Quote:
[..]
Standaard hoor. Doen wel meer sites.
Heb hier (zavvi/thehut) enorm vaak besteld en zal dat ook blijven doen.
Gepost door: The Chosen One op 26-02-2011 11:58
Standaard hoor. Doen wel meer sites.
Heb hier (zavvi/thehut) enorm vaak besteld en zal dat ook blijven doen.
Gepost door: The Chosen One op 26-02-2011 11:58
Met dat verschil dat zustersite zavvi niet moeilijk doet als je meldt dat je niets ontvangen hebt.
Meer dan £10 = £1 korting. Code: MAR10
Meer dan £20 = £2 korting. Code: MAR20
Meer dan £40 = £4 korting. Code: MAR40
10% extra korting op dvd boxen. Code: EBOX10
Codes zijn alleen dit weekend geldig.
2 a 3 maanden geleden heeft een vriend van mij 2 item besteld op The Hut. één voor naar zijn eigen adres en één naar mijn adres. Hij betaalde toen per creditcard. Alles was in prima staat ontvangen ongeveer 2 weken na verzenden. Vanaf toen ondekte ik dat The Hut ook Paypal ondersteunt en ben toen zelf ook maar klant geworden, aangezien ik geen creditcard heb, maar wel dus paypal.
10 februari heb ik daar dus mijn eerste item besteld (The Sly Trilogy) en 11 februari is deze dan ook verzonden. Echter, je voelt hem al aankomen, heb ik tot op de dag van vandaag nog NIKS ontvangen!! Omdat het me al te lang duurde heb ik op 2 maart een 'ticket' verzonden naar de klantenservice om de bestelling te cancelen, want ik heb immers toch nog niks ontvangen. Ik kreeg toen een replay met als antwoordt dat het verzenden max. 30 werkdagen kan duren en dat ik op 10 maart (vandaag dus) weer contact op kon nemen als ik het item nog niet ontvangen heb. Ze zeiden dan dat ze een onderzoek zouden gaan doen ofzo!
Vandaag heb ik dus weer contact op gezocht, aangezien ze 10 maart een onderzoek zouden doen. Ik heb hier dus geen prettige replay op gekregen, want ze zeiden nu dat ze het pas vanaf de 11de (morgen dus) pas een onderzoek gaan doen, aangezien er dan echt 30 dagen tussen zit.
Ik snap hier dus echt geen hout van, want als ik het omreken zit er dan 20 werkdagen tussen en 28 dagen met weekend! Toch werd mij verteld dat ik de 10de weer contact kon opzoeken!
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vraag is dan ook wat kan ik het beste doen. Ik heb ook bij paypal een geschil ingedient, aangezien ik geen vertrouwen meer heb in deze bullshit klantenservice.. Ik ga sowiezo morgen dan weer contact opzoeken, aangezien ik niet verwacht dat ik de game morgen wel ontvang! Maar als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag. Het liefste wil ik me geld terug, want ik kan het ondertussen weer voor goedkoper krijgen.
Quote:
Nou ik ben een newbie hier, maar ik wil graag me ongenoegen uiten op The Hut! (vandaar ook de registratie)
2 a 3 maanden geleden heeft een vriend van mij 2 item besteld op The Hut. één voor naar zijn eigen adres en één naar mijn adres. Hij betaalde toen per creditcard. Alles was in prima staat ontvangen ongeveer 2 weken na verzenden. Vanaf toen ondekte ik dat The Hut ook Paypal ondersteunt en ben toen zelf ook maar klant geworden, aangezien ik geen creditcard heb, maar wel dus paypal.
10 februari heb ik daar dus mijn eerste item besteld (The Sly Trilogy) en 11 februari is deze dan ook verzonden. Echter, je voelt hem al aankomen, heb ik tot op de dag van vandaag nog NIKS ontvangen!! Omdat het me al te lang duurde heb ik op 2 maart een 'ticket' verzonden naar de klantenservice om de bestelling te cancelen, want ik heb immers toch nog niks ontvangen. Ik kreeg toen een replay met als antwoordt dat het verzenden max. 30 werkdagen kan duren en dat ik op 10 maart (vandaag dus) weer contact op kon nemen als ik het item nog niet ontvangen heb. Ze zeiden dan dat ze een onderzoek zouden gaan doen ofzo!
Vandaag heb ik dus weer contact op gezocht, aangezien ze 10 maart een onderzoek zouden doen. Ik heb hier dus geen prettige replay op gekregen, want ze zeiden nu dat ze het pas vanaf de 11de (morgen dus) pas een onderzoek gaan doen, aangezien er dan echt 30 dagen tussen zit.
Ik snap hier dus echt geen hout van, want als ik het omreken zit er dan 20 werkdagen tussen en 28 dagen met weekend! Toch werd mij verteld dat ik de 10de weer contact kon opzoeken!
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vraag is dan ook wat kan ik het beste doen. Ik heb ook bij paypal een geschil ingedient, aangezien ik geen vertrouwen meer heb in deze bullshit klantenservice.. Ik ga sowiezo morgen dan weer contact opzoeken, aangezien ik niet verwacht dat ik de game morgen wel ontvang! Maar als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag. Het liefste wil ik me geld terug, want ik kan het ondertussen weer voor goedkoper krijgen.
Gepost door: The Hunter op 10-03-2011 16:39
2 a 3 maanden geleden heeft een vriend van mij 2 item besteld op The Hut. één voor naar zijn eigen adres en één naar mijn adres. Hij betaalde toen per creditcard. Alles was in prima staat ontvangen ongeveer 2 weken na verzenden. Vanaf toen ondekte ik dat The Hut ook Paypal ondersteunt en ben toen zelf ook maar klant geworden, aangezien ik geen creditcard heb, maar wel dus paypal.
10 februari heb ik daar dus mijn eerste item besteld (The Sly Trilogy) en 11 februari is deze dan ook verzonden. Echter, je voelt hem al aankomen, heb ik tot op de dag van vandaag nog NIKS ontvangen!! Omdat het me al te lang duurde heb ik op 2 maart een 'ticket' verzonden naar de klantenservice om de bestelling te cancelen, want ik heb immers toch nog niks ontvangen. Ik kreeg toen een replay met als antwoordt dat het verzenden max. 30 werkdagen kan duren en dat ik op 10 maart (vandaag dus) weer contact op kon nemen als ik het item nog niet ontvangen heb. Ze zeiden dan dat ze een onderzoek zouden gaan doen ofzo!
Vandaag heb ik dus weer contact op gezocht, aangezien ze 10 maart een onderzoek zouden doen. Ik heb hier dus geen prettige replay op gekregen, want ze zeiden nu dat ze het pas vanaf de 11de (morgen dus) pas een onderzoek gaan doen, aangezien er dan echt 30 dagen tussen zit.
Ik snap hier dus echt geen hout van, want als ik het omreken zit er dan 20 werkdagen tussen en 28 dagen met weekend! Toch werd mij verteld dat ik de 10de weer contact kon opzoeken!
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vraag is dan ook wat kan ik het beste doen. Ik heb ook bij paypal een geschil ingedient, aangezien ik geen vertrouwen meer heb in deze bullshit klantenservice.. Ik ga sowiezo morgen dan weer contact opzoeken, aangezien ik niet verwacht dat ik de game morgen wel ontvang! Maar als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag. Het liefste wil ik me geld terug, want ik kan het ondertussen weer voor goedkoper krijgen.
Gepost door: The Hunter op 10-03-2011 16:39
Na ongeveer 30 dagen gaan ze kijken wat ze gaan doen, je krijgt dan meestal een brief thuis (die ze per post versturen...) waarop je kunt aangeven of ze het spel nogmaals moeten opsturen of je je geld terug wilt. Het beste kun je die brief terug faxen, dan is ie er tenminste snel.
Heb het paar keer gehad, als alles goed gaat is het prima, zodra er geld terug moet of een spel opnieuw gestuurd moet worden, kan het wat langer duren.
Quote:
Nou ik ben een newbie hier, maar ik wil graag me ongenoegen uiten op The Hut! (vandaar ook de registratie)
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vraag is dan ook wat kan ik het beste doen. Ik heb ook bij paypal een geschil ingedient, aangezien ik geen vertrouwen meer heb in deze bullshit klantenservice.. Ik ga sowiezo morgen dan weer contact opzoeken, aangezien ik niet verwacht dat ik de game morgen wel ontvang! Maar als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag. Het liefste wil ik me geld terug, want ik kan het ondertussen weer voor goedkoper krijgen.
Gepost door: The Hunter op 10-03-2011 16:39
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd en mijn vraag is dan ook wat kan ik het beste doen. Ik heb ook bij paypal een geschil ingedient, aangezien ik geen vertrouwen meer heb in deze bullshit klantenservice.. Ik ga sowiezo morgen dan weer contact opzoeken, aangezien ik niet verwacht dat ik de game morgen wel ontvang! Maar als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag. Het liefste wil ik me geld terug, want ik kan het ondertussen weer voor goedkoper krijgen.
Gepost door: The Hunter op 10-03-2011 16:39
Het is toch logisch dat hun een aantal dagen wachten voordat je aanspraak kan maken op wat voor hulp dan ook.
Af en toe duurt het vezenden gewoon 21 dagen.
Had je liever gehad dat je na 14 dagen kon mailen en gelijk je geld terug kreeg?
"What we've got here is a failure to communicate." *Cool Hand Luke* PSN: HawkeyePierce