Quote:
[..]
Maar dit heb ik precies zo, maar dan wel bij Bol, bij nedgame zal het in een ander verhaaltje vast wel eens misgaan.
Gepost door: AknoWWillie op 18-02-2015 17:07
Maar dit heb ik precies zo, maar dan wel bij Bol, bij nedgame zal het in een ander verhaaltje vast wel eens misgaan.
Gepost door: AknoWWillie op 18-02-2015 17:07
Oh dat geloof ik ook meteen, maar waar ik over val bij bol.com is dat ze niet degenen die eerst bestellen ook eerst uitleveren en daarna ook nog eens geen eenduidig verhaal hebben waarom het dan mis gaat. Dan worden de bestellingen van iedereen die voor 3 februari besteld heeft opeens geannuleerd zonder goede reden en staat de guide opeens voor 10 euro meer op de site. Vervolgens krijgen mensen die daar over mailen of bellen kortingsbonnen varierend van 2.50 tot 10 euro en nog steeds geen duidelijkheid over of en wanneer ze dan hun product mogen verwachten. Ik kreeg bijvoorbeeld vandaag een kortingsbon van10 euro aangeboden om de guide opnieuw te bestellen terwijl deze niet eens meer op de site staat :')
Sorry hoor maar dan gaat er toch ergens iets helemaal mis...
Welp
Misschien ook maar ergens anders bestellen. Bol had wel een leuk prijsje. Verder niet echt problemen gehad met de klantenservice en altijd alles prima geleverd gekregen. Bij elke webshop kan wel wat misgaan I guess.
wew
Quote:
Wanneer heb je hem (her)besteld?
(Image)
Welp
Misschien ook maar ergens anders bestellen. Bol had wel een leuk prijsje. Verder niet echt problemen gehad met de klantenservice en altijd alles prima geleverd gekregen. Bij elke webshop kan wel wat misgaan I guess.
Gepost door: Savescreen op 18-02-2015 19:32
Welp
Misschien ook maar ergens anders bestellen. Bol had wel een leuk prijsje. Verder niet echt problemen gehad met de klantenservice en altijd alles prima geleverd gekregen. Bij elke webshop kan wel wat misgaan I guess.
Gepost door: Savescreen op 18-02-2015 19:32
Quote:
[..]
Wanneer heb je hem (her)besteld?
Gepost door: Brandon op 18-02-2015 20:13
Wanneer heb je hem (her)besteld?
Gepost door: Brandon op 18-02-2015 20:13
6 februari (gaat hier wel om de guide trouwens)
wew
Net maar besteld bij Nedgame ook.
[edit] Mijn bestelling van de guide was geplaatst op 5 februari trouwens
Quote:
Ben bang dat bol.com geen guides meer gaat leveren. Mijn stond ook nog steeds op in verwerking. Totdat ik een mail stuurde, waarop de eerste reactie was dat de inkoopafdeling zou informeren bij de leverancier. Nog geen uur later kreeg ik een tweede reactie met annulering van de guide omdat deze niet meer leverbaar is
Net maar besteld bij Nedgame ook.
[edit] Mijn bestelling van de guide was geplaatst op 5 februari trouwens
Gepost door: TurboR-GT op 18-02-2015 20:51
Net maar besteld bij Nedgame ook.
[edit] Mijn bestelling van de guide was geplaatst op 5 februari trouwens
Gepost door: TurboR-GT op 18-02-2015 20:51
Die van mij ook en had hem ook 5 feb besteld...
Kan wachten tot eind maart op de nieuwe levering of als ik wil zelf annuleren.
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Quote:
Mijne nog altijd niet gecancelt, zelfs niet na 2 keer contact met de klantenservice.
Kan wachten tot eind maart op de nieuwe levering of als ik wil zelf annuleren.
Gepost door: Aapje_nl op 18-02-2015 21:05
Kan wachten tot eind maart op de nieuwe levering of als ik wil zelf annuleren.
Gepost door: Aapje_nl op 18-02-2015 21:05
O dus eind maart komt er een nieuwe levering? Dan laat ik m gewoon staan.
Heb ondertussen al bij Nedgame besteld.
Laat hem lekker staan bij bol, ben wel benieuwd nu
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Heb voor de zekerheid ook maar bij GM besteld gisteren
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Quote:
Ben bang dat bol.com geen guides meer gaat leveren. Mijn stond ook nog steeds op in verwerking. Totdat ik een mail stuurde, waarop de eerste reactie was dat de inkoopafdeling zou informeren bij de leverancier. Nog geen uur later kreeg ik een tweede reactie met annulering van de guide omdat deze niet meer leverbaar is
Net maar besteld bij Nedgame ook.
[edit] Mijn bestelling van de guide was geplaatst op 5 februari trouwens
Gepost door: TurboR-GT op 18-02-2015 20:51
Net maar besteld bij Nedgame ook.
[edit] Mijn bestelling van de guide was geplaatst op 5 februari trouwens
Gepost door: TurboR-GT op 18-02-2015 20:51
Nedgame is mooi weer €5 verhoogd op zijn Zelda CE boek (€29,99 naar €34,99)
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
FC: 4425-1454-3512 / NNID: Danielle0173 / PSN ID: Danielle0173 / XBox: danielle0173
Quote:
4 pagina's geouwehoer over de guide
Gepost door: Ginryuu op 18-02-2015 23:11
Gepost door: Ginryuu op 18-02-2015 23:11
Bijna 4 pagina`s. Maar bol.com heeft wel mijn order netjes uitgeleverd met de Skull Kid Figure 13-2
Ginryuu is dit zo goed.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Quote:
Wij kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is als uw bestelling word geannuleerd omdat deze niet meer leverbaar is. De rede dat wij de bestelling hebben geannuleerd is omdat wij deze momenteel niet kunnen leveren, wij zijn momenteel op zoek naar een nieuwe leverancier. Omdat wij het niet kunnen leveren en niet weten wanneer dit mogelijk is, betalen wij u terug.
Wij hebben uw vraag (wanneer wij het artikel weer verwachten te kunnen leveren) doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, zij zoeken mometeel uit wanneer wij verwachten het artikel weer te kunnen leveren. Zodat wij u de juiste informatie kunnen geven. U ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen antwoord van ons.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Wij hebben uw vraag (wanneer wij het artikel weer verwachten te kunnen leveren) doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling, zij zoeken mometeel uit wanneer wij verwachten het artikel weer te kunnen leveren. Zodat wij u de juiste informatie kunnen geven. U ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen antwoord van ons.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.