Netjes hoor, ik ben onder de indruk (dit was trouwens mijn eerste bestelling bij deze webshop)
edit: ik zie net dat ze zelfs een verontschuldigings filmpje hebben gemaakt
''Zonder backlog ben je uitgespeeld.''
Heb betaald via paypal en krijg nu een mail dat ze een foto van mijn id kaart of paspoort en een foto van de voor en achterkant van mijn credit card willen hebben...
Op de achterkant staat de security code en die moet zichtbaar blijven...
Ik mag wel een paar nummers van mijn creditcardnummer afdekken maar de eerste en laatste moeten zichtbaar blijven.
Dat ga ik dus niet doen ;(
Zeg er ook bij dat deze nogal gevoelig is en dat je dit liever niet deelt met anderen (wat overigens ook wordt aangeraden door de overheid/CC maatschappij)
Ik kreeg toen een mailtje dat het al goed was
Nieuwe Japan vakantieblog 2016: http://Japan2016.droogtwelweerop.nl
Quote:
Ik heb bij een andere shop ook een keer zoiets moeten doen, gewoon een mailtje vragen met uitleg waarom je deze informatie moet geven.
Zeg er ook bij dat deze nogal gevoelig is en dat je dit liever niet deelt met anderen (wat overigens ook wordt aangeraden door de overheid/CC maatschappij)
Ik kreeg toen een mailtje dat het al goed was
Gepost door: Flapperbol op 13-09-2013 06:54
Zeg er ook bij dat deze nogal gevoelig is en dat je dit liever niet deelt met anderen (wat overigens ook wordt aangeraden door de overheid/CC maatschappij)
Ik kreeg toen een mailtje dat het al goed was
Gepost door: Flapperbol op 13-09-2013 06:54
Ook nog mailen, ik zou direct afhaken...
Dat ligt ook wel aan het feit dat alleen m'n moeder een CC heeft en ik vrijwel nooit met PP betaal behalve bij de Humble Bundles.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
Quote:
Beste,
Asia Entertainment Technology, LTD heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van $19,90 USD voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Asia Entertainment Technology, LTD.
De terugbetaling wordt gestort op de creditcard die u voor de betaling heeft gebruikt.
Asia Entertainment Technology, LTD heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van $19,90 USD voor uw aankoop.
Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Asia Entertainment Technology, LTD.
De terugbetaling wordt gestort op de creditcard die u voor de betaling heeft gebruikt.
Play-Asia heeft mij op 13 sep terugbetaald, maar het bedrag stond pas gisteren op mijn Paypal
Zie:
Quote:
[..]
Graag even melden als je hem hebt gebruikt!
Gepost door: Beloved op 16-09-2013 13:22
Graag even melden als je hem hebt gebruikt!
Gepost door: Beloved op 16-09-2013 13:22
Beste Beloved,
Ik wil graag bij play asia de special edition van GTA5 bestellen.
Zou ik hiervoor je code mogen gebruiken? Die moet geloof ik wel gelinked zijn aan een account. Verder zie ik ook niet dat Xcom ofwel Borderlands 2 gratis erbij komt, maar wellicht is die actie verlopen?
Thanks alvast!
We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!
xbox tag: mrpisthebest psn tag: mrp_is_the_best
Quote:
Heeft iemand al een bevestiging gehad dat The Last of Us is opgestuurd?(gekocht tijdens de " weekly sale" , een PAL versie voor zo'n 22 euro?) Staat bij mij als sinds 10 september op "preparing order". Ik had de kl. service gemaild, die gaven dit antwoord:
We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!
Gepost door: Mrpisthebest op 30-09-2013 12:21
We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!
Gepost door: Mrpisthebest op 30-09-2013 12:21
Bij mij ook net gecancelled, jammer, keek uit naar deze game en het zachte prijsje maakte het natuurlijk extra sweet.
This email is about your order of The Last Of Us (European Version),
#xxxx. With much regret we inform you that we had to cancel you order
of The Last Of Us (European Version) because of shortage of stock. We
assure you that our customer's orders are of the highest importance to us
and any time there is a shortage of stock we exhaust all channels to make
sure you recieve exactly what you ordered. In the event of stock shortage
we fulfill all orders on a first come, first serve basis.
You will receive your refund in due course. In case of any question we
welcome your feedback to cs@play-asia.com.
We hope you can accept our apologies and will stay a loyal Play-Asia.com
customer.
With best regards
xbox tag: mrpisthebest psn tag: mrp_is_the_best
Quote:
Gaat de laatste tijd niet zo best met Play-Asia, heb een order na 2 maanden nog niet binnen (die ze inmiddels al een maand onderzoeken),het MGS Legacy debacle en nu dit. Mijn order is ook gecancelled, heb hem destijds vroeg op dinsdagochtend besteld, maar zat helaas niet bij de lucky ones:
This email is about your order of The Last Of Us (European Version),
#xxxx. With much regret we inform you that we had to cancel you order
of The Last Of Us (European Version) because of shortage of stock. We
assure you that our customer's orders are of the highest importance to us
and any time there is a shortage of stock we exhaust all channels to make
sure you recieve exactly what you ordered. In the event of stock shortage
we fulfill all orders on a first come, first serve basis.
You will receive your refund in due course. In case of any question we
welcome your feedback to cs@play-asia.com.
We hope you can accept our apologies and will stay a loyal Play-Asia.com
customer.
With best regards
Gepost door: Gebruikersnaam op 30-09-2013 13:24
This email is about your order of The Last Of Us (European Version),
#xxxx. With much regret we inform you that we had to cancel you order
of The Last Of Us (European Version) because of shortage of stock. We
assure you that our customer's orders are of the highest importance to us
and any time there is a shortage of stock we exhaust all channels to make
sure you recieve exactly what you ordered. In the event of stock shortage
we fulfill all orders on a first come, first serve basis.
You will receive your refund in due course. In case of any question we
welcome your feedback to cs@play-asia.com.
We hope you can accept our apologies and will stay a loyal Play-Asia.com
customer.
With best regards
Gepost door: Gebruikersnaam op 30-09-2013 13:24
Gek , de mijne is gisteren verzonden
Quote:
Heeft iemand al een bevestiging gehad dat The Last of Us is opgestuurd?(gekocht tijdens de " weekly sale" , een PAL versie voor zo'n 22 euro?) Staat bij mij als sinds 10 september op "preparing order". Ik had de kl. service gemaild, die gaven dit antwoord:
We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!
Gepost door: Mrpisthebest op 30-09-2013 12:21
We are sorry to hear about this. The item The Last of Us (PlayStation 3 (PS3) Europe, No Region Protection) is still not in stock yet. As we are currently in contact with our supplier for the re-stocking of the product and once the item becomes available, we will immediately ship your order. Please also note that we can only depend on our supplier when it comes to the availability of the product. In the meantime, we kindly ask for your patience.
Ze houden dus een sale, terwijl het artikel niet eens op voorraad is!
Gepost door: Mrpisthebest op 30-09-2013 12:21
ja gisteren verzonden , en had hem ook voor 22 euro