Quote:
Zojuist mijn eerste bestelling binnen gekregen, binnen de afgesproken 3-5 werkdagen (5 werkdagen dus).
Gepost door: Skull_kid op 05-03-2009 12:41
Gepost door: Skull_kid op 05-03-2009 12:41
Was dat vanaf het moment dat hij werd verzonden?
Als ik hier Killzone 2 bestel, krijg ik dan een PAL versie met ook de nederlandse stemmen?
En kan ik ook online spelen tegen me buurjongen die hem gewoon hier heeft gekocht?
alvast ebdankt.
Je krijgt inderdaad gewoon de PAL versie. Dit omdat de UK gewoon bij de EU hoort
Over de Nederlandse stemmen kan ik niets zeggen, sorry!
❍ᴥ❍
Ja je kan gewoon tegen je buurjongen spelen. Hij heeft sowieso ook de PAL-versie en aangezien je in de UK ook alleen maar PAL-spellen hebt kan je gewoon tegen elkaar spelen.
Ik denk ook dat je gewoon Nederlandse stemmen hebt, ikzelf heb ook een Engelse versie van Killzone en daar kun je gewoon Nederlands als taal kiezen.
PSN ID: DavidDubbel
PSN ID: DavidDubbel
ik vind het dus een super site en ga er vaker bestellen
Psn: D1capo -- Steam ID: dicapo
Thank you for your order with us.
Due to increased security for online orders, we ask for proof of address to be sent to us before we can dispatch your order.
This is a standard request on high value or first time international orders, to protect us and our customers from fraud.
Please forward a copy of your bank statement or a utility bill by email to info@mymemory.co.uk or alternatively by fax to +44 8700 941039.
Unfortunately we require this information within 7 days of request, after that time the order will be automatically cancelled and a full refund issued.
Thank you for your understanding in this matter and please accept our sincere apologies for any inconvenience.
Best Regards
Helen Durkin
To reply to this message log into your account at http://www.mymemory.co.uk/cart_review.php
Please do not reply directly to this email.
Moet ik nu een kopie van m'n bankafschrift opsturen ofzo? Kan iemand me helpen?
Loading...
Ik had dit niet overigens 2 weken geleden, waarschijnlijk heeft het met de waarde van je order te maken waardoor ze dit willen.
Loading...
Ik heb 17-04-2009 een bestelling geplaatst maandag verzonden.
I wacht nu al meer dan een week en nog niks ontvangen. Ik had een mail naar hun gestuurd en zeiden:
Quote:
Dear Mr de la Fuente
Your order was dispatched on the 20/04/09.
Please allow a few more days for delivery as your order may be delayed in the post.
Unfortunately, we have to wait 14 days after the original dispatch date before we are able to file a claim with Royal Mail for missing goods. This means that we would not be able to investigate any missing packages until this time has passed.
Please accept our apologies for any inconvenience caused, I'm sure your order will arrive shortly.
If you should have any further queries please do not hesitate to contact us.
Best Regards
Chris White
Your order was dispatched on the 20/04/09.
Please allow a few more days for delivery as your order may be delayed in the post.
Unfortunately, we have to wait 14 days after the original dispatch date before we are able to file a claim with Royal Mail for missing goods. This means that we would not be able to investigate any missing packages until this time has passed.
Please accept our apologies for any inconvenience caused, I'm sure your order will arrive shortly.
If you should have any further queries please do not hesitate to contact us.
Best Regards
Chris White
Dit voldoet niet aan de voorwaarden van 3-5 dagen verzendtijd. Dit is echt heel hindelijk. Kan ik mijn geld terug claimen? En wie bezorgt die shit tnt?
Quote:
Mee eens
Is een normale procedure hoor. Daar is het relatief gezien nog kort. Bij andere webshops moet je soms tot wel 3/4 weken wachten voordat je ook maar iets mag claimen. En meestal bezorgt tnt 'die shit' ja...
Gepost door: ThymeS op 29-04-2009 20:40
Gepost door: ThymeS op 29-04-2009 20:40
wannagame