Quote:
Klantenservice geeft aan.
Hartelijk dank voor uw mail.
U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd.
Door onvoorziene omstandigheden kan de bezorging iets langer duren.
We vragen u daarom om tot zes weken na facturatie te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Heeft u na deze zes weken de bestelling nog niet ontvangen? Dan vragen we u nogmaals contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek kunnen starten.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Fijne dag! Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.
Vriendelijke groeten,
Mylène | Klantenservice
Oftewel die controllers gaan we nooit zien
Gepost door: Doobieters op 06-12-2020 18:01
Hartelijk dank voor uw mail.
U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd.
Door onvoorziene omstandigheden kan de bezorging iets langer duren.
We vragen u daarom om tot zes weken na facturatie te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Heeft u na deze zes weken de bestelling nog niet ontvangen? Dan vragen we u nogmaals contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek kunnen starten.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Fijne dag! Zorg goed voor uzelf en voor elkaar.
Vriendelijke groeten,
Mylène | Klantenservice
Oftewel die controllers gaan we nooit zien
Gepost door: Doobieters op 06-12-2020 18:01
Lekker dan, annuleren die handel. Geld terug vragen. Wat een bedrijf is dat zeg.
Ik vind het niet erg dat het langer duurt, maar dat ze je nie eens een status update geven is wel belachelijk en niet van deze tijd.''Wacht 6 weken''...how about you f off ? Kunnen we nergens een klacht indienen ? Het minste wat ze kunnen doen is een mooie kortingscode aanbieden voor het ongemak.
Door onvoorziene omstandigheden (welke niet bekend worden gemaakt) kan de bezorging vertraging oplopen, zeker vanwege de gehele Corona situatie.
Ik wil u daarom vriendelijk vragen om tot maximaal 6 weken na facturatiedatum van 25-11-2020 te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Het is niet zo dat het zo lang zal duren maar ik moet u vragen er wel rekening mee te houden.
Uw bestelling zit nu in het verzendproces en is op zijn weg binnen Duitsland naar de vervoerder in Nederland.
Zodra deze is aangekomen bij de vervoerder krijgt u een bericht met daarin meteen de verwachte leverdatum.
heb geen haast verder maar ik ga echt never niet nooit bij OTTO bestellen als het geen onwijs scherpe deal is.
Wat een ballenbak
Ik heb zin in watermeloen soep
Wat een shop.
Ook voor mij geen Otto meer, waar ik me aan stoor is ik heb aangegeven telefonisch dat ik geen spam mails meer wens te ontvangen van de Otto.
Maar toch blijven ze me spammen. Dat is best irritant 😡
Quote:
waar ik me aan stoor is ik heb aangegeven telefonisch dat ik geen spam mails meer wens te ontvangen van de Otto.
Maar toch blijven ze me spammen. Dat is best irritant 😡
Gepost door: Lionheart op 09-12-2020 20:46
Maar toch blijven ze me spammen. Dat is best irritant 😡
Gepost door: Lionheart op 09-12-2020 20:46
Beroep je op de AVG: http://www.mydatadoneright.eu/
ayy
Quote:
Dank voor de tip met link.
[..]
Beroep je op de AVG: http://www.mydatadoneright.eu/
Gepost door: Heliosfive op 09-12-2020 21:16
Beroep je op de AVG: http://www.mydatadoneright.eu/
Gepost door: Heliosfive op 09-12-2020 21:16
PSN: Steel48 - Xbox: Mortalsteel48
Go woke, go broke.
Mijn collectie: https://cloud.collectorz.com/638243/games
TnT code werkt ook zoals het zou moeten.
Edit: hier inmiddels inderdaad ontvangen.
Life begins at the end of your comfort zone
Maar wel fijn om te horen dat anderen hem al hebben of onderweg naar hen is, nog maar even geduld hebben dan, was 2de batch.