Quote:
Net als vele andere hier heb ik ook voor het eerst een course gemaakt:
DPL-GYG-X4G
Ik hoor graag wat jullie er van vinden
Gepost door: Echo op 30-06-2019 22:27
DPL-GYG-X4G
Ik hoor graag wat jullie er van vinden
Gepost door: Echo op 30-06-2019 22:27
Leuk level, net gecomplete
Het level heet ‘Buzzsaw Galaxy’ en de levelcode is MX4-QHV-2TG
Geef kip
Quote:
Bedankt voor de compliment
[..]
Leuk level, net gecomplete
Gepost door: WhistlerPD op 30-06-2019 23:17
Leuk level, net gecomplete
Gepost door: WhistlerPD op 30-06-2019 23:17
Quote:
Giant Forest is tof gethematiseerd! Net geen world record gehaald, maar ik vond ‘m leuk om door te spelen. Ik verbeter niet echt veel naar mijn eigen mening, maar ik heb wel meer lol met het maken van stages dan ik verwachten.
Hier weer twee:
K5M-CT6-QYG cloud level
KFW-FW5-YFG Giant Forest
Gepost door: Gunzelino op 30-06-2019 22:33
Hier weer twee:
K5M-CT6-QYG cloud level
KFW-FW5-YFG Giant Forest
Gepost door: Gunzelino op 30-06-2019 22:33
Je wolkenlevel daarentegen vond ik echt tergend. Zodra het level begint word je gelijk doodgespammed met spinies en bloopers. Beiden enemies met RNG (spinies bij het schieten, bloopers met de richting die ze op vliegen/zwemmen). Ik kan niet even rustig inkomen bij het springen op de wolken en de vijanden worden niet rustig aan geïntroduceerd. Je krijgt gelijk een spam van stekels en beesten over je heen, en doordat je het hele scherm zo vol propt met beesten en wolken heb ik ook geen idee waar ik langs moet. En door die eerdergenoemde RNG is er dus ook geen pad dat je kunt oefenen ofzo, omdat het elke keer anders zal zijn. Er is vast een ‘golden path’ dat je gebruikt hebt om het level zelf te behalen, maar er wordt bijvoorbeeld nooit met een muntje aangegeven wat de ‘juiste’ of makkelijkste route is, of waar ik heen moet. Ik moet maar hopen dat de enemies zo vliegen en stekels schieten dat ik er tussendoor kan, en anders helaas pindakaas. Dan heb je bovenin Magikoopa’s en ik zag ook wat Bullet Bill’s langskomen, dat is allemaal prima, maar wederom wordt dit nergens even rustig geïntroduceerd ofzo.
Wat je zou kunnen doen is bijvoorbeeld beginnen met één duidelijk pad van wolken, dat zich op een gegeven moment opsplitst. Eén pad met spinies, één pad met een ander type enemies. Ga je langs het bovenste pad, dat bijvoorbeeld verder gespreid is, dan heb je altijd het onderste pad (wat makkelijker is om te springen, maar meer enemies heeft bijvoorbeeld) nog als vangnet. Als de speler dan gewend is geraakt aan hoe het level werkt en wat voor enemies er in voor komen kun je de grote beesten uit de kast trekken en kun je de paden in elkaar over laten smelten en 4 of 5 verschillende hoogtes gebruiken zoals je nu al gelijk aan het begin doet. Op die manier introduceer je de speler dus constant aan nieuwe elementen, die uiteindelijk samen komen. Bij zo’n level zou ik de RNG enemies zoals bloopers er wel uit laten. RNG is eigenlijk nooit tof als je geen vangnet (bijv. een vloer) hebt en ook niet terug kunt springen omdat je daar gebombardeerd wordt met 400 stekels, haha.
Hopelijk kun je hier wat mee . En wie weet ben ik gewoon een zeikerd, maar na een poging of 20 was ik er wel klaar mee, haha. Uitdaging is prima, en trial & error absoluut ook, maar het moet wel fair zijn. Niet random.
@Echo: Kort maar krachtig! Leuk gebruik gemaakt van de geluiden ook. Die deuren aan het begin begrijp ik alleen niet helemaal, haha.
Geef kip
Ik raad trouwens iedereen die serieuze Mario levels, dus geen troll shit, wil maken aan om deze video te kijken. Hierin worden vier Mario levels uit verschillende games geanalyseerd en die informatie wordt daarna toegepast in Mario Maker. Perfecte stof dus als je wil weten hoe je een ‘goed’ Mario level maakt.
Geef kip
Quote:
[..]
Ik vond hem heel pittig. Heb hem ook nog niet kunnen halen. Wel hee tof gedaan en verslavend lvl. Ik ga hem zeker later nog proberen. Ben al aardig ver gekomen, maar is echt trial and error. Wel heel vet!!
Gepost door: Redouan13 op 30-06-2019 21:30
Ik vond hem heel pittig. Heb hem ook nog niet kunnen halen. Wel hee tof gedaan en verslavend lvl. Ik ga hem zeker later nog proberen. Ben al aardig ver gekomen, maar is echt trial and error. Wel heel vet!!
Gepost door: Redouan13 op 30-06-2019 21:30
Thanks voor het compliment
Heb je lvl gister gehaald. Leuk gedaan, door de save punts goed te doen!
Quote:
Ik raad trouwens iedereen die serieuze Mario levels, dus geen troll shit, wil maken aan om deze video te kijken. Hierin worden vier Mario levels uit verschillende games geanalyseerd en die informatie wordt daarna toegepast in Mario Maker. Perfecte stof dus als je wil weten hoe je een ‘goed’ Mario level maakt.
Gepost door: -GJ- op 01-07-2019 04:28
Ik raad trouwens iedereen die serieuze Mario levels, dus geen troll shit, wil maken aan om deze video te kijken. Hierin worden vier Mario levels uit verschillende games geanalyseerd en die informatie wordt daarna toegepast in Mario Maker. Perfecte stof dus als je wil weten hoe je een ‘goed’ Mario level maakt.
Gepost door: -GJ- op 01-07-2019 04:28
Nice video. Mooie leidraad om idd een goede/normale Mario level te bouwen.
Quote:
Na zo'n lange post? Nah.Hopelijk kun je hier wat mee . En wie weet ben ik gewoon een zeikerd [..]
Gepost door: -GJ- op 01-07-2019 03:28
Gepost door: -GJ- op 01-07-2019 03:28
Maar ben het meer dan met je eens. Troll levels zijn zóóóó 2010. Fuck verborgen blokken die je je progressie dwars zitten. Ik wil wel even mijn top 3 levels posten die ik met plezier heb gespeeld.
Monty Mole's Tower van Muttley
FYJ-H5F-GWF
Ik ben dol op levels waar veel aandacht in design wordt gestoken. Vooral de toren was gaaf en het idee was zeker leuk.
Spoopy’s puzzling Spookhouse van Fishonastick
9HL-CRQ-8WF
Ook hier was weer tijd gestoken in design. De Boo pixel art is een mooie oog vanger daarvan. Level en puzzels zijn goed te doen enkel heeft de |||Spoiler||| kamer met de huizenblokken een softlock. Als je te wild over de blokken gaat ben je het pad voor de POW blocks kwijt. Misschien op te lossen met een set deuren om dit te resetten? |||Spoiler|||
SUPERCOOLE SPINJUMPING LEVEL MENSEN van GGMM
M8X-5SR-NLG
Moeilijk level maar vergevingsgezind door checkpoints te geven op de juiste punten. Ik was er vooral dankbaar voor nadat ik met zweet handjes het stuk met |||Spoiler||| vliegende Zou je Tops |||Spoiler||| klaar had gespeeld.
Eerbare vermelding
Koopa Kontrol
FHT-WPL-NLF
Vanwege de omschrijvingstekst |||Spoiler||| Koopas gone wild |||Spoiler|||. Als ik het tegen mijzelf fluister moet ik er nog om grinniken.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Even kijken of ik hem nog kan veranderen.
Blij dat je giant forest tof vond, dat vond ik ook een van me betere al is hij wel best kort.
Quote:
[..]
Thanks voor het compliment
Heb je lvl gister gehaald. Leuk gedaan, door de save punts goed te doen!
Gepost door: -marco- op 01-07-2019 08:13
Thanks voor het compliment
Heb je lvl gister gehaald. Leuk gedaan, door de save punts goed te doen!
Gepost door: -marco- op 01-07-2019 08:13
Thanks! Ik weet niet of het mogelijk is, maar is het mogelijk om de level nog te wijzigen door bv 1 savepunt weg te halen?
Quote:
Echt een hele leuke course! Wel heel moeilijk, ik had 4/5 rode coins kunnen krijgen maar die laatste kon ik helaas niet pakken. Het leuke is ook dat je steeds een stukje verder komt, eerst kon ik niet eens langs het begin obstakel maar na een paar keer ging ik daar langs zonder er bij na te denken.
Ik ben met SMM2 bezig voor m’n review, en ik ben blij dat de game er eindelijk is. M’n Wii U zit al een hele tijd in de doos op zolder, en de laatste Mario Maker die ik heb gespeeld was Super Mario Maker op de 3DS en dat was niet echt een pareltje, maar deze? Fantastisch. Ik heb vandaag m’n eerste level in jaren gemaakt en het zou tof zijn als jullie deze voor me zouden willen spelen en wat van die reactieplaatjes enzo achter willen laten. Dan kan ik daar een screenshot van maken voor in de review . Alvast bedankt!
Het level heet ‘Buzzsaw Galaxy’ en de levelcode is MX4-QHV-2TG
(Image)
Gepost door: -GJ- op 01-07-2019 03:02
Het level heet ‘Buzzsaw Galaxy’ en de levelcode is MX4-QHV-2TG
(Image)
Gepost door: -GJ- op 01-07-2019 03:02
Quote:
Thanks voor het spelen! Was 'ie echt moeilijk? Er is steeds maar één pad en ik probeer de speler geleidelijk aan te leren hoe je dat pad moet volgen. Het draait voornamelijk om goed springen (en bukken wanneer nodig) en momentum. Maar misschien onderschat ik de moeilijkheid een beetje. Ik ben tenslotte de maker die al een paar uur aan het level gespendeerd heeft, haha. Ik ben blij dat je 'm tof vond .
[..]
Echt een hele leuke course! Wel heel moeilijk, ik had 4/5 rode coins kunnen krijgen maar die laatste kon ik helaas niet pakken. Het leuke is ook dat je steeds een stukje verder komt, eerst kon ik niet eens langs het begin obstakel maar na een paar keer ging ik daar langs zonder er bij na te denken.
Gepost door: Echo op 01-07-2019 15:21
Echt een hele leuke course! Wel heel moeilijk, ik had 4/5 rode coins kunnen krijgen maar die laatste kon ik helaas niet pakken. Het leuke is ook dat je steeds een stukje verder komt, eerst kon ik niet eens langs het begin obstakel maar na een paar keer ging ik daar langs zonder er bij na te denken.
Gepost door: Echo op 01-07-2019 15:21
Geef kip
Welcome to the jungle, code:
5MC-6TH-LRF
Clear Pipes Craziness: CXG-BHL-J5G
Feedback is natuurlijk welkom.
Super Meat Bros.
Code: TKW-MDJ-3LG
1M2-YYX-KDF Big Cave Adventure
H2S-61H-1MF World of bees
5FQ-C6X-G8G Get the coins
Laat aub weten w ast je ervan vind, hier of bij comments in de game.
KC4-J8L-K4G niet moeilijk, gewoon een leuk level om de 3D stijl te proberen
FPQ-SW1-TCG deze gemaakt om het nieuwe item te proberen...
|||Spoiler||| die je vrij speelt als je het kasteel 100% hebt |||Spoiler|||
Level ID: PW3-0L6-KNF
Heb ze zelf nog niet gespeeld maar ik wil ze toch alvast delen:
Celeste Creator Matt Thorson Shares Series Of Super Mario Maker 2 Levels
- Banzai Bounce: Q43-GXB-WHG
- Desert of Despair: H8K-3B9-WDG
- Starlight Shells: PHP-GYT-VJG
- Shrine of the Sacred Stiletto: 5YG-7DN-PGG
Super Mario Maker 2 - Celeste Dev Matt Thorson's Banzai Bounce Level
Zal zelf binnenkort ook levels maken maar wil er even goed de tijd voor nemen
PSN ID: ThaBEN_NL • youtube.com/@ThaBEN_NL • twitter.com/ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2
PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417