De bedoeling is simpel. Vind een P-blok. Activeer deze. Tijdens het muziekje mag iemand een kado kiezen. Game op pauze. Dan mag de volgende persoon verder spelen. Ga je af, dan is je beurt voorbij en mag de volgende. Dezelfde P-blok mag niet 2x gebruikt worden. Heeft iemand deze al gevonden, telt hij niet.
Ik ben echter benieuwd of de levels wel zo leuk zijn als dat ik mijzelf voorhou, dus als iemand ze wil testen en feedback geven, graag!
NNID: Geonicus I One day or day one? You decide.
Ik krijg namelijk bijna geen sterren. Zit nu op 54 ofzo dus kan er eindelijk 20 uploaden, maar de laatste dagen krijg ik alleen nog maar meldingen dat er misschien in een dag 2 levels van mij wel 1x gespeeld zijn...
Dat is ook wel iets wat ik zo jammer vind bij Mario Maker, want waar zit nou dat succes in?! Ik stop vaak veel tijd en moeite in m'n levels en krijg het gevoel er niet echt voor beloond te worden...
En dat terwijl je soms echt levels tegenkomt waar je in 3 sec. bij de finish bent door over een blokje te springen, levels waar je alleen maar in 1 rechte lijn vooruit moet rennen (of zelfs helemaal niet bewegen met al die automatische levels) of gewoon de meest nutteloze dingen zoals 50 vijanden op 3m² gepropt in een level van 20 stappen lang die je zo finisht... en die krijgen dan 100'en sterren. In mijn ogen niet eerlijk en snap niet waarom die dan wel zoveel krijgen terwijl je totaal niet het Mario gevoel er bij krijgt.
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Hoe krijg jij er zoveel online Weland? Heb je zoveel sterren gekregen dat je ze momenteel wel oneindig kan toevoegen of verwijder je er ook veel steeds?
Ik krijg namelijk bijna geen sterren. Zit nu op 54 ofzo dus kan er eindelijk 20 uploaden, maar de laatste dagen krijg ik alleen nog maar meldingen dat er misschien in een dag 2 levels van mij wel 1x gespeeld zijn...
Dat is ook wel iets wat ik zo jammer vind bij Mario Maker, want waar zit nou dat succes in?! Ik stop vaak veel tijd en moeite in m'n levels en krijg het gevoel er niet echt voor beloond te worden...
En dat terwijl je soms echt levels tegenkomt waar je in 3 sec. bij de finish bent door over een blokje te springen, levels waar je alleen maar in 1 rechte lijn vooruit moet rennen (of zelfs helemaal niet bewegen met al die automatische levels) of gewoon de meest nutteloze dingen zoals 50 vijanden op 3m² gepropt in een level van 20 stappen lang die je zo finisht... en die krijgen dan 100'en sterren. In mijn ogen niet eerlijk en snap niet waarom die dan wel zoveel krijgen terwijl je totaal niet het Mario gevoel er bij krijgt.
Gepost door: Fantasyfreak op 05-12-2015 02:22
Ik krijg namelijk bijna geen sterren. Zit nu op 54 ofzo dus kan er eindelijk 20 uploaden, maar de laatste dagen krijg ik alleen nog maar meldingen dat er misschien in een dag 2 levels van mij wel 1x gespeeld zijn...
Dat is ook wel iets wat ik zo jammer vind bij Mario Maker, want waar zit nou dat succes in?! Ik stop vaak veel tijd en moeite in m'n levels en krijg het gevoel er niet echt voor beloond te worden...
En dat terwijl je soms echt levels tegenkomt waar je in 3 sec. bij de finish bent door over een blokje te springen, levels waar je alleen maar in 1 rechte lijn vooruit moet rennen (of zelfs helemaal niet bewegen met al die automatische levels) of gewoon de meest nutteloze dingen zoals 50 vijanden op 3m² gepropt in een level van 20 stappen lang die je zo finisht... en die krijgen dan 100'en sterren. In mijn ogen niet eerlijk en snap niet waarom die dan wel zoveel krijgen terwijl je totaal niet het Mario gevoel er bij krijgt.
Gepost door: Fantasyfreak op 05-12-2015 02:22
Ik heb nu iets van 230 sterren, de meeste van niet BG'ers. Ik ben gestopt met delen van levels hier omdat mensen altijd een ster geven, zelfs als ze het level niet leuk vinden. Wat betreft het aantal keer dat je level gespeeld wordt kan ik geen reden voor bedenken. Waar ik wel mee kan helpen is sterren verdienen. Ik snap precies wat je bedoelt, levels waar je heel veel tijd en moeite in stopt krijgen bijna niets. Mijn meest simpele levels krijgen de meeste sterren. Dus wil je veel sterren, bouw een heel makkelijk level. Ik ben nu op m'n werk maar ik kan je later wel wat levels sturen van mij. Dan zie je het verschil in sterren van mijn levels.
Gaan we even kijken hoe dat loopt
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com
Quote:
Hoe krijg jij er zoveel online Weland? Heb je zoveel sterren gekregen dat je ze momenteel wel oneindig kan toevoegen of verwijder je er ook veel steeds?
Ik krijg namelijk bijna geen sterren. Zit nu op 54 ofzo dus kan er eindelijk 20 uploaden, maar de laatste dagen krijg ik alleen nog maar meldingen dat er misschien in een dag 2 levels van mij wel 1x gespeeld zijn...
Dat is ook wel iets wat ik zo jammer vind bij Mario Maker, want waar zit nou dat succes in?! Ik stop vaak veel tijd en moeite in m'n levels en krijg het gevoel er niet echt voor beloond te worden...
En dat terwijl je soms echt levels tegenkomt waar je in 3 sec. bij de finish bent door over een blokje te springen, levels waar je alleen maar in 1 rechte lijn vooruit moet rennen (of zelfs helemaal niet bewegen met al die automatische levels) of gewoon de meest nutteloze dingen zoals 50 vijanden op 3m² gepropt in een level van 20 stappen lang die je zo finisht... en die krijgen dan 100'en sterren. In mijn ogen niet eerlijk en snap niet waarom die dan wel zoveel krijgen terwijl je totaal niet het Mario gevoel er bij krijgt.
Gepost door: Fantasyfreak op 05-12-2015 02:22
Ik krijg namelijk bijna geen sterren. Zit nu op 54 ofzo dus kan er eindelijk 20 uploaden, maar de laatste dagen krijg ik alleen nog maar meldingen dat er misschien in een dag 2 levels van mij wel 1x gespeeld zijn...
Dat is ook wel iets wat ik zo jammer vind bij Mario Maker, want waar zit nou dat succes in?! Ik stop vaak veel tijd en moeite in m'n levels en krijg het gevoel er niet echt voor beloond te worden...
En dat terwijl je soms echt levels tegenkomt waar je in 3 sec. bij de finish bent door over een blokje te springen, levels waar je alleen maar in 1 rechte lijn vooruit moet rennen (of zelfs helemaal niet bewegen met al die automatische levels) of gewoon de meest nutteloze dingen zoals 50 vijanden op 3m² gepropt in een level van 20 stappen lang die je zo finisht... en die krijgen dan 100'en sterren. In mijn ogen niet eerlijk en snap niet waarom die dan wel zoveel krijgen terwijl je totaal niet het Mario gevoel er bij krijgt.
Gepost door: Fantasyfreak op 05-12-2015 02:22
Wat je al verteld is klopt. Het groot aantal automatic levels en random loop rechts en win levels is gigantisch, het aantal sterren dat ze krijgen niet normaal. Vaak te maken met dat ze inderdaad simpel zijn en mensen ze daarom spelen. Soms ook, omdat het een bepaald persoon met volgers is die ze plaatsen. Zo kan ik me ook nog een level herinneren die opeens de meeste sterren had, maar dat level was 1 scherm, met een blok met wat dingetjes erin wat er niet toe deed, want loop naar rechts en je bent bij de finish.
Ik weet van mijn eigen levels, dat ze vaak niet echt aanvoelen als mario levels. Zal ook de reden zijn waarom ik niet zoveel sterren krijg... vaak probeer ik nieuwe mechanics of game ideeën uit en dat is niet voor iedereen... en ik merk dat ik soms iets doordraaf met die ideeën, waardoor de levels te moeilijk worden :s. (zoals mijn 1 scherm level puzzel waar je iets van 27 stappen moet doorlopen om het te halen :s... ik weet welke stappen je moet nemen en ik kom nog soms in tijd problemen :s)
ps. Kingbowser... You're not gonna make it... doet dat level zijn naam nu niet teveel eer aan? (Die glitch is toch weggehaald?)
Deel 3 in m'n So U think U can jump serie! Ik hou van moeilijke jumps, maar ik hou niet van steeds af gaan en opnieuw moeten beginnen. Dus bij mij kan je haast niet dood.
Deel 2 is maar door een ca. 4 mensen gehaald, dat viel me een beetje tegen. Of ik heb het te moeilijk gemaakt, of te saai. Of ik vind de juiste doelgroep niet.