Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Destiny 2 [algemeen topic]

[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(40)  [Eind]
Door RT86 (148 reacties) op 15-07-2017 16:23
Wel jammer dat de PC versie een stuk later komt, daar zit ik toch wel op te wachten. Destiny vind ik leuk maar speelt voor mij niet sopel genoeg weg met een controller. Dat heb ik dus net zo met The Division gehad. Maar geduld is een schone zaak zeggen ze, dus het zal het wachtten waard zijn
PSN ID: RoelekT86
RjPm1983
Door RjPm1983 (228 reacties) op 15-07-2017 20:01
Quote:
Wel jammer dat de PC versie een stuk later komt, daar zit ik toch wel op te wachten. Destiny vind ik leuk maar speelt voor mij niet sopel genoeg weg met een controller. Dat heb ik dus net zo met The Division gehad. Maar geduld is een schone zaak zeggen ze, dus het zal het wachtten waard zijn
Gepost door: RT86 op 15-07-2017 16:23


ik geloof dat ps4 endestiny gewoon keyboard mouse ondersteunt.... met een adapter mogelijk
XMiMAX
Door XMiMAX (265 reacties) op 15-07-2017 20:38
Quote:
Heb net gehoord dat de pre orders bij wehkamp hun beta code pas op de 18e krijgen.
Gepost door: Hammie op 08-07-2017 11:10

Jup, moeten nog even geduld hebben. Op de site staat dat iedereen met een pre-order t/m 17 juli op 18 juli in de ochtend de codes toegezonden krijgt. Geen preload voor mij dus. Hopen dat het downloaden op de 18de niet eeuwen duurt.

Mega veel zin in de Beta!! Heb Destiny tot aan Rise of Iron echt kapot gespeeld. Daarna sloop de moeheid erin en Rise of Iron compleet links laten liggen. Eerste instantie wilde ik niet aan deel 2 beginnen, zeker nadat bekend werd dat alle progressie verdwenen is. Maarrr.. met alle nieuwe info ben ik toch weer gepakt door de hype!!! Laat dinsdag maar komen!
Door Littlebigworld (1413 reacties) op 18-07-2017 12:01
heb er ook weer zin in
psn: eatsushieveryday Xboxtag: littlebigworld8
Daniel
Door Daniel (2372 reacties) op 18-07-2017 12:33
Iemand nog een key over (PS4) ?
Hi
TwoCents
Door TwoCents (226 reacties) op 18-07-2017 12:46
Wanneer je een japans PSN-account aanmaakt, heb je geen key nodig...
xbox360/xboxOne/Steam: Tw0Cents, PSN: Tw2Cents
Door Arieman (643 reacties) op 18-07-2017 14:14
Iemand die het weekend op PS4 de beta samen wil doen?
Ok
Mr_Mojo27
Door Mr_Mojo27 (1507 reacties) op 18-07-2017 18:04
Mocht iemand nog een Destiny 2 Beta key (PS4) over hebben, dan zou ik hem graag willen hebben. Alvast bedankt !
Door Kliemie (193 reacties) op 18-07-2017 18:49
Nog 11 min mensen! Heb er zin in 😀
Door RT86 (148 reacties) op 18-07-2017 18:51
Quote:
[..]


ik geloof dat ps4 endestiny gewoon keyboard mouse ondersteunt.... met een adapter mogelijk
Gepost door: RjPm1983 op 15-07-2017 20:01

Haha dan speel ik alsnog shooters liever op de PC.
PSN ID: RoelekT86
Door Peter_Aragorn (109 reacties) op 18-07-2017 19:19
Mocht er iemand een key over hebben voor Destiny 2 (PS4), dan houd ik me aanbevolen
Aceje
Door Aceje (412 reacties) op 18-07-2017 21:09
Nou .... tot nu toe voelt dit alleen maar aan als een zeer dure DLC. Hier hang ik geen pre-order aan. Ga de kat wel uit de boom kijken voorlopig.
RjPm1983
Door RjPm1983 (228 reacties) op 18-07-2017 21:54
Quote:
Nou .... tot nu toe voelt dit alleen maar aan als een zeer dure DLC. Hier hang ik geen pre-order aan. Ga de kat wel uit de boom kijken voorlopig.
Gepost door: Aceje op 18-07-2017 21:09

groot gelijk heppie!!
ik heb gepreordered met de kat in de boom
vele uren in d1 dus voor mij is het een instant buy
en als de game echt maar 5 story missies en 2-3 strikes 1 raid heeft
heb ik een hele dure dlc
maar ik ga er vanuit dat dat niet het geval zal zijn en dat destiny 2 gelijk of beter is dan d1
ook al haalt bungie mischien niet het onderste uit de kan voor mij blijft het zeker een top 3
TwoCents
Door TwoCents (226 reacties) op 18-07-2017 21:59
Vind het zo geweldig dat mensen na het spelen van een demo, die een fractie van de gehele game bevat, al 'weten' dat dit een "dure DLC" lijkt... A-ma-zing.
xbox360/xboxOne/Steam: Tw0Cents, PSN: Tw2Cents
Marty84
Door Marty84 (2850 reacties) op 18-07-2017 22:26
Heb de beta maar even uit de Hongkong store geplukt aangezien ik geen preorder heb geplaatst.

Las ook dat ze de grimoire kaarten er uit hebben gehaald en je het verhaal dus gewoon ingame kunt volgen en niet via die kaarten.

Ga hem wel in huis halen als ie uit is
Heb bij Destiny 1 alleen Rise of Iron niet gespeeld aangezien de groep vaker gamede op tijden dat een normaal persoon ligt te slapen en ik dus niet meer zoveel meer mee kon doen
Door Userverwijderd76 (2167 reacties) op 18-07-2017 23:46
Eerste uurtjes erop zitten.

Kort samengevat:

- Graphics zijn flink vooruit gegaan
- geluid is goed
- nieuwe supers zijn leuk ( dawnblade vooral )
- strike is veel uitgebreider
- wereld grootser opgezet
- pvp time to kill langzamer wat leuker is
- wel wat lag zo links en rechts en/of slechte bulletregistratie
- Garry heeft een goede bass
- gamemodus met bom is goed ( nieuwe trailsmode ? )

Is het supervernieuwend: Nee, maar dat is voor mij ook niet nodig zolang er maar wel veel content bij zit straks.
Door Kliemie (193 reacties) op 19-07-2017 00:10
Quote:
Eerste uurtjes erop zitten.

Kort samengevat:

- Graphics zijn flink vooruit gegaan
- geluid is goed
- nieuwe supers zijn leuk ( dawnblade vooral )
- strike is veel uitgebreider
- wereld grootser opgezet
- pvp time to kill langzamer wat leuker is
- wel wat lag zo links en rechts en/of slechte bulletregistratie
- Garry heeft een goede bass
- gamemodus met bom is goed ( nieuwe trailsmode ? )

Is het supervernieuwend: Nee, maar dat is voor mij ook niet nodig zolang er maar wel veel content bij zit straks.
Gepost door: EEK79 op 18-07-2017 23:46

Helemaal mee eens.
Daarnaast 2 primairy wapens leuk in pvp maar niet in Pve.
Beta heeft pro support
Door Userverwijderd76 (2167 reacties) op 19-07-2017 00:37
Pro support ?
Aceje
Door Aceje (412 reacties) op 19-07-2017 11:17
Quote:
Vind het zo geweldig dat mensen na het spelen van een demo, die een fractie van de gehele game bevat, al 'weten' dat dit een "dure DLC" lijkt... A-ma-zing.
Gepost door: TwoCents op 18-07-2017 21:59

Komt door de nare nasmaak van D1 waarbij ik me besodemietert voelde met de beloftes en wat er uiteindelijk van gekomen is. Veels en veels te weinig content en tot nu toe wat er bekend gemaakt is daar geen verandering inkomt. (De al reeds aangekondige dlc etc.) De opzet is namelijk tot nu toe compleet hetzelfde. Iets waar bv. Activision bekend om staat kijk naar de CoD reeks ? De 1ste singleplayer missies heeft me nog op geen enkel moment ge-wowed sterker nog het komt veel rommeliger en afgeraffeld over dan waar Bungie om bekend staat.
Aceje
Door Aceje (412 reacties) op 19-07-2017 11:26
From a production values standpoint, this is very much kicked up well over the peak that Destiny 1 ever hit. The particle effects and lighting are remarkable, the skyboxes the usual Bungie greatness. The colors across the first mission were rich and vibrant, with some good fire effects.

The contrast to the first mission in Destiny 1 is pretty comical in that regard. It didn't feel like one of Bungie's usual tutorial missions, as we're thrown into the thick of it pretty fast. The flip side of that is that the pacing of the mission felt weird - not really an ebb and flow to it. Just lots of 1-3 Cabal, the defense sequence, and then the ending bit with the turbines (which was really cool - nice to see objectives like that so early).

The mission itself is good, though as usual for first missions, rigorously linear. I didn't find any good nooks or crannies to poke around in, though I didn't linger too long in any one area. Tons of detail put into how the Tower was demolished, which I'll spend more time going through later.

It was pretty neat running into a mini public event during the mission, which I dubbed Defend the Titan. I even had to res Zavala at one point; it's nice to see Bungie re-establishing my Hunter's usual relationship with Titans so early.

I had a very negative reaction to the gunplay, which has surprised me completely. First, the sound design is very different from Destiny 1, and reminded me of Halo 4 in how everything feels too processed, lacks punch and how nothing sounds like it should sound. (I really hated Halo 4's sound design.) The hand cannon wasn't this thunderous bang, but a muffled "clump clump". All the sound effects have this really weird muffled, artificial sounding layer put over them that I can't describe but that I immediately disliked. Nothing felt tactile or hard.

Combat readability is way down. I couldn't tell when I was landing headshots on the Cabal, and killing them was far less satisfying than in Destiny 1. The animations are so fast and the particle effects on the gunplay so ample that I couldn't really tell when they died much of the time - I ended up just looking for health bars and firing until the heath bars went away.

The text around the enemies was difficult to read. There were several named enemies, but I could not read any of their names. I knew numbers were popping up when I shot things, but I literally could not read a single one. I know I'm fighting Cabal and Psions, but I could not read any of the variant names. Again, all the particle effects hurt the clarity, but there's something about the text itself that makes it so I couldn't read it. I never had this issue with Destiny 1. I hope this is adjusted in the final game, as it's important.

The mission validated my worries about the weapon load out setup. I rolled with (sadly, automatic) scout rifle and a hand cannon, for close range. I did this because there were no shotguns and I needed a punchy close range weapon; the mission was too close quarters to make a the sniper rifle useful. The scout rifle felt underpowered, but I liked being able to toggle between hand cannons and scout rifles within the same encounter. Whittling guys down with the scout and closing to finish with the hand cannon worked great and made the encounters play out very different from Destiny 1.

That said, looking ahead, there are far too many weapons stuffed into the Power slot, and the trade offs do not make sense. From a PvP standpoint, they put all the one-shot kill weapons into the same slot, which means Bungie can keep a much finer level of control around them vs. Destiny 1. From a PvE standpoint, that means I won't ever use most of the weapons in that slot. I will not be choosing a fusion rifle over a rocket launcher, ever. I won't take a sniper over a traditional Destiny heavy weapon - I'll use scout rifles for range instead.

It does not make sense to have a high-risk/high-reward weapon like a shotgun in the same slot as say, a tracking rocket launches that clears out rooms. It's really frustrating that I will never be able to run shotgun and rockets again. Again, that trade off makes no sense in a PvE context. I think the setup is a significant mistake.

Overall, that was the least enjoyable gun play in any Bungie game I've played. No where near the instantaneous joyful feeling the Halo games and Destiny had. This is a very high bar mind you, and I did enjoy the mission. But I feel like in an effort to ramp up the visual effects, Bungie's trademark combat clarity and readability has been greatly damaged.

On the basis of the first mission I have no doubt the campaign is going to be impressive and very polished, but for the first time in a Bungie game I'm worried about the core gameplay.
[Begin]  |3|4|5|6|7|8|9(40)  [Eind]