Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Klaagcorner

[Begin]  |2463|2464|2465|2466|2467|2468|2469(4139)  [Eind]
SH4D3H
Door SH4D3H (79 reacties) op 02-12-2017 17:53
Quote:
[..]
Mocht je in Eindhoven of in de buurt wonen, kan ik proberen hem te repareren (is n hobby)
Gepost door: Niels op 02-12-2017 12:51
Ik kan (mogelijk) helpen in regio Bergen op Zoom (ben ook regelmatig in R'dam / Breda).
Care
Door Care (48346 reacties) op 02-12-2017 18:39
Snot! Overal snot! Achter m'n ogen, in m'n keel. Overal!
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Techmode
Door Techmode (6230 reacties) op 02-12-2017 18:54
MP koper, die gisteren zegt dat hij van de koop afziet. Fijn een week gereserveerd gehouden, omdat het een sinterklaas cadeau was voor zijn kinderen. En twee mensen in de tussentijd afgezegd, slaat helemaal nergens op.
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
ElCheapo
Door ElCheapo (25755 reacties) op 02-12-2017 19:23
Quote:
[..]

Klagen helpt! Bij mij is zojuist één van de twee dingen (zie vorige pagina) bezorgd!
Gepost door: Skull_kid op 02-12-2017 14:07
Ja, bij mij is nu zojuist ook 1 pakje bezorgd, maar ik zou er 2 moeten hebben gehad en de bezorger zei dat hij maar 1 pakje voor mij had toen ik aangaf er 2 te verwachten; dus toch nog een (voorlopige) klaag...
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9438 reacties) op 02-12-2017 21:47
Ga ook maar een klacht indienen bij Post NL want mijn pakket is gewoon kwijt.

Jammer dat in geen zin heb om er een postzegel aan te spenderen anders had ik het op toilet papier gedaan.

Omdat ze met klachten toch de kont afvegen.
Techmode
Door Techmode (6230 reacties) op 02-12-2017 21:53
Quote:
Ga ook maar een klacht indienen bij Post NL want mijn pakket is gewoon kwijt.

Jammer dat in geen zin heb om er een postzegel aan te spenderen anders had ik het op toilet papier gedaan.

Omdat ze met klachten toch de kont afvegen.
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 21:47

Als je bij een winkel hebt gekocht, zal ik daar klagen.
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
Aapje_nl
Door Aapje_nl (4026 reacties) op 02-12-2017 21:57
En als je al klaagt staat de bezorger aan de deur om verhaal te halen.. En bellen ze je nog 2 keer van de klantenservice of je de klacht wilt intrekken
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
ktugach
Door ktugach (21202 reacties) op 02-12-2017 22:24
Rol: Administrator
Quote:
En als je al klaagt staat de bezorger aan de deur om verhaal te halen.. En bellen ze je nog 2 keer van de klantenservice of je de klacht wilt intrekken
Gepost door: Aapje_nl op 02-12-2017 21:57

Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Xor
Door Xor (35041 reacties) op 02-12-2017 22:34
Ik vraag mij echt af hoe ze pakketjes 'kwijt' raken. Als het in een sorteercentrum zit, dan vraag ik mij af hoe toevallig 1 pakket net eruit is gevallen waarna hij opeens zoek is geraakt. Als ze toevallig een pakket vinden, dan weten ze toch gelijk 'Oh. Deze moet naar de afdeling pakketbezorging'. Bij bezorgers kan ik alleen bedenken dat ze hem ergens achterin de bus hebben gelaten en ze vergeten waren om het nog af te leveren. En dat sommige bezorgers zo lui zijn om het opnieuw aan te bieden, dus laten ze het pakket zitten en bezorgen ze het wanneer ze zin hebben of brengen ze het weer terug naar het sorteercentrum en sturen zij het gelijk terug naar de afzender.

Tenminste. Dat laatste had ik weleens met DHL. Maar bij PostNL vraag ik mij echt af hoe een pakket opeens wordt zoekgeraakt.

Edit:
Of gebruiken ze bij PostNL ook van die geautomatiseerde robots die geprogrammeerd zijn om alle pakketten te verwerken zoals hoe Wehkamp z'n bestellingen inpakt om het daarna te versturen?
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 02-12-2017 22:43
Quote:
Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Gepost door: ktugach op 02-12-2017 22:24
Ik zou die vent een hand hebben gegeven als hij Apple meuk voor mij kwijt maakte.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9438 reacties) op 02-12-2017 23:23
Quote:
[..]

Als je bij een winkel hebt gekocht, zal ik daar klagen.
Gepost door: Techmode op 02-12-2017 21:53

Waarom daar klagen, het is Post NL die de boel verkloot.

De verkoopster zal zeer waarschijnlijk gewoon de boel willen vervangen maar dat duurt weer weken. En het gaat mij op het principe.
ToothedBomb
Door ToothedBomb (1554 reacties) op 02-12-2017 23:32
Quote:
Waarom daar klagen
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 23:23
Omdat je een overeenkomst hebt met de (web)winkel, en niet PostNL? De verkoper moet gaan klagen bij het vervoersbedrijf. Niet jij.
Techmode
Door Techmode (6230 reacties) op 03-12-2017 00:16
Quote:
[..]

Waarom daar klagen, het is Post NL die de boel verkloot.

De verkoopster zal zeer waarschijnlijk gewoon de boel willen vervangen maar dat duurt weer weken. En het gaat mij op het principe.
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 23:23

Zoals hierboven aangegeven, winkel is verantwoordelijk, zij moeten het oplossen.
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
Phaross
Door Phaross (2744 reacties) op 03-12-2017 00:38
Het spijt me van al het geklaag hier.
Care
Door Care (48346 reacties) op 03-12-2017 01:29
Quote:
Hier ook dikke klaag over PostNL/Bol.com woensdag (laat op de avond) speelgoed besteld. Vandaag nog niet binnen en morgen komt de beste man langs... rukkers! Vraag mij af hoeveel geld Bol.com misloopt door Postnl. Ik sta morgen klokslag 12 uur nog even alles voor de hoofdprijs bij intertoys in de winkel te kopen. De pakketjes worden maandag (als ze aankomen) simpelweg niet meer aangenomen. Wij zullen ben ik bang niet de enige zijn. Lijkt mij een flinke omzetderving.
Gepost door: Phaross op 03-12-2017 00:38
Bol kan zelf de orders niet eens bijbenen, niet alles op Postnl schuiven.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9438 reacties) op 03-12-2017 07:25
Quote:
[..]

Zoals hierboven aangegeven, winkel is verantwoordelijk, zij moeten het oplossen.
Gepost door: Techmode op 03-12-2017 00:16

Hoe is de winkel verantwoordelijk als Post NL niet eens duidelijk kan aangeven waar een pakket is?Volgens de site is het door de brievenbus gegaan, wat niet eens kan want het zijn galerijbussen en dan steekt zoiets een heel stuk uit. Er had moeten staan, in de brievenbus gestopt.

Echter, ik heb een briefje waarop staat dat het op huisnummer 331 is bezorgd. Die mensen zijn al dagen weg dus ik kan niets controleren.

Het zou ook nog eens kunnen dat de bezorger dacht van "Heb geen zin in dit gezeik, ik steek het pakket in de bus en doe er voor de zekerheid een briefje bij.

Allieexpress stuurt me ook steeds reminders om ontvangst te bevestigen. Ik heb dus geen poot om op te staan want het pakket staat als bezorgd geboekt.

Is al de 2de keer dat Post NL een zending kwijtmaakt.

Ben het me Phaross eens, wat een incompetent rotbedrijf.

Edit: het is inderdaad juridisch zo dat Post NL niet aansprakelijk is. Ergens ook wel logisch want anders wordt ze bedolven onder claims. Aan de andere kant schuiven ze de verantwoordelijkheid wel heel makkelijk af op een ander. Pakje raakt kwijt en ze doen niet eens de moeite om te zoeken. En hier heb ik geen duidelijkheid over mijn pakket.

Nou ja, ik heb de les wel geleerd. PostNL vermijden en indien het niet anders kan elke afzender vragen or ze op het pakket zetten dat het onder geen enkel beding bij de buren afgegeven mag worden.
Aapje_nl
Door Aapje_nl (4026 reacties) op 03-12-2017 08:44
Quote:
[..]

Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Gepost door: ktugach op 02-12-2017 22:24

Goedkope apple tv voor hem dan
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Forrestfield
Door Forrestfield (2198 reacties) op 03-12-2017 08:51
Ze hebben het dus wel bezorgt... de mensen die het voor je aangenomen hebben zijn gewoon naar Timboektoe verhuisd omdat ze je Allie Express bestelling voor zichzelf wilde houden. Da's niet PostNL hun schuld, he?

Maar goed, kun je die meuk (Het komt immers van Allie Express) niet gewoon bij een PostNL afhaal punt laten bezorgen? Dat doe ik persoonlijk altijd. Geen gezeur met buren, wat nogal een ruim begrip is bij PostNL (en andere bezorg diensten), ooit een keer m'n pakket zo'n twintig huizen verderop mogen ophalen.
汚部屋。
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9438 reacties) op 03-12-2017 09:57
Dat die mensen er niet zijn DAAR kan Post NL niets tegen doen. Alleen op de site van Post NL staat dat het pakket in de brievenbus ligt. En dat tilt toch iets zwaarder als een briefje van een bezorger.

Daar ligt het probleem.
MarvelousMax
Door MarvelousMax (6066 reacties) op 03-12-2017 10:30
Ook ik problemen met PostNL, mn nieuwe monitor staat sinds gisterenavond op bezorgd, toch echt niet ontvangen...
[Begin]  |2463|2464|2465|2466|2467|2468|2469(4139)  [Eind]