Quote:
Ik kan (mogelijk) helpen in regio Bergen op Zoom (ben ook regelmatig in R'dam / Breda).
[..]
Mocht je in Eindhoven of in de buurt wonen, kan ik proberen hem te repareren (is n hobby)
Gepost door: Niels op 02-12-2017 12:51
Mocht je in Eindhoven of in de buurt wonen, kan ik proberen hem te repareren (is n hobby)
Gepost door: Niels op 02-12-2017 12:51
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
Quote:
Ja, bij mij is nu zojuist ook 1 pakje bezorgd, maar ik zou er 2 moeten hebben gehad en de bezorger zei dat hij maar 1 pakje voor mij had toen ik aangaf er 2 te verwachten; dus toch nog een (voorlopige) klaag...
[..]
Klagen helpt! Bij mij is zojuist één van de twee dingen (zie vorige pagina) bezorgd!
Gepost door: Skull_kid op 02-12-2017 14:07
Klagen helpt! Bij mij is zojuist één van de twee dingen (zie vorige pagina) bezorgd!
Gepost door: Skull_kid op 02-12-2017 14:07
Jammer dat in geen zin heb om er een postzegel aan te spenderen anders had ik het op toilet papier gedaan.
Omdat ze met klachten toch de kont afvegen.
Quote:
Ga ook maar een klacht indienen bij Post NL want mijn pakket is gewoon kwijt.
Jammer dat in geen zin heb om er een postzegel aan te spenderen anders had ik het op toilet papier gedaan.
Omdat ze met klachten toch de kont afvegen.
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 21:47
Jammer dat in geen zin heb om er een postzegel aan te spenderen anders had ik het op toilet papier gedaan.
Omdat ze met klachten toch de kont afvegen.
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 21:47
Als je bij een winkel hebt gekocht, zal ik daar klagen.
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Quote:
En als je al klaagt staat de bezorger aan de deur om verhaal te halen.. En bellen ze je nog 2 keer van de klantenservice of je de klacht wilt intrekken
Gepost door: Aapje_nl op 02-12-2017 21:57
Gepost door: Aapje_nl op 02-12-2017 21:57
Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Tenminste. Dat laatste had ik weleens met DHL. Maar bij PostNL vraag ik mij echt af hoe een pakket opeens wordt zoekgeraakt.
Edit:
Of gebruiken ze bij PostNL ook van die geautomatiseerde robots die geprogrammeerd zijn om alle pakketten te verwerken zoals hoe Wehkamp z'n bestellingen inpakt om het daarna te versturen?
Quote:
Ik zou die vent een hand hebben gegeven als hij Apple meuk voor mij kwijt maakte.
Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Gepost door: ktugach op 02-12-2017 22:24
Gepost door: ktugach op 02-12-2017 22:24
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Als je bij een winkel hebt gekocht, zal ik daar klagen.
Gepost door: Techmode op 02-12-2017 21:53
Als je bij een winkel hebt gekocht, zal ik daar klagen.
Gepost door: Techmode op 02-12-2017 21:53
Waarom daar klagen, het is Post NL die de boel verkloot.
De verkoopster zal zeer waarschijnlijk gewoon de boel willen vervangen maar dat duurt weer weken. En het gaat mij op het principe.
Quote:
Omdat je een overeenkomst hebt met de (web)winkel, en niet PostNL? De verkoper moet gaan klagen bij het vervoersbedrijf. Niet jij.
Waarom daar klagen
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 23:23
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 23:23
Quote:
[..]
Waarom daar klagen, het is Post NL die de boel verkloot.
De verkoopster zal zeer waarschijnlijk gewoon de boel willen vervangen maar dat duurt weer weken. En het gaat mij op het principe.
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 23:23
Waarom daar klagen, het is Post NL die de boel verkloot.
De verkoopster zal zeer waarschijnlijk gewoon de boel willen vervangen maar dat duurt weer weken. En het gaat mij op het principe.
Gepost door: Bigds9fan op 02-12-2017 23:23
Zoals hierboven aangegeven, winkel is verantwoordelijk, zij moeten het oplossen.
PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
Quote:
Bol kan zelf de orders niet eens bijbenen, niet alles op Postnl schuiven.
Hier ook dikke klaag over PostNL/Bol.com woensdag (laat op de avond) speelgoed besteld. Vandaag nog niet binnen en morgen komt de beste man langs... rukkers! Vraag mij af hoeveel geld Bol.com misloopt door Postnl. Ik sta morgen klokslag 12 uur nog even alles voor de hoofdprijs bij intertoys in de winkel te kopen. De pakketjes worden maandag (als ze aankomen) simpelweg niet meer aangenomen. Wij zullen ben ik bang niet de enige zijn. Lijkt mij een flinke omzetderving.
Gepost door: Phaross op 03-12-2017 00:38
Gepost door: Phaross op 03-12-2017 00:38
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
[..]
Zoals hierboven aangegeven, winkel is verantwoordelijk, zij moeten het oplossen.
Gepost door: Techmode op 03-12-2017 00:16
Zoals hierboven aangegeven, winkel is verantwoordelijk, zij moeten het oplossen.
Gepost door: Techmode op 03-12-2017 00:16
Hoe is de winkel verantwoordelijk als Post NL niet eens duidelijk kan aangeven waar een pakket is?Volgens de site is het door de brievenbus gegaan, wat niet eens kan want het zijn galerijbussen en dan steekt zoiets een heel stuk uit. Er had moeten staan, in de brievenbus gestopt.
Echter, ik heb een briefje waarop staat dat het op huisnummer 331 is bezorgd. Die mensen zijn al dagen weg dus ik kan niets controleren.
Het zou ook nog eens kunnen dat de bezorger dacht van "Heb geen zin in dit gezeik, ik steek het pakket in de bus en doe er voor de zekerheid een briefje bij.
Allieexpress stuurt me ook steeds reminders om ontvangst te bevestigen. Ik heb dus geen poot om op te staan want het pakket staat als bezorgd geboekt.
Is al de 2de keer dat Post NL een zending kwijtmaakt.
Ben het me Phaross eens, wat een incompetent rotbedrijf.
Edit: het is inderdaad juridisch zo dat Post NL niet aansprakelijk is. Ergens ook wel logisch want anders wordt ze bedolven onder claims. Aan de andere kant schuiven ze de verantwoordelijkheid wel heel makkelijk af op een ander. Pakje raakt kwijt en ze doen niet eens de moeite om te zoeken. En hier heb ik geen duidelijkheid over mijn pakket.
Nou ja, ik heb de les wel geleerd. PostNL vermijden en indien het niet anders kan elke afzender vragen or ze op het pakket zetten dat het onder geen enkel beding bij de buren afgegeven mag worden.
Quote:
[..]
Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Gepost door: ktugach op 02-12-2017 22:24
Ik heb een keer 100 euro van de bezorger gehad die mijn Apple tv had kwijt gemaakt en geen klacht wilde.
Gepost door: ktugach op 02-12-2017 22:24
Goedkope apple tv voor hem dan
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Maar goed, kun je die meuk (Het komt immers van Allie Express) niet gewoon bij een PostNL afhaal punt laten bezorgen? Dat doe ik persoonlijk altijd. Geen gezeur met buren, wat nogal een ruim begrip is bij PostNL (en andere bezorg diensten), ooit een keer m'n pakket zo'n twintig huizen verderop mogen ophalen.
汚部屋。
Daar ligt het probleem.