Komt net een Stedin-meneer aan de deur. Ik zeg ja sorry, maar zonder afspraak kan ik er geen rekening mee houden. Ik daarna Stedin opgebeld, en daar bevestigden ze dat het echt onmogelijk is om een afspraak te maken. "Ik ben thuis aan het werk en dan is het lastig rekening mee te houden" "Ja dat begrijp ik, nu iederen thuiszit kunnen ze natuurlijk niet de hele dag mensen binnen laten" "Hoe doen jullie dat dan als iedereen weer op kantoor zit?" "Ja, dan gaan we weer weg. Heel onhandig". Dus proberen ze het over 3 jaar nog een keer...
Krijg dan ook niet het idee dat het erg belangrijk is dat ze de meters nakijken als er zo simpel mee wordt omgesprongen
Quote:
Daar kan ik geen afspraak voor maken, en ze komen op een onaangekondigd moment op een onaangekondigde dag eens in de komende 2 maanden.
Gepost door: Mrpapercut op 11-03-2021 15:27
Gepost door: Mrpapercut op 11-03-2021 15:27
Dit slaat echt nergens op nee. En wil niemand bang maken maar ik zou juist denken dat je wel een afspraak kan maken ivm met foute figuren die zich voordoen als medewerkers van energie bedrijven.
Met een afspraak weet je of het safe is de deur open te doen. Naast alle andere bezwaren natuurlijk.
En belachelijk genoeg voel ik me er nog rot over ook dat ik de meneer heb weggestuurd. Waar slaat dat nou weer op?
๐บ๐ฆ ๐๐
Quote:
En 5G!
Ik zie geen nut in een slimme meter.
Gepost door: Mrpapercut op 11-03-2021 16:43
Ik zie geen nut in een slimme meter.
Gepost door: Mrpapercut op 11-03-2021 16:43
Geen irritante mensen die je huis in willen! Daarnaast kan ik bijna live zien wat ik gebruik, met m'n huidige energieleverancier. (In een app, voor de grapjas die denkt "zit je dan de hele dag in de kast")
โแดฅโ
Daarbij is het ook een huurhuis, dus geen idee of ik zoiets uberhaupt mag beslissen
Quote:
Ik heb daar niks aan, ik kijk liever naar Disney+.
[..]
Daarnaast kan ik bijna live zien wat ik gebruik
Gepost door: Skull_kid op 11-03-2021 16:45
Daarnaast kan ik bijna live zien wat ik gebruik
Gepost door: Skull_kid op 11-03-2021 16:45
๐บ๐ฆ ๐๐
Elk apparaat uit zetten en dan een uur aanzetten om uit te rekenen hoeveel Deense euros hem dat kost. Overal stickers met de kosten opplakken.
Het is patat! ๐ + ๐ =โค , After eight ๐คฎ Teamvluusje stinkt!
Quote:
Deze meneer had ik geen twijfels bij, want ik had de brief gehad en hij had z'n legitimatie in de hand toen ie aanbelde. Maar idd, dat is ook zeker een punt. Waar ik me meer aan stoor is dat ik geen klant ben van Stedin (ze zijn netbeheerder maar niet mijn energieleverancier), maar dat ze me wel wat proberen op te leggen waar ik geen inspraak op heb.
En belachelijk genoeg voel ik me er nog rot over ook dat ik de meneer heb weggestuurd. Waar slaat dat nou weer op?
Gepost door: Mrpapercut op 11-03-2021 16:25
En belachelijk genoeg voel ik me er nog rot over ook dat ik de meneer heb weggestuurd. Waar slaat dat nou weer op?
Gepost door: Mrpapercut op 11-03-2021 16:25
Jij wordt daadwerkelijk wel gezien als klant door Stedin.
Uiteindelijk zorgen hun ervoor dat jij "Klant" kan worden van een energieleverancier.
Normaal gesproken moet het wel mogelijk zijn om een nieuwe afspraak te plannen, althans een tijdslot + dag. Dit is bij andere netbeheerders wel het geval...
Klaag: Ontzettend lange dag achter de rug met alleen maar overleggen...
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Quote:
Zou hij van de energiebesparing zijn peperdure etentjes betalen?
Skull zit obsessief met z'n telefoon in de hand de hele dag naar z'n energieverbruik te staren.
Elk apparaat uit zetten en dan een uur aanzetten om uit te rekenen hoeveel Deense euros hem dat kost. Overal stickers met de kosten opplakken.
Gepost door: Care op 11-03-2021 16:58
Elk apparaat uit zetten en dan een uur aanzetten om uit te rekenen hoeveel Deense euros hem dat kost. Overal stickers met de kosten opplakken.
Gepost door: Care op 11-03-2021 16:58
๐บ๐ฆ ๐๐
https://wlo.link/@PRGames. Live every Friday 20:00CET. - PRGames merch: https://prgames.creator-spring.com