📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player ánd FromSoftware fan • 🎮PlayStation • Nintendo • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Proud P8P Owner Firefox > every other browser
Sindsdien is het spoorloos, net langs de pakketpunten geweest om het na te vragen, maar nee, pakket ligt er echt niet (er staan 2 punten in de app bij de status...vreemd genoeg).
Dus contact opgenomen met PostNL, medewerker heeft beide punten ook nog gebeld om te dubbelchecken, maar nee hoor, ik moet maar contact opnemen met de verzender, zucht.
Edit: en nog mooier, ik was 14:35 thuis want PostNL zou met een ander pakketje komen tussen 14:30 en 16:20.
Blijken ze dus 14:15 al geweest te zijn....kunnen we weer het hele proces door. Echt mooi die tijdvakken.
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Quote:
Ja hoor, het is weer raak. Zaterdag waren we niet thuis, maar in plaats van zoals normaal het voor de deur te leggen (het is een afgesloten portiek), is het naar een pakketpunt gestuurd. Maandag bericht dat het bezorgd was, daarna dat het weer onderweg was...
Sindsdien is het spoorloos, net langs de pakketpunten geweest om het na te vragen, maar nee, pakket ligt er echt niet (er staan 2 punten in de app bij de status...vreemd genoeg).
Dus contact opgenomen met PostNL, medewerker heeft beide punten ook nog gebeld om te dubbelchecken, maar nee hoor, ik moet maar contact opnemen met de verzender, zucht.
Edit: en nog mooier, ik was 14:35 thuis want PostNL zou met een ander pakketje komen tussen 14:30 en 16:20.
Blijken ze dus 14:15 al geweest te zijn....kunnen we weer het hele proces door. Echt mooi die tijdvakken.
Gepost door: ThaDanus op 23-08-2023 15:17
Sindsdien is het spoorloos, net langs de pakketpunten geweest om het na te vragen, maar nee, pakket ligt er echt niet (er staan 2 punten in de app bij de status...vreemd genoeg).
Dus contact opgenomen met PostNL, medewerker heeft beide punten ook nog gebeld om te dubbelchecken, maar nee hoor, ik moet maar contact opnemen met de verzender, zucht.
Edit: en nog mooier, ik was 14:35 thuis want PostNL zou met een ander pakketje komen tussen 14:30 en 16:20.
Blijken ze dus 14:15 al geweest te zijn....kunnen we weer het hele proces door. Echt mooi die tijdvakken.
Gepost door: ThaDanus op 23-08-2023 15:17
Dit merk ik zelf ook steeds vaker en hoor ik ook steeds vaker om mij heen. Het gaat zo vaak fout bij PostNL en het enige antwoord dat ik krijg is: Regel het maar via de verzender... Maar wel nadat de status al gezet is op afgeleverd, terwijl dit nooit is gebeurd. Mijn laatste pakketje was vanuit Aliexpress. Zou eerst door de brievenbus afgeleverd zijn (terwijl ik gewoon thuis was), zat vervolgens niets in, daarna is de status weer op onderweg gezet. PostNL wil niets doen want de afzender moest het maar met hun regelen en Aliexpress wilde niets doen, want het was al afgeleverd voor de pakketdienst....
📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player ánd FromSoftware fan • 🎮PlayStation • Nintendo • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Proud P8P Owner Firefox > every other browser
Quote:
Zij horen het zelf met de verzender te regelen, niet jullie.
Gepost door: Jellevdburg op 24-08-2023 11:09
Gepost door: Jellevdburg op 24-08-2023 11:09
Als je contact opneemt met de klantenservice is het verhaal wat je nu steeds hoort: Neem maar contact op met verzender, die moet bij ons een onderzoek opstarten. Dus zij zullen echt nooit contact zoeken met die verzender vanuit hunzelf.
Quote:
[..]
Als je contact opneemt met de klantenservice is het verhaal wat je nu steeds hoort: Neem maar contact op met verzender, die moet bij ons een onderzoek opstarten. Dus zij zullen echt nooit contact zoeken met die verzender vanuit hunzelf.
Gepost door: NightyNite op 24-08-2023 11:10
Als je contact opneemt met de klantenservice is het verhaal wat je nu steeds hoort: Neem maar contact op met verzender, die moet bij ons een onderzoek opstarten. Dus zij zullen echt nooit contact zoeken met die verzender vanuit hunzelf.
Gepost door: NightyNite op 24-08-2023 11:10
In dat opzicht hebben ze helaas ook gelijk want de afzender heeft een contract met PostNL, niet de ontvanger. Ook al is het pakket in Nederland en zijn zij dus 100% verantwoordelijk.
Ik vind wel dat de registratie van PostNL ECHT beter moet want als zij onterecht aangeven van het is bezorgd dan kan een afzender zeggen van het is bezorgd want PostNL zegt dat het zo is en verder niks doen.
Voor zover die ĂĽberhaupt IETS kan doen. Behalve het opnieuw sturen of vergoeden dan.
Quote:
[..]
In dat opzicht hebben ze helaas ook gelijk want de afzender heeft een contract met PostNL, niet de ontvanger. Ook al is het pakket in Nederland en zijn zij dus 100% verantwoordelijk.
Ik vind wel dat de registratie van PostNL ECHT beter moet want als zij onterecht aangeven van het is bezorgd dan kan een afzender zeggen van het is bezorgd want PostNL zegt dat het zo is en verder niks doen.
Voor zover die ĂĽberhaupt IETS kan doen. Behalve het opnieuw sturen of vergoeden dan.
Gepost door: Bigds9fan op 24-08-2023 11:17
In dat opzicht hebben ze helaas ook gelijk want de afzender heeft een contract met PostNL, niet de ontvanger. Ook al is het pakket in Nederland en zijn zij dus 100% verantwoordelijk.
Ik vind wel dat de registratie van PostNL ECHT beter moet want als zij onterecht aangeven van het is bezorgd dan kan een afzender zeggen van het is bezorgd want PostNL zegt dat het zo is en verder niks doen.
Voor zover die ĂĽberhaupt IETS kan doen. Behalve het opnieuw sturen of vergoeden dan.
Gepost door: Bigds9fan op 24-08-2023 11:17
Het probleem voor de afzender: Als PostNL zegt dat het afgeleverd is, hoe krijgt een afzender zijn geld terug omdat PostNL onterecht deze status heeft afgegeven? En dat hangt inderdaad samen met hun slechte administratie...
Quote:
Waar is de optie gebleven nadat de bezorging niet is gelukt, om dan direcht het bezorgpunt aan te passen? Volgens mij was die er wel, ooit
Gepost door: Jellevdburg op 23-08-2023 13:32
Gepost door: Jellevdburg op 23-08-2023 13:32
Die optie kan ik me niet herinneren eigenlijk, maar wat ze in ieder geval hebben aangepast is dat je niets meer kan veranderen zodra je pakketje in het systeem zit. (Misschien die optie dus ook) Als ik bijvoorbeeld morgen een pakketje thuis bezorgd zou krijgen, kan ik dat niet veranderen naar een afhaalpunt, ookal is het een dag van tevoren. Voorheen kon dat wel.
Quote:
[..]
Die optie kan ik me niet herinneren eigenlijk, maar wat ze in ieder geval hebben aangepast is dat je niets meer kan veranderen zodra je pakketje in het systeem zit. (Misschien die optie dus ook) Als ik bijvoorbeeld morgen een pakketje thuis bezorgd zou krijgen, kan ik dat niet veranderen naar een afhaalpunt, ookal is het een dag van tevoren. Voorheen kon dat wel.
Gepost door: Fred20 op 24-08-2023 11:50
Die optie kan ik me niet herinneren eigenlijk, maar wat ze in ieder geval hebben aangepast is dat je niets meer kan veranderen zodra je pakketje in het systeem zit. (Misschien die optie dus ook) Als ik bijvoorbeeld morgen een pakketje thuis bezorgd zou krijgen, kan ik dat niet veranderen naar een afhaalpunt, ookal is het een dag van tevoren. Voorheen kon dat wel.
Gepost door: Fred20 op 24-08-2023 11:50
Klopt, dit was er wel. Tegenwoordig heb je geen keuze meer en gaat hij na 1 bezorgpoging altijd naar een PostNL-punt in de buurt, dit is 1-2 jaar geleden ofzo aangepast
Moet ik de buurvrouw weer lastig vallen.
Quote:
Nou, inmiddels hebben we beide pakketjes binnen. Het eerste pakket lag dus wel bij de Jumbo, ondanks dat we er 2 keer naar toe zijn geweest en de medewerker van PostNL ook nog heeft gebeld gisteren (waarop ze zeiden dat ze het niet hadden). Gewoon maandag daar afgeleverd, ook al zegt de tracking nog steeds dat ie onderweg is. Goeie IT systemen hoor
Ja hoor, het is weer raak. Zaterdag waren we niet thuis, maar in plaats van zoals normaal het voor de deur te leggen (het is een afgesloten portiek), is het naar een pakketpunt gestuurd. Maandag bericht dat het bezorgd was, daarna dat het weer onderweg was...
Sindsdien is het spoorloos, net langs de pakketpunten geweest om het na te vragen, maar nee, pakket ligt er echt niet (er staan 2 punten in de app bij de status...vreemd genoeg).
Dus contact opgenomen met PostNL, medewerker heeft beide punten ook nog gebeld om te dubbelchecken, maar nee hoor, ik moet maar contact opnemen met de verzender, zucht.
Edit: en nog mooier, ik was 14:35 thuis want PostNL zou met een ander pakketje komen tussen 14:30 en 16:20.
Blijken ze dus 14:15 al geweest te zijn....kunnen we weer het hele proces door. Echt mooi die tijdvakken.
Gepost door: ThaDanus op 23-08-2023 15:17
Sindsdien is het spoorloos, net langs de pakketpunten geweest om het na te vragen, maar nee, pakket ligt er echt niet (er staan 2 punten in de app bij de status...vreemd genoeg).
Dus contact opgenomen met PostNL, medewerker heeft beide punten ook nog gebeld om te dubbelchecken, maar nee hoor, ik moet maar contact opnemen met de verzender, zucht.
Edit: en nog mooier, ik was 14:35 thuis want PostNL zou met een ander pakketje komen tussen 14:30 en 16:20.
Blijken ze dus 14:15 al geweest te zijn....kunnen we weer het hele proces door. Echt mooi die tijdvakken.
Gepost door: ThaDanus op 23-08-2023 15:17
Friendcode: SW-1588-1533-9500 | 3DS: 0018-1587-7217 | DA-6953-9904-0903
Iemand anders ooit zo'n dilemma gehad met wel of niet betalen?
De portkosten zijn trouwens hoger dan het product dat verstuurd is dankzij de (3,03) administratiekosten.
Er zat een postzegel op, maar dit was blijkbaar niet genoeg... Sterker nog omdat het een oude postzegel was is het niet eens van het te betalen bedrag afgehaald.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Ik zou contact opnemen met Bol (=aanspreekpunt?) en uitleggen en hun met een oplossing laten komen. Deze kosten zouden niet voor jou moeten zijn.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Quote:
Dit is mij vandaag nog overkomen. Pakket is ergens anders bezorgd en er is getekend voor ontvangst. Ik heb betaald via PayPal, dus maak me verder geen zorgen. Blijft wel vervelend dat ik het pakket niet heb.
https://www.npostart.nl/meldpunt/15-09-2023/POW_05536361
Eerste item.
Gepost door: GameFatale op 16-09-2023 14:49
Eerste item.
Gepost door: GameFatale op 16-09-2023 14:49
Quote:
[..]
Dit is mij vandaag nog overkomen. Pakket is ergens anders bezorgd en er is getekend voor ontvangst. Ik heb betaald via PayPal, dus maak me verder geen zorgen. Blijft wel vervelend dat ik het pakket niet heb.
Gepost door: Nightshade op 16-09-2023 15:51
Dit is mij vandaag nog overkomen. Pakket is ergens anders bezorgd en er is getekend voor ontvangst. Ik heb betaald via PayPal, dus maak me verder geen zorgen. Blijft wel vervelend dat ik het pakket niet heb.
Gepost door: Nightshade op 16-09-2023 15:51
Bizar, Dus als postbezorger zou je eigenlijk gewoon af en toe een pakketje voor jezelf houden en zelf ondertekenen en dan is de klant zelf de dupe, want niemand controleerd het.
josplays.com | Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays