Omdat het om een gelimiteerde oplage gaat willen we niet teveel pre-orders aannemen en daarom is hij stopgezet. We hebben momenteel nog geen duidelijkheid qua aantallen, maar we hebben vrij weinig orders aangenomen. We verwachten deze wel te kunnen uitleveren.
En nu maar duimen en bidden dat ze i.i.g. een TE stick voor mij hebben.
@jugandstar
Is de releasedatum van je TE pre-order bevestigd door BOL? Ik vind het namelijk wel bizar dat gcshop de sticks pas in april verwachten terwijl BOL nog steeds uit gaat van 20 feb. releasedatum.
Eerst had ik een TE stick bij gcshop pre-orderdd, maar daarna besloot ik om die toch bij bol.com te reserveren...
Bij BOL hebben ze mij laten weten dat ze de Madcatz sticks voor 20/02 verwachten binnen te krijgen en hebben mij verzekerd dat ik mijn stick op de dag van de release van de game (SFIV) zou moeten ontvangen...
Nog 6 dagen te gaan en hopelijk heb ik zowel het spel als de stick binnen!!!!!! Kan niet meer wachten... zeker als ik al de positieve reacties hier lees: http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=162653&page=450
Wat ik opmerkelijk vind, is dat veel gamers die in de VS hun TE sticks besteld hadden, ze in een slechte conditie ontvangen hebben: krassen, niet werkende knoppen etc... Hoewel je nu steeds meer reacties kunt lezen ,dat bij een groot aantal mensen alles toch perfect in orde is...
Ik weet zeker dat het allemaal goed komt... niet voor niets gaat het in dit geval on een officiele Capcom SFIV stick die door Madcatz, Capcom en de beste arcadegamers ontwikkeld werd.
Kan echt niet meer wachten!!!!!
Quote:
Bij shoryuken forums heb ik gelezen dat de Standard Edition "defect" is.
Hier is een link: klik
Gepost door: Jugandstar op 15-02-2009 02:08
Hier is een link: klik
Gepost door: Jugandstar op 15-02-2009 02:08
Hmm, dat is minder. Het lijkt me verder zo, dat dit de release wel even kan ophouden als er zoveel defect zijn.
Wel vreemd dat er altijd zoveel problemen zijn met randapparatuur. Zie ook Rock band / Guitar Hero.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Jullie moeten effe onderstaand filmpje over de defecten van de Standard Edition bekijken. Voor de mensen die deze besteld hebben, zal dit een slechte nachtrust bezorgen 666
Zie ook de link van Jugandstar: linkje
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Quote:
@ linkinparknl: Ja, met de Standard Editie van de Fighting Stick (de witte) zijn inderdaad veel problemen gemeld. Commentaar van Madcatz is vooralsnog dat er altijd een percentage van hardware gewoonweg defect is. Niettemin voor 80 euro/80 dollar hoop je dat het niet gebeurd...
Zie ook de link van Jugandstar: linkje
Gepost door: ConAir op 19-02-2009 08:44
Zie ook de link van Jugandstar: linkje
Gepost door: ConAir op 19-02-2009 08:44
Zo da's wel bagger dan ...
If you found this, it's probably too late..
Quote:
Officiƫle verklaring van Madcatz:
Hi there,
My name is Alex Verrey, Global PR & Communications Manager for Mad Catz.
In recent days, there have been reports of quality issues surrounding our Street Fighter IV range of products, largely focused on our standard edition Arcade FightStick.
Mad Catz is committed to providing quality products and we fully stand behind our product warranty. We are very proud of this range which has been met with overwhelming critical enthusiasm. We also wish to be honest and transparent with the gaming community. We are here to help and will not shy away from our responsibility thus, after investigating the issues mentioned on blogs, websites and forums, we would like to take this opportunity to relay our official position:
1. Some customers have reported issues with their standard edition Arcade FightStick. A very small amount of users have experience problems with the sticks responsiveness. Please note that this issue does NOT happen on each Arcade FightStick and has been reported on a small number of units. The issue is due to a metal washer shifting out of place and is easily rectified. The issue and the resulting fix have been extensively documented on several forums. However, to avoid voiding your warranty, we recommend contacting Mad Catz technical support who will be happy to assist. Mad Catz is committed to fixing all sticks that exhibit this issue. Our contact information lies below.
2. Some customers have reported scratches on the top of their Tournament Edition. This could have occurred during the pack-out portion of the manufacturing process. It is not the result of recycling old or used parts or the result of any kind of rushed manufacturing process. Mad Catz would never do such a thing. Mad Catz will replace tops with serious scratches caused by the manufacturing pack-out process. Again, in the highly unlikely occurrence of your Tournament Edition Arcade FightStick exhibiting serious scratches, please contact us and we will be happy to assist.
Mad Catz recognizes the enormous trust the Street Fighter community has placed in us. We want to make you aware of the known issues and our plans to remedy the situation. For all of the issues listed above, we encourage you to contact Mad Catz customer support by phone or email (see below). Your local retailer will not be able to repair or provide replacement parts. We have asked our retailers to direct you back to us for warranty repair and service. We would like to stress again that we believe this is a limited and isolated issue that may affect a small number of sticks.
When you call, Mad Catz support agents will diagnose the problem over the phone and based on their diagnosis, they will work with you to solve the problem including providing free shipping and repair. Please note all support agents are based in California (USA) or in Bristol (UK) and are die hard gamers that want to help you.
Hi there,
My name is Alex Verrey, Global PR & Communications Manager for Mad Catz.
In recent days, there have been reports of quality issues surrounding our Street Fighter IV range of products, largely focused on our standard edition Arcade FightStick.
Mad Catz is committed to providing quality products and we fully stand behind our product warranty. We are very proud of this range which has been met with overwhelming critical enthusiasm. We also wish to be honest and transparent with the gaming community. We are here to help and will not shy away from our responsibility thus, after investigating the issues mentioned on blogs, websites and forums, we would like to take this opportunity to relay our official position:
1. Some customers have reported issues with their standard edition Arcade FightStick. A very small amount of users have experience problems with the sticks responsiveness. Please note that this issue does NOT happen on each Arcade FightStick and has been reported on a small number of units. The issue is due to a metal washer shifting out of place and is easily rectified. The issue and the resulting fix have been extensively documented on several forums. However, to avoid voiding your warranty, we recommend contacting Mad Catz technical support who will be happy to assist. Mad Catz is committed to fixing all sticks that exhibit this issue. Our contact information lies below.
2. Some customers have reported scratches on the top of their Tournament Edition. This could have occurred during the pack-out portion of the manufacturing process. It is not the result of recycling old or used parts or the result of any kind of rushed manufacturing process. Mad Catz would never do such a thing. Mad Catz will replace tops with serious scratches caused by the manufacturing pack-out process. Again, in the highly unlikely occurrence of your Tournament Edition Arcade FightStick exhibiting serious scratches, please contact us and we will be happy to assist.
Mad Catz recognizes the enormous trust the Street Fighter community has placed in us. We want to make you aware of the known issues and our plans to remedy the situation. For all of the issues listed above, we encourage you to contact Mad Catz customer support by phone or email (see below). Your local retailer will not be able to repair or provide replacement parts. We have asked our retailers to direct you back to us for warranty repair and service. We would like to stress again that we believe this is a limited and isolated issue that may affect a small number of sticks.
When you call, Mad Catz support agents will diagnose the problem over the phone and based on their diagnosis, they will work with you to solve the problem including providing free shipping and repair. Please note all support agents are based in California (USA) or in Bristol (UK) and are die hard gamers that want to help you.
Dus er is garantie en ze helpen je graag als er problemen zijn... Overigens is de reactie vanuit een Amerikaans forum volgens mij.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
We zien het wel... Mijn game (SFIV) heb ik vandaag al binnen, hopelijk verstuurt bol.com mij TE morgen. De game is trouwen ongelooflijk vet!!!
Aan het eind van de dag zullen ze ook te bestellen zijn per model.
PS3 fight pads komen volgende maand waarschijnlijk, zelfde geldt voor alle sticks.
(Voorheen account xboxhome)
Eerlijk gezegd heb ik geen vertrouwen meer in bol.com en denk dat ze mijn stick morgen nog niet zullen verzenden...
(Voorheen account xboxhome)
Bol.com heeft nog steeds 20-02 als een releasedatum staan en hun klantenservice blijft maar zeggen dat ze die morgen zullen krijgen en naar mij verzenden...
Ik hoop dat het waar is.... De Amerikanen spelen er al mee, maar wij Europeanen lopen zo te zien weer achter...
Quote:
Hmmm... dat klinkt niet heel optimistisch...
Bol.com heeft nog steeds 20-02 als een releasedatum staan en hun klantenservice blijft maar zeggen dat ze die morgen zullen krijgen en naar mij verzenden...
Ik hoop dat het waar is.... De Amerikanen spelen er al mee, maar wij Europeanen lopen zo te zien weer achter...
Gepost door: Maxap op 19-02-2009 22:12
Bol.com heeft nog steeds 20-02 als een releasedatum staan en hun klantenservice blijft maar zeggen dat ze die morgen zullen krijgen en naar mij verzenden...
Ik hoop dat het waar is.... De Amerikanen spelen er al mee, maar wij Europeanen lopen zo te zien weer achter...
Gepost door: Maxap op 19-02-2009 22:12
Maxap geef ons een update van je bestelling bij bol.com
ik heb ook bij bol.com een TE besteld
ik ga jullie een update geven over mijn bestelling
Staat er nu ineens dat ie pas op 27/02 beschikbaar is
Vind ik toch wel slecht dat je er niet eens een mailtje over krijgt, terwijl ook aan mij is verteld dat ik hem eigenlijk vandaag zou ontvangen.
:'(
Dan maar hopen dat ze hem volgende week daadwerkelijk gaan versturen....