Heb er over gemaild. Eerlijk gezegd, zijn alle eerdere bestellingen bij Nedgame goed gegaan, maar over deze laatste was ik wel een beetje teleurgesteld. Anywayz, ik kreeg een mail terug van iemand van Nedgame en die wist mij te vertellen, dat de anime collectie in prijs verlaagd was, omdat het bijna allemaal om winkelexemplaren ging. En dat sommige disks gebruikerssporen konden vertonen, omdat ze de disks in antistatische sealbags bewaarden. Ik vind het iig een beetje jammer dat ze dit niet melden op hun site. Ik begijp het best, als het niet meer mogelijk is om aan bepaalde delen van anime/manga series te komen, maar om het op deze wijze te vernemen en niet door middel van de site zelf (zoals Dynabyte dat bijv. wel doet mbt de koopjeshoek), vind ik eerlijk gezegd, wel een beetje jammer.
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Quote:
@Herman, Onderhand al je geld terug gekregen?
Gepost door: linkinparknl op 11-07-2007 15:58
Gepost door: linkinparknl op 11-07-2007 15:58
Nope, ik heb ze gisteren nogmaals een emailtje gestuurd. Maar nog geen reactie of geld ontvangen. Combineer dat met jouw verhaal over missende boekjes en ik bestel hier dus echt nooit meer 2dehands games
Ondertussen heb ik nog een mailtje gestuurd waarin ik om opheldering heb gevraagd. Maar stel je voor dat je überhaupt je klanten te woord staat......
Wat is er in hemelsnaam met deze shop gebeurd de afgelopen tijd? Een paar jaar terug was dit nog een betrouwbare, klantvriendelijke en goedkope (web)shop..........
Mij zijn ze in ieder geval voorgoed kwijt, stelletje prutsers.
Ik heb ook vaak gehad dat de games er niet meer waren en dan belden ze me meteen op en had ik binnen een werkweek het geld terug.
bel anders even naar 050-3112632, dit is het filiaal in groningen en het nummer voor vragen over je bestelling, misschien helpt het om ze meteen te woord te staan.
What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion
Quote:
Een aantal weken geleden Spider-man 3 the movie (2de hands) voor de wii besteld. Tot nu toe nog geen spel gekregen. Veelvuldig contact gehad, maar nog altijd geen goede oplossing. Het verhaal in het kort. Spel besteld en betaald. Na een week niets ontvangen. Ik stuur een mail. 3 dagen later krijg ik eindelijk wat terug. Het spel is naar het verkeerde adres gestuurd De vraag of ik het spel bij het andere adres op kan halen. Ik naar het adres. de bewoners vertellen me nooit iets te hebben gehad. Ik weer mailen. Weer 3 dagen later pas een mail. Ze denken/ hopen dat het spel wordt terug gestuurd (ik zeg weinig kans aangezien de bewoners mij vertelde van niets te weten). Tot het moment het spel wordt terug gestuurd krijg ik dus geen spel. Ze zouden geen andere versie in voorraad hebben. Op de website staat dit spel echter al 2 weken aangeboden. Vind het maar een vreemde zaak allemaal. Twijfel een beetje aan de betrouwbaarheid vanwege de slechte reactie en onwaarheden die ze verkondigen.
Gepost door: Kaey op 20-07-2007 00:25
Gepost door: Kaey op 20-07-2007 00:25
Kun je niet je geld terug vragen? Het is niet jouw probleem dat zij het spel naar een verkeerd adres hebben gestuurd. Of wil je de game perse hebben?
Kijken hoe het loopt.
En Herman, heb je al iets van ze gehoord?
Hoe lang duurt het verzenden tegenwoordig bij nedgame met bankoverschrijving betalen?
Mijn ervaring is 24 tot 48 uur maar ik heb echt al lang niks meer besteld bij ze.
Ook erg fijn dat mijn email werd behandeld en dat Nedgame mij even op de hoogte bracht dat ze het bedrag teruggestort hadden...........not!
Gelukkig goed afgelopen, maar ze zijn wel een klant kwijt en ik zal ook niemand uit mijn omgeving meer Nedgame aanraden.
Quote:
Nou ik heb nog steeds niks binnen.
Hoe lang duurt het verzenden tegenwoordig bij nedgame met bankoverschrijving betalen?
Mijn ervaring is 24 tot 48 uur maar ik heb echt al lang niks meer besteld bij ze.
Gepost door: Racamo op 23-07-2007 14:48
Hoe lang duurt het verzenden tegenwoordig bij nedgame met bankoverschrijving betalen?
Mijn ervaring is 24 tot 48 uur maar ik heb echt al lang niks meer besteld bij ze.
Gepost door: Racamo op 23-07-2007 14:48
20ste bestelling gedaan (teminste lees ik aan je post) en betaalt
21/22ste geld binnen
23ste op de post
24ste in huis
Gok ik teminste op.
James May: "Oh Cock"
Retired moderator | Wie vecht als een slang, kan niet leven als een leeuw!
Tot op dit moment zitten we nog steeds te wachten op ons geld. We hebben al diverse malen contact gehad via de telefoon en de mail en worden dan afgescheept met verhalen. Op de vele mails die we hebben verzonden krijgen we sporadisch een antwoord.
Tot nu toe heb ik de volgende mails terug gekregen.
26 oktober:
Hallo,
U kunt het spel terugsturen naar de vestiging in Groningen.
Maakt u een kopie van de bon en frankeert u het pakket.
Ongefrankeerde post wardt geweigerd.
De kosten hiervoor kunt u retour krijgen als u de bon voor de gemaakte
kosten bij het pakket in doet.
Met vriendelijke groet,
NEDgame
2 november:
Beste Diana,
We gaan er voor je mee aan de slag.
Heb je daarnaast nog wel de bijbehorende ordernummers voor ons?
Dat maakt het geheel wat makkelijker en duidelijker.
Met vriendelijke groet,
Robin Drouven
Nedgame
7 november:
Hallo,
Aller eerst onze excusses voor het niet beantwoorden van uw vorige mail.
Uw terugstorting ligt al een tijdje bij de administratie. Bij de
administratie hebben ze een achterstand op het moment.
Na enig aandringen worden de terugstortingen ipv volgende naar deze week
verplaatst.
Alle terugstortingen worden aan het eind van deze week verwerkt.
Nogmaals onze excusses voor de algehele gang van zaken.
Met vriendelijke groet,
NEDgame
16 november:
Hallo,
De persoon, we zullen geen namen noemen, die de postorders deed is vorige
week ontslagen.
Deze persoon behandelde ook uw bestelling en terugstorting.
Hij verzekerde ons ervan dat alles geregeld was en goed ging.
Het bleek niet zo te zijn. U bent één van onze klanten die hieronder geleden
heeft.
Onze excusses hiervoor.
Omdat ik zelf helaas niet wist waarom het ging, heb ik zelf vorige week nog
een email gestuurd naar u.
In deze mail vertelde ik u, dat uw terugstorting al bij de administratie
lag. Dit omdat ik toen nog in onze ex-collega geloofde.
Helaas was het nog niet doorgegeven. Dit hebben we alsnog met spoed gedaan.
Nogmaals onze excusses voor de gang van zaken,
Met vriendelijke groet,
Jakob Meijer,
NEDgame
Ondertussen is het nu meer dan een maand verder en zitten wij nog steeds op ons geld te wachten. Wij kopen dus nooit meer iets bij dit bedrijf.
Voor mijn ervaringen met Nedgame; kijk nog niet in de shop survey, ze komen eraan! Over het algemeen positief.