Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Digitala.nl

[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(25)  [Eind]
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 30-07-2009 13:46
je kunt er ook niet meer bestellen heb ik begrepen Arabyus, want op de site van hun staat dat ze daar voorlopig mee gestopt zijn!
Gameliner | In lijn met gamers!
Stephan1234
Door Stephan1234 (2901 reacties) op 30-07-2009 14:47
Digitala,als het kan kan je hier een update geven?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Arabyus
Door Arabyus (7280 reacties) op 30-07-2009 17:39
Rol: Forum Moderator
Quote:
je kunt er ook niet meer bestellen heb ik begrepen Arabyus, want op de site van hun staat dat ze daar voorlopig mee gestopt zijn!
Gepost door: Gameliner op 30-07-2009 13:46

Ah oke. Zou me niks verbazen als al die mensen nooit meer hun geld terug zien. Dat ze zichzelf failliet hebben verklaard ofzo.
Now playing: -
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 30-07-2009 18:44
ik wens iedereen veel succes en ik hoop van harte dat jullie het geld terug krijgen of alsnog je bestelling gaat krijgen. het is jammer en een klap voor het vertrouwen van online shoppen..
Gameliner | In lijn met gamers!
Door Paulus (25 reacties) op 12-08-2009 06:43
Ben ook terug van vakantie en nog steeds geen geld terug.

Wel een mailtje (van 2 augustus) van Veronique dat ik mijn bestelling kan annuleren en als ik mijn rekeningnummer doorgeef dat ik dan mijn geld teruggestort krijg?????
Ik kreeg 26 juni al een mail van d'r dat ze een terugstort verzoek aan de administratie had gedaan!
Dit is echt de boel aan het lijntje houden. Hoeveel mensen hier hebben nu al echt aangifte gedaan?

Ik moet wel zeggen dat Gert alleen communiceert wat hij wel of niet weet (meer niet dan wel maar vooruit). Veronique stuurt mailtjes met of loze beloftes of spreekt zichzelf tegen. Van haar word ik echt niet vrolijk. (heb twee mail van haar waarin ze zegt dat mijn bestelling "eind volgende week in huis is")

580 euro is voor mij veel geld, lig er echt wakker van.
En als je dan een mail krijg van Veronique dat ze, als je annuleert, dat serieus zullen behandelen, dan flip ik echt. Hoe serieus word ik behandeld als ze voor het gemak vergeten dat ik onderhand ruim 1,5 maand geleden een bevestiging heb gekregen van mijn annuleren?

Iemand hier nog ideeen hoe ik mijn geld terug kan krijgen? Ik ben ten einde raad onderhand.

Thanx, Paula
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 12-08-2009 07:15
@ Paulus
Je hebt een koop overeenkomst getekend(digitaal) waarschijnlijk, ga hiermee naar een juridisch loket als je er wakker van ligt en laat het voor je uitzoeken waar je rechten liggen. Jurdsch loket vind je bijna in elke grote stad en anders vraag bij de gemeente waar je moet zijn.

Juridisch loket is bovendien gratis!


Gameliner | In lijn met gamers!
UniX-Thanatos
Door UniX-Thanatos (219 reacties) op 12-08-2009 09:11
Eerlijk gezegd had ik daar al lang voor de deur gestaan als ik 600 euries had uitgegeven en niks zou hebben ontvangen...

Google actie: De Brinken 8, 7751 AC Dalen 0524-750990

Whois.net actie:

Whois Record
Domain name:
digitala.nl

Status: active

Registrant:
VEE013253-TRAIP
G. van der Veen
De Brinken 8
7751AC Dalen
Netherlands

Administrative contact:
VEE015523-TRAIP
G van der Veen
+31 (0)524750990


Registrar:
Transip BV
Schipholweg 9 b
2316XB LEIDEN
Netherlands

Technical contact(s):
HIE001896-TRAIP
D Hiemstra
+31 (0)622073416


Domain nameservers:
ns3.good2go.nl 89.105.197.203
ns2.transip.net
ns1.transip.net

Date registered: 27-07-2007
Record last updated: 02-06-2009


Succes!!!

www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
UniX-Thanatos
Door UniX-Thanatos (219 reacties) op 12-08-2009 09:14
PS: Adviseer je wel om geen geweld te gebruiken , maar zou wel verhaal gaan halen en het liefst daar ter plekke een oplossing zoeken! Kan die je gelijk je geld teruggeven oid.



www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
Door Roodstaart (12 reacties) op 14-08-2009 23:29
Vanuit juridisch oogpunt is er na annuleren en het niet terugstorten van het geld sprake van een "onverschuldige betaling"

"Onverschuldigde betaling
6:203 e.v. BW De wet spreekt over onverschuldigde betaling als zonder rechtsgrond een goed aan een ander is gegeven. Is daar van sprake dan kan dat goed, als onverschuldig betaald, worden teruggevorderd. Een simpel voorbeeld geeft de bekende kanskaart van Monopoly: een vergissing van de bank in uw voordeel. Als de bank een vergissing maakt dan zal de bank geneigd zijn om die vergissing zonder dat je dat merkt, terug te draaien, juridisch gezien mag dat niet. In juridische zin heeft de bank een vordering uit onverschuldigde betaling."

Je zou op basis van alle mail correspondentie een incasso/ gerechtsdeurwaarders kantoor in de hand kunnen nemen. (deze zijn er ook op no cure no pay basis).

Ben zelf bezig met de aangifte; alleen is de wachtijd hier in flevoland vrij lang ;-( Echter met een aangifte in de hand sta je natuurlijk nog sterker.

Ik heb digitala gemaand en inmiddels in gebreke gesteld; zoals jullie allen zullen begrijpen zonder resultaat. Dus als de aangifte is gedaan geef ik mijn vordering uit handen.

Houd er echter rekening mee dat er mogelijk meer eisers zijn; met het banknummer in de hand (bank beslag); of via een andere juridische weg beslag laten leggen op de inboedel.

Maar ik vrees eerlijk gezegd dat er weinig te halen valt. Al het geld dat binnen komt wordt direct doorgesluisd naar een andere/ derde rekening. (ik kan dit niet bewijzen maar gezien de gang van zaken lijkt me dat het meest logisch) Hetzelfde geld voor de paypal rekening. (bevestigd vanuit paypal)

*en voor de mensen die meteen gaan piepen; ik heb jarenlang in de juridische wereld gewerkt en ben helaas ook slachtoffer van digitala.nl*

Gr. Rood

Door Iris-VG (13 reacties) op 16-08-2009 17:45
Ik heb op 18 mei wii play en super mario galaxy besteld, super mario galaxy is inmiddels binnen. Ik heb mijn bestelling geanulleerd en ze hebben al twee keer beloofd het geld terug te storten dit is nog steeds niet gebeurd. Of wij ooit ons geld terug zien... Ik denk het niet. Wat me ook opvalt digitala reageerde eerst nog via dit forum, en daar zijn ze nu mee gestopt Dat zegt ook al wel wat
Door Acsik (2 reacties) op 17-08-2009 09:21
Mijn zoon heeft eind april van zijn bij elkaar gespaarde zakgeld een PSP besteld.Ik dacht hem te helpen door de goedkoopste site daarvoor te zoeken. Daarbij heb ik zelfs naar de reviews gekeken maar die waren toen nog overwegend positief. Toen begon de ellende. Mijn zoon zat natuurlijk met smart te wachten. Dus heb ik eindeloos gebeld en gemaild. Ik heb Veronique uiteindelijk twee keer aan de telefoon gehad, eerst zei ze dat Sony vertraging had en de tweede keer beloofde ze een levering die dus nooit is gekomen. Gert heb ik bereikt via deze site, het resultaat ook twee reacties en een belofte om terug te storten. Dat was 19-6. Nu wordt er nergens meer op gereageerd en dat is dan het wrange, je kunt aan zijn icoontje zien dat Gert zeker drie keer per dag deze site bezoekt!!
Op BelazerdOphetNet.nl wordt een lijst met gedupeerden samengesteld misschien kunnen we ons zo verenigen?

UniX-Thanatos
Door UniX-Thanatos (219 reacties) op 17-08-2009 09:40
Op een 1 of andere manier heb ik toch het gevoel dat Digitala de boel niet bewust aan het bedriegen is. Net na de storing heb ik nog wat besteld en ontvangen (c.a. 1,5 maand teug). De shop liep volgens mij best goed, was in ieder geval populair op Budgetgaming. Dat wil je als eigenaar toch ook niet zo om zeep helpen. Wat zou zijn winst zijn? misschien in een maand tijd 20.000 euro cashen, maar vervolgens vele zaken aan je broek die je uiteindelijk verliest. Het is waar dat van een kale kip niet valt te plukken, maar oplichting/diefstal zal uiteindelijk ook strafrechtelijk worden vervolgd.

Vind het wel erg sneu om al die verhalen te lezen, zeker kinderen die lang hebben gespaard en uiteindelijk niks krijgen Tis inderdaad een tik tegen het vertrouwen van (in ieder geval de kleinere) webshopes.

Succes all!
En inderdaad, verenig u allen via BelazerdOphetNet.nl of Budgetgaming, al is het alleen om de druk op te voeren.


www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
Door Paulus (25 reacties) op 17-08-2009 16:10
Nee ik geloof ook wel dat het niet de opzet is van Digitala om de boel te belazeren, ze zullen inderdaad heftige systeemproblemen hebben.
Het 'ikbenbelazerd'-gevoel komt ook voornamelijk door e-mailtjes waarin toezeggingen worden gedaan die dan niet worden nagekomen. Of er wordt verkeerde informatie gegeven. Heel jammer.
En als je vervolgens 2 maanden na annuleren een lief e-mailtje krijgt waarin staat dat je best mag annuleren, dan voel je je als klant toch wel aan het lijntje gehouden.
Ben zelf voor eerlijkheid, maar hou er niet van iedere keer hoop te krijgen en vervolgens krijg ik toch mijn bestelling niet/mijn geld niet terug.
Zeg voor mijn part: shit, nu annuleert iedereen en wil zijn geld terug, maar ik heb ook de bestellingen al geplaatst en die leverancier wil ook zijn geld zien.
Dan weet ik in ieder geval wat er aan de hand is, maar sinds 4 mei hoor ik alleen maar: sorry systeemproblemen, of je nu je bestelling wilt of je geld terug.
En plots inderdaad ook radiostilte maar dat is misschien maar goed ook. Als ik nog zo'n mail krijg van Veronica dat schiet ik door het plafond! Gert is volgens mij wel OK.

Door Digitala (13 reacties) op 17-08-2009 16:49
Het is inderdaad niet onze bedoeling om de boel te belazeren ik hoop ook dat dat duidelijk is. De problemen zijn ook ontstaan door alle systeemproblemen, er zijn alleen wel heel veel annuleringen bijgekomen doordat we geen de tekst op de homepage hebben geplaatst waar we aangaven eerst de problemen op te lossen. Helaas betekent dit een langere verwerkingstijd voor ons hoe vervelend dit ook mag zijn.

Dat er soms mailtjes op dezelfde manier beantwoord worden dat heeft te maken dat we behoorlijk veel mail per dag krijgen waardoor er soms "dubbel" beantwoord wordt.

Wij zijn er zeker mee bezig en vragen klanten om geduld, wij zijn alles aan het oplossen.
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 17-08-2009 19:01
Ik probeer me een voorstelling van zo'n 'systeemprobleem' te maken!

Is de database gecrasht? Deed jullie e-mail het niet? Ik weet het niet, maar ik denk dat jullie klanten deze uitleg wel verschuldigd zijn!

Ik vind het zelf wel apart, want een groot systeemprobleem, en daar lijkt het op, daar kom je toch al na één bestelling achter?
Gameliner | In lijn met gamers!
MasterP
Door MasterP (310 reacties) op 17-08-2009 23:31
Hee gameliener, volgens mij is het niet de bedoeling dat de ene shop de andere af gaat kraken..

Maar het is idd raar zo'n systeemprobleem. Digitala vraagt zijn klanten geduld te hebben, ik ben bang dat mensen hier niet zo veel aanhebben, geef eens een datum wanneer het opgelost gaat worden, daar hebben klanten wat aan. Nu kan het een dag, een week, een maand, een jaar, een decennia, een millennium etc duren...
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Arabyus
Door Arabyus (7280 reacties) op 17-08-2009 23:35
Rol: Forum Moderator
Volgens mij geeft hij alleen een mening. En dat mag natuurlijk gewoon. Laten we het houden op Goede tijden, slechte tijden xD.
Now playing: -
Gameliner
Door Gameliner (138 reacties) op 18-08-2009 22:53
@MasterP
het is zeker niet mijn bedoeling om Digitala af te kraken, wanneer ze het goed deden dan had ik daar misschien ook wel op gereageerd.

ik wens iedereen heel veel succes met het terugkrijgen van het geld of het krijgen van de bestellingen. ik houdt me er verder buiten, hoe boos ik er ook over ben!

grt.
Alex
Gameliner | In lijn met gamers!
UniX-Thanatos
Door UniX-Thanatos (219 reacties) op 19-08-2009 09:20
Digitala: mochten jullie de zaken straks weer op orde krijgen, dan verwachten we wel een mega-exlusieve-niet_te_weerstaan kortingsactie voor Budgetgaming... iets met 50 en een % tekentje oid . Oja, en een optie om met acceptgiro te betalen
www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
Door Robinral (9 reacties) op 19-08-2009 11:53
Ik heb ook geen goede ervaring met deze gameshop.

Ik had mijn bestelling geannuleerd en heb een mailtje ontvangen op 6/08/09 dat het bedrag teruggestort ging worden. Op 12 , 14 , 17 augustus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze het nu eindelijk gaan terugboeken , hierop heb ik geen reactie gekregen.

Heb naar het telefoonnummer al een paar keer gebeld en ik kom altijd op de voicemail uit.

Misschien dat ik via deze weg een antwoord krijg.

Beste digitale,
Kunnen jullie mijn order na kijken , ordernummer: #7175
en mij svp zeggen wanneer jullie mijn geld gaan terugboeken.

Met vriendelijke groeten,
Robin Ral

EDIT : mail gekregen dat mijn bedrag wordt teruggeboekt binnen de 30 dagen.
Ik wacht ongeduldig af ...
[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(25)  [Eind]