Gameliner | In lijn met gamers!
Quote:
je kunt er ook niet meer bestellen heb ik begrepen Arabyus, want op de site van hun staat dat ze daar voorlopig mee gestopt zijn!
Gepost door: Gameliner op 30-07-2009 13:46
Gepost door: Gameliner op 30-07-2009 13:46
Ah oke. Zou me niks verbazen als al die mensen nooit meer hun geld terug zien. Dat ze zichzelf failliet hebben verklaard ofzo.
Now playing: -
Gameliner | In lijn met gamers!
Wel een mailtje (van 2 augustus) van Veronique dat ik mijn bestelling kan annuleren en als ik mijn rekeningnummer doorgeef dat ik dan mijn geld teruggestort krijg?????
Ik kreeg 26 juni al een mail van d'r dat ze een terugstort verzoek aan de administratie had gedaan!
Dit is echt de boel aan het lijntje houden. Hoeveel mensen hier hebben nu al echt aangifte gedaan?
Ik moet wel zeggen dat Gert alleen communiceert wat hij wel of niet weet (meer niet dan wel maar vooruit). Veronique stuurt mailtjes met of loze beloftes of spreekt zichzelf tegen. Van haar word ik echt niet vrolijk. (heb twee mail van haar waarin ze zegt dat mijn bestelling "eind volgende week in huis is")
580 euro is voor mij veel geld, lig er echt wakker van.
En als je dan een mail krijg van Veronique dat ze, als je annuleert, dat serieus zullen behandelen, dan flip ik echt. Hoe serieus word ik behandeld als ze voor het gemak vergeten dat ik onderhand ruim 1,5 maand geleden een bevestiging heb gekregen van mijn annuleren?
Iemand hier nog ideeen hoe ik mijn geld terug kan krijgen? Ik ben ten einde raad onderhand.
Thanx, Paula
Je hebt een koop overeenkomst getekend(digitaal) waarschijnlijk, ga hiermee naar een juridisch loket als je er wakker van ligt en laat het voor je uitzoeken waar je rechten liggen. Jurdsch loket vind je bijna in elke grote stad en anders vraag bij de gemeente waar je moet zijn.
Juridisch loket is bovendien gratis!
Gameliner | In lijn met gamers!
Google actie: De Brinken 8, 7751 AC Dalen 0524-750990
Whois.net actie:
Whois Record
Domain name:
digitala.nl
Status: active
Registrant:
VEE013253-TRAIP
G. van der Veen
De Brinken 8
7751AC Dalen
Netherlands
Administrative contact:
VEE015523-TRAIP
G van der Veen
+31 (0)524750990
Registrar:
Transip BV
Schipholweg 9 b
2316XB LEIDEN
Netherlands
Technical contact(s):
HIE001896-TRAIP
D Hiemstra
+31 (0)622073416
Domain nameservers:
ns3.good2go.nl 89.105.197.203
ns2.transip.net
ns1.transip.net
Date registered: 27-07-2007
Record last updated: 02-06-2009
Succes!!!
www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
"Onverschuldigde betaling
6:203 e.v. BW De wet spreekt over onverschuldigde betaling als zonder rechtsgrond een goed aan een ander is gegeven. Is daar van sprake dan kan dat goed, als onverschuldig betaald, worden teruggevorderd. Een simpel voorbeeld geeft de bekende kanskaart van Monopoly: een vergissing van de bank in uw voordeel. Als de bank een vergissing maakt dan zal de bank geneigd zijn om die vergissing zonder dat je dat merkt, terug te draaien, juridisch gezien mag dat niet. In juridische zin heeft de bank een vordering uit onverschuldigde betaling."
Je zou op basis van alle mail correspondentie een incasso/ gerechtsdeurwaarders kantoor in de hand kunnen nemen. (deze zijn er ook op no cure no pay basis).
Ben zelf bezig met de aangifte; alleen is de wachtijd hier in flevoland vrij lang ;-( Echter met een aangifte in de hand sta je natuurlijk nog sterker.
Ik heb digitala gemaand en inmiddels in gebreke gesteld; zoals jullie allen zullen begrijpen zonder resultaat. Dus als de aangifte is gedaan geef ik mijn vordering uit handen.
Houd er echter rekening mee dat er mogelijk meer eisers zijn; met het banknummer in de hand (bank beslag); of via een andere juridische weg beslag laten leggen op de inboedel.
Maar ik vrees eerlijk gezegd dat er weinig te halen valt. Al het geld dat binnen komt wordt direct doorgesluisd naar een andere/ derde rekening. (ik kan dit niet bewijzen maar gezien de gang van zaken lijkt me dat het meest logisch) Hetzelfde geld voor de paypal rekening. (bevestigd vanuit paypal)
*en voor de mensen die meteen gaan piepen; ik heb jarenlang in de juridische wereld gewerkt en ben helaas ook slachtoffer van digitala.nl*
Gr. Rood
Op BelazerdOphetNet.nl wordt een lijst met gedupeerden samengesteld misschien kunnen we ons zo verenigen?
Vind het wel erg sneu om al die verhalen te lezen, zeker kinderen die lang hebben gespaard en uiteindelijk niks krijgen Tis inderdaad een tik tegen het vertrouwen van (in ieder geval de kleinere) webshopes.
Succes all!
En inderdaad, verenig u allen via BelazerdOphetNet.nl of Budgetgaming, al is het alleen om de druk op te voeren.
www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
Het 'ikbenbelazerd'-gevoel komt ook voornamelijk door e-mailtjes waarin toezeggingen worden gedaan die dan niet worden nagekomen. Of er wordt verkeerde informatie gegeven. Heel jammer.
En als je vervolgens 2 maanden na annuleren een lief e-mailtje krijgt waarin staat dat je best mag annuleren, dan voel je je als klant toch wel aan het lijntje gehouden.
Ben zelf voor eerlijkheid, maar hou er niet van iedere keer hoop te krijgen en vervolgens krijg ik toch mijn bestelling niet/mijn geld niet terug.
Zeg voor mijn part: shit, nu annuleert iedereen en wil zijn geld terug, maar ik heb ook de bestellingen al geplaatst en die leverancier wil ook zijn geld zien.
Dan weet ik in ieder geval wat er aan de hand is, maar sinds 4 mei hoor ik alleen maar: sorry systeemproblemen, of je nu je bestelling wilt of je geld terug.
En plots inderdaad ook radiostilte maar dat is misschien maar goed ook. Als ik nog zo'n mail krijg van Veronica dat schiet ik door het plafond! Gert is volgens mij wel OK.
Dat er soms mailtjes op dezelfde manier beantwoord worden dat heeft te maken dat we behoorlijk veel mail per dag krijgen waardoor er soms "dubbel" beantwoord wordt.
Wij zijn er zeker mee bezig en vragen klanten om geduld, wij zijn alles aan het oplossen.
Is de database gecrasht? Deed jullie e-mail het niet? Ik weet het niet, maar ik denk dat jullie klanten deze uitleg wel verschuldigd zijn!
Ik vind het zelf wel apart, want een groot systeemprobleem, en daar lijkt het op, daar kom je toch al na één bestelling achter?
Gameliner | In lijn met gamers!
Maar het is idd raar zo'n systeemprobleem. Digitala vraagt zijn klanten geduld te hebben, ik ben bang dat mensen hier niet zo veel aanhebben, geef eens een datum wanneer het opgelost gaat worden, daar hebben klanten wat aan. Nu kan het een dag, een week, een maand, een jaar, een decennia, een millennium etc duren...
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Now playing: -
het is zeker niet mijn bedoeling om Digitala af te kraken, wanneer ze het goed deden dan had ik daar misschien ook wel op gereageerd.
ik wens iedereen heel veel succes met het terugkrijgen van het geld of het krijgen van de bestellingen. ik houdt me er verder buiten, hoe boos ik er ook over ben!
grt.
Alex
Gameliner | In lijn met gamers!
www.UniX-CLAN.nl | PS3 | PC | LAN & WAN Gaming Clan...
Ik had mijn bestelling geannuleerd en heb een mailtje ontvangen op 6/08/09 dat het bedrag teruggestort ging worden. Op 12 , 14 , 17 augustus heb ik een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ze het nu eindelijk gaan terugboeken , hierop heb ik geen reactie gekregen.
Heb naar het telefoonnummer al een paar keer gebeld en ik kom altijd op de voicemail uit.
Misschien dat ik via deze weg een antwoord krijg.
Beste digitale,
Kunnen jullie mijn order na kijken , ordernummer: #7175
en mij svp zeggen wanneer jullie mijn geld gaan terugboeken.
Met vriendelijke groeten,
Robin Ral
EDIT : mail gekregen dat mijn bedrag wordt teruggeboekt binnen de 30 dagen.
Ik wacht ongeduldig af ...