Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Digitala.nl

[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(25)  [Eind]
ktugach
Door ktugach (21178 reacties) op 24-05-2009 17:14
Rol: Administrator
Het is natuurlijk wel zo dat je eerder gaat klagen dan dat je wat laat weten als het wel goed gaat

Denk dat de nieuwe site misschien ook wel juist de reden is om het allemaal wat beter te laten verlopen.
SGT xan
Door SGT xan (3358 reacties) op 24-05-2009 18:06
Ik vind het ook wel lache van Digitala dat je elke maand een foldertje van hun krijgt met aanbiedingen en info.

Zelf heb ik nooit problemen gehad met digitala, 2 keer iets besteld en 2 keer gewoon goed aangekomen.
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Roosviceetje
Door Roosviceetje (4 reacties) op 10-06-2009 14:34
ik heb in februari een bestelling gedaan mario kart voor de Wii ik heb nog steeds niets binnen heb wel al betaald. tot een maand geleden kon ik nog telefonisch contact met hun krijgen maar helaas krijg ik nu steeds de voicemail???? het laatste contact dat ik had kreeg ik te horen dat het er met 2 weken zou zijn (ik wilde dat nog wel even afwachten maar anders had ik echt mijn geld terug willen hebben) we zijn nu 4 weken verder en nog niets.

Ik ben een beetje wanhopig en weet niet wat ik moet doen.
Jigsaw
Door Jigsaw (2440 reacties) op 10-06-2009 14:38
Gewoon je geld terug vragen en daar nooit meer iets kopen.
Roosviceetje
Door Roosviceetje (4 reacties) op 10-06-2009 15:01
Quote:
Gewoon je geld terug vragen en daar nooit meer iets kopen.
Gepost door: Jigsaw op 10-06-2009 14:38
ja maar ik krijg geen contact meer met ze telefonisch noch mail
Marcus_Magnus
Door Marcus_Magnus (188 reacties) op 10-06-2009 15:10
Je kan altijd even langsgaan?
De Brinken 8
7751 AC Dalen
Roosviceetje
Door Roosviceetje (4 reacties) op 10-06-2009 15:21
Quote:
Je kan altijd even langsgaan?
De Brinken 8
7751 AC Dalen
Gepost door: Marcus_Magnus op 10-06-2009 15:10

bedakt voor de tip
Door Games (9 reacties) op 10-06-2009 18:41
Quote:
Het is natuurlijk wel zo dat je eerder gaat klagen dan dat je wat laat weten als het wel goed gaat

Denk dat de nieuwe site misschien ook wel juist de reden is om het allemaal wat beter te laten verlopen.
Gepost door: ktugach op 24-05-2009 17:14
Quote:


Quote:
Digitala .........
LAAT MAAR !!! bestellingen sinds begin feb 09. en nog steedsssss niets geleverd !!! op 1 mei alles maar gecancelled,
nu nog even 2 maanden wachten denk ik zo op de E 150,-... Heb er meerdere mailtjes en telefoontjes aan besteed...
Deurwaardertje doet misschien wonderen !!!???
Advies... Ondanks dat ze de goedkoopste zouden zijn, geen prijsvergelijkingen met digitala boven aan de lijst zetten.
666666
Doomsdayman
Door Doomsdayman (2502 reacties) op 10-06-2009 19:21
hoopelijk gaan ze niet faihiet ik wil mijn 25 euro terug
Why?
Door Digitala (13 reacties) op 10-06-2009 19:56
Ik zal even wat duidelijkheid proberen te scheppen zodat er niet van die vreemde verhalen komen. Wij zijn (of gaan) niet falliet, wij zijn overgestapt op een nieuw systeem met een nieuwe website en daar zijn onverwachte problemen mee gekomen waardoor zaken niet afgehandeld zijn zoals het zou horen.

Wij doen er (samen met de programmeur) op dit moment alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dus heb je een vraag dan kun je altijd mij een PM sturen of een mail sturen naar info@digitala.nl.

De reden dat we nu even niet telefonisch bereikbaar zijn is omdat wij een klein bedrijf zijn en wij nu de medewerkers nodig hebben om ons systeem in orde te maken. Mocht alles weer gereed zijn dan zullen wij gewoon weer telefonisch bereikbaar zijn. Er is 2 dagen lang een probleem geweest met vragen die vanaf het contactformulier op onze site gestuurd zijn, dus mocht je daar je vraag gesteld hebben dan graag nogmaals een mail sturen en wij zullen dan zo snel mogelijk antwoorden.

Ik wil wel benadrukken dat er problemen zijn met de lopende bestellingen die overgezet zijn. Nieuwe bestellingen komen gewoon goed binnen.

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is voor klanten maar doen er alles aan het snel op te lossen.

Gert van der Veen
Digitala


Baz
Door Baz (2721 reacties) op 10-06-2009 21:09
Ik vond de oude layout overzichtelijker...
Door Iris-VG (13 reacties) op 12-06-2009 21:23
Ik heb 2 games besteld op 18 mei, wii play + remote controller en super mario galaxy. En ik was op 23 mei jarig, toen wilde ik ze al hebben. Ik heb nu dus bijna een maand gewacht. En ik wil ze heel graag, en het zal wel heel stom zijn als je je geld kwijt bent. Iedereen is dus de laaste tijd ontevreden over het leveren -.-''
Door Iris-VG (13 reacties) op 12-06-2009 21:29
Quote:
Weet iemand wat er met Digitala is gebeurd? De site heeft een make-over gekregen , zover was ik wel, maar ik kan niet meer inloggen op mijn account, de site beweerd zelfs mijn email adres helemaal niet te kennen wanneer ik mijn wachtwoord op wil vragen, dat terwijl ik notabene nog een bestelling heb lopen.

Lekker gedaan weer van Digitala zover ik zie.
Gepost door: -SambaL- op 24-05-2009 13:44

Daar heb je gelijk in, ik heb het zelfde probleem, ik kan niet inloggen, hij kent mijn e-mail niet, en ik heb al een maand een bestelling lopen.
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 12-06-2009 21:33
@Iris: Even hier een PM sturen naar Digitala met je ordernummer en andere info. Veel succes!
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Door Stephanie (2 reacties) op 13-06-2009 15:33
Ik heb hetzelfde probleem: op 27 april 2009 heb ik het spel the Godfather II besteld, nooit geleverd gekregen ondanks vele toezeggingen. Krijg ze nu ook telefonisch niet meer te pakken.

Kortom, ik wil mijn geld terug! Ik heb ook al een adviseur ingeschakeld.
Mvg,
Stephanie

ktugach edit: hoi stephanie, dat soort acties helpen nou niet echt om een goede oplossing voor iedereen te bewerkstelligen... Heb ook je post enigzins aangepast.
Marcus_Magnus
Door Marcus_Magnus (188 reacties) op 13-06-2009 17:20
Dat is 5 weken geleden, jezus doe is normaal.. Ga gewoon even langs of wacht gewoon even, maar om iemand nou intehuren?
yourgamezone
Door yourgamezone (1422 reacties) op 13-06-2009 18:29
Quote:
Ik heb hetzelfde probleem: op 27 april 2009 heb ik het spel the Godfather II besteld, nooit geleverd gekregen ondanks vele toezeggingen. Krijg ze nu ook telefonisch niet meer te pakken.

Kortom, ik wil mijn geld terug! Ik heb ook al een adviseur ingeschakeld.

Mvg,
Stephanie
Gepost door: Stephanie op 13-06-2009 15:33

5 reacties hierboven geeft digitala uitleg met een emailadres of de kans om een pm te sturen, omdat er technische problemen waren. Misschien eerst dat proberen ipv iemand inhuren.... lees bij de shopsurvey de laatste 2 reacties, zie je dat ze langzaam alles aan het oplossen zijn daar. Mocht je het toch gaan doen, succes!
Entertainment for everyone
Door Iris-VG (13 reacties) op 13-06-2009 22:00
Wat is je orde nummer, ik heb wel tickernummer maar geen ordenummer.
Niann-Tsyr
Door Niann-Tsyr (1776 reacties) op 13-06-2009 22:11
Denk mss dat dat hetzelfde is? Gewoon alle gegevens die je van hun kant heb gekregen over die ene bestelling in die PM zetten.
"I love it when a plan comes together" (Hannibal - A-Team)
Door Mistik1989 (4 reacties) op 14-06-2009 23:29
Ik heb zelf op 1 mei 2009 een PS3 besteld met een aparte losse controller voor 390 euro. Daarna heb ik de betaling gedaan via IDEAL, en tot vandaag ( 14 juni 2009 ) heb ik helemaal niets ontvangen. Ik heb heel vaak gebeld naar de klantenservice, en steeds zeiden ze dat ik het product over 2 dagen max. binnen zou krijgen.(Elke keer zeggen ze dezelfde dingen)
Nu nemen ze de telefoon helemaal niet meer op. Daarna heb ik een aangetekende brief met handtekeningontvangst gestuurd met de mededeling dat de producten toch geleverd wil krijgen, zo niet de betaling teruggevorderd wil krijgen binnen 5 werkdagen. Dit deed ik in opdracht van de politie, waar ik aangifte wilde gaan doen. Ik ben van plan om dit keer echt aangifte te gaan doen en samen staan we sterk ! Als mensen contact willen met mij graag mailen naar mustafa1989@gmail.com.
[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(25)  [Eind]