Quote:
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
[..]
Dit vind ik niet terecht. Iedereen die spellen voor 2,50 bestelde kon weten dat er 99% kans was dat het niet werd uitgeleverd.
Om nou te zeggen dat de winkel plots waardeloos is geworden is dus onzin. Het was een fout in hun systeem toen ze dit wilden samenvoegen met het magazijn van mycom. Ze hadden uit kunnen leveren, maar zijn hier niet tot verplicht. Hadden ze dit wel gedaan, was het mooi geweest. Maar nu is het onterecht om te roepen dat ze waardeloos zijn geworden. Negatieve reviews betreffende 2,50 bestellingen worden dan ook verwijderd.
Gepost door: Skull_kid op 31-08-2011 09:46
Dit vind ik niet terecht. Iedereen die spellen voor 2,50 bestelde kon weten dat er 99% kans was dat het niet werd uitgeleverd.
Om nou te zeggen dat de winkel plots waardeloos is geworden is dus onzin. Het was een fout in hun systeem toen ze dit wilden samenvoegen met het magazijn van mycom. Ze hadden uit kunnen leveren, maar zijn hier niet tot verplicht. Hadden ze dit wel gedaan, was het mooi geweest. Maar nu is het onterecht om te roepen dat ze waardeloos zijn geworden. Negatieve reviews betreffende 2,50 bestellingen worden dan ook verwijderd.
Gepost door: Skull_kid op 31-08-2011 09:46
.
Quote:
[..]
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 12:38
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 12:38
Tja, dat is wat anders. Echter hebben we het vaker meegemaakt dat mensen voor 99 cent een spel kopen, die niet krijgen en dan een negatieve review achterlaten. Terwijl ze wel gewoon hun geld hebben teruggehad.
Maar jij hebt dus ook de afhandeling van je email/terugbetaling te reviewen
❍ᴥ❍
Quote:
Mja, mensen die honderd spellen bestellen voor een euro en dan verontwaardigd zijn als ze niet komen is inderdaad gewoon stom. Ik had bestel bij Dixons in de hoop dat ze het toch zouden verzenden, maar dat is dus (zoals ik stiekem al dacht) niet gebeurd. Feit dat ze na bijna een maand m'n geld nog wat hebben is alleen wat jammer, maar ik wacht nog even op een mailtje, en als ze stom blijven doen laat ik wel een recensie achter.[..]
Tja, dat is wat anders. Echter hebben we het vaker meegemaakt dat mensen voor 99 cent een spel kopen, die niet krijgen en dan een negatieve review achterlaten. Terwijl ze wel gewoon hun geld hebben teruggehad.
Maar jij hebt dus ook de afhandeling van je email/terugbetaling te reviewen
Gepost door: Skull_kid op 02-09-2011 12:53
Tja, dat is wat anders. Echter hebben we het vaker meegemaakt dat mensen voor 99 cent een spel kopen, die niet krijgen en dan een negatieve review achterlaten. Terwijl ze wel gewoon hun geld hebben teruggehad.
Maar jij hebt dus ook de afhandeling van je email/terugbetaling te reviewen
Gepost door: Skull_kid op 02-09-2011 12:53
Hoe doen jullie dat trouwens bij een bedrijf als Dixons/Dynabyte dat nu van eigenaar veranderd is? Huidige recensies zijn grotendeels op oude eigenaar van toepassing, en in ieder geval qua internetsite zijn die allemaal niet echt meer geldig met een nieuwe eigenaar/afhandelaar, zou ik zeggen.
.
Quote:
[..]
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 12:38
Maar wat als ze het matig afhandelen? Ik had in alle eerlijkheid ook niet verwacht dat ik m'n bestelling zou krijgen, maar ondertussen heb ik een paar dagen geleden gemailed over het terugkrijgen van m'n geld en nog altijd niets gehoord. Geprobeerd te bellen, maar ze waren vrij vaag en ik moest later maar terugbellen. Beetje stom dat ze nu al een maand lang 10 euro van me hebben en het heul moeilijk is om dat terug te krijgen, blijkbaar.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 12:38
Duurde bij mij ook wel even hoor voor ik mijn geld terug had. Dikke week om moeten zeuren via de mail en 4x via de telefoon. Bellen werkt het beste wel, want dan kunnen ze niet meer om je heen.
Gaming merchandise te koop!! --> http://www.marktplaats.nl/verkopers/8385151.html Statues | Figures | Art Prints | Collectibles
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
.
Quote:
Toen ik hem bestelde was hhij op voorraad maar nooit een verzendbevestiging gehad. Elke keer als ik een mail stuurde kreeg ik hetzelfde verhaal te horen; "Hij komt deze week binnen en we sturen hem geljk op". Al acht keer hetzelfde bericht gekregen en ze nemen zelf ook geen contact met je op, je hoort pas wat als je zelf een email stuurt. Ik krijg alleen te horen dat ze hem bestellen maar geen bericht dat de bestelling niet lukt, dat ze hem niet kunnen ontvangen of weetikwat. Mijn klantenservice ervaring is tot nu toe niet echt goed. Ook bij Dixons toen een tweedehands game gekregen die als nieuw stond aangegeven op de website. Ik heb er weinig hoop n dt ik mijn bestelling nog ontvang maar ik mag geen review schrijven tot ik mijn product binnen heb en ik wil mijn bestelling niet annuleren. We blijven gewoon emails typen
Ehr... ik gok dat als je sinds 13 mei niets hebt gehoord, hij ondertussen toch echt niet meer op voorraad is. Iets dat ze wél op voorraad hebben is meestal toch echt binnen een week te verzenden, en aangezien ze sindsdien van eigenaar zijn verwisseld gok ik dat je kansen heuuuuuuuul klein zijn.
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 21:05
Gepost door: Thomper op 02-09-2011 21:05
PSN: Henri-Alexander | XBL: Henri Alex
Quote:
Geen Driver binnen gekregen ,baal er wel van maandag maar even gaan bellen.
Gepost door: Jigsaw op 03-09-2011 15:49
Gepost door: Jigsaw op 03-09-2011 15:49
Hier ook niet post het even als je meer nieuws heb.
word dan dezelfde dag verstuurt dus hopelijk donderdag of vrijdag.
En toen ik vroeg waarom niet op de releasedatum kon ze geen antwoord geven.
Heb ook aangegeven dat ik niet voor niets een jaar van te voren pre order en hem dan graag verwacht rond de release.
Maar ze kon mij verder ook niet helpen. Ik hoop echt dat die game donderdag hier is.
En nooit meer voor mij een pre order bij hun.
Mails reageren ze niet. Telefonisch ging gelukkig nu iets beter maar vorige keer leek er echt gewoon niemand te zitten meer. En twitter ging de eerste keer goed maar daarna ook geen reactie meer.
Kijken wat dynabyte ervan maakt
En nee dat is geen Haagse Bluf maar de waarheid!
Schandalig overigens hoe Dynabyte met zijn klanten tegenwoordig omgaat!
There's a new "game" player in town, get used to it!
Hij kwam volgende week dinsdag of woensdag bij hun binnen. Dit komt wel een beetje overeen met wat ik kreeg te horen vanuit Saturn Venlo.
@Mr. Cheapo: Leuke copy paste uit het dixons topic van je eigen reactie. Maar wat voegt dat toe aan dit topic? Laat het weten als je het geld terug hebt.