Quote:
[..]
De code werkt niet op pre-orders volgens mij.
Gepost door: Gradon op 27-10-2011 12:50
De code werkt niet op pre-orders volgens mij.
Gepost door: Gradon op 27-10-2011 12:50
Bedankt voor je reply.
Hmm, raar want volgens mij heeft Ivo001 ook de hardened editie gepre-ordered met die coupon code?
Quote:
ik heb hem ervoor gebruikf dinsdag. daarvoor was het ACTIE440
Gepost door: Ivo001 op 27-10-2011 13:03
Gepost door: Ivo001 op 27-10-2011 13:03
Bedankt voor je reply.
Als ik die code invoer krijg ik: De kortingscode die je hebt ingevoerd is niet geldig
Dus CODE440 is wel juist maar dan blijkbaar idd niet geldig op preorders. Jammer jammer
Quote:
Wanneer kreeg je een bevestingsmail dat het pakketje onderweg is?
Heeft Zavvi.nl overigens bij een van jullie Battlefield 3: Limited Edition (PC) al geleverd? (Pre-order) Ik ben er op aan het wachten en ik hoop dat hij vandaag aankomt omdat het nu de 5e werkdag is en dat schijnt voor sommige mensen raak te zijn.
Gepost door: Toetje op 27-10-2011 14:38
Gepost door: Toetje op 27-10-2011 14:38
Beste *** Bedankt voor je email. Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het artikel is naar je verstuurd op 05/10/2011 en het zou inmiddels geleverd moeten zijn. We moeten het artikel reclameren en daarom sturen we een declaratieformulier naar je toe. Als je dit formulier ontvangt, graag invullen, ondertekenen en naar ons terugsturen op onderstaand adres: zavvi Admin Centre, Meridian House, Rudheath, Northwich, Cheshire, CW9 7RA UK Je kan het declaratieformulier ook naar ons toesturen per fax 0044 845 862 1118 of e-mail care@zavvi.nl. Als we het formulier ontvangen hebben zullen we het verder onderzoeken en ervoor zorgen dat een vervangend artikel verstuurd wordt of dat het artikel terugbetaald wordt zoals aangeven is op het ingevulde formulier. Met vriendelijke groeten, Carly
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik nu zonder pardon naar de winkel rennen, daar dark souls alsnog kopen en erop vertrouwen dat ik naar verloop van tijd het geld terug krijg?
Quote:
Vandaag het volgende bericht ontvangen over mijn pre-order Dark Souls (PS3)
Beste *** Bedankt voor je email. Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het artikel is naar je verstuurd op 05/10/2011 en het zou inmiddels geleverd moeten zijn. We moeten het artikel reclameren en daarom sturen we een declaratieformulier naar je toe. Als je dit formulier ontvangt, graag invullen, ondertekenen en naar ons terugsturen op onderstaand adres: zavvi Admin Centre, Meridian House, Rudheath, Northwich, Cheshire, CW9 7RA UK Je kan het declaratieformulier ook naar ons toesturen per fax 0044 845 862 1118 of e-mail care@zavvi.nl. Als we het formulier ontvangen hebben zullen we het verder onderzoeken en ervoor zorgen dat een vervangend artikel verstuurd wordt of dat het artikel terugbetaald wordt zoals aangeven is op het ingevulde formulier. Met vriendelijke groeten, Carly
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik nu zonder pardon naar de winkel rennen, daar dark souls alsnog kopen en erop vertrouwen dat ik naar verloop van tijd het geld terug krijg?
Gepost door: Gulzt op 28-10-2011 10:33
Beste *** Bedankt voor je email. Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Het artikel is naar je verstuurd op 05/10/2011 en het zou inmiddels geleverd moeten zijn. We moeten het artikel reclameren en daarom sturen we een declaratieformulier naar je toe. Als je dit formulier ontvangt, graag invullen, ondertekenen en naar ons terugsturen op onderstaand adres: zavvi Admin Centre, Meridian House, Rudheath, Northwich, Cheshire, CW9 7RA UK Je kan het declaratieformulier ook naar ons toesturen per fax 0044 845 862 1118 of e-mail care@zavvi.nl. Als we het formulier ontvangen hebben zullen we het verder onderzoeken en ervoor zorgen dat een vervangend artikel verstuurd wordt of dat het artikel terugbetaald wordt zoals aangeven is op het ingevulde formulier. Met vriendelijke groeten, Carly
Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik nu zonder pardon naar de winkel rennen, daar dark souls alsnog kopen en erop vertrouwen dat ik naar verloop van tijd het geld terug krijg?
Gepost door: Gulzt op 28-10-2011 10:33
Bestaat er nog een kans dat ik het pakketje alsnog binnen krijg? Ik wil straks niet met 2 exemplaren opgescheept zijn, maar ik ben ook niet bereid nog een week te wachten. :S
Als die kans echt heel klein is durf ik er wel op te gokken.
Quote:
[..]
Bestaat er nog een kans dat ik het pakketje alsnog binnen krijg? Ik wil straks niet met 2 exemplaren opgescheept zijn, maar ik ben ook niet bereid nog een week te wachten. :S
Als die kans echt heel klein is durf ik er wel op te gokken.
Gepost door: Gulzt op 28-10-2011 12:17
Bestaat er nog een kans dat ik het pakketje alsnog binnen krijg? Ik wil straks niet met 2 exemplaren opgescheept zijn, maar ik ben ook niet bereid nog een week te wachten. :S
Als die kans echt heel klein is durf ik er wel op te gokken.
Gepost door: Gulzt op 28-10-2011 12:17
Ik heb hetzelfde meegemaakt, ik ben na anderhalve maand nog geen spel ontvangen.
Helaas heb ik ook nog geen declaratieformulier ontvangen.
Dus ik wacht nog eventjes en dan stuur ik er maar weer eens een mailtje achteraan.
Dank, dat klinkt inderdaad niet veel belovend. Ik heb de vraag ook nog even bij Zavvi zelf gedeponeerd. Ik zal het antwoord hier posten.
edit:
Geduld op, ik heb m bij MediaMarkt gekocht voor €55,-.. eveneens de limited edition. Nu maar hopen dat ik niet nog een nalevering krijg van Zavvi maar gewoon netjes m'n geld terug krijg.
Zelf net even batman collectors edition daar gehaald
Coupon is geldig tot 13 november
Beide exemplaren zijn op 22/10/2011 verzonden, dat is op een zaterdag laten we er dus vanuit gaan dat ze pas maandag de 24ste daadwerkelijk op de post is gegaan.
we zijn nu 1,5 week verder en nog geen bf3 in de bus.
Iemand anders die het zelfde probleem heeft?
EDIT: Precies wat ktugach zegt.
Now playing: -
"Kennis is slechts de briljantheid in de organisatie van ideeen. Het is geen ware wijsheid. De ware wijsheid gaat voorbij aan kennis."
28/09 - DKNY Boxers verstuurd
4/10 - DKNY Boxers ontvangen
27/10 - Battlefield 3 verzonden (iets later verzonden helaas, problemen met mijn Paypal account )
03/11 - Battlefield 3 ontvangen
Goede klantenservice. Werd opgebeld door de klantenservice, doordat er problemen waren met mijn Paypal account, dus moest mijn creditcard gebruiken, maar kon allemaal telefonisch gebeuren. Daarnaast ook binnen 5 werkdagen de producten binnen gekregen, dus ik ben tevreden! En uiteraard ook omdat ik BF3 voor omgerekend €29,- gekocht.
PSN account: Melissza
Echt niet te geloven, eerst voor € 131,70 foetsie en nu ook nog geen declaratieformulier en op berichten die ik naar zavvi.nl stuur, wordt ook amper gereageerd.
Iemand een suggestie wat ik nog kan doen? Ik heb ze ook al benaderd via Facebook, maar ook daar krijg ik geen reactie op terug.