Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gameshop Twente

[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(24)  [Eind]
Leonn
Door Leonn (1041 reacties) op 18-02-2016 21:18
Quote:
[..]Ook al staat de pis mij nu aardig aan de lippen.
Gepost door: Dagmar op 17-02-2016 23:32

Uhm, wat?
Door UserVerwijderd118 (1725 reacties) op 18-02-2016 22:24
Quote:
Ik begrijp niet zo goed dat jullie hierover klagen, het staat gewoon op de site als je je bestelling afrond:

Informatie voor verzamelaars
Bij gebruikte artikelen letten wij altijd zo goed mogelijk op de staat. Het kan echter voorkomen dat het doosje iets beschadigd is, het boekje ontbreekt, er wat krasjes op de disc zitten, een sticker er niet helemaal is afgehaald, het niet een ‘essential’, ‘classic’ of wat voor versie dan ook is die u als verzamelaar perse hebben wilt. Het is gebruikt, ingeruild dus en wat men van de staat verwacht is per persoon verschillend. Wij willen u liever vooraf meer informatie verschaffen indien u hier specifiek om vraagt en zo voorkomen dat u ons en uzelf op kosten jaagt indien u hier achteraf niet tevreden over bent en het wilt retourneren. Mailt u in dat geval vooraf naar webshop@gameshop-twente.nl
Gepost door: ktugach op 18-02-2016 21:11

Bedankt voor de opheldering, zal een boel klachten schelen.
Timmerito
Door Timmerito (2338 reacties) op 18-02-2016 22:58
Jammer dat nu May's Mysteries weer op voorraad is de minimum aangepast is naar 14,50
Je hebt een lot gekocht van de lotenverkoper waarmee je een kerstboom wint, toen kocht je nog een lot waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint, waarmee je weer een kerstboom wint...
Door UserVerwijderd118 (1725 reacties) op 18-02-2016 23:49
Quote:
Jammer dat nu May's Mysteries weer op voorraad is de minimum aangepast is naar 14,50
Gepost door: Timmerito op 18-02-2016 22:58

Ik denk dat dat mininum bedrag weer zakt na de 7,50 kortingsactie. Tenminste, dat hoop ik :p
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39234 reacties) op 19-02-2016 07:54
Quote:
Bij gebruikte artikelen letten wij altijd zo goed mogelijk op de staat. Het kan echter voorkomen dat het doosje iets beschadigd is, het boekje ontbreekt, er wat krasjes op de disc zitten, een sticker er niet helemaal is afgehaald. Het is gebruikt, ingeruild dus en wat men van de staat verwacht is per persoon verschillend.
Gepost door: ktugach op 18-02-2016 21:11
Dus er bestaan mensen die helemaal ok zijn als ze een tweedehands spel met krasjes of een kapot of lelijk doosje ontvangen?

Onder het mom van 'Lol. Het is gebruikt en tweedehands. Wat verwacht je dan XD' is het wel erg makkelijk om zooi aan de man te brengen. Of ze moeten zelf tevreden zijn met alles wat 'nog net kan'. Bijvoorbeeld brood wat je na een dag kan weggooien of een auto die je elke ochtend een half uur moet aandraaien.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
ktugach
Door ktugach (21117 reacties) op 19-02-2016 08:59
Rol: Administrator
Dat is aan de koper, maar je kunt niet klagen dat je een specifieke versie of iets met stickers krijgt als dat er van te voren bij staat. Je kunt ook even mailen en vragen welke versie het is voordat je de bestelling plaatst.

Daegran
Door Daegran (538 reacties) op 19-02-2016 10:24
Quote:
Dat is aan de koper, maar je kunt niet klagen dat je een specifieke versie of iets met stickers krijgt als dat er van te voren bij staat. Je kunt ook even mailen en vragen welke versie het is voordat je de bestelling plaatst.


Gepost door: ktugach op 19-02-2016 08:59
Je moet niet de klant de schuld geven van de luiheid van de winkel. Kijk maar eens naar hoe de meeste winkels omgaan met tweedehands en schade, veel professioneler.
Wat ze hebben getypt is net zoiets als "Wij stellen ons niet aansprakelijk voor diefstal". Allemaal leuk en aardig, maar in veel gevallen juridisch onhaalbaar.

Je stuurt een mailtje, dag later reactie en dan is die misschien al verkocht. Wat had je dan gezegd? "Had je maar moeten kopen?"
-
TwilightRealm
Door TwilightRealm (1962 reacties) op 19-02-2016 10:41
Vind het ook raar dat het hen zelf niet interesseert welke versie ze verkopen en dus ook niet de moeite nemen om het te vermelden. Als ze adverteren met de normale versie van een (ik noem maar wat) 3DS game en ze versturen vervolgens de goedkopere Nintendo Selects versie dan is dat niet wat je gekocht had, het voldoet in ieder geval niet aan de verwachting. Hoe moeilijk is het om even in de beschrijving/titel erbij te zetten dat het om een Selects versie gaat denk ik dan. Of in ieder geval het plaatje aanpassen.

Ik weet in ieder geval waar ik niet mijn games moet halen...
ʕ •ᴥ•ʔ
Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (776 reacties) op 19-02-2016 10:55
Quote:
[..]
Je moet niet de klant de schuld geven van de luiheid van de winkel. Kijk maar eens naar hoe de meeste winkels omgaan met tweedehands en schade, veel professioneler.
Wat ze hebben getypt is net zoiets als "Wij stellen ons niet aansprakelijk voor diefstal". Allemaal leuk en aardig, maar in veel gevallen juridisch onhaalbaar.

Je stuurt een mailtje, dag later reactie en dan is die misschien al verkocht. Wat had je dan gezegd? "Had je maar moeten kopen?"
Gepost door: Daegran op 19-02-2016 10:24

Heb hier niets aan toe te voegen, perfect verwoordt!
ktugach
Door ktugach (21117 reacties) op 19-02-2016 11:05
Rol: Administrator
Ik zeg niet dat het leuk/handig/goed/zoals gewenst is door iedereen, maar wat er staat. Als je perse een speciale versie wilt en er staat dat ze daar geen rekening mee houden en je besteld het toch, dan kun je mijns inziens ook niet klagen. Je mag het ook gewoon weer retourneren.
Pug205GTi
Door Pug205GTi (4864 reacties) op 19-02-2016 11:19
Quote:
Ik zeg niet dat het leuk/handig/goed/zoals gewenst is door iedereen, maar wat er staat. Als je perse een speciale versie wilt en er staat dat ze daar geen rekening mee houden en je besteld het toch, dan kun je mijns inziens ook niet klagen. Je mag het ook gewoon weer retourneren.
Gepost door: ktugach op 19-02-2016 11:05
Maar die melding krijg je dus pas als je je bestelling heb afgerond of aan het afronden bent? In het eerste geval is dat toch krom? Dan moet dat toch van tevoren vermeldt worden zodat men zich nog kan bedenken voordat men de bestelling plaatst? Staat dit ook in de algemene voorwaarden ergens vermeldt?

EDIT: zie het bij het afronden bestelling, dan is het ok maar het valt niet echt op, dik gedrukt tussen alle gewone tekst zou beter opvallen.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Rominick
Door Rominick (2522 reacties) op 19-02-2016 11:33
Quote:
Ik zeg niet dat het leuk/handig/goed/zoals gewenst is door iedereen, maar wat er staat. Als je perse een speciale versie wilt en er staat dat ze daar geen rekening mee houden en je besteld het toch, dan kun je mijns inziens ook niet klagen. Je mag het ook gewoon weer retourneren.
Gepost door: ktugach op 19-02-2016 11:05

Bij retourneren beraal je 6,50 volgens mij aan verzendkosten die ze daar eraf halen van de waarde van de games....
If you eat LEGO, You shit BRICKS.
Stefan
Door Stefan (530 reacties) op 19-02-2016 11:41
Ik vind het sowieso vreemd dat webshops 2e hands games verkopen en daarbij op hun site stockfoto's gebruiken. Daardoor kun je alleen maar door specifiek te vragen er achter komen wat de staat van de game is. En dat vertraagd het verkoopproces naar mijn inzien behoorlijk. Dit geld niet alleen voor Gameshop Twente maar ook voor bijvoorbeeld Nedgame, de vershillende GooHoo winkels en marioWii/mario3ds/mariowiiu/enz.. Bij dit soort winkels bestel ik sowieso nooit wat.

Dus winkeliers maak foto's van de werkelijke producten om dit soort vage praktijken te voorkomen en klanten hierdoor te verliezen.
Daegran
Door Daegran (538 reacties) op 19-02-2016 11:52
Quote:
Ik zeg niet dat het leuk/handig/goed/zoals gewenst is door iedereen, maar wat er staat. Als je perse een speciale versie wilt en er staat dat ze daar geen rekening mee houden en je besteld het toch, dan kun je mijns inziens ook niet klagen. Je mag het ook gewoon weer retourneren.
Gepost door: ktugach op 19-02-2016 11:05
Rechtstreeks uit de algemene voorwaarden:
Quote:
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten.
Lijkt mij dat de meesten dan denken dat de "waarschuwing" die je te zien krijgt op de betaalpagina niet op hun artikelen van toepassing is. Erg domme fout van GS twente. Na al die jaren moeten ze hun klanten/doelgroep wel kennen.
En retourneren is niet gratis.
-
Ben
Door Ben (7648 reacties) op 19-02-2016 13:38
Rol: Toevoeg Moderator
Mijn correcte game is vandaag geleverd in nette staat, mijn review is aangepast. Rest van de bestelling was wel in orde, dus alsnog een positieve ervaring.
XBOX: BENx1996 | PSN: BENx1996 | STEAM: BENx1996
MilanSven
Door MilanSven (1648 reacties) op 19-02-2016 16:23
Ik heb vorige week donderdag 3 games besteld en deze heb ik gisteren in goede staat ontvangen. Geen krassen en stickers. En de hoesjes zagen er nog goed uit. Alleen de communicatie kan veel beter. Ik heb ze 2x gemaild hoe het zat met mijn bestelling, omdat ik maar geen mail van ze kreeg. Wel 2x netjes en dezelfde dag bericht terug gehad.
Donderdag kreeg ik halverwege de middag een verzendbevestiging, maar toen was het pakket al bij de buren bezorgd...
.
Totoro
Door Totoro (168 reacties) op 22-02-2016 22:06
Mijn andere pakketje is ook binnen.
Ik hoopte op een betere ervaring deze keer.
Niets bleek minder waar. Ik had echt gehoopt dat het deze keer beter was...
Van de gamecube zit het spel eggo mania en worms blast van de gamecube niet in de doosjes.Bovendien is het doosje van eggo mania helemaal kapot.
Op de game van rogue warrior van de playstation 3 zit een bizar diepe kras.
Ik vraag mij af of ik hem helemaal kan spelen...
Crazymax
Door Crazymax (4700 reacties) op 23-02-2016 09:26
Dat is vast niet goed voor je laser?
Hercule
Door Hercule (6300 reacties) op 25-02-2016 16:21
Ik heb gameshop twente een mailtje gestuurd over de Zelda TP Amiibo bundel.

Het is toch wel mogelijk om pre-orders te annuleren? De game zonder Amiibo hoef ik niet.
Mrpapercut
Door Mrpapercut (8676 reacties) op 25-02-2016 16:32
Deze discussie was mij ontgaan, maar ik heb er nog wel wat over te melden:

Vorig jaar heb ik 3 Star Trek games voor de PS2 besteld bij Gameshop Twente. 2 van de spellen kwamen in normale staat, gebruikt maar ok, binnen. 1 kwam in een gekopieerd hoesje uit het assortiment van een bibliotheek. Onwijs lelijk gelig hoesje uitgeprint in hooguit 3 dpi, resolutie 20px bij 10px. Ben sindsdien op zoek naar hetzelfde spel voor een box-upgrade (en in verwarring een keer de verkeerde gekocht).
De staat van dit hoesje stond niet vermeld op de website, het was mij een verassing toen het binnenkwam. En ze vroegen er 9 euro voor, het duurste spel van de 3!

Sindsdien heb ik er ook niet meer besteld. Geen zin om weer dat gezeik te hebben.
[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20(24)  [Eind]