Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Castle Gameshop

[Begin]  |4|5|6|7|8|9|10(17)  [Eind]
Gaming.24.7
Door Gaming.24.7 (221 reacties) op 05-01-2010 22:08
Wel vreemd dat als je belt (vandaag) dat er nergens gemeld wordt dat er niemand aanwezig is. Na alle info krijg je te horen "al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen". En dan kun je vervolgens dus (blijkt nu) voor niets in de wacht hangen. Erg slordig. Dit heeft mij best wat belminuten gekost die echt niet gratis zijn.

Ik heb zowel gisteren als vandaag emails naar jullie gestuurd waarin ik ook het ordernummer heb vermeld. Hier wordt echter niet op gereageerd.

Ik wil dus heel graag weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten (CAS4523). (na 4 emails en 6x voor niets in de wacht gezet te zijn)
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 05-01-2010 22:11
Quote:
Wel vreemd dat als je belt (vandaag) dat er nergens gemeld wordt dat er niemand aanwezig is. Na alle info krijg je te horen "al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen". En dan kun je vervolgens dus (blijkt nu) voor niets in de wacht hangen. Erg slordig. Dit heeft mij best wat belminuten gekost die echt niet gratis zijn.

Ik heb zowel gisteren als vandaag emails naar jullie gestuurd waarin ik ook het ordernummer heb vermeld. Hier wordt echter niet op gereageerd.

Ik wil dus heel graag weten wanneer ik mijn bestelling kan verwachten (CAS4523). (na 4 emails en 6x voor niets in de wacht gezet te zijn)
Gepost door: Gaming.24.7 op 05-01-2010 22:08
Wij hebben uiteraard al een week vooraf de bandjes laten aanpassen van onze telefoon, dit bleek echter pas vanaf vanmiddag te werken (dit is iets dat wordt uitbesteed aan onze provider). Dit is inderdaad een vervelend probleem, maar nogmaals de benodigde informatie over onze openingstijden was op onze website te vinden. In ieder geval ons excuses voor het ongemak.

Uiteraard worden e-mails ook niet in behandeling genomen bij het opmaken van de balans aangezien wij gesloten zijn.

Wij zullen vanaf morgen de openstaande bestellingen verwerken.
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Gaming.24.7
Door Gaming.24.7 (221 reacties) op 05-01-2010 22:19
Het bericht op de website waarnaar verwezen wordt geeft de openingstijden voor de winkel aan. Dat dit ook gevolgen heeft voor de webshop is nergens duidelijk. Daarnaast is het wel erg zoeken op de site wil je dit nieuwsbericht tegen komen.

Ik neem aan dat jullie morgenochtend contact met mij op zullen nemen over de bestelling.
Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 05-01-2010 22:22
Quote:
[..]
Ik zal het nogmaals benadrukken. Wij zijn sinds afgelopen vrijdag niet bereikbaar geweest omdat wij gesloten zijn. Morgen zullen wij onze werkzaamheden hervatten nadat al onze voorraad is geteld. Ons excuses voor het ongemak.
Gepost door: Castle Gameshop op 05-01-2010 19:33

even voor jullie, dat was een 2 weken geleden dat ik gebeld had. Als je niet opneemt, zet je Telefoon nummer er dan niet bij..

ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 05-01-2010 23:05
Quote:
Het bericht op de website waarnaar verwezen wordt geeft de openingstijden voor de winkel aan. Dat dit ook gevolgen heeft voor de webshop is nergens duidelijk. Daarnaast is het wel erg zoeken op de site wil je dit nieuwsbericht tegen komen.

Ik neem aan dat jullie morgenochtend contact met mij op zullen nemen over de bestelling.
Gepost door: Gaming.24.7 op 05-01-2010 22:19
Wij trachten morgen alle openstaande bestellingen af te ronden. In ieder geval zullen wij hier vaart achter zetten en z.s.m. bestelling daar waar mogelijk af ronden.

UPDATE/: Ik heb overigens even snel uw order bekeken en deze lijkt al reeds afgerond te zijn. Alle zendingen die tot afgelopen vrijdag 15:00 zijn binnen gekomen zijn i.v.m. de balans verstuurd indien mogelijk. Ik zal morgen even in ons systeem, en dat van de koeriersdienst kijken of er wellicht een vertraging is opgetreden of een ander probleem is ontstaan bij het leveren van uw pakket.

Met betrekking tot het nieuwsbericht. Er staat niet expliciet aangegeven dat de tijden ook van toepassing zijn op de webshop. Maar uitgaande van het feit dat dit bericht op onze website staat en het telefoonnummer van de webshop is vermeld voor vragen en of opmerkingen mag toch op z'n minst wel een suggestie wekken dat dit het geval zou kunnen zijn. In ieder geval betreuren wij het dat u onze berichtgeving verkeerd heeft begrepen.

Quote:
even voor jullie, dat was een 2 weken geleden dat ik gebeld had. Als je niet opneemt, zet je Telefoon nummer er dan niet bij..

Gepost door: Admirals op 05-01-2010 22:22
Als u een dergelijk probleem via de mail naar ons toe mailt kunnen wij hieraan werken, zoals u uit de opmerkingen van onze andere klanten kunt opmaken (in deze topic) zijn wij altijd snel bereikbaar (zo wordt er zelfs nog na werktijd vaak op vragen via PM en op het forum van Budgetgaming gereageerd). Waarschijnlijk is er dus iets mis gegaan. Hiervoor ons excuses. Het komt echter ook wel eens voor dat wij met klanten, vervoersbedrijven en leveranciers in gesprek zijn omtrent orders, problemen en/of vragen. Dit kan er tevens voor zorgen dat wij gedurende langere tijd in gesprek zullen zijn. Overigens kunt u natuurlijk ook altijd emailen indien wij telefonisch in gesprek zijn.
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Gaming.24.7
Door Gaming.24.7 (221 reacties) op 06-01-2010 08:25
Volgens jullie website zou mijn order zelfs 29 december al verstuurd zijn. Maar ik heb helaas nog niets ontvangen. Ben dus erg benieuwd waar mijn pakketje nu is. Maar laten we de overige afhandeling maar via de e-mail doen, dat lijkt me wel zo netjes.
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 21-01-2010 16:06
Quote:
Volgens jullie website zou mijn order zelfs 29 december al verstuurd zijn. Maar ik heb helaas nog niets ontvangen. Ben dus erg benieuwd waar mijn pakketje nu is. Maar laten we de overige afhandeling maar via de e-mail doen, dat lijkt me wel zo netjes.
Gepost door: Gaming.24.7 op 06-01-2010 08:25
Aangezien er nog geen rectificatie van de klant heeft plaats gevonden wil ik toch even duidelijk maken hoe deze order is afgehandeld.

Het pakket is op 28 december verzonden. Omdat wij in het begin van het nieuwe jaar gesloten waren tijdens het opmaken van onze balans hebben wij getracht alle openstaande orders voor 29 december te verwerken.

Het bleek achteraf dat het pakket al was aangeboden door onze koeriersdienst. Hierover is op 6 januari contact geweest met de klant in kwestie. Het bleek echter na inspectie dat de klant zijn postcode verkeerd had ingegeven waardoor het pakket op een andere locatie was aangeboden.

Dit is op woensdag 6 januari per direct aangepast. De dag erna is het pakket opnieuw in "bestel" geplaatst. Helaas was er niemand thuis waardoor het pakket "in locker" is gekomen. De klant ontvangt dan een briefje om de zending af te halen of opnieuw aan te melden. Op 15 januari is het pakket uiteindelijk afgeleverd en is er getekend voor ontvangst.

Zie de verloop van het pakket hieronder.


Met vriendelijk groet,

Sander Hidding
Castle Gameshop
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Gaming.24.7
Door Gaming.24.7 (221 reacties) op 21-01-2010 16:26
Indien je graag een rectificatie wilt ontvangen dan zou ik het normaal vinden dat je hierover eerst contact met mij (de klant dus) had opgenomen. Dan had ik hier op budgetgaming kunnen melden dat de vertraagde bezorging buiten jullie schuld lag. Ik verbaas mij er echt over dat een forum wordt gebruikt om met de klant te communiceren.

Neemt echter niet weg dat het grootste probleem in deze kwestie jullie slechte bereikbaarheid was. Door een inventarisatie bleken jullie niet aanwezig te zijn om vragen te beantwoorden. Dit was zeer slecht op de site aangegeven en werd ook niet kenbaar gemaakt met iets simpels als een "out of office" reply als je al 4x een email hebt gestuurd. Vervolgens heb ik 6x geprobeerd te bellen naar jullie waarbij ik in de wacht gezet wordt... er was (zo bleek later) echter niemand van jullie aanwezig zodat ik dus voor niets in de wacht ben gezet... dat is ronduit slordig. Dit heeft mij best wat belminuten en dus geld gekost.

Conclusie: de webshop levert wat het belooft maar de communicatie is zeer gebrekkig.
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 21-01-2010 17:00
Quote:
Indien je graag een rectificatie wilt ontvangen dan zou ik het normaal vinden dat je hierover eerst contact met mij (de klant dus) had opgenomen. Dan had ik hier op budgetgaming kunnen melden dat de vertraagde bezorging buiten jullie schuld lag. Ik verbaas mij er echt over dat een forum wordt gebruikt om met de klant te communiceren.

Neemt echter niet weg dat het grootste probleem in deze kwestie jullie slechte bereikbaarheid was. Door een inventarisatie bleken jullie niet aanwezig te zijn om vragen te beantwoorden. Dit was zeer slecht op de site aangegeven en werd ook niet kenbaar gemaakt met iets simpels als een "out of office" reply als je al 4x een email hebt gestuurd. Vervolgens heb ik 6x geprobeerd te bellen naar jullie waarbij ik in de wacht gezet wordt... er was (zo bleek later) echter niemand van jullie aanwezig zodat ik dus voor niets in de wacht ben gezet... dat is ronduit slordig. Dit heeft mij best wat belminuten en dus geld gekost.

Conclusie: de webshop levert wat het belooft maar de communicatie is zeer gebrekkig.
Gepost door: Gaming.24.7 op 21-01-2010 16:26
Goedendag,

Het probleem met betrekking tot de communicatie is reeds via het forum verklaart, wij hebben al 2 weken vooraf aangegeven dat het bandje op onze telefoon aangepast moest worden, dit is helaas niet gebeurt. Het probleem werd pas tijdens het opmaken van de balans geconstateerd waardoor een aantal telefoontjes zijn beantwoord met het verzoek te mailen en een aantal helaas onbeantwoord zijn gebleven. Vervolgens hebben wij online (via email) na sluitingstijd getracht eventuele klachten te verklaren en op Budgetgaming aanvulling te geven.

Nadat de balans was afgerond is er per direct contact met u gezocht om het probleem op te lossen. Wij betreuren dat er uit ons nieuwsbericht onvoldoende is gebleken dat onze webshop gesloten was tijdens het opmaken van onze balans (hiervoor is reeds al een excuses aangeboden).

In principe is het zo dat u op het forum een klacht heeft geplaatst. Hierop is uitleg gegeven, alleen eindigt deze topic met een open eind. Hierdoor is het onduidelijk welke maatregelen er tijdens afhandeling is getroffen om dit probleem op te lossen. Aangezien er sinds onze laatste email communicatie geen aanvulling is geplaatst vinden wij toch dat wij een plicht hebben toekomstige klanten te informeren over de geboden service.

Met vriendelijk groet,

Sander Hidding
Castle Gameshop
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Stephan1234
Door Stephan1234 (2901 reacties) op 21-01-2010 17:18
Heel netjes dat jullie ook via het forum communiceren
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
YoghurtBij
Door YoghurtBij (1285 reacties) op 21-01-2010 18:35
@ Gaming.24.7.

Ik heb het sowieso al wel een beetje gehad met Castle. Spellen zijn daar behoorlijk duur en mijn mail ( omtrent inruilwaardes ) werd ook niet beantwoord terwijl ze hier op het forum beweerde dat ik ze hierover kon mailen. Dus ik had zoiets dan probeer ik het maar bij Haniel ( die zijn ook duur, maar tenminste wel klantvriendelijk ), die reageerd geluk wel snel ( zondagochtend verstuurd, zondagmiddag beantwoord ). Ik had dus echt geen zin om langer dan 2 weken te wachten. Castle heeft nog steeds niet gereageerd by the way . En zie dus nu ook dat ze zomaar traject van klanten ( in dit geval van Gaming.24.7. ) zomaar op het web pleuren zonder aan de privacy te denken i.p.v. dat ze dit via de mail regelen, erg slordig en jammer dit. Ik kom daar dus ook nooit meer.
[PSN] Yoghurt_Bij
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 21-01-2010 19:00
Quote:
@ Gaming.24.7.

Ik heb het sowieso al wel een beetje gehad met Castle. Spellen zijn daar behoorlijk duur en mijn mail ( omtrent inruilwaardes ) werd ook niet beantwoord terwijl ze hier op het forum beweerde dat ik ze hierover kon mailen. Dus ik had zoiets dan probeer ik het maar bij Haniel ( die zijn ook duur, maar tenminste wel klantvriendelijk ), die reageerd geluk wel snel ( zondagochtend verstuurd, zondagmiddag beantwoord ). Ik had dus echt geen zin om langer dan 2 weken te wachten. Castle heeft nog steeds niet gereageerd by the way . En zie dus nu ook dat ze zomaar traject van klanten ( in dit geval van Gaming.24.7. ) zomaar op het web pleuren zonder aan de privacy te denken i.p.v. dat ze dit via de mail regelen, erg slordig en jammer dit. Ik kom daar dus ook nooit meer.
Gepost door: YoghurtBij op 21-01-2010 18:35
Goedendag,

U heeft al eerder op dit forum aangegeven dat deze mail onbeantwoord is gebleven en u de producten al ergens anders heeft ingeruild. Het heeft dus ook geen zin om een probleem van 10-10-2009 nu weer opnieuw aan te kaarten, tenzij u nog antwoord wilt ontvangen.

Het traject van Gaming.24.7. wordt niet klakkeloos op het internet gepost. Er zijn bewust bij het plaatsen van de afbeelding belangrijke details zoals postcode, adres, naam en handtekening gefilterd.

Het geplaatste overzicht verteld uitsluitend hoe de order is afgehandeld. Zoals ik al in mijn vorige bericht aangaf is deze topic op dit forum door de klant zelf gestart. Wij beantwoorden slechts de vragen.

Omtrent uw persoonlijke geval is het natuurlijk net netjes dat u geen reactie heeft ontvangen. Helaas kan er bij ons ook wel eens iets mis gaan, alhoewel wij over het algemeen uitstekende service bieden aan onze klanten. Wij proberen naast onze email box en telefoonlijn ook het forum van o.a. Budgetgaming in de gaten te houden, helaas slipt er wel eens een bericht doorheen. Houdt er echter wel altijd rekening mee dat als u een vraag, klacht of probleem heeft deze beter rechtstreeks kunt mailen of via telefoon kunt doorgeven. Toen u de klacht had gepost waren uw spullen al reeds verkocht en waren wij te laat om uw klacht in behandeling te nemen. Uiteraard willen wij voor deze situatie onze excuses aanbieden.

Met vriendelijk groet,

Sander Hidding
Castle Gameshop
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 21-01-2010 19:20
Zijn altijd weer mensen die zeuren omdat toevallig iets bij hun misgaat.

Het kan in elke winkel zoiets overkomen dat er iets misgaat maar het is vaak maar 1 op 1000 klanten ofzo die dat overkomt. Dat jij net bij deze winkel bent dat is pech. Zo is misschien iemand anders bij een andere winkel die zo'n soort probleem heeft.

De winkels zelf proberen altijd hun best te doen (op uitzonderingen na). Ook castle games doet hun best om erg goede service te leveren. En niet elke winkel kan spellen voor een spotprijsje verkopen. De meeste winkels zitten rond de adviesprijs dus zijn niet duurder dan de rest.
Als jij geeft aangeven dat ze duur zijn moeten ze al boven de adviesprijs gaan zitten want dat is duur.
Degene die eronder zitten willen gewoon goedkoop opvallen.

Ook castle games heeft soms goedkoop spellen zo heb ik laatst bij hun Little big planet voor een spotprijs gekocht. Snelle levering en goede communicatie.

Ik vind dus dat als je verder klachten hebt over een winkel je ook niet via dit forum moet communiceren. Ga als eerste voor telefonisch want dan kunnen ze je het snelste helpen gelijk. Eventueel als dat niet gaat via de mail.
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 21-01-2010 19:29
Quote:
De winkels zelf proberen altijd hun best te doen (op uitzonderingen na). Ook castle games doet hun best om erg goede service te leveren. En niet elke winkel kan spellen voor een spotprijsje verkopen. De meeste winkels zitten rond de adviesprijs dus zijn niet duurder dan de rest.
Als jij geeft aangeven dat ze duur zijn moeten ze al boven de adviesprijs gaan zitten want dat is duur.
Degene die eronder zitten willen gewoon goedkoop opvallen.

Ook castle games heeft soms goedkoop spellen zo heb ik laatst bij hun Little big planet voor een spotprijs gekocht. Snelle levering en goede communicatie.
Gepost door: Syphrone op 21-01-2010 19:20
Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Wij proberen ook altijd goede prijzen aan te bieden. Wij werken echter ten opzichte van vele andere webshops met NL PAL versies. Deze worden dus niet uit het buitenland ingekocht. Hierdoor hebben wij te maken met andere belasting tarieven en een hogere inkoop prijs. Momenteel is het nog aantrekkelijk om uit het buitenland te importeren, maar indien de pond weer aantrekt zullen deze prijzen van andere webshops ook stijgen.

Wij willen graag de Nederlandse markt stimuleren en Nederlandse producten leveren. De enigste mogelijk waarbij wij gebruik zullen maken van import artikelen is indien een product bijvoorbeeld nog niet verkrijgbaar is in Nederland of het product niet is af te nemen bij onze leveranciers.

Onze prijzen zijn qua NL PAL producten wel goed geprijsd. Bovendien hebben wij een ruim aanbod aan gebruikte producten die stuk voor stuk onder strenge voorwaarden zijn ingenomen en vaak voor voordelige prijzen zijn te bestellen.

Daarnaast zijn wij ook zeer actief met het promoten en versterken van de gamescene. Zo hebben wij pas geleden in samen met Monster Energy en Codemaster de promotie van Dirt 2 tijdens een groot Rally evenement verzorgd. Vlak daarna waren wij in Gornichem aanwezig om Forza te promoten in samenwerking met Microsoft. Ook steunen wij Budgetgaming met de organisatie van een prijsvraag en a.s. zaterdag sponsoren wij een Fifa toernooi in Nijmegen. Ook lokaal steunen wij clans, evenementen, feestjes en game aangelegenheden.

Met vriendelijk groet,

Sander Hidding
Castle Gameshop
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
Stephan1234
Door Stephan1234 (2901 reacties) op 21-01-2010 19:43
Jullie reageren zelfs na openingstijden
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 21-01-2010 19:44
Quote:
Jullie reageren zelfs na openingstijden
Gepost door: Stephan1234 op 21-01-2010 19:43
Wij zijn vanavond gewoon geopend... koopavond!

Maar inderdaad, als ik thuis zit ben ik ook regelmatig nog aan het werk. Comes with the job!

Met vriendelijk groet,

Sander Hidding
Castle Gameshop
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
RobbieP
Door RobbieP (278 reacties) op 21-01-2010 20:02
A) Discussies aangaan met klanten in het openbaar is redelijk not-done. Alleen als je duidelijke leugens wil bestrijden met feiten. En zelfs dan moet je niet al te ver gaan. Zeker in dit geval, aangezien niemand er meer om maalde. Klanten hoeven zich niet te rectificeren, zeker Nederlanders niet. Voor hen staat trots toch vrij vaak boven het verbeteren van een winkel imago.

B) Pochen met een hoog cijfer op deze site is nou niet echt imponerend. Zo even snel geteld hebben volgens mij 32 winkels een hoger cijfer dan een 9. Een 9.2 op budgetgaming.nl is dus leuk, maar niet echt een USP.

Heel deze discussie komt op mij als neutrale klant toch enigszins over als 'kijk ons nou goed zijn'. Het een plicht vinden toekomstige klanten te informeren over de geboden service, vind ik redelijke onzin. Zoals Syphrone al zei, zelfs bij de allerbeste bedrijven is er wel eens een ontevreden klant. Deal with it, handel het goed af en ga beiden een andere kant op. Lijkt me sterk dat Gaming 24.7 nog eens iets bij jullie koopt. Dus je verliest een klant en loopt in mijn optiek imagoschade op.

Motto van dergelijke discussies: Even if you win, you loose.

Currently playing: Valkyria Chronicles, zal 'm toch een keer uit moeten spelen.
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 21-01-2010 20:35
Quote:
Motto van dergelijke discussies: Even if you win, you loose.
Gepost door: RobbieP op 21-01-2010 20:02
Ik snap het punt volledig. Ik zal de discussie ook besluiten met de volgende woorden.

Het is heel simpel, wij zijn en jong bedrijf. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Het doel van deze reacties is ook niet om een discussie aan te gaan of te "winnen" met een bepaald soort arrogantie. Het is ook moeilijk om via tekst te communiceren, daarvoor is oog in oog staan een stuk gemakkelijker. Op deze manier kunnen woorden al snel op verschillende manieren worden geïnterpreteerd, het zij arrogant het zij klantvriendelijk. Wij willen onze bereidheid tonen om problemen op te lossen en laten zien dat wij er zijn als er problemen zijn die zich voortdoen.

Voor nu nog een fijne avond allemaal!

Met vriendelijk groet,

Sander Hidding
Castle Gameshop
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
ktugach
Door ktugach (21198 reacties) op 21-01-2010 20:58
Rol: Administrator
En daar wil ik deze discussie dan ook maar bij laten. Hier graag weer vragen over castlegames of "ervaringen met" (voor zover het niet in de shopsurvey kan).
Castle Gameshop
Door Castle Gameshop (564 reacties) op 03-02-2010 15:32

Vanaf heden gratis verzendkosten! Bestellingen boven de € 50,- worden gratis aangetekend verstuurd*.
*Deze regel is uitsluitend van toepassing op bestelling binnen Nederland.
Maak kans op een exemplaar van Grand Theft Auto V op Facebook, bekijk de actie op http://bit.ly/gtav-cga-actie.
[Begin]  |4|5|6|7|8|9|10(17)  [Eind]