Heb op dinsdagochtend een mail gestuurd. Met de vraag of mijn exemplaar al is verstuurd.
4 dagen later en nog steeds geen mail terug.
Valt me tegen van Shopto.
Misschien ben ik wat ongeduldig. Maar de meeste webshops die ik mail reageren altijd binnen 48 uur (vaak zelfs binnen 24 uur).
Weet nu niet echt wat ik moet doen. Wacht het sowieso nog even een weekje af. Daarna via Paypal mijn geld terugeisen ? Nog nooit hoeven doen. Dus ik weet niet precies hoe dat in zijn werking gaat. Maar daar is Google voor
Om het kort samen te vatten:
29-06-18 spel besteld
30-06-18 bevestiging van bestelling (geen verzendbevestiging, bestelling staat ook niet bij mijn orders op de website)
10-07-18 mail gestuurd naar shopto (nog geen reactie ontvangen).
Quote:
Ik zou anders nog een mailtje sturen. Ik neem aan dat je gewoon een ordernummer hebt. En anders doe je ook de transactiereferentie van de Paypal betaling erbij. Dan heb je tenslotte een bewijs van dat je hebt betaald en een exemplaar van de game moet ontvangen.Nou we zijn weer een paar dagen verder. En ik heb nog steeds geen exemplaar van Life is Strange: Before the Storm Limited Edition onvangen. Ook geen verzendbevestiging.
Heb op dinsdagochtend een mail gestuurd. Met de vraag of mijn exemplaar al is verstuurd.
4 dagen later en nog steeds geen mail terug.
Valt me tegen van Shopto.
Misschien ben ik wat ongeduldig. Maar de meeste webshops die ik mail reageren altijd binnen 48 uur (vaak zelfs binnen 24 uur).
Weet nu niet echt wat ik moet doen. Wacht het sowieso nog even een weekje af. Daarna via Paypal mijn geld terugeisen ? Nog nooit hoeven doen. Dus ik weet niet precies hoe dat in zijn werking gaat. Maar daar is Google voor
Om het kort samen te vatten:
29-06-18 spel besteld
30-06-18 bevestiging van bestelling (geen verzendbevestiging, bestelling staat ook niet bij mijn orders op de website)
10-07-18 mail gestuurd naar shopto (nog geen reactie ontvangen).
Gepost door: EPMD op 14-07-2018 12:02
Heb op dinsdagochtend een mail gestuurd. Met de vraag of mijn exemplaar al is verstuurd.
4 dagen later en nog steeds geen mail terug.
Valt me tegen van Shopto.
Misschien ben ik wat ongeduldig. Maar de meeste webshops die ik mail reageren altijd binnen 48 uur (vaak zelfs binnen 24 uur).
Weet nu niet echt wat ik moet doen. Wacht het sowieso nog even een weekje af. Daarna via Paypal mijn geld terugeisen ? Nog nooit hoeven doen. Dus ik weet niet precies hoe dat in zijn werking gaat. Maar daar is Google voor
Om het kort samen te vatten:
29-06-18 spel besteld
30-06-18 bevestiging van bestelling (geen verzendbevestiging, bestelling staat ook niet bij mijn orders op de website)
10-07-18 mail gestuurd naar shopto (nog geen reactie ontvangen).
Gepost door: EPMD op 14-07-2018 12:02
Mochten ze daarna nog altijd niet reageren(dus als je dinsdag of woensdag nog steeds geen reactie hebt ontvangen, want nu is het weekend), dan zou ik een Paypal claim aanvragen. Want ja. Ze reageren niet op jouw mails en je hebt de game nog altijd niet ontvangen.
Vreemd dat ze niet gelijk op jouw mail hebben gereageerd. Want toen ik een mail stuurde over mijn geklaag(game ontvangen waar de disc in het doosje los zat), kreeg ik de volgende werkdag wel een reactie terug(had in de weekend een mailtje gestuurd).
Quote:
Hangt af of hij de juiste abonnement heeft en niet zo'n goedkope sim only abonnement, lol.Ik zou gewoon bellen. Hoef je nergens op te wachten. Een tarief overal in the EU toch?
Gepost door: Daxy op 14-07-2018 13:12
Gepost door: Daxy op 14-07-2018 13:12
En "Open 9am-6pm UK time Monday to Friday, excludes bank holidays.". Ik ben bang dat het bellen vandaag geen succes zal zijn.
Quote:
[..]
Ik zou anders nog een mailtje sturen. Ik neem aan dat je gewoon een ordernummer hebt. En anders doe je ook de transactiereferentie van de Paypal betaling erbij. Dan heb je tenslotte een bewijs van dat je hebt betaald en een exemplaar van de game moet ontvangen.
Mochten ze daarna nog altijd niet reageren(dus als je dinsdag of woensdag nog steeds geen reactie hebt ontvangen, want nu is het weekend), dan zou ik een Paypal claim aanvragen. Want ja. Ze reageren niet op jouw mails en je hebt de game nog altijd niet ontvangen.
Vreemd dat ze niet gelijk op jouw mail hebben gereageerd. Want toen ik een mail stuurde over mijn geklaag(game ontvangen waar de disc in het doosje los zat), kreeg ik de volgende werkdag wel een reactie terug(had in de weekend een mailtje gestuurd).
Gepost door: Xor op 14-07-2018 13:11
Ik zou anders nog een mailtje sturen. Ik neem aan dat je gewoon een ordernummer hebt. En anders doe je ook de transactiereferentie van de Paypal betaling erbij. Dan heb je tenslotte een bewijs van dat je hebt betaald en een exemplaar van de game moet ontvangen.
Mochten ze daarna nog altijd niet reageren(dus als je dinsdag of woensdag nog steeds geen reactie hebt ontvangen, want nu is het weekend), dan zou ik een Paypal claim aanvragen. Want ja. Ze reageren niet op jouw mails en je hebt de game nog altijd niet ontvangen.
Vreemd dat ze niet gelijk op jouw mail hebben gereageerd. Want toen ik een mail stuurde over mijn geklaag(game ontvangen waar de disc in het doosje los zat), kreeg ik de volgende werkdag wel een reactie terug(had in de weekend een mailtje gestuurd).
Gepost door: Xor op 14-07-2018 13:11
Paypal transactiereferentie staat in mijn mail. Ik heb geen ordernummer. Bestelling staat ook niet bij mijn orders. Dus ik denk dat er wat mis is gegaan. Of misschien hebben ze het al verstuurd zonder een verzendbevestiging te mailen (wat ik betwijfel).
Maar goed, hoe dan ook. Ik had in ieder geval een mail terug verwacht. Ik wacht het nog even een weekje af (heeft voor mij geen haast).
Als ik dan nog niks heb ontvangen (mail of pakket). Dan ga ik maar een Paypal Claim aanvragen.
P.S. support@shopto.net is toch de correcte mail ?
Quote:
Dat is de correcte emailadres. Staat ook op deze pagina. Andere optie is misschien een ticket openen via jouw account. Maar dat laatste kan een beetje omslachtig zijn. Probeerde destijds nog om m'n geklaag te mailen. Maar ik kon niet echt de goede optie selecteren.
[..]
Paypal transactiereferentie staat in mijn mail. Ik heb geen ordernummer. Bestelling staat ook niet bij mijn orders. Dus ik denk dat er wat mis is gegaan. Of misschien hebben ze het al verstuurd zonder een verzendbevestiging te mailen (wat ik betwijfel).
Maar goed, hoe dan ook. Ik had in ieder geval een mail terug verwacht. Ik wacht het nog even een weekje af (heeft voor mij geen haast).
Als ik dan nog niks heb ontvangen (mail of pakket). Dan ga ik maar een Paypal Claim aanvragen.
P.S. support@shopto.net is toch de correcte mail ?
Gepost door: EPMD op 14-07-2018 13:20
Paypal transactiereferentie staat in mijn mail. Ik heb geen ordernummer. Bestelling staat ook niet bij mijn orders. Dus ik denk dat er wat mis is gegaan. Of misschien hebben ze het al verstuurd zonder een verzendbevestiging te mailen (wat ik betwijfel).
Maar goed, hoe dan ook. Ik had in ieder geval een mail terug verwacht. Ik wacht het nog even een weekje af (heeft voor mij geen haast).
Als ik dan nog niks heb ontvangen (mail of pakket). Dan ga ik maar een Paypal Claim aanvragen.
P.S. support@shopto.net is toch de correcte mail ?
Gepost door: EPMD op 14-07-2018 13:20
Quote:
Excuses voor de late reactie.[..]
Had je de game vandaag ook echt ontvangen? Hm. Heel vreemd. Want zover ik weet, werden games van ShopTo door Sandd bezorgd(uit eigen ervaring). Of misschien was het een ander postdienst die de game had bezorgd? Of had je gisteren niet de brievenbus gecheckt?
Maar even iets serieus:
Was de exemplaar die je had ontvangen ook de LE en niet de normale versie van de game zelf? Want er waren een paar mensen die niet zeker waren of ShopTo de LE zou uitleveren(vanwege de productbeschrijving op de webpagina). Dit zou nog het mysterie kunnen ontrafelen.
Gepost door: Xor op 07-07-2018 18:07
Had je de game vandaag ook echt ontvangen? Hm. Heel vreemd. Want zover ik weet, werden games van ShopTo door Sandd bezorgd(uit eigen ervaring). Of misschien was het een ander postdienst die de game had bezorgd? Of had je gisteren niet de brievenbus gecheckt?
Maar even iets serieus:
Was de exemplaar die je had ontvangen ook de LE en niet de normale versie van de game zelf? Want er waren een paar mensen die niet zeker waren of ShopTo de LE zou uitleveren(vanwege de productbeschrijving op de webpagina). Dit zou nog het mysterie kunnen ontrafelen.
Gepost door: Xor op 07-07-2018 18:07
Voor zover ik weet had ik hem toen op zaterdag ontvangen inderdaad. Geen idee door wie die bezorgd is. Maar het is wel degelijk de Limited Edition, dus dat zit wel goed
“The way I see it, our fates appear to be intertwined.” – Solaire of Astora
I used to play Gears of War with a Guitar Hero controller. Also...that's no moon... (>O_O)>
Mijn mail heb ik verstuurd naar support@shopto.net (ook een correcte mail adres).
Aangezien ik de moeilijkste niet ben (en het spel toch heel graag voor deze prijs wil hebben) heb ik besloten om ook even een mailtje te sturen naar paypal@shopto.net.
Krijg ik binnen 7 dagen geen mail terug. Dan zal ik een Paypal claim aanvragen en wat negatieve recensies achterlaten.
We gaan het zien.
30-06-18 bevestiging van bestelling (geen verzendbevestiging, bestelling staat ook niet bij mijn orders op de website)
10-07-18 mail gestuurd naar info@shopto.net (nog geen reactie ontvangen).
20-07-18 mail gestuurd naar paypal@shopto.net (nog geen reactie ontvangen).
Zijn de medewerkers op vakantie ofzo ? Begint lachwekkend te worden.
Quote:
Epmd heb je al met de support op de website gepraat? Die waren bij mij echt super behulpzaam. Ik heb mijn life is strange en one piece namelijk gewoon ontvangen uiteindelijk.
Gepost door: Isauretjuh op 21-07-2018 12:32
Gepost door: Isauretjuh op 21-07-2018 12:32
Zie je berichtje pas net. Maar dat is idd ook een optie. Ga ze straks dan maar een berichtje sturen via de website. Zie wel "back on mon" staan. Hopelijk ontvang ik maandag dan meteen een reactie.
Zaterdag een berichtje geplaatst via de website ( support/chat). En net een reactie ontvangen
Quote:
It looks like the account hasn't been fully created so the order is still pending on our system. We will pass this onto our technical team to push the order through and will get back to you once this has been done. Apologies for any inconvenience caused.
It looks like the account hasn't been fully created so the order is still pending on our system. We will pass this onto our technical team to push the order through and will get back to you once this has been done. Apologies for any inconvenience caused.
Blijkbaar kunnen ze dus wel snel reageren.
Snap nog steeds niet waarom het via de mail zo traag gaat (na 20 dagen nog steeds geen reactie).
Nu maar hopen dat ik snel een verzendbevestiging krijg.
29-06-18 spel besteld
30-06-18 bevestiging van bestelling (geen verzendbevestiging, bestelling staat ook niet bij mijn orders op de website)
10-07-18 mail gestuurd naar info@shopto.net (nog geen reactie ontvangen).
20-07-18 mail gestuurd naar paypal@shopto.net (nog geen reactie ontvangen).
28-07-18 bericht geplaatst support/chat.
30-07-18 mail gekregen, dat het zo snel mogelijk verstuurd zou worden. Daarna geen verzendbevestiging ontvangen. Maar later op de dag zat ik in mijn shopto account dat het verstuurd was.
We zijn nu een maand verder. Maar het spel heb helaas nog niet ontvangen. En pas na 28 werkdagen kun je een claim aanmaken. Dat is volgende week donderdag pas.
Dan kan ik kiezen voor een refund of een nieuw exemplaar. Ik ga natuurlijk voor de refund pfff. Zal ook wel weer een week duren voordat het geld op mijn paypal staat. Gelukkig gaat het maar om €15. Maar t blijft irritant.
Mocht ik ooit nog wat hier bestellen. Dan alleen via track en trace. Want dit schiet ook niet op zo.
“The way I see it, our fates appear to be intertwined.” – Solaire of Astora
Quote:
Ik kan er gewoon op. Niet verwacht dat ze vandaag een nieuwe site online zouden gooien. Vind hem niet echt uitzien en eerder een downgrade van de vorige layout. Snap niet waarom veel webwinkels tegenwoordig hun websites veranderen en het ook nog een downgrade maken(en niet een upgrade, vooral mobile focused).Meer mensen die niet (meer) kunnen inloggen op de vernieuwde site?
Gepost door: Groenteboer op 29-05-2019 20:28
Gepost door: Groenteboer op 29-05-2019 20:28
Even gecheckt en zoals bij iedere vernieuwde websites, zijn alle orders weg en ben ik weer een Bronze member .
Quote:
[..]
Ik kan er gewoon op. Niet verwacht dat ze vandaag een nieuwe site online zouden gooien. Vind hem niet echt uitzien en eerder een downgrade van de vorige layout. Snap niet waarom veel webwinkels tegenwoordig hun websites veranderen en het ook nog een downgrade maken(en niet een upgrade, vooral mobile focused).
Even gecheckt en zoals bij iedere vernieuwde websites, zijn alle orders weg en ben ik weer een Bronze member .
Gepost door: Xor op 29-05-2019 20:36
Ik kan er gewoon op. Niet verwacht dat ze vandaag een nieuwe site online zouden gooien. Vind hem niet echt uitzien en eerder een downgrade van de vorige layout. Snap niet waarom veel webwinkels tegenwoordig hun websites veranderen en het ook nog een downgrade maken(en niet een upgrade, vooral mobile focused).
Even gecheckt en zoals bij iedere vernieuwde websites, zijn alle orders weg en ben ik weer een Bronze member .
Gepost door: Xor op 29-05-2019 20:36
Ik kan nu ook ineens weer inloggen, maar ben inderdaad al mijn gegevens kwijt. Ook had ik vorige week mijn emailadres laten aanpassen, maar die is weer terug op het oude adres gekomen, Ik kon daarom denk ik niet inloggen.
Site is ook niet handig navigeren vind ik.....
Edit:
En bij verzendadres kan je Nederland ook niet meer selecteren, lekker is dat!? Zal wel aangepast worden want alle buurlanden zijn wel te selecteren.
_______*______o___________0_______~______*___