Er is een verschil tussen oplossen en verklaren, en Saturn is wmb maar ten dele geslaagd in het tweede, en geheel niet in het eerste. Je mag als consument meer verwachten van een, ik zeg het nog maar een keer, MILJOENENBEDRIJF, dan 'lol sorry voor de paar weken vertraging'. Ik doe dat in ieder geval wel.
Verder verbied ik niemand zijn blijdschap (duh), maar als site die ervaringen met webshops als 1 van zijn belangrijkste functies heeft mag ik wel een kritischere houding verwachten. Dat geldt ook voor dhr. Pakvis' verwijzen naar een betaald telefoonnummer, wat door jou als moderator wordt weggewimpeld als dat men blij mag zijn dat er ook een gratis contactformulier is (........waar je geen antwoord krijgt).
Maar goed, het heeft weinig zin hier verder over te discussieren. Verschil in opvatting, blijkbaar.
.
Quote:
Is die 3 halen 2 betalen actie nog steeds gaande in de winkels? Kan niet zo gauw vinden hoe lang die actie loopt..
Gepost door: PhoenixNL op 10-12-2013 14:54
Gepost door: PhoenixNL op 10-12-2013 14:54
Deze actie was vorige week PhoenixNL, dus afgelopen nu.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Quote:
Skull_kid, Jullie probleem is niet opgelost, je hebt er enkel een verklaring voor gekregen. Die verklaring dekt niet eens alles, zoals TimD al uitlegt, maar vul jij hier gedeeltelijk zelf in als een soort officieuze Saturn woordvoerder.
Er is een verschil tussen oplossen en verklaren, en Saturn is wmb maar ten dele geslaagd in het tweede, en geheel niet in het eerste. Je mag als consument meer verwachten van een, ik zeg het nog maar een keer, MILJOENENBEDRIJF, dan 'lol sorry voor de paar weken vertraging'. Ik doe dat in ieder geval wel.
Verder verbied ik niemand zijn blijdschap (duh), maar als site die ervaringen met webshops als 1 van zijn belangrijkste functies heeft mag ik wel een kritischere houding verwachten. Dat geldt ook voor dhr. Pakvis' verwijzen naar een betaald telefoonnummer, wat door jou als moderator wordt weggewimpeld als dat men blij mag zijn dat er ook een gratis contactformulier is (........waar je geen antwoord krijgt).
Maar goed, het heeft weinig zin hier verder over te discussieren. Verschil in opvatting, blijkbaar.
Gepost door: JuanCarlos op 10-12-2013 14:51
Er is een verschil tussen oplossen en verklaren, en Saturn is wmb maar ten dele geslaagd in het tweede, en geheel niet in het eerste. Je mag als consument meer verwachten van een, ik zeg het nog maar een keer, MILJOENENBEDRIJF, dan 'lol sorry voor de paar weken vertraging'. Ik doe dat in ieder geval wel.
Verder verbied ik niemand zijn blijdschap (duh), maar als site die ervaringen met webshops als 1 van zijn belangrijkste functies heeft mag ik wel een kritischere houding verwachten. Dat geldt ook voor dhr. Pakvis' verwijzen naar een betaald telefoonnummer, wat door jou als moderator wordt weggewimpeld als dat men blij mag zijn dat er ook een gratis contactformulier is (........waar je geen antwoord krijgt).
Maar goed, het heeft weinig zin hier verder over te discussieren. Verschil in opvatting, blijkbaar.
Gepost door: JuanCarlos op 10-12-2013 14:51
Ik herhaal puur wat Vincent mij over de telefoon heeft verteld. Vul dus zelf totaal niets in. Daarnaast is het wel opgelost, want het is voor mij duidelijk waarom het langer duurde EN mijn spel is opgestuurd.
Waarom een kritischere houding hebben, als ik vind dat de verklaring en oplossing die ik heb gekregen prima is? Dat je geen antwoord krijgt heeft Vincent ook uitgelegd, namelijk dat ze dus zo'n berg tickets hebben momenteel, dat het kan zijn dat je niet op dezelfde dag een reactie krijgt. Jouw eerdere ticket zit waarschijnlijk in die berg, dus ik denk dat je binnen korte tijd een antwoord krijgt.
Ik heb ook meer gekregen dan "lol, sorry voor de paar weken vertraging", zie mijn vorige post met wat ik te horen heb gekregen van de Saturn. En ja, daar kan ik vrede mee hebben. Normaal ben ik zeer kritisch, maar als een bedrijf het oplost zoals Saturn het voor mij heeft opgelost, zie ik geen reden om er negatief over te blijven doen.
❍ᴥ❍
Quote:
[..]
Deze actie was vorige week PhoenixNL, dus afgelopen nu.
Gepost door: Pug205GTi op 10-12-2013 14:57
Deze actie was vorige week PhoenixNL, dus afgelopen nu.
Gepost door: Pug205GTi op 10-12-2013 14:57
Aw oké, helaas. Toch bedankt.
.
Quote:
[..]
Lol, wat moeten ze dan? Het spel tot in het oneindige voor die prijs aanbieden?
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 14:49
Lol, wat moeten ze dan? Het spel tot in het oneindige voor die prijs aanbieden?
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 14:49
Het spel stond tijdens de actie (van vorige week) niet eens in de webshop van Saturn. Anders had het ik wel kunnen begrijpen.
Knack is pas gisteren in de webshop geplaatst. Dan is het imo niet zo netjes om een paar uren later de prijs ineens te verhogen.
Maar goed, kan ook een fout geweest zijn.
En mensen maken nou eenmaal fouten. Maar het blijft jammer !
Quote:
[..]
Het spel stond tijdens de actie (van vorige week) niet eens in de webshop van Saturn. Anders had het ik wel kunnen begrijpen.
Knack is pas gisteren in de webshop geplaatst. Dan is het imo niet zo netjes om een paar uren later de prijs ineens te verhogen.
Maar goed, kan ook een fout geweest zijn.
En mensen maken nou eenmaal fouten. Maar het blijft jammer !
Gepost door: EPMD op 10-12-2013 15:15
Het spel stond tijdens de actie (van vorige week) niet eens in de webshop van Saturn. Anders had het ik wel kunnen begrijpen.
Knack is pas gisteren in de webshop geplaatst. Dan is het imo niet zo netjes om een paar uren later de prijs ineens te verhogen.
Maar goed, kan ook een fout geweest zijn.
En mensen maken nou eenmaal fouten. Maar het blijft jammer !
Gepost door: EPMD op 10-12-2013 15:15
Jammer is het zeker! Maar "niet netjes" vond ik een nogal gekke uitspraak
@JuanCarlos: Mijn situatie is opgelost, Saturn is blijkbaar hard bezig om alles op te lossen en te verklaren, niet alleen voor mensen die een klacht hebben achtergelaten. Dan voegt het naar mijn idee niets toe om nog kritisch te blijven.
❍ᴥ❍
De minimale besparing van m'n orders door Saturn's acties schat ik op zo'n €140- €150.... Hier zit dus een zeer tevreden klant! Ik hoop van harte dat Saturn vaker deze deals geeft, maar dat de fysieke winkels zich dan wat flexibeler opstellen door overal de prijs van de webshop te volgen ipv strikt het 3 = 2 principe te volgen. Hierdoor komt er minder druk op het online deel te liggen en lopen ze bij de winkel geen klanten mis. M'n vrouw heeft tot 2 maal toe geprobeerd haar geld stuk te slaan bij de Saturn, maar het leek wel alsof ze per sé niets wilden verdienen. Je hoeft niet te koop te lopen met de aanbieding, maar als een klant goed geïnformeerd is zou ik deze tegemoet komen ipv boos te zeggen: "dan bestel je toch lekker online".
Vervelend voor iedereen waar het niet goed is gegaan. Ik heb identieke ervaringen met Zavvi waarin er slecht contact was en geld niet werd teruggestort. Erg vervelend om mee te maken, maar uiteindelijk komen er toch weer deals waardoor je je principes opzij gaat zetten.
Netjes dat ze bij de Saturn de moeite nemen te reageren op deze site, maar de mensen die benadeeld zijn hebben alle recht om te klagen. Wat ik altijd jammer vind is dat van dit soort dingen vaak niet wordt geleerd; ze zullen nog eerder dergelijke acties schrappen dan dat ze de benadering naar de klant verbeteren heb ik vaak het idee. Voor mij staat als een paal boven water dat de medewerkers van Saturn online VEEL meer kennis van zaken hebben als de verschrikkelijk slecht geïnformeerde medewerkers van Saturn Tilburg, die zelden kennis van games hebben en daarbovenop nog eens ongelofelijk onbeschoft zijn (behalve Kevin).
Free TheIncredibleMachine
Danny's Hardcore Cafe: https://www.youtube.com/channel/UCB9oBtkioMbjtpGC0Z4m3rQ
Quote:
[..] Klachtenkompas was nou eenmaal de enige manier om contact te hebben met klanten voor Saturn, aangezien hun eigen systeem kapot is.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 14:36
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 14:36
Hoe kan het dan dat ze wel mails terugstuurden wanneer mensen een vraag hadden?
Voorbeeldje uit dit topic:
Quote:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier. Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 17 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier. Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 17 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
En, een quote van jezelf:
Quote:
Geachte meneer Skull_kid,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 05-12-2013 bij ons in het magazijn verwacht.
Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail. U zult uw bestelling dus op tijd voor Kerst binnen krijgen.
Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 05-12-2013 bij ons in het magazijn verwacht.
Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail. U zult uw bestelling dus op tijd voor Kerst binnen krijgen.
Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Mocht
Quote:
[..] Klachtenkompas was nou eenmaal de enige manier om contact te hebben met klanten voor Saturn, aangezien hun eigen systeem kapot is.
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 14:36
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 14:36
dat kloppen, dan is het vrij apart dat je reactie op ze moest geven via het ticket. Ze hadden je toen toch meteen kunnen mailen dat ze een storing hadden?
Commander Keen = awesome.
Dat is mijn gok iig. Lijkt me niet dat ze bewust 6 dagen geen antwoord geven, want ik had een reactie geschreven op dat bericht dat ik plaatste, maar daar nooit iets op gehoord.
❍ᴥ❍
Waarom denk ik dat dit ijdele hoop is?
❍ᴥ❍
Quote:
Mijn Mario 3D World is bezorgd Kan iemand zeggen wat de taal is van het boekje en de achterkant van de box?
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 19:11
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 19:11
Die hoort gewoon Nederlands te zijn.
Op welke datum had je Super Mario 3D World trouwens besteld?
Ik heb 'm op 2 december besteld, maar heb er nog steeds niks over gehoord. Zelfde verhaal als met A Link Between Worlds, die ik op 18 december besteld had.
Als tijd en ruimte maar in evenwicht zijn.
Quote:
Bezems, hier nog niks
Mijn Mario 3D World is bezorgd Kan iemand zeggen wat de taal is van het boekje en de achterkant van de box?
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 19:11
Gepost door: Skull_kid op 10-12-2013 19:11
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
[..]
Die hoort gewoon Nederlands te zijn.
Op welke datum had je Super Mario 3D World trouwens besteld?
Ik heb 'm op 2 december besteld, maar heb er nog steeds niks over gehoord. Zelfde verhaal als met A Link Between Worlds, die ik op 18 december besteld had.
Gepost door: TheCaboneg op 10-12-2013 19:19
Die hoort gewoon Nederlands te zijn.
Op welke datum had je Super Mario 3D World trouwens besteld?
Ik heb 'm op 2 december besteld, maar heb er nog steeds niks over gehoord. Zelfde verhaal als met A Link Between Worlds, die ik op 18 december besteld had.
Gepost door: TheCaboneg op 10-12-2013 19:19
Same here. Alleen je bedoelt waarschijnlijk 18-11 besteld vwb Zelda. Ik heb een ticket aangemaakt met de vraag of ze weten hoe het ermee staat...
Playing Death Stranding on PS4!
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Hadden jullie ook een verzend mailtje voor Mario ontvangen of dat niet?
Gepost door: Doobieters op 10-12-2013 19:25
Gepost door: Doobieters op 10-12-2013 19:25
Nope dat niet. Staat al wel een week dat hij klaar gemaakt wordt voor verzending in 'Mijn Bestellingen'
Bij Zelda heb ik twee weken geleden voor het laatst een mail gehad dat ze hem omstreeks 9 december zouden versturen.
Playing Death Stranding on PS4!