Ik heb 14 mei Saints row 3 voor de xbox 360 (2x) besteld en toen stond ie gewoon op voorraad en zou ie binnen 2 dagen bezorgd zijn. Na 5 dagen was het echter nog niet bezorgd en toen veranderden ze opeens de status naar “niet op voorraad”. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat iets niet op voorraad is, dus in principe is dat niet zo’n probleem, maar het is wel raar dat je niks hoort en vervolgens er zelf achter moet komen dat ze de status aanpassen. Ik stuurde ze een mailtje of het idd klopte dat het niet geleverd kon worden en of ze een inschatting konden geven wanneer dit wel weer geleverd kon worden. Na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat dit inderdaad niet op voorraad was en dat ze ook geen inschatting konden maken wanneer dat wel weer het geval was. Omdat ik geen haast had en het spel bij andere winkels een paar euro per stuk duurder was besloot ik het nog maar even aan te kijken. Na 3 weken had ik er nog steeds niks van gehoord, dus stuurde ik ze maar weer een mailtje of ze al wisten wanneer ze het weer op voorraad zouden hebben. Na een paar dagen kreeg ik de reactie dat ze het niet wisten en dat ik mijn geld terug kon krijgen of een ander spel kon kiezen. Ik zag echter op de site dat het spel wel weer op voorraad was, dus had ik ze gemaild dat ik dan mijn geld niet terug hoefde te hebben en ik graag het spel opgestuurd wilde hebben. Ze mailden mij afgelopen maandag terug dat ze het dezelfde dag nog naar me op zouden sturen.
Nu is het ondertussen vrijdag en ik heb het nog steeds niet binnen en ik heb ook niks meer van ze gehoord. Ook is de status van mijn bestelling nog niet veranderd (is al een maand “betaling ontvangen”)
Ik stoor me dus vooral aan de volgende dingen:
- Geen informatie geven over verlate leveringen of het niet op voorraad zijn, tot ik er zelf achteraan mail.
- Het spel op de site 5 dagen lang als “op voorraad” laten staan terwijl ie dat dus niet is. 1 of 2 dagen kan voorkomen natuurlijk, maar nu hebben mensen 5 dagen lang nog het spel kunnen bestellen in de waan dat het geleverd kon worden.
- Zeggen het spel op te sturen, terwijl ik 4 dagen later nog niks binnen heb en er nog niks van gehoord heb.
Ik ben helemaal niet zo moeilijk en ik hoop mijn bestelling alsnog te ontvangen, maar ik vind gamedumper niet het toppunt van klantvriendelijkheid. Ik ben er wel blij om dat ze wel reageren op hun mails en dat ze de mogelijkheid bieden om je geld terug te krijgen, maar aan de andere aspecten moeten ze nog wel hard werken.
Quote:
Graag ook deze ervaring hier plaatsen. Zo bereik je meer mensen.
Gepost door: Always4psv op 22-06-2012 15:26
Gepost door: Always4psv op 22-06-2012 15:26
Oja dat zal ik wel even doen als ze hebben gereageerd op mijn mail naar hun. Nu weet ik immers nog niet hoe het af gaat lopen. Mijn uiteindelijke oordeel hangt wel af van hun uitleg over waarom ik mijn bestelling nog niet heb en hun behulpzaamheid om dit op te lossen
Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!
Quote:
Voor de mensen die Saints Row 3 hadden besteld. De huidige status is: ''op voorraad'' met ''1-2 werkdagen levertijd''.
Gepost door: The_Gameking op 24-06-2012 16:08
Gepost door: The_Gameking op 24-06-2012 16:08
Nee hoor, alleen de ps3 en de pc versie. Die waren de afgelopen tijd veel vaker op voorraad. De xbox 360 versie staat nu helemaal niet meer op de site.
Wat een vreselijke winkel zeg. Ik zou iedereen willen adviseren hier NIET te kopen.
Heeft iemand trouwens hun goede telefoonnummer? Het telefoonnummer die ik gevonden heb op verschillende sites (tweakers, kieskeurig) die is niet bereikbaar.
EDIT: Ik heb antwoord op mijn mail:
"Bedankt voor uw reactie.
Helaas hebben wij hem maandag niet kunnen verzenden de game is momenteel niet op voorraad.."
Dat kan toch gewoon niet??? Ze hadden hem vorige week maandag zullen verzenden, vervolgens krijg ik niks, reageren ze bijna een week lang niet op mijn mail en zonder excuses of iets verzenden ze het niet en hebben ze het "gewoon" niet meer op voorraad....
Wat een clowneske gang van zaken, te ridicuul voor woorden.
UPDATE 2:
Nadat ik had geklaagd dat ik het geen fatsoenlijke gang van zaken vond, hebben ze me kosteloos een promoversie van Saints row the third gestuurd. Dat vind ik dan wel weer goede service.
There's a new "game" player in town, get used to it!
Ik heb dinsdag namelijk een game besteld die "voor 16:00 uur besteld, morgen in huis" weergegeven stond, en ik heb sinds de bestelbevestiging nog niets van deze winkel vernomen.
Tel daar bovenstaande slechte ervaringen bij en ik begin toch lichtelijk geïrriteerd te raken.
Helaas..... Zat de game er maar 1 keer in. Op de pakbon was er wel vermeld dat er 2 inzaten.
Erg jammer dat ik nu niet samen met een vriend van borderlands 2 kan genieten.
Hij heeft een mail gestuurd, om te kijken hoe het kan worden opgelost.
Ik zal mijn reactie aanpassen als ik meer weet.
Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!
Ze hebben de mail totaal niet gelezen en gezegd, dat het pakketje al verzonden was en ze hopen dat het zo spoedig mogelijk aankomt....
Nieuwe mail maar weer dan
EDIT: inmiddels reactie, dat ze een nieuwe game zullen opsturen. Ben benieuwd, maar in ieder geval nog hoop!
Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!
Waarom staan als je ook zitten kan? Ja, dat geldt ook op de wc!
Quote:
Is meerdere keren te gebruiken
Heb em gebruikt, geen idee of ie meerdere keren bruikbaar is
Gepost door: Luke op 06-10-2012 12:01
Gepost door: Luke op 06-10-2012 12:01
Donderdag na 16u Fifa 13, dus vrijdag verzonden, zaterdag binnen.
Ik kreeg GEEN verzendbevestiging, maar heb Fifa 13 wel keurig net (zaterdagmiddag) op de mat zien vallen!
Goede webshop na deze 2 ervaringen!
Quote:
Jahoor, had destijds SSX daar in de pre-order. Die kwam een dag voor de release.
Gepost door: Jordanmaster op 08-10-2012 07:43
Gepost door: Jordanmaster op 08-10-2012 07:43
Pprecies, had ik ook met SSX.
PSN: Ivo001