Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Smartgamer.nl

[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(8)  [Eind]
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 20-07-2012 23:56
Rol: Forum Moderator
Een bestelling geplaatst gisteren om mijn lang gewilde RockBand Keyboard te kopen.

Je kan veel over ze zeggen, maar ze versturen snel! Gisteren betaald en ook meteen opgestuurd, verwacht het morgen al! (een ! omdat het pakket naar Denemarken moet)



Tenzij er in mijn stad ook nog een depot van DPD zit, dan zal het wat langer duren
❍ᴥ❍
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 11-08-2012 00:56
Was net wat aan het rondneuzen op internet en voor de lol nog eens gaan kijken bij Mediaoffer.nl (nog steeds offline met dezelfde reactie). Hun beheerde ook gameoffer.nl en dacht ga daar ook eens kijken.

Krijg je een leuk logotje van Mediaoffer te zien. En nu denken zeker van wat heeft dit te maken met Smartgamer? Nou als je kijkt bij de veel gestelde vragen staat er Smartgamer in de tekst. En daaronder als laatste neem contact op met de klantenservice en als je daarop klikt kom je uit bij smartgamer.nl ook.

Weet iemand hoe dit zit precies? Is mediaoffer overgenomen door smartgamer.nl? Of alleen gameoffer.nl?

Baal nog altijd dat mediaoffer er niet meer is. Geweldige site was dat.
Mr. Cheapo!
Door Mr. Cheapo! (7446 reacties) op 11-08-2012 05:55
Quote:
Was net wat aan het rondneuzen op internet en voor de lol nog eens gaan kijken bij Mediaoffer.nl (nog steeds offline met dezelfde reactie). Hun beheerde ook gameoffer.nl en dacht ga daar ook eens kijken.

Krijg je een leuk logotje van Mediaoffer te zien. En nu denken zeker van wat heeft dit te maken met Smartgamer? Nou als je kijkt bij de veel gestelde vragen staat er Smartgamer in de tekst. En daaronder als laatste neem contact op met de klantenservice en als je daarop klikt kom je uit bij smartgamer.nl ook.

Weet iemand hoe dit zit precies? Is mediaoffer overgenomen door smartgamer.nl? Of alleen gameoffer.nl?

Baal nog altijd dat mediaoffer er niet meer is. Geweldige site was dat.
Gepost door: Syphrone op 11-08-2012 00:56

Ik zou het werkelijk niet weten of Smartgamer.nl deze desbetreffende internet site heeft overgenomen. Maar ik ben het helemaal met jou eens dat Mediaoffer.nl een geweldige site was en ik vind het erg jammer dat er nog steeds geen doorstart is gemaakt!
There's a new "game" player in town, get used to it!
SSJDennis
Door SSJDennis (4984 reacties) op 27-10-2012 13:08
Iemand nog een kortingscode in de aanbieding? Wil vandaag een order plaatsen, maar denk dat ik misschien beter wacht tot Sinterklaas...
Door vdbroek (2 reacties) op 28-12-2012 20:13
beste mensen lees goed alle reviews over smartgamer
en vooral die van de laatste jaar

ik ben er ook opgelicht geen spel ontvangen en niet meer bereikbaar
per telefoon en op email eerst uitvluchten en dan geen reactie meer

dus gewoon opgelicht en geld kwijt
======================
Arabyus
Door Arabyus (7277 reacties) op 28-12-2012 20:28
Rol: Forum Moderator
Dat is anders niet mijn ervaring met hun. De bestellingen die ik daar gedaan heb kwamen altijd keurig aan.
Now playing: -
Skull_kid
Door Skull_kid (39028 reacties) op 28-12-2012 21:40
Rol: Forum Moderator
Quote:
beste mensen lees goed alle reviews over smartgamer
en vooral die van de laatste jaar

ik ben er ook opgelicht geen spel ontvangen en niet meer bereikbaar
per telefoon en op email eerst uitvluchten en dan geen reactie meer

dus gewoon opgelicht en geld kwijt
======================
Gepost door: V/d broek op 28-12-2012 20:13

Altijd fijn, zo iemand die zijn eerste post op deze manier maakt...

Er zijn voldoende goede berichten over Smartgamer, oa mijn eigen bestelling naar Denemarken (!) bovenaan deze pagina.

In plaats van zo'n loos bericht is het misschien handiger om te vermelden wat er precies is gebeurd?
❍ᴥ❍
Door Van den broek (2 reacties) op 08-01-2013 23:35
spel besteld FIFA 13 9 december op de shop staat vandaag besteld vandaag verzonden..
na 7 dagen proberen te bellen onbereikbaar mail gestuurd
1e antwoord als de telefoon bezet is zijn wij met een andere klant bezig (?heel de dag) en er is een levertijd voor uw spel.
mail terug op de shop staat vandaag besteld vandaag verzonden
2e antwoord uw spel is verzonden
na 3 dagen weer een mail nog steeds geen spel
3e antwoord als het er morgen nog niet is met de post dan graag een mail dan kunnen wij navraag doen bij post.nl waar het gebleven is
dus daarna weer een mail er is nog steeds geen spel
4e antwoord sorry maar onze toeleverancier heeft vertraging maar vandaag of morgen verwachten wij ze anders kunt u uw geld terug krijgen
dus er was helemaal niets verstuurd maar wel de schuld aan post.nl geven
na 21 dagen weer gemaild graag geld terug het was bedoeld als cadeau voor kerstmis 2012 nu is het te laat
geen antwoord meer van smartgamer
nog 5 x een mail gestuurd graag geld terug het is nu te laat voor mij
gewoon nergens geen reactie op
en dan op 5 januari 2013 het spel in de bus
mail terug het spel was bedoeld voor kerstmis 2012 en niet kerstmis 2013
graag geld terug
nog paar maal gemaild maar nergens geen antwoord meer op

v/d broek
eindhoven
SR8
Door SR8 (4292 reacties) op 09-01-2013 10:14
Hoe vervelend het ook is, maar als je nu je geld nog terug wil, moet je natuurlijk eerst het spel retour sturen.
Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 09-01-2013 10:27
@Van den broek
Smartgamer is gewoon een prima bedrijf en aangezien jij (ondanks de immense vertraging) wel de game hebt ontvangen zal je toch echt eerst, zoals SR8 zegt, de game moeten terugsturen voordat zij overgaan tot het terugstorten van het geld.

Dit zal tevens de reden zijn geweest dat ze het nog niet hebben teruggestort aangezien zij zelf weten dat het spel daadwerkelijk verzonden is. Toch blijft het vervelend en jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar om je geld nu terug te krijgen zal je echt de game eerst retour moeten sturen.

Je moet ook begrijpen dat Post NL het geweldig druk heeft tijdens de feestdagen en bestaat er een grotere kans op het vertragen of vermissen van post en pakketjes.
PS4/Xbox One: Lars2TheV
ktugach
Door ktugach (21169 reacties) op 09-01-2013 10:34
Rol: Administrator
Je kunt altijd binnen 7 dagen na ontvangst je product terugsturen zonder opgaaf van reden en de winkel zal dan het bedrag terug moeten storten (enkel de verzendkosten zijn voor eigen risico). Maar inderdaad, pas na het terugsturen.

Tevens enkele krachttermen verwijderd uit je bericht, want aangezien je het product gewoon (wel te laat) hebt gekregen kun je dan niet echt van oplichting meer spreken...
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 09-01-2013 13:33
Quote:
@Van den broek
Smartgamer is gewoon een prima bedrijf en aangezien jij (ondanks de immense vertraging) wel de game hebt ontvangen zal je toch echt eerst, zoals SR8 zegt, de game moeten terugsturen voordat zij overgaan tot het terugstorten van het geld.

Dit zal tevens de reden zijn geweest dat ze het nog niet hebben teruggestort aangezien zij zelf weten dat het spel daadwerkelijk verzonden is. Toch blijft het vervelend en jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar om je geld nu terug te krijgen zal je echt de game eerst retour moeten sturen.

Je moet ook begrijpen dat Post NL het geweldig druk heeft tijdens de feestdagen en bestaat er een grotere kans op het vertragen of vermissen van post en pakketjes.
Gepost door: Lam-Bal op 09-01-2013 10:27

Allemaal prima gezegd, maar feit blijft dat er wel veel klachten binnenkomen over Smartgamer dan in verhouding tot enkele andere webshops.

Dan doe je toch als bedrijf iets niet goed naar mijn mening.

Ensiferum
Door Ensiferum (6 reacties) op 31-07-2013 08:42
Na de zoveelste post die verwijderd werd door trustpilot probeer ik het hier maar eens.

"Knipt en plakt zn bericht wederom"

De zoveelste gedupeerde door www.smartgamer.nl

geschreven op 27-07-2013 Smartgamer.nl

Ordernummer: 46463

Na 3 weken gespeelt te hebben begaf het klikmechanisme van de linker analoogstick het al en zit nu met een fraai gezicht al ong 3 weken te wachten op een belletje of een mail omdat ik de helpdesk van www.smartgamer.nl al tientallen keren heb gevraagd wat mijn opties zijn, maar nog altijd niks, niet eens een mailtje. De levering was snel, en dat was t dan ook. Als er iets retour moet doen ze net of ze niet bestaan. WAARDELOOS!!!!

Voortaan liever wat meer geld uitgeven en goede service zoals ik dat bij de vertrouwde webshops altijd gehad heb..

Voor de mensen die niet bekend zijn met deze webshop; Voorkom dat je in dezelfde situatie als mij en velen anderen terrecht komt en opgescheept zit met een product dat defect is terwijl er nog gewoon garantie opzit.. Je kunt beter bij het vertrouwde blijven zodat je hier in ieder geval geen koppijn van zult krijgen.

Bestelgemak: eenvoudige webshop met goed overzicht

Levering: levering na 2 dagen in goede conditie

Klantenservice: LOL.. Er is tot nu toe na al die pogingen om contact te krijgen nog altijd geen sprake geweest van enige service..

Mijn beoordelingen worden over de site worden gerapporteerd ( vast en zeker door dat clubje met oplichters van de shop ) en vervolgens word deze verwijderd. En ik wil koste wat kost wat bekendheid over deze laffe streken van ze. Daarom dit bericht aan alle Nederlanders. Verspreid het woord, of niet.. Ik hoop dat er gamers zijn die een beetje voor mekaar opkomen.
Esse Quam Videri.
Coen
Door Coen (1479 reacties) op 31-07-2013 09:38
En wat had je besteld..? Een controller?
Gamertag: Coen NL PSN: CaptainCoen
Ensiferum
Door Ensiferum (6 reacties) op 31-07-2013 13:39
Ja.
Het gaat om deze ---> http://www.smartgamer.nl/Xbox-360-Wireless-Elite-Controller-Xbox-360-p-16402.html

Ik dacht, oh mooi een mooi prijsje en was enorm verast over de snelle levering.
Maar naar ong een uurtje of 16 (in totaal) gespeeld te hebben kreeg het product dus een defect..Ik heb vele malen gemaild, gebeld en ontzettend lang gewacht wat me ook al ontzettend wat centen gekost heeft met dat 45cent pm tarief.
Allemaal tevergeefs, want heb nog altijd niets van ze vernomen.

Eerder zou ik me er niet zo intens druk om maken, maar nu ik zonder werk zit is die 34,95 voor mij toch wel veel geld om weg te gooien.
Esse Quam Videri.
Yojimbro
Door Yojimbro (16491 reacties) op 31-07-2013 14:42
Quote:
Ja.
Het gaat om deze ---> http://www.smartgamer.nl/Xbox-360-Wireless-Elite-Controller-Xbox-360-p-16402.html

Ik dacht, oh mooi een mooi prijsje en was enorm verast over de snelle levering.
Maar naar ong een uurtje of 16 (in totaal) gespeeld te hebben kreeg het product dus een defect..Ik heb vele malen gemaild, gebeld en ontzettend lang gewacht wat me ook al ontzettend wat centen gekost heeft met dat 45cent pm tarief.
Allemaal tevergeefs, want heb nog altijd niets van ze vernomen.

Eerder zou ik me er niet zo intens druk om maken, maar nu ik zonder werk zit is die 34,95 voor mij toch wel veel geld om weg te gooien.
Gepost door: Ensiferum op 31-07-2013 13:39

Dit komt van hun site:

Stappenplan retourneren bij dijfect

Wil je een product retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.
Meld bij onze klantenservice dat je een product retour wilt sturen.

1. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
2. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
3. Na ontvangst van je retourzending, stuurt SmartGamer.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.
4. Wij testen het product.
5. Wij ruilen het product om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens.

Dus helaas, ze doen niets aan een defect, wel bij een dijfect


Ensiferum
Door Ensiferum (6 reacties) op 01-08-2013 01:08
Quote:
[..]

Dit komt van hun site:

Stappenplan retourneren bij dijfect

Wil je een product retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retourzending zo soepel mogelijk afhandelen.
Meld bij onze klantenservice dat je een product retour wilt sturen.

1. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
2. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
3. Na ontvangst van je retourzending, stuurt SmartGamer.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.
4. Wij testen het product.
5. Wij ruilen het product om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens.

Dus helaas, ze doen niets aan een defect, wel bij een dijfect


Gepost door: I_Riskbreaker op 31-07-2013 14:42

Ik heb nog áltijd niets ontvangen.. Als het aan mij lag had ik t geld al terug en de controller teruggestuurd, maar Als niemand van hun mij de "instructies" doormailt schiet het ook niet echt op om zomaar dat ding op te sturen en dan maar uitgaan dat het geld wel word terug gestort of dat ik een nieuwe controller krijg. Na dit gedoe moet ik toch echt wel wat zekerheid hebben en dat heb ik dus totaal niet als niemand me te woord staat.
Esse Quam Videri.
Door Xbox2go (1767 reacties) op 01-08-2013 01:24
Gewoon langsgaan neem ik aan ?
https://www.youtube.com/channel/UCUx8YDKUjLk1fzTYYf01ZrQ
DonnyNarko
Door DonnyNarko (334 reacties) op 01-08-2013 18:21
Zit in nederland op electronica volgens mij ook garantie op van de fabrikant. Dus als je microsoft ff belt en aangeeft hoe hulpvaardig de tussenpersoon is in deze kwestie, kan ik me niet voorstellen dat ze je niet verder helpen. Nie t op t gebied van cash refund, maar misschien wel n nieuwe of refurbished controller
Door SmartGamer (1 reacties) op 02-08-2013 15:34
Quote:
[..]

Ik heb nog áltijd niets ontvangen.. Als het aan mij lag had ik t geld al terug en de controller teruggestuurd, maar Als niemand van hun mij de "instructies" doormailt schiet het ook niet echt op om zomaar dat ding op te sturen en dan maar uitgaan dat het geld wel word terug gestort of dat ik een nieuwe controller krijg. Na dit gedoe moet ik toch echt wel wat zekerheid hebben en dat heb ik dus totaal niet als niemand me te woord staat.
Gepost door: Ensiferum op 01-08-2013 01:08

Beste Ensiferum,

Wij hebben de afgelopen week driemaal telefonisch contact(062341**** )met u proberen te krijgen vanwege het defect van uw controller. Wij hebben ook tweemaal een voicemail ingesproken en wij vroegen ons af waarom u hierop niet had gereageerd.

Wij belden echter een half uur geleden weer naar het nummer en kregen iemand aan de telefoon die helemaal niks af wist van een bestelling bij SmartGamer. We begrijpen nu een stuk beter waarom we geen reactie terug hadden gekregen van u.

Wij hebben vanwege deze reden besloten om via het budgetgaming forum (ook via Pm) te reageren op uw berichten/reviews.

Wij hebben u via pm een mail gestuurd met daarin nogmaals de retourprocedure en welke mogelijke oplossingen er zijn voor het defect. Indien u nog verdere vragen heeft dan kunnen wij nog telefonisch contact met u opnemen. Wij hebben dan wel het correcte nummer van u nodig .

Mvg,

SmartGamer.nl
[Begin]  |2|3|4|5|6|7|8(8)  [Eind]