Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

gamevision.org

[Begin]  |16|17|18|19|20|21|22(25)  [Eind]
Andrud
Door Andrud (29 reacties) op 20-10-2009 15:11
zie het verhaal die ik heb gepost op: 15-10-2009 22:37

zij weten zelf niet eens dat ze er geen lid meer van zijn.

RAAR toch.
Door Helter Skelter (9 reacties) op 20-10-2009 19:06
Zijn er meer mensen bij wie de winkel schrijft dat het geld van de geannuleerde order is teruggeboekt, maar dat dit nooit gebeurd is?
Door Oxigeon (176 reacties) op 20-10-2009 19:17
Ik heb er 2 maanden terug ofzo nog een gamecard besteld, moet zeggen dat ik hem iets later wel in mijn bezit had
Door Chrisje41 (6 reacties) op 21-10-2009 11:20
Gamevision,

Je had in je PM belooft dan je naar mijn geannuleerde order zou kijken en het geld zou overmaken. Tot op heden nog niks ontvangen, graag wil ik weten of ik aan het eind van deze week mijn geld terug heb?

Groet,
Christiaan
Door Haantje85 (13 reacties) op 22-10-2009 08:40
Meneer Gamevision beloofd dat ook al aan mij een aantal weken lang vandaar dat er nu een afspraak is gemaakt om aangifte te doen bij de politie volgende week. Denk nu maar niet dat hij het geld overmaakt hoor mensen.
Alle mails met valse beloftes bewaard en ik sta 100% in mijn gelijk.
Door RealApprentice (33 reacties) op 24-10-2009 17:01
ik heb begin deze week bericht gekregen dat deze week alle open orders geleverd zouden worden. Week is nog niet om maar ik heb nog niets ontvangen iemand van jullie wel?
Door Bibber (3 reacties) op 25-10-2009 11:34
@ haantje 85,

Zelfde geval hier. Heb mijn spel besteld begin juni en onderhand al 3 keer gehoord dat men het geld zal terugstorten en er snel naar zal gaan kijken. Ga aankomende dinsdag ook langs om aangifte te doen.
Door Bpoel (7 reacties) op 25-10-2009 14:22
Heb voor de volledigheid maar even via dit forum een week geleden nog een pm gestuurd naar gamevision, maar zoals altijd geen reactie. Is nu wel duidelijk dat ik geen geld terug krijg.
Dus dat wordt maar aangifte doen bij de politie.
MasterP
Door MasterP (310 reacties) op 25-10-2009 14:41
Quote:
Dus dat wordt maar aangifte doen bij de politie.
Gepost door: Bpoel op 25-10-2009 14:22

Ben bang dat dit niet zoveel nut gaat hebben... Polies doet niets denk.

Als dit bij mij zou gebeuren, zou ik met wat vrienden even een bezoekje brengen aan gamevision. Geld terug en reiskosten vergoeding!
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Door Bpoel (7 reacties) op 25-10-2009 16:07
Dat is ook nog een idee 666 Weet iemand het adres? ik kan het op de site niet vinden.
Door RealApprentice (33 reacties) op 25-10-2009 17:26
@Bpoel het adres? gewoon even bij contact kijkendaar staat een (post)adres. Betwijfel of het afreizen en intimideren een slimme zet is.

Misschien kunnen we wel een gezamelijke aangifte oid organiseren. Het is logisch dat de politie niet snel achter 1 aangifte van 40 euro aangaat maar als er meerdere zijn. Hoeveel van ons menen nog geld of goederen van gamevision te krijgen? Als we een lijstje maken kan deze misschien als sticky bovenaan dit topic komen. Dan hebben we een prima waarschuwing en als gamevision serieus iets wil met zijn shop wil die dit niet.

Admirals
Door Admirals (527 reacties) op 25-10-2009 17:39
ktugach edit: lijkt me geen goed idee om hier nog privegegevens neer te gaan zetten, het adres volgens de site is:

Postadres GameVision:
Klaverblad 32
4661 NB Halsteren
ter nagedachtenis van de American Football team the Amsterdam Admirals
MasterP
Door MasterP (310 reacties) op 25-10-2009 18:03
Skull_kid edit: En bovenstaande post geldt ook voor jou

MasterP edit: Beetje flauw, want het zijn gewoon openbare gegevens van domeinregistratie SIDN!

Daarnaast is het wettelijk verplicht een adres te vermelden op een webwinkel waar klanten naar toe kunnen gaan.

Het is niet dat ik geheime gegevens aan het posten ben ofzo!
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Stormhond
Door Stormhond (1048 reacties) op 25-10-2009 19:34
De een adres oprichter en de ander een pakhuis of winkel ofzo. Maar als je er heen gaat kun je ze sowieso allebei bezoeken.
Door Ivotje (10 reacties) op 26-10-2009 13:26
ze hebben belooft vorige vrijdag geld te storten en hebben dat nog steeds niet gedaan hebben meer mensen dat andwoord ff
Raging Raven
Door Raging Raven (422 reacties) op 26-10-2009 16:00
Ik heb hier een jaar geleden ofzo eens 12 (+1) maanden Xbox Live besteld. Niet wetende dat de code via de mail zou komen, heb ik dus ook verzendkosten betaald. Toen ik vroeg of ik die 2-3 euro terug kon krijgen zou er naar gekeken worden. Verder nooit meer reactie gehad.

Het is maar een paar euro en al met al was het nog steeds vrij goedkoop, maar zo ga je niet met klanten om. Als ik zo de verhalen hier lees ben ik blij dat ik sindsdien daar nooit meer iets besteld heb.
Door Silver Samurai (2 reacties) op 27-10-2009 19:54
Ik heb hier 'The Darkness' besteld op zaterdag, 13 juni 2009. Nadat ik het na een maand nog niet had annuleerrde ik mijn besteling. Heb nu nog niet mijn geld terug. Ik heb hier ook Modernwarfare 2 besteld, wat ik naderhand best een domme zet vind. Ik email bel en 'ticket' ze maar nooit een reactie. Als ik modernwarfare 2 niet optijd krijg ga ik naar de politie.

Triest eigenlijk.....
Door RealApprentice (33 reacties) op 27-10-2009 21:05
Ja ziet er naar uit dat we aangifte(s) moeten doen. Iemand ervaring hoe dit werkt? Lijkt me in ieder geval dat wanneer we de klachten bundelen het een interesante aangifte wordt.

Voor wie nog steeds geld of een product tegoed geeft PM mij met ordernr, datum bestelling, omschrijving en bedrag kan ik een kleine inventarisatie maken.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 27-10-2009 21:19
Beste mensen,

Aangifte is nergens voor nodig. Het is gewoon weg druk waardoor dingen lang duren en doordat zoals in vorig bericht te lezen is er een aantal dingen zijn misgegaan met leveringen duurt het helaas wat langer. We zijn druk bezig alles z.s.m. op te lossen. Hebben al een extra persoon erbij om de bestellingen sneller af te ronden.

Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ook hier een PM sturen en doe ik me best om deze z.s.m. te beantwoorden.

Hoop dat er zo wat meer duidelijkheid is.

Met vriendelijke groet,

www.gamevision.nl
Door RealApprentice (33 reacties) op 27-10-2009 22:58
Een PM zal ik je niet nogmaals zenden Gamevision hoef je ook geen tijd te besteden aan beantwoording ervan heb veel liever dat je je tijd besteedt aan het afhandelen van mijn/onze bestellingen en zo daad bij woord voegt.

Voorlopig kunnen de mensen die willen gewoon een PM met gegevens aan mij sturen.
Zien we wel wat eerder gereed is een aangifte of onze bestellingen. Ik hoop natuurlijk het laatste.
[Begin]  |16|17|18|19|20|21|22(25)  [Eind]