Gamevision.org
T.a.v. Dhr Luken
Klaverblad 32
4661 NB, Halsteren
Schiedam, 17 november 2009
Betreft: Ordernummer 8333
Geachte heer Luken,
Op 8 juni 2009 heb ik bij uw webshop “Gamevision.org” de Xbox 360 game “Eternal Sonata” (artikel 62145) besteld voor het bedrag van € 18.99 + toeslag van 54 cent. Totaalbedrag € 19.53
Geduldig heb ik mijn bestelling afgewacht, maar na 2 weken heb ik u gemaild op 24 juni en gevraagd naar de status. U hebt mij voorgehouden dat het spel weer binnen zou komen en dat ik het zo spoedig mogelijk zou ontvangen. Maar na een aantal mailtjes op 21 juli heb ik geconstateerd dat u het spel niet kon leveren. Toen heb ik de bestelling geannuleerd en op 6 augustus heb ik daarvan een bevestiging van u mogen ontvangen.
Volgens de wet heeft u 30 dagen de tijd om het bedrag terug te betalen maar hélaas moet ik constateren dat u in gebreke blijft. Zelfs na een herinneringsmailtje op 7 september heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Het is zelfs nu ruim 3 maanden geleden ten opzichte van de annuleringsdatum. Ik verzoek u het bedrag van € 19.53 direct te storten op rekening nummer 12.34.56.789 t.n.v. A.B Achternaam te Plaatsnaam.
Graag wil ik deze bestelling correct met u afhandelen, maar ik wil u alvast informeren wat de acties zullen zijn als u binnen 10 werkdagen geen actie onderneemt.
1) Ik zal persoonlijk bij uw pand in Halsteren langskomen en zal u dringend verzoeken direct te betalen.
2) Indien u in gebreke blijft zal ik gezamenlijk met andere gedupeerden aangifte doen bij de politie.
3) Ook zal ik ervoor zorgen dat mijn verhaal op diverse fora op internet te lezen zal zijn.
Ik hoop dat dit dossier spoedig zal worden afgehandeld.
Bijvoorbaat dank,
Voornaam + Achternaam
Straat + Huisnummer
Postcode + Plaats
Tel. 06 12 34 56 78
Mail: voorbeeld@budgetgaming.nl
Ik heb ook nog deze brief gestuurd naar het email adres info@gamevision.org, maar ik kreeg een "failure notice" terug met de melding dat zijn mailbox vol is.
Maar het duurt al ongelooflijk lang dan. Dat je/hij nu al drie maanden wacht op de terugstorting van het geld, na bevestiging van de annulering!
Hmm... Mehh.
Quote:
Moge het helpen!
Maar het duurt al ongelooflijk lang dan. Dat je/hij nu al drie maanden wacht op de terugstorting van het geld, na bevestiging van de annulering!
Gepost door: Valthyr op 25-11-2009 09:44
Maar het duurt al ongelooflijk lang dan. Dat je/hij nu al drie maanden wacht op de terugstorting van het geld, na bevestiging van de annulering!
Gepost door: Valthyr op 25-11-2009 09:44
Brieven zijn rechtsgeldig en vaak reageren bedrijven beter op brieven, maar we gaan het afwachten. Na 10 werkdagen zal ik langsgaan bij het postadres om het geld op te halen, als hij het geld dat niet geeft...dan ga ik direct naar het Politiebureau in Halsteren.
Quote:
Heeft iemand nog een goed(koop) adresje om xboxlive points te bestellen. Gamevision is voorlopig geen goede keus
Gepost door: RealApprentice op 26-11-2009 08:30
Gepost door: RealApprentice op 26-11-2009 08:30
Zie xbox live topic.
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
PSN: Romario18
Enorm balen voor diegenen die nog een openstaande order hebben lopen.
En dat zijn er nogal wat als ik het topic doorlees.
Voor zover het nog zin heeft, ik zou niet te lang wachten met aangifte doen en actie ondernemen om je geld terug te claimen.
op een dag .....
PSN: Romario18
Xbox live ID: WKC BoogieGV
GV hyves: http://gamevision.hyves.nl/ (kan je vast de persoonlijke hyves ook vinden)
Beheerder domeinnaam GV:
INT010928-HO2GO
4U-Web Internetdiensten
+31 (0)180631648
(van sidn)
Je kan ze benaderen, weet niet of je er iets aan hebt, dit was volgens mij eerst anders!!! eerst stond het adres van GV zelf)
Adres van Google Maps(vergeten ze altijd):
Klaverblad 32
4661 NB Halsteren
06 11915171
gamevision.nl
(zie: http://maps.google.nl/maps/place?cid=11943972341922266618&q=gamevision&hl=nl&cd=1&cad=src:ppiwlink&ei=WI4OS6mlA5SBONr83PgM&sig2=lZyTnP1LWY9JvV3LqlnK_g)
Volgens mij is dit wel genoeg.
Succes ermee!
@mods: vorige keer werden persoonlijke gegevens verwijderd, ik neem aan dat dit wel mag, is gewoon opgezocht op internet.. je moet alleen ff weten waar.
ktugach edit: adres staat ook gewoon in onze shopsurvey, dus dat is geen probleem. Echter de beheerder van de domeinnaam heb je niet zoveel aan om te bellen denk ik.
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Registrant Name:sander kooy
Registrant Organization:GameVision
Registrant Street1:koffiebos 9
Registrant City:Halsteren
Registrant State/Province:noord-brabant
Registrant Postal Code:4661GM
Registrant CountryL
Site word op dit moment gefixed. Fout van het hosting bedrijf.
Alternatief idd niet bellen aub, is oude eigenaar en heeft hier niks meer mee te maken.
Site moet straks weer online zijn en dan werkt het ticket systeem ook weer om de zaken af te handelen
Excuses voor het ongemak
Met vriendelijke groet,
Gamevision
www.gamevision.nl
Beter dat je er weer bent, maar waarom laat je dit over aan het ticketsysteem, er staan hier toch zat klanten met hun gegevens etc erbij, zodat je het kan oplossen.
edit: "Beste Klanten,
Door een telefonische storing zijn wij op dit moment niet bereikbaar. Onze excuses daarvoor.
Mocht u een vraag hebben maak dan een ticket aan en wij doen ons best om deze z.s.m. te beantwoorden."
Dude, je maakt gebruik van een 06 nummer, wat kan er mogelijk voor "technische" storing zijn?
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
7499.. Dhr. Luken, tijd om in aktie te komen.. anders sta ik ook binnenkort voor de deur!
Trouwens waarom staat Gamevision niet op je eigen naam maar op die van (je)(een)vriendin?
Hoop dat ze GameVision ff flink gaan aanpakken en ervoor zorgen dat die eikels iedereen gaan terugbetalen.
Iedereen die ook zijn verhaal kwijt wil stuur maar lekker jullie klacht naar radar@tros.nl
Quote:
Zo ik heb ff een email gestuurd naar Radar.
Gepost door: Thegeertfiles op 26-11-2009 23:28
Gepost door: Thegeertfiles op 26-11-2009 23:28
Ik ben bang dat er weinig aan gedaan wordt.. digitala werd volgens mij ook niet genoemd...
Ook op het forum van radar zijn nog maar twee reacties:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=69&t=76433
Now Playing:
- Fable 2
- Fear 2
- Forza 3
- GTA episodes
- Your mom
Quote:
Zo ik heb ff een email gestuurd naar Radar.
Hoop dat ze GameVision ff flink gaan aanpakken en ervoor zorgen dat die eikels iedereen gaan terugbetalen.
Iedereen die ook zijn verhaal kwijt wil stuur maar lekker jullie klacht naar radar@tros.nl
Gepost door: Thegeertfiles op 26-11-2009 23:28
Hoop dat ze GameVision ff flink gaan aanpakken en ervoor zorgen dat die eikels iedereen gaan terugbetalen.
Iedereen die ook zijn verhaal kwijt wil stuur maar lekker jullie klacht naar radar@tros.nl
Gepost door: Thegeertfiles op 26-11-2009 23:28
Zojuist ook mijn brief doorgestuurd naar Tros Radar. Hoe meer klachten, hoe meer kans dat ze dit onderwerp behandelen.
Quote:
Alternatief idd niet bellen aub, is oude eigenaar en heeft hier niks meer mee te maken.Gepost door: GameVision op 26-11-2009 18:51
Als Sander Kooy de oude eigenaar is, weten we dan niet meteen de oorzaak van het spontaan opleveren van problemen. Blijkbaar zit het probleem bij de nieuwe eigenaar.
Beetje raar dat dat (wanneer die overname is geweest) zo slecht is gecommuniceerd. Als ik nu openstaande problemen zou hebben, zou ik blindelings naar Sander toerijden (ik kwam daar af en toe weleens wat halen), terwijl het geheel nu onder een ander valt. Handig...
Quote:
[..]
Als Sander Kooy de oude eigenaar is, weten we dan niet meteen de oorzaak van het spontaan opleveren van problemen. Blijkbaar zit het probleem bij de nieuwe eigenaar.
Beetje raar dat dat (wanneer die overname is geweest) zo slecht is gecommuniceerd. Als ik nu openstaande problemen zou hebben, zou ik blindelings naar Sander toerijden (ik kwam daar af en toe weleens wat halen), terwijl het geheel nu onder een ander valt. Handig...
Gepost door: Richard op 27-11-2009 11:32
Als Sander Kooy de oude eigenaar is, weten we dan niet meteen de oorzaak van het spontaan opleveren van problemen. Blijkbaar zit het probleem bij de nieuwe eigenaar.
Beetje raar dat dat (wanneer die overname is geweest) zo slecht is gecommuniceerd. Als ik nu openstaande problemen zou hebben, zou ik blindelings naar Sander toerijden (ik kwam daar af en toe weleens wat halen), terwijl het geheel nu onder een ander valt. Handig...
Gepost door: Richard op 27-11-2009 11:32
Het is wel weer een flinke rotzooi zeg ongelofelijk. Zal hun reputatie goed doen
PSN: Romario18