Maar of ik de game nu al op de One X wil spelen na al die berichten over bugs en overhitte consoles?
"we need do more damage" ~ Kinyo2z
Heb wel eerlijk aangegeven dat ik er al een heb. Maar wel vreemd dat ik er nu twee heb en jullie geen.
'You will be able to access the game until your issue is resolved.'
Ik gok dus dat ze de licentie intrekken als de game verzonden/ontvangen is.
"we need do more damage" ~ Kinyo2z
De support zei dat er inderdaad een probleem was met de levering van mn pakketje. Maar ik zou hem snel binnen krijgen.
Ik heb er inmiddels al een uurtje op zitten en het is echt leuk. Mn Karen army heeft nu al 3 leden.
Maar de performance op de orginele ps4 is echt slecht. Ik heb erg regelmatig frame tearing en slowdowns. Gelukkig kan ik over een paar weken verder op de ps5.
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Quote:
Krijg nog steeds geen code van ze
Gepost door: Diz op 02-11-2020 18:14
Gepost door: Diz op 02-11-2020 18:14
Gewoon weer chatten. Ik zei dat ik niet nog langer wil wachten omdat ik volgende week ook aan AC Valhalla wil beginnen
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Quote:
[..]
Gewoon weer chatten. Ik zei dat ik niet nog langer wil wachten omdat ik volgende week ook aan AC Valhalla wil beginnen
Gepost door: Cypher XCII op 02-11-2020 18:16
Gewoon weer chatten. Ik zei dat ik niet nog langer wil wachten omdat ik volgende week ook aan AC Valhalla wil beginnen
Gepost door: Cypher XCII op 02-11-2020 18:16
Haha thanks voor de suggestie, had dat al gezegd maar krijg dan dit terug:
"We're glad you like our games and we apologise for any inconvenience."
Vind het jammer dat de Nederlandse klantenservice weg is, echt nooit gekkigheid mee gehad
Quote:
Gewoon blijven proberen. Agressief maar beleefd blijven communiceren. Veel zeggen dat anderen al een code hebben, het spel al binnen hebben en dat je het spel anders ergens anders haalt.Krijg nog steeds geen code van ze
Gepost door: Diz op 02-11-2020 18:14
Gepost door: Diz op 02-11-2020 18:14
En dan duimen dat je een rep hebt die überhaupt snapt waar je het over hebt, want sommigen hadden echt geen idee.
Moet nog wel wachten tot de game ook echt binnen is voor de Ultimate Edition content
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Quote:
Jullie hadden ook de ultimate edition toch? Denk dat ze het wel prima vinden omdat we de code van die game ook moeten redeemen om onze content te krijgen. Vind het een dikke prima, wel raar dat ik volgens mij iedereen in dat kantoor heb gesproken om tot dat punt te komen hahaha
Gepost door: Diz op 02-11-2020 19:23
Gepost door: Diz op 02-11-2020 19:23
Nee ik heb de standaard editie gekocht voor 44,75
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII
Donderdag 29 - 10 besteld
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
Zit de gold edition gewoon in een nornaal doosje of zit ie in een steelcase? (Lees: ik ben geen fan van steelcase doosjes)
Ik heb vandaag me Gold Edition binnengekregen.
Donderdag 29 - 10 besteld
Gepost door: MJB op 02-11-2020 21:20
Donderdag 29 - 10 besteld
Gepost door: MJB op 02-11-2020 21:20
Hey Tom,
We weten wat het probleem is. We hebben helemaal niks verscheept en daarom heb je ook geen track en tracé ontvangen. Je moet toch vrijdag wachten en dan kan je weer contact met ons opnemen.
Een digitale key ga ik niet geven want je krijg je fysieke exemplaar van ons!
Op mijn opmerkingen dat andere Ubi support medewerkers die wel verstrekken aan Nederlandse klanten met dit probleem word geen aandacht besteed.
Inmiddels de game + exclusive steelbook vandaag binnen gehad van all your games. Die toch maar bestelt puur voor de steelbook.
Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
Vanmiddag ook weer een hele tijd in de chat gezeten.
Hey Tom,
We weten wat het probleem is. We hebben helemaal niks verscheept en daarom heb je ook geen track en tracé ontvangen. Je moet toch vrijdag wachten en dan kan je weer contact met ons opnemen.
Een digitale key ga ik niet geven want je krijg je fysieke exemplaar van ons!
Op mijn opmerkingen dat andere Ubi support medewerkers die wel verstrekken aan Nederlandse klanten met dit probleem word geen aandacht besteed.
Inmiddels de game + exclusive steelbook vandaag binnen gehad van all your games. Die toch maar bestelt puur voor de steelbook.
Gepost door: Beunhaaz op 03-11-2020 19:37
Hey Tom,
We weten wat het probleem is. We hebben helemaal niks verscheept en daarom heb je ook geen track en tracé ontvangen. Je moet toch vrijdag wachten en dan kan je weer contact met ons opnemen.
Een digitale key ga ik niet geven want je krijg je fysieke exemplaar van ons!
Op mijn opmerkingen dat andere Ubi support medewerkers die wel verstrekken aan Nederlandse klanten met dit probleem word geen aandacht besteed.
Inmiddels de game + exclusive steelbook vandaag binnen gehad van all your games. Die toch maar bestelt puur voor de steelbook.
Gepost door: Beunhaaz op 03-11-2020 19:37
Wow, heb toch echt wel moeten lachen om die reactie xD. "We weten wat het probleem is, we hebben niks verscheept" hahaha. En "digitale key ga ik je niet geven, want je hebt de game fysiek besteld" haha, te grappig. Ik ben benieuwd hoe dat gaat wanneer ik de game fysiek krijg of ze daadwerkelijk een digitale versie kunnen intrekken.
XBL: Cypher XCII PSN: CypherXCII