2. Phoenix Wright: Ace Attorney
3. Elite Beat Agents
4. Osu! Tatakae! Ouendan
5. Jump Ultimate Stars
Wow, maar 2 games die niet Japan-only zijn..
12-06-2007 — 12-06-2017
2. Mario Kart
3. Sonic Rush
4. Tony Hawk's America Sk8land
5. Age of Empires, Age of Kings
Als ik een ds koop (als ik me moeder kan overhalen, nooit dus) dan koop ik die games in die volgorde.
Morgen koop in een DS bij mediamarkt in Zoetermeer , welke games, zowel GBA (die kan je er toch ook op spelen?) raden jullie mij ten zeerste aan? Misschien weet ik wat tweedehands te vinden, kan ik er meer kopen
||| Every Beginning Has An End |||
2. Brain Training
3. New Super Mario Bros.
4. Theme Park DS (nog niet gespeeld)
5. Mario & Luigi Partners in time
Quote:
Oke, beetje aansluitend op het gebeuren hier:
Morgen koop in een DS bij mediamarkt in Zoetermeer , welke games, zowel GBA (die kan je er toch ook op spelen?) raden jullie mij ten zeerste aan? Misschien weet ik wat tweedehands te vinden, kan ik er meer kopen
Gepost door: RRR op 26-06-2007 20:59
Morgen koop in een DS bij mediamarkt in Zoetermeer , welke games, zowel GBA (die kan je er toch ook op spelen?) raden jullie mij ten zeerste aan? Misschien weet ik wat tweedehands te vinden, kan ik er meer kopen
Gepost door: RRR op 26-06-2007 20:59
bekijk de lijstjes zou ik zeggen
Heeft een: ps3, ps2, gameboy micro, wii, ds lite, psp slim & lite:D
82 ) New Super Mario Bros.
69 ) Mario Kart DS
45 ) Animal Crossing: Wild World
28 ) Castlevania: Dawn of Sorrow
22 ) Phoenix Wright: Ace Attorney
17 ) Tetris DS
16 ) Yoshi Island DS
16 ) Super Mario 64 DS
15 ) Elite Beat Agents
12 ) Advance Wars: Dual Strike
9 ) Nintendogs
8 ) Metroid Prime Hunters
8 ) Age of Empires, Age of Kings
7 ) Final Fantasy III
7 ) Puzzle quest: Challenge of the warlords
7 ) Kirby Power Paintbrush
7 ) Moero! Nekketsu Rhythm Damashii
7 ) Dragon Quest Heroes: Rocket Slime
7 ) Trauma Center: Under the Knife
6 ) Meteos
6 ) Tony Hawk's America Sk8land
5 ) Sonic Rush
5 ) Xenosaga 1&2
5 ) Hotel Dusk: Room 215
5 ) Phoenix Wright Ace Attorney: Justice for All
5 ) Wario Ware Touched!
5 ) Mario & Luigi: Partners in Time
4 ) Brain Training: Train Your Brain In Minutes A Day!
3 ) 42 spel klassiekers / Clubhouse Games
3 ) Magical Starsign
3 ) Children of Mana
3 ) Megaman Battle Network 5: Double Team
2 ) Osu! Tatakae! Ouendan
2 ) Fifa '06
2 ) Castlevania: Portrait of Ruin
2 ) Essential Sudoku DS
2 ) Lost Magic
2 ) Jump Superstars
2 ) Theme Park DS
2 ) Pokemon Ranger
1) Jump Ultimate Stars
I have sold my soul to a minor demon.
Geweldige game, lekker snel!
4. Animal Crossing: Wild World
Lekker verslavend, verveelt na een tijd!
3. Starfox: Command
Blijft lekker lang goed, 9 verschillende einde's en Online!
2. Pokemon: Diamond/Pearl
Weer een leuk Pokemon verhaal MET online functie!
1. Final Fantasy Fables: Chocobo Tales én Final Fantasy III
Beide toppers in zijn soort, ook lekker lang goed!
I don't question our existence, I just question our modern needs
2. Phoenix Wright: Ace Attorney
3. Osu! Tatakae! Ouendan
4. Elite Beat Agents
5. The Rub Rabbits
“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” Albert Einstein
2. Final Fantasy 3
3. Pokémon Ranger
4. Spyro
5. Trauma Center under the Knife.
Zo maar even mijn top 5
Why am I dying to live, when I am living to die?
mjah mijn top5 is
1.pokemon d/p
2.megaman 5 double team
3.megaman starforce
4.Final Fantasy III
5.super mario 64 DS
Dus die maar op een rijtje gezet:
1. Rune Factory, Harvest Moon
2. Pokemon Pearl
3. Magical Starsign
4. Pokemon Ranger
5. More Braintraining
Quote:
lol het valt me op dat pokemon d/p bij niemand op nmr1 staat best verkogt DS spell
mjah mijn top5 is
1.pokemon d/p
2.megaman 5 double team
3.megaman starforce
4.Final Fantasy III
5.super mario 64 DS
Gepost door: Leroyaftermath op 16-09-2007 01:54
mjah mijn top5 is
1.pokemon d/p
2.megaman 5 double team
3.megaman starforce
4.Final Fantasy III
5.super mario 64 DS
Gepost door: Leroyaftermath op 16-09-2007 01:54
Er is dan ook maar 1 top 5 ingezonden nadat Pokemon uitkwam, alle andere top 5's zijn daarvoor gesubmit.
Over een aantal dagen ververs ik de Top 5 topics wel weer even, maar nu nog even niet... ik heb nog wat dingen te doen
Edit: Ow ja, als iemand zijn top 5 wil wijzigen dan kan dat gewoon hoor. Zet gewoon even neer wat je eerst had en waar je het in verandert wil hebben.
I have sold my soul to a minor demon.
2 Castlevania: Dawn of Sorrow
3 Final Fantasy 3
4 Mario and Luigi: Partners in Time
5 Mariokart DS
1) Zelda Phantom Hourglass
2) Metroid Prime Hunters
3) Pokemon Diamond
4) Final Fantasy 3
5) Brothers in Arms: Earned in Blood
ben zelf niet zo'n Mario fan, maar die Super Mario DS is zeker wel leuk als je dat wel bent
verder krijgen Animal Crossing en Brain Training nog een eervolle vermelding. daar heb ik ook veel tijd mee doorgebracht. vooral op mijn vakanties is het leuk om op je DS te spelen, thuis speel ik mer 360
niets
Quote:
allemaal gespeeld en deze bevallen mij wel
1) Zelda Phantom Hourglass
2) Metroid Prime Hunters
3) Pokemon Diamond
4) Final Fantasy 3
5) Brothers in Arms: Earned in Blood
ben zelf niet zo'n Mario fan, maar die Super Mario DS is zeker wel leuk als je dat wel bent
verder krijgen Animal Crossing en Brain Training nog een eervolle vermelding. daar heb ik ook veel tijd mee doorgebracht. vooral op mijn vakanties is het leuk om op je DS te spelen, thuis speel ik mer 360
Gepost door: FelixR1991 op 03-10-2007 11:03
1) Zelda Phantom Hourglass
2) Metroid Prime Hunters
3) Pokemon Diamond
4) Final Fantasy 3
5) Brothers in Arms: Earned in Blood
ben zelf niet zo'n Mario fan, maar die Super Mario DS is zeker wel leuk als je dat wel bent
verder krijgen Animal Crossing en Brain Training nog een eervolle vermelding. daar heb ik ook veel tijd mee doorgebracht. vooral op mijn vakanties is het leuk om op je DS te spelen, thuis speel ik mer 360
Gepost door: FelixR1991 op 03-10-2007 11:03
Alle DS-games? Of alle DS-games die jij net op dreunt (je top 5 dus)?
PSN ID: Nicklett
2.MarioKart
3.Zelda (usa import) phantom hourglass
4.Pokemon Diamond/Pearl
5.FF3
What I have shown you is reality. What you remember... that is the illusion
Mijn oude top 5 was:
1. Super mario 64 ds
2. Animal crossing wild world
3. Tetris ds
4. Trauma center under the knife
5. Mario kart ds
En mijn nieuwe top 5 is :
1. Super Mario 64 ds
2. Hotel dusk room 215
3. Animal crossing wild world
4. Tetris ds
5. Trauma center under the knife
..
2. Mario Kart DS
3. Animal Crossing Wild World
4. New Super Mario Bros.
5. Mario & Luigi Partners in Time
=Legion of Ledgends= =Exit Light, Enter Night= =Stealth Dagger killing Style=