Quote:
[..]
Dus elke keer als er een homoseksueel stel in een game zit is dat makkelijk scoren? Goede onderbouwing. Wel bijzonder dat iets wat volgens mij als romatisch en onschuldig bedoeld was (en wel degelijk voor de verhaallijn), ineens als iets seksueels wordt gezien.
Gepost door: Youmademeseeit op 13-06-2018 18:30
Dus elke keer als er een homoseksueel stel in een game zit is dat makkelijk scoren? Goede onderbouwing. Wel bijzonder dat iets wat volgens mij als romatisch en onschuldig bedoeld was (en wel degelijk voor de verhaallijn), ineens als iets seksueels wordt gezien.
Gepost door: Youmademeseeit op 13-06-2018 18:30
Precies. Het wordt erin gestopt omdat het onderdeel is van het verhaal. Niet omdat ze goedkoop willen scoren.
Twitch.tv/DagDoesStuff šš
-
New traversal and prone move-sets.
Combat has increased emphasis on tension, interactivity and realism.
Enemy AI references each other by name, and constantly communicates with each other.
Two different timelines explored in TLOU2.
New dodge/evade mechanic is a core part of combat and melee.
You now have a jump button.
Far more creative and emergent moments in combat thanks to big increase in breadth of options.
Improved stealth mechanics, including crawl, prone, squeezing into tighter gaps, underneath vehicles etc.
Expanded infected enemies and whole new classes.
You're not automatically fully hidden in grass. Extent of your visibility depends on height & density of foliage.
Much more verticality in combat scenarios now. She needs more routes and ways to engage.
Survival aspects are still a focus.
Different ammo types (eg explosive arrows) now. Each ammo type fulfills a particular strategy niche.
Animation system is completely overhauled so everything is even more realistic and transitions are seamless.
Wide linear combat environments are being expanded to be even larger and broader.
AI system massively improved for added realism.
No more auto AI telepathic awareness of you once spotted. They whistle to and actually communicate with each other.
Referred to as systemic check-ins of AI information. They pass information to each other more realistically to let new groups and enemies know of the unfolding situation or of your position.
Enemy awareness and ability to seek player out improved.
You can now craft different ammo and arrow types.
Expanding on the infected types and there will be new classes in the game.
Demo is set 4 years after the events of TLOU, in Jackson.
Seraphite is a religious cultish group, but they will not be black and white. Motivations explored.
Joel is somewhere out there in Jackson.
They use more advanced facial camera capture and mo-cap now, more advanced than they had with Uncharted 4.
Lots of new facial animation tech. More nuances of the face, creases, folds, build up of skin etc.
Eyeball tech also re-worked, now includes internal refractions, reflections and so on.
Source is the E3 Colliseum presentation for The Last of Us Part II: Link
-
Ben erg benieuwd wanneer deze game gaat uitkomen. Dit jaar lijkt vrijwel uitgesloten door de Q4 release van Death Stranding. Daarnaast is net bekend geworden dat Cyberpunk in Q2 2020 gaat komen, vermoed dat ze daar ook geen overlap mee willen...
Quote:
Even een kick.
Ben erg benieuwd wanneer deze game gaat uitkomen. Dit jaar lijkt vrijwel uitgesloten door de Q4 release van Death Stranding. Daarnaast is net bekend geworden dat Cyberpunk in Q2 2020 gaat komen, vermoed dat ze daar ook geen overlap mee willen...
Gepost door: Pep5 op 10-06-2019 12:33
Ben erg benieuwd wanneer deze game gaat uitkomen. Dit jaar lijkt vrijwel uitgesloten door de Q4 release van Death Stranding. Daarnaast is net bekend geworden dat Cyberpunk in Q2 2020 gaat komen, vermoed dat ze daar ook geen overlap mee willen...
Gepost door: Pep5 op 10-06-2019 12:33
Overlap ? Waarom niet.
Zijn 2 totaal verschillende games.
First Person vs Third Person
Daarnaast is TLoU een Sony Exclusive.
Die gaat sowieso God of War sales halen. Of er nou 10 andere goede games op dezelfde dag uitkomen.
Denk dat The Last of Us 2 in het 1e kwartaal uitkomt.
Erg blij mee. Had zelf gedacht dat Death Stranding en TLoU2 beide PS5 games zouden worden. Maar Death Stranding komt dit jaar al.
Wel jammer dat Sony niet op de E3 was. Met een Death Stranding en TLoU2 trailer was het voor mij al een geslaagde conferentie geweest.
Veel mensen gingen er namelijk al vanuit dat Death Stranding op zijn vroegst eind volgend jaar zou uitkomen.
https://psnprofiles.com/Asimb0mb
20 minuten
01011001 01001111 01001100 01001111
Ik ben benieuwd naar de prijzen. Denk dat het de special edition gaat worden vanwege het mooie steelbook. De Ellie edition ziet er ook mooi uit (met de vinyl), maar die zal wel 200+ euro gaan kosten.
https://www.instagram.com/sir_collectalot/
Ik hoop dat de Ellie edition toch wel hier wordt uitgebracht want dayum die wil ik hebben!
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
[..]
waar haal je deze info vandaan?
Gepost door: Beunhaaz op 24-09-2019 22:43
waar haal je deze info vandaan?
Gepost door: Beunhaaz op 24-09-2019 22:43
Playstation blog.
Die Ellie edition kost bij Best Buy in de US $250 en lijkt dus een Amerikaanse exclusive te zijn. De special edition zal hier wel 80 euro zijn en de CE 150/160 euro, want die kost daar resp $80 en $160.
https://www.instagram.com/sir_collectalot/