Quote:
Wat een situatie weer zeg!
De service bij Playstation staat idd bekent als zeer slecht, ik ken ook iemand die op dezelfde manier erbij genaaid is met zijn playstation. Microsoft doet een stuk minder lastig over garantie is bij mij de ervaring. Ik had zelf een 360 die kapot ging na 2,5 half jaar,(was geen RROD) werd alsnog kostenloos vervangen/gerepareerd. Ik heb ook een PS3 en hou mijn hart vast wanneer deze kapot gaat.
Gepost door: Groenteboer op 21-08-2010 13:27
De service bij Playstation staat idd bekent als zeer slecht, ik ken ook iemand die op dezelfde manier erbij genaaid is met zijn playstation. Microsoft doet een stuk minder lastig over garantie is bij mij de ervaring. Ik had zelf een 360 die kapot ging na 2,5 half jaar,(was geen RROD) werd alsnog kostenloos vervangen/gerepareerd. Ik heb ook een PS3 en hou mijn hart vast wanneer deze kapot gaat.
Gepost door: Groenteboer op 21-08-2010 13:27
Overdrijven is ook een vak zeg. Geen enkel bedrijf gaat een product vervangen zonder bewijs van aankoop.
Microsoft moet ook wel een goede service verlenen aangezien de console te vaak stuk gaat. Vriend van me heeft een ylod gehad maar geen prolemen met Sony.
Mijn oplossing zou zijn om gewoon iemand te zoeken die ook een slim heeft metdezelfde hardeschijf. Als ze vervolgens moeilijk doen met serienummer oid dan kun je gewoon zeggen dat je twee ps3's hebt en blijkbaar de verkeerde bon mee gestuurd hebt.
Quote:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg. Geen enkel bedrijf gaat een product vervangen zonder bewijs van aankoop.
Microsoft moet ook wel een goede service verlenen aangezien de console te vaak stuk gaat. Vriend van me heeft een ylod gehad maar geen prolemen met Sony.
Mijn oplossing zou zijn om gewoon iemand te zoeken die ook een slim heeft metdezelfde hardeschijf. Als ze vervolgens moeilijk doen met serienummer oid dan kun je gewoon zeggen dat je twee ps3's hebt en blijkbaar de verkeerde bon mee gestuurd hebt.
Gepost door: Rudemir op 21-08-2010 18:24
Overdrijven is ook een vak zeg. Geen enkel bedrijf gaat een product vervangen zonder bewijs van aankoop.
Microsoft moet ook wel een goede service verlenen aangezien de console te vaak stuk gaat. Vriend van me heeft een ylod gehad maar geen prolemen met Sony.
Mijn oplossing zou zijn om gewoon iemand te zoeken die ook een slim heeft metdezelfde hardeschijf. Als ze vervolgens moeilijk doen met serienummer oid dan kun je gewoon zeggen dat je twee ps3's hebt en blijkbaar de verkeerde bon mee gestuurd hebt.
Gepost door: Rudemir op 21-08-2010 18:24
ik overdrijf helemaal niet, Microsoft is best coulant bij reparaties. een aankoopbewijs is nooit nodig geweest. Ze checken alles met het serienummer.
Quote:
Bankafschrift?
Gepost door: Stephan1234 op 21-08-2010 18:32
Gepost door: Stephan1234 op 21-08-2010 18:32
Check eerdere posts, hij heeft de PS3 cash betaald.
PS3 is vanmiddag verstuurt met die bon.
Ben nu benieuwd hoe de reparatie gaat verlopen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Succes, in ieder geval!
Please, can you pass me the tea and noodles?
Edit: 300e post