Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

amiibo [Algemeen Topic]

[Begin]  |1104|1105|1106|1107|1108|1109|1110(1110)  [Eind]
UltraTiger
Door UltraTiger (64255 reacties) op 22-09-2023 07:03
Ik mis van die tot nu toe zijn uitgebracht van Smash geen enkele, denk ik/hoop ik. ๐Ÿ˜…
๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
Keyskully
Door Keyskully (92 reacties) op 22-09-2023 08:21
De Smash Amiibo lijn zal de enige collectie zijn die ik echt doelbewust compleet heb verzameld. Ik mis alleen de kleur-varianten van Bayonetta, Cloud en R.O.B. Erg blij als het met Sora (voorlopig) er op zit.
Door Shadow-Link (79 reacties) op 22-09-2023 10:38
Ik zou eigenlijk nog een keer alles moeten nalopen maar voor zover ik nu weet heb ik eigenlijk alles van de smash lijn behalve Sephiroth en Sora. Gelukkig wel alle variaties en dergelijke. Volgens mij zijn het er nu 93 van de 95 in totaal.

Als iemand nog een Sephiroth in de aanbieding heeft hoor ik het graag
Mhzero
Door Mhzero (880 reacties) op 22-09-2023 12:54
Zelda en Ganon besteld via de Nintendo Store. Daar weet ik dat ze altijd in goede conditie aankomen.
Door Shadow-Link (79 reacties) op 22-09-2023 13:22
Nice! Ik heb ze ook direct besteld bij MNS
Hylian_Knight
Door Hylian_Knight (4182 reacties) op 22-09-2023 13:33
Alsnog kunnen bestellen, thnx!
AntropoPhagus
Door AntropoPhagus (535 reacties) op 23-09-2023 19:54
Ik heb alle smash amiibers tot nu toe behalve steve....
Ik ben geen fan van minecraft
Door Surtr (99 reacties) op 23-09-2023 20:22
Vanochtend de Zelda amiibo besteld via my Nintendo store, maar nog geen bevestiging gehad per mail. Is dat normaal? Lijkt alsof er iets niet goed is gegaan.
Door Iikkee (703 reacties) op 23-09-2023 20:23
Quote:
Vanochtend de Zelda amiibo besteld via my Nintendo store, maar nog geen bevestiging gehad per mail. Is dat normaal? Lijkt alsof er iets niet goed is gegaan.
Gepost door: Surtr op 23-09-2023 20:22
Kan even duren. Check je bestelgeschiedenis.
Door Timka100 (186 reacties) op 23-09-2023 20:50
Quote:
Vanochtend de Zelda amiibo besteld via my Nintendo store, maar nog geen bevestiging gehad per mail. Is dat normaal? Lijkt alsof er iets niet goed is gegaan.
Gepost door: Surtr op 23-09-2023 20:22
Check je spam, Mailtjes van de Nintendo store komen daar vaak aan bij mij
Door Shadow-Link (79 reacties) op 23-09-2023 22:10
Quote:
Vanochtend de Zelda amiibo besteld via my Nintendo store, maar nog geen bevestiging gehad per mail. Is dat normaal? Lijkt alsof er iets niet goed is gegaan.
Gepost door: Surtr op 23-09-2023 20:22
Ik wou het hier eigenlijk ook gaan vragen, maar ik had dus precies hetzelfde. Via de mail heb ik geen bestelbevestiging ontvangen. Het mailtje zit verder ook niet in mijn spam, maar als ik bij mijn account op de bestelpagina kijk staat hij daar wel netjes. Dus ik denk dat het allemaal wel goed komt.
UltraTiger
Door UltraTiger (64255 reacties) op 24-09-2023 01:44
Hier ook niks, ook niet in de spambox. Zitten jullie ook bij Gmail?
Zal misschien hetzelfde probleem zijn als met die registreer-je-interesse-mailtjes, van een paar paginaโ€™s geleden.
๐Ÿ‡บ๐Ÿ‡ฆ ๐Ÿ’™๐Ÿ’›
Xor
Door Xor (33273 reacties) op 24-09-2023 01:50
Quote:
Hier ook niks, ook niet in de spambox. Zitten jullie ook bij Gmail?
Zal misschien hetzelfde probleem zijn als met die registreer-je-interesse-mailtjes, van een paar paginaโ€™s geleden.
Gepost door: UltraTiger op 24-09-2023 01:44
Misschien toch maar Outlook gebruiken. Is toch veel beter dan Gmail ๐Ÿ˜œ.

Maar als de bestelling op jouw account staat, dan zou het gewoon prima moeten zijn. Wordt alleen wel een probleem als ze een mail versturen wanneer de bestelling verzonden is en dat men de mail niet heeft ontvangen. Want in de mail zit ook de tracking link om de bestelling te volgen .
Door Surtr (99 reacties) op 24-09-2023 08:10
Nog steeds geen mail, ook niet in de spam. Heb idd gmail, dus misschien dat het daarmee te maken heeft.
Zie de bestelling wel in mijn account (direct erna was dat nog niet), dus zal wel goed gaan dan. Dank voor jullie reacties!
Door Squally (284 reacties) op 24-09-2023 10:54
Dan zullen de mensen eens contact met Nintendo moeten opnemen, en hier melding van maken, dat de mails niet aankomen, zodat Nintendo dit met Google gaat oplossen, kennelijk staat Nintendo op een zwarte lijst bij gmail, waardoor de mails tegengehouden/afgebroken worden.
Mhzero
Door Mhzero (880 reacties) op 24-09-2023 11:25
Denk dat je geen mail krijgt, omdat het een preorder is en er nog niets is afgeschreven van je creditcard.
Door Squally (284 reacties) op 24-09-2023 12:51
Quote:
Denk dat je geen mail krijgt, omdat het een preorder is en er nog niets is afgeschreven van je creditcard.
Gepost door: Mhzero op 24-09-2023 11:25

De mensen ontvangen niet hun bevestigingsmail voor het plaatsen van o.a. bestellingen. Want heb deze mail wel ontvangen in de ziggo mailbox, dus worden gewoon verstuurd. Het euvel zit echt bij gmail en/of Nintendo wat dat betreft.
Pinokkia
Door Pinokkia (2372 reacties) op 24-09-2023 13:17
Quote:
Hier ook niks, ook niet in de spambox. Zitten jullie ook bij Gmail?
Zal misschien hetzelfde probleem zijn als met die registreer-je-interesse-mailtjes, van een paar paginaโ€™s geleden.
Gepost door: UltraTiger op 24-09-2023 01:44

Bij mij was het ook eens gebeurd dat ik geen bevestigingsmail heb gekregen met mijn hotmail. Waarschijnlijk lag het bij dat er 2 x Nintendo account open stond op 2 verschillende telefoons.
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd te hebben. Waardeer en respecteer Uw medemens. Friendcode: New 3DS 5241-3110-1435. Naam: Pinokkia. PM als me toevoegd.
Rane3005
Door Rane3005 (280 reacties) op 24-09-2023 17:23
Je hebt geen mail meer nodig om te bestellen. Ik heb gisteren zonder mail besteld.
Door Shadow-Link (79 reacties) op 24-09-2023 21:26
Quote:
[..]
Misschien toch maar Outlook gebruiken. Is toch veel beter dan Gmail ๐Ÿ˜œ.

Maar als de bestelling op jouw account staat, dan zou het gewoon prima moeten zijn. Wordt alleen wel een probleem als ze een mail versturen wanneer de bestelling verzonden is en dat men de mail niet heeft ontvangen. Want in de mail zit ook de tracking link om de bestelling te volgen .
Gepost door: Xor op 24-09-2023 01:50
Ik heb in het verleden behoorlijk wat problemen gehad met de combinatie Nintendo en Outlook/Hotmail. Maar goed, in dit geval denk ik dat het probleem bij Nintendo zelf ligt. Als ik van de week even niks te doen heb zal ik eens kijken of ik contact met ze kan opnemen.
[Begin]  |1104|1105|1106|1107|1108|1109|1110(1110)  [Eind]