Quote:
[..]
Kan.
Ik geef toe dat ik meerdere vastlopers heb gehad maar even opnieuw starten en was met 5 minuten waar ik was. Valhalla kon ik na 80 uur totaal niet meer verder.
Gepost door: Bigds9fan op 03-10-2024 13:55
Kan.
Ik geef toe dat ik meerdere vastlopers heb gehad maar even opnieuw starten en was met 5 minuten waar ik was. Valhalla kon ik na 80 uur totaal niet meer verder.
Gepost door: Bigds9fan op 03-10-2024 13:55
Kan...
Am i living deeply, or just barely skimming...
Ik denk dat de kwaliteit en appeal gewoon minder goed ligt ten opzichte van het aanbod op de huidige markt. Sowieso zien we veel grote oudere studios erg worstelen nu, terwijl voorheen kleinere studios of zelfs nieuwkomers grote succesverhalen boeken. Een Wukon of Space Marines 2 liggen gewoon veel beter in de huidige markt dan een Outlaws, op meerdere fronten.
Ik denk dat Shadows het beter gaat doen, maar het wordt echt niet die redder die zomaar 5+ miljoen over de toonbank gaat in korte tijd.
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Quote:
Nou ja, wanneer je Remake nog niet gespeeld hebt, ga je Rebirth niet kopen. Als Rebirth je wel tof lijkt maar je hebt Remake nog niet gespeeld, dan wil je die eerst spelen. Maar vrijwel niemand gaat Rebirth kopen zonder eerst Remake te hebben gespeeld. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe je het als ontwikkelaar goed moet doen. Square Enix bracht begin dit jaar Final Fantasy Rebirth uit.
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Ik had Remake nog in de backlog staan, dus zelfs wanneer Rebirth een 10/10 game is met alles erop, eraan en erin, dan nog koop ik die game natuurlijk pas zodra ik met Remake klaar ben.
Octopath nooit gespeeld. Deel 2 schijnt veel beter te zijn, dusnhou het qua sales wel in de gaten.
Triangle Strategy leek me wel leuk, maar vond het te duur toen het uitkwam, en inmiddels eigenlijk al geen interesse meer, omdat er genoeg alternatieven zijn momenteel in dat genre.
Quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe je het als ontwikkelaar goed moet doen. Square Enix bracht begin dit jaar Final Fantasy Rebirth uit.
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Ik las vorig jaar dat Octopath Traveler 2 3 miljoen verscheept was. Zo slecht zal dat toch niet zijn ?
Misschien heeft FF7 Rebirth last van het echter blijven van vele PS5 verkopen of dat het weer maar 1/3 van het verhaal is. No clue.
https://psnprofiles.com/ShadowhunterrX
Rebirth is PS5 exclusive. En veel PS4 gamers zijn nog steeds niet overgestapt op PS5, en in Japan ligt dat percentage misschien nog wel hoger, helemaal na de prijsverhogingen.
Ik ga niks vertellen, omdat ik niet weet waar de meeste van jullie voor staan of hoe extreem jullie zijn.
De gamers (buiten Budgetgaming) hebben het gehad met opgedragen worden van bepaalde ideeen van externe partijen die in games worden gestopt. Als ik niet helder ben is dat beter.
Games als Wukong en Warhammer doen het goed, omdat het games en staan voor gamers. Zonder bijbedoelingen zonder externe partijen die vertellen hoe een game het moet doen.
Quote:
Ik merk dat de meeste comments niet door hebben waarom Shadows is uitgesteld.
Ik ga niks vertellen, omdat ik niet weet waar de meeste van jullie voor staan of hoe extreem jullie zijn.
De gamers (buiten Budgetgaming) hebben het gehad met opgedragen worden van bepaalde ideeen van externe partijen die in games worden gestopt. Als ik niet helder ben is dat beter.
Games als Wukong en Warhammer doen het goed, omdat het games en staan voor gamers. Zonder bijbedoelingen zonder externe partijen die vertellen hoe een game het moet doen.
Gepost door: Riquelme op 04-10-2024 00:43
Ik ga niks vertellen, omdat ik niet weet waar de meeste van jullie voor staan of hoe extreem jullie zijn.
De gamers (buiten Budgetgaming) hebben het gehad met opgedragen worden van bepaalde ideeen van externe partijen die in games worden gestopt. Als ik niet helder ben is dat beter.
Games als Wukong en Warhammer doen het goed, omdat het games en staan voor gamers. Zonder bijbedoelingen zonder externe partijen die vertellen hoe een game het moet doen.
Gepost door: Riquelme op 04-10-2024 00:43
Je bent helder genoeg hoor, nu weet iedereen in wat voor bullshit je gelooft
Quote:
[..]
Je bent helder genoeg hoor, nu weet iedereen in wat voor bullshit je gelooft
Gepost door: Lyra op 04-10-2024 00:55
Je bent helder genoeg hoor, nu weet iedereen in wat voor bullshit je gelooft
Gepost door: Lyra op 04-10-2024 00:55
Quote:
Maar in plaats van dit te posten, kun je ons uitleggen wat er niet klopt aan wat hij zegt?
[..]
Je bent helder genoeg hoor, nu weet iedereen in wat voor bullshit je gelooft
Gepost door: Lyra op 04-10-2024 00:55
Je bent helder genoeg hoor, nu weet iedereen in wat voor bullshit je gelooft
Gepost door: Lyra op 04-10-2024 00:55
Kuma!
Maar wanneer ze 60-80 euro vragen en vervolgens mis je nog een shitload aan content, tja, veel gamers gaan daar gewoon niet aan meedoen, ongeacht of die game straks 9’s en 10-en scoort, of dat de Meta rond de 80-85 blijft hangen.
Dat Ubisoft dat niet begrijpt, prima, dan zullen ze het vast beter weten, maar het is echt wel een belangrijke factor wanneer het aankomt op de keuzes van gamers om een game voor de volle mep bij launch te halen, of dat ze gewoon rustig afwachten tot er een goedkopere release is met meer content.
Again, ik ben de doelgroep voor deze game, Assassin’s Creed in open world Japan, hier heb ik jaren op gehoopt en om ‘gesmeekt’, maar ook ik zal echt geen 80 euro uitgeven aan een base-game wanneer dat niet alle content heeft.
Ik vind het hoopgevend dat ze de game uitgesteld hebben om de boel te polishen na de slechte launch van Outlaws, en dat ze ook aangeven dat de eerste expansion gratis zal worden, dus hopelijk begrijpen ze nu ook dat er wat dingen moeten veranderen. Ik had sowieso al wel vertrouwen in deze game, maar zoals ik eerder ook al eens heb aangegeven, ik denk dat ik al heel snel heel blij deze game als ik straks gewoon op een paardje tussen Kyoto en Osaka kan rijden.
Quote:
Ik merk dat de meeste comments niet door hebben waarom Shadows is uitgesteld.
Ik ga niks vertellen, omdat ik niet weet waar de meeste van jullie voor staan of hoe extreem jullie zijn.
De gamers (buiten Budgetgaming) hebben het gehad met opgedragen worden van bepaalde ideeen van externe partijen die in games worden gestopt. Als ik niet helder ben is dat beter.
Games als Wukong en Warhammer doen het goed, omdat het games en staan voor gamers. Zonder bijbedoelingen zonder externe partijen die vertellen hoe een game het moet doen.
Gepost door: Riquelme op 04-10-2024 00:43
Ik ga niks vertellen, omdat ik niet weet waar de meeste van jullie voor staan of hoe extreem jullie zijn.
De gamers (buiten Budgetgaming) hebben het gehad met opgedragen worden van bepaalde ideeen van externe partijen die in games worden gestopt. Als ik niet helder ben is dat beter.
Games als Wukong en Warhammer doen het goed, omdat het games en staan voor gamers. Zonder bijbedoelingen zonder externe partijen die vertellen hoe een game het moet doen.
Gepost door: Riquelme op 04-10-2024 00:43
Grifters zoals dat treurig hoopje mens Grummz waren ook al bezig met een campagne richting Silent Hill 2 en die game scoort meer dan prima. Het komt gewoon voor dat een grootschalige game wordt uitgesteld.
Assassin Creed shadow is niet de eerste game en zal ook niet de laatste zijn. Ik heb weinig vertrouwen persoonlijk dat GTA6 volgend jaar uitkomt.
Quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe je het als ontwikkelaar goed moet doen. Square Enix bracht begin dit jaar Final Fantasy Rebirth uit.
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Rebirth ligt naar mijn mening anders:
- Remake en Rebirth zijn eigenlijk niet helemaal een remake, maar ook een sequel. En een die daardoor extra verwarrend is voor nieuwkomers.
-Het plot is echt midden in het verhaal en de game staat totaal niet opzichzelf. De meesten willen eerst Remake spelen.
-Remake was ook al 4 jaar oud, mensen zitten niet meer in het verhaal, het vormt weer een extra barriere. Iets als een complete Mass Effect trilogie in 5 jaar gebeurd gewoon niet meer. De makers van GoW hadden helemaal gelijk toen ze kozen voor een tweeluik ipv een trilogie. Het is niet zo als bij een film of serie waar je gemakkelijk op de bank weer even alles herbeleeft terwijl je eet ofzo.
-Men weet dat deze trilogie pas over 4-5 jaar een einde krijgt.
-Remake was een goed spel, maar Rebirth is op een totaal ander niveau. Remake heeft de hype van een FFVII remake serie wel wat gesust als je het mij vraagt.
Wat betreft Octopath en Triangle, de concurrentie is simpelweg moordend. Net als Ubisoft met Prince of Persia. Is inderdaad moeilijk tussen te komen. En vraag me sowieso af hoeveel draagvlak strategy games hebben op de markt, zijn helaas ook meerdere goede strategy games geflopt.
Daarnaast heeft Square eigenlijk bijna altijd moeite gehad met hoe producten op de markt te zetten. Qua verwachtingen, marketing, het geven van namen etc.
Quote:
Ik zie je dit vaker posten over Grummz, wat is jouw aversie tegen hem?
[..]
Grifters zoals dat treurig hoopje mens Grummz waren ook al bezig met een campagne richting Silent Hill 2 en die game scoort meer dan prima. Het komt gewoon voor dat een grootschalige game wordt uitgesteld.
Gepost door: Hercule op 04-10-2024 14:04
Grifters zoals dat treurig hoopje mens Grummz waren ook al bezig met een campagne richting Silent Hill 2 en die game scoort meer dan prima. Het komt gewoon voor dat een grootschalige game wordt uitgesteld.
Gepost door: Hercule op 04-10-2024 14:04
Kuma!
Quote:
[..]
Ik zie je dit vaker posten over Grummz, wat is jouw aversie tegen hem?
Gepost door: Monokuma op 04-10-2024 14:31
Ik zie je dit vaker posten over Grummz, wat is jouw aversie tegen hem?
Gepost door: Monokuma op 04-10-2024 14:31
Hercule valt denk aan de linkerkant van het spectrum aan zijn uitlatingen te zien Very Reseteralike en Grummz is eerder aan de rechterkant van het spectrum. Na deze persoon even gegoogled te hebben met reacties. Met andere woorden Amerikaanse game drama BS voor mensen met te weinig tijd.
Vraag mij af of Shadows nog verder uitgesteld gaat worden. Word een drukke periode zo dicht bij Monster Hunter te releasen.
https://psnprofiles.com/ShadowhunterrX
Quote:
Eerlijk gezegd weet ik niet hoe je het als ontwikkelaar goed moet doen. Square Enix bracht begin dit jaar Final Fantasy Rebirth uit.
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Een game die unaniem geprezen wordt en eigenlijk alles doet wat fans willen. Verkoopcijfers waren teleurstellend. Ook games als Octopath 2 en Triangle Strategy waren geen succes.
Gepost door: Hercule op 03-10-2024 16:53
Nou ja, waarschijnlijk dus niet interessant genoeg voor gamers om er met volle prijs in te springen. Ik zie trouwens ook dat Final Fantasy Rebirth alleen voor PS5 is, waarom zou je je als ontwikkelaar ook beperken tot 1 platform tegenwoordig. Je moet ook een beetje weten waar je klanten liggen. Durf te wedden dat als ze een PC release hadden en de game gewoon op Steam gepleurd hadden met wat achievements dat verkoopcijfers er heel anders uitzien.
Als ontwikkelaar doe je het redelijk snel goed, zolang je maar geen rare dingen gaat doen om mensen te beperken. Kijk naar Palworld, Vampire Survivors en Elden Ring. En soms ligt het ook aan de marketing en naamsbekendheid. Octopath en Triangle Strategy zeggen mij dus niks en zie ook niemand om mij heen hyped voor de games. Maar een Final Fantasy had echt wel een succes kunnen zijn. Assassin's Creed Shadows kan ook echt wel een succes zijn, maar ga niet rare dingen doen en geef gewoon een goede (dus zonder super veel bugs) game uit.
Star Wars Outlaws kunnen mensen zeggen wat ze willen met betrekking over wat je leest op X enz. Maar uiteindelijk komt het altijd terug op plezier van de game en ik had gewoon geen plezier in de game. Game was saai en de AI werkte niet goed. Al dat andere boeit mij niet eens zo als het een bepaalde idee pusht, zolang het maar een vermakelijke game is en dat mis je tegenwoordig toch bij best veel games.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Quote:
Hij is denk het beste voorbeeld van wat er mis is met grifters. Heeft nog nooit een game voltooid, is nu al jaren bezig met een demo en creëert alleen maar drama online. Je hebt verder nog learning the law en een smash dude ofzo. Het zogenaamde drama rondom Assassin Creed wordt gevoed door dit soort mensen [..]
Ik zie je dit vaker posten over Grummz, wat is jouw aversie tegen hem?
Gepost door: Monokuma op 04-10-2024 14:31
Ik zie je dit vaker posten over Grummz, wat is jouw aversie tegen hem?
Gepost door: Monokuma op 04-10-2024 14:31
Ben jaren Patreon geweest van Colin Moriarty die niet bepaald links is maar verder gewoon goede content maakt. Nog steeds heeft hij de beste gaming Podcasts.
Quote:
Vergeet ook Nintendo niet. Het is nog altijd mogelijk dat Switch 2 maart/april komt. Dat kan ook invloed hebben op mogelijke beslissingen
Vraag mij af of Shadows nog verder uitgesteld gaat worden. Word een drukke periode zo dicht bij Monster Hunter te releasen
Kuma!
Quote:
Ik denk dat er wel interesses zijn. Maar dat het niet de juiste momenten zijn. Want anders zouden de verkoopcijfers heel erg tegenvallen.[..]
Nou ja, waarschijnlijk dus niet interessant genoeg voor gamers om er met volle prijs in te springen. Ik zie trouwens ook dat Final Fantasy Rebirth alleen voor PS5 is, waarom zou je je als ontwikkelaar ook beperken tot 1 platform tegenwoordig. Je moet ook een beetje weten waar je klanten liggen. Durf te wedden dat als ze een PC release hadden en de game gewoon op Steam gepleurd hadden met wat achievements dat verkoopcijfers er heel anders uitzien.
Als ontwikkelaar doe je het redelijk snel goed, zolang je maar geen rare dingen gaat doen om mensen te beperken. Kijk naar Palworld, Vampire Survivors en Elden Ring. En soms ligt het ook aan de marketing en naamsbekendheid. Octopath en Triangle Strategy zeggen mij dus niks en zie ook niemand om mij heen hyped voor de games. Maar een Final Fantasy had echt wel een succes kunnen zijn. Assassin's Creed Shadows kan ook echt wel een succes zijn, maar ga niet rare dingen doen en geef gewoon een goede (dus zonder super veel bugs) game uit.
Star Wars Outlaws kunnen mensen zeggen wat ze willen met betrekking over wat je leest op X enz. Maar uiteindelijk komt het altijd terug op plezier van de game en ik had gewoon geen plezier in de game. Game was saai en de AI werkte niet goed. Al dat andere boeit mij niet eens zo als het een bepaalde idee pusht, zolang het maar een vermakelijke game is en dat mis je tegenwoordig toch bij best veel games.
Gepost door: Josplays op 04-10-2024 15:15
Nou ja, waarschijnlijk dus niet interessant genoeg voor gamers om er met volle prijs in te springen. Ik zie trouwens ook dat Final Fantasy Rebirth alleen voor PS5 is, waarom zou je je als ontwikkelaar ook beperken tot 1 platform tegenwoordig. Je moet ook een beetje weten waar je klanten liggen. Durf te wedden dat als ze een PC release hadden en de game gewoon op Steam gepleurd hadden met wat achievements dat verkoopcijfers er heel anders uitzien.
Als ontwikkelaar doe je het redelijk snel goed, zolang je maar geen rare dingen gaat doen om mensen te beperken. Kijk naar Palworld, Vampire Survivors en Elden Ring. En soms ligt het ook aan de marketing en naamsbekendheid. Octopath en Triangle Strategy zeggen mij dus niks en zie ook niemand om mij heen hyped voor de games. Maar een Final Fantasy had echt wel een succes kunnen zijn. Assassin's Creed Shadows kan ook echt wel een succes zijn, maar ga niet rare dingen doen en geef gewoon een goede (dus zonder super veel bugs) game uit.
Star Wars Outlaws kunnen mensen zeggen wat ze willen met betrekking over wat je leest op X enz. Maar uiteindelijk komt het altijd terug op plezier van de game en ik had gewoon geen plezier in de game. Game was saai en de AI werkte niet goed. Al dat andere boeit mij niet eens zo als het een bepaalde idee pusht, zolang het maar een vermakelijke game is en dat mis je tegenwoordig toch bij best veel games.
Gepost door: Josplays op 04-10-2024 15:15
Het probleem met FFXVI is dat het een PS5 exclusive was. En Sony heeft geld erop gegooid in de hoop dat veel mensen een PS5 zouden halen voor FFXVI. Probleem is dat veel mensen het niet als een reden zagen, want ja, veel mensen zitten nog met de PS4 en zien geen reden om over te stappen omdat 1. de prijs voor de PS5 (nog voor deze mensen) te hoog is en 2. er niet genoeg games zijn om de overstap te maken(want veel titels zijn niet interessant voor hen, of komen nog op de PS4 uit).
Natuurlijk kan je PC sales erbij pakken. Maar gaat dat echt helpen? Want daar ben je ook beperkt met wat mensen willen/vinden. En als het daar ook niet veel verkoopt, dan zijn de problemen er nog altijd.
Met Rebirth denk ik ook hetzelfde. Er zijn veel exemplaren van Remake verkocht op de PS4. Iedereen kon weten dat er een trilogy zou komen en dat er een nieuwe deel in de maak was. Probleem was zoals met FFXVI, het is een PS5 exclusive en niet veel mensen zijn overgestapt naar de PS5. Dus uiteindelijk kan je alleen sales pakken van de bestaande PS5 gebruikers. Maar niet alle PS5 gebruikers gaan gelijk een nieuwe game kopen. Het moet hen ook aanspreken en/of reden geven om het te kopen. En als je onder de PS5 mensen ook mensen hebt die Remake (nog) niet hebben gespeeld, dan is het inderdaad moeilijk om deel 2 te spelen.
Vergeet ook niet dat de groep "Hardcore gamers"/"Game enthousiast" niet heel groot is. Want men denkt dat deze groep heel groot lijkt te zijn. De echte grote groep is de mainsteam gamers. Maar deze groep wordt naar de andere kant geduwd. Want de jonge generatie, de jeugd van tegenwoordig, spelen liever games zoals Roblox, Fortnite e.d. Omdat ze dat veel leuker vinden. Zelfs Minecraft bleef jaren nog populair. Alleen omdat de engagement in dat doelgroep nog groot was. Vroeger zou je als kind stoer overkomen als je de nieuwste Playstation game zou hebben. Tegenwoordig zie je dit alleen nog bij (jong) volwassen. Zelfs op PC heb je ook gescheiden groepen. Want veel mensen spelen toch alleen F2P games of hoppen alleen op een game als dat op het moment populair is(door een bekende iemand of omdat mensen er opeens over praten zoals met Palworld wat eerst populair was, maar tegenwoordig niemand erover hoort praten). Andere "mainstream" gamers spelen dan de games die ieder jaar uitkomen. Zoals EAFC en COD.
Het probleem met Square-Enix is dat ze nooit de juiste marketing gebruiken en nooit de juiste keuze maken om hun games aantrekkelijk te maken. Maar dit alles heeft ook met geld te maken. Want als ze games multiplatform uitbrengen, maar de games verkopen op andere platforms voor geen reet(zoals Xbox of Switch). Dan helpt het ook niet. En als je een game exclusief voor een platform maakt(PS of Switch), dan moet het ook de sales target halen om zich ook succesvol te noemen. Wanneer dat niet gehaald wordt, dan kan je ook afvragen of het de juiste keuze was om de game op dat platform exclusief te maken. Of misschien was het niet de juiste moment om de game uit te brengen?
Nu met de PS5 Pro vraag ik mij echt af of Sony probeert meer mensen binnen te halen om een console te halen. Of dat ze denken dat ze nog de "hardcore gamers"/"game enthousiast" kunnen afknijpen totdat ze niets meer willen betalen. Want een grote groep, die nog op de PS4 zitten, gaan niet zo snel een Pro kopen. En ze gaan ook niet n.a.v. de Pro, de Slim halen als ze nog van mening zijn dat €550 nog te duur is.
En over Shadows. Het uitstellen is door 2 redenen(eigenlijk 3, maar stricte deadline heeft als gevolg dat de game niet top/perfect functioneert). De game bugt als het ware(dus de game is niet optimaal te spelen). En het aanpakken van Japanse culturele authenticiteit. Inside-Gaming heeft er een aritkel over de delay van de game.
Quote:
Het heeft helemaal niks met de heisa rondom Yasuke. En woke dit en dat. En dat een groep gamers de game laten zitten.So why was Shadows delayed? It’s a complicated question without a single answer, but it boils down to a strict development timeline, polishing, and addressing the Japanese community’s cultural and historical accuracy concerns.
Men is altijd ontevreden over Ubisoft. En waar is men vaak ontevreden over Ubisoft? Dat de games als een halve game aanvoelt, dat ze extra content aansmeren d.m.v. season passes terwijl ze eigenlijk onderdeel van de volledige game moeten zijn, dat ze vaak games uitbrengen die ze na de release of zelfs op de dag van de release patchen met bugfixes. Mensen zijn de release van AC Unity vergeten wat een shitshow voor veel mensen was. Shadows kon de Unity van deze generatie worden als ze de game nu, zoals hij nu was, hadden uitgebracht.
Dat Ubisoft nu alles omgooit met pre-orders, game op Steam gooien etc. is alleen een wanhoopactie omdat Ubisoft in de problemen is vanwege de lage aandelen en de verkoopcijfers van andere games die alleen maar tegenvallen. Maar als dit allemaal niet was gebeurd, dan had Ubisoft net als met de andere games, Shadows op de oude releasedatum uitgebracht, gingen mensen op release klagen dat het allemaal een sh*tshow is omdat de game bugt als een malle, dat Ubisoft weer de zoveelste keer met latere patchfix komt en z'n excuses aanbiedt etc. etc. We kennen de hele riedeltje wel.
En over Yasuke. Ze hebben mensen binnengehaald om te kijken hoe ze Yasuke op de juiste manier in de game kunnen presenteren. Dus misschien zal hij nu een minder belangrijke persoon worden in de game? Maar het kan zijn dat ze straks op de juiste manier Yasuke willen presenteren. Dus of Yasuke uit de game is geschapt, dat mogen mensen op hun buik schrijven .
Where am I Playstation Showcase? 🤡
https://nl.ign.com/ubisoft-ps4/153494/news/ubisoft-leiding-en-tencent-overwegen-naar-verluidt-overname-nu-de-ontwikkelaar-flink-in-de-problemen
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays
Is natuurlijk een gerucht, dus hecht er zoveel waarde aan als je wil: Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays