Tot nu toe alles ontvangen wat ik besteld heb.
Quote:
Ja, ik ook. Komt ook vandaag.
Zie net in mailtje DHL dat vandaag Oddworld bezorgd word , dus komt toch nog binnen. Had het eigenlijk niet meer verwacht ... Nog meer mensen verzend bericht gehad ?
Gepost door: Ripley op 17-11-2020 08:27
Gepost door: Ripley op 17-11-2020 08:27
🇺🇦 💙💛
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Ja zeker waar. Beetje jammer voor m'n giveaway.. gelukkig heb ik nog een backup item voor Romeetje.
Haha ja en terecht Vooral die gast met dozen vol.
Gepost door: ktugach op 02-12-2020 13:32
Gepost door: ktugach op 02-12-2020 13:32
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
You made a mistake, own it!!
@Doobieters
Da's lief
Zie ze er wel voor aan dat ze dan alsnog een rekening sturen en wat daar al dan niet verder uit voort komt als je niet betaald...
#team ☕ #team 🍕 + 🍍
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Ze mogen het wel doen. Gezien het om een prijsfout gaat, kan Wehkamp nog een factuur sturen met de eis dat het correcte bedrag wordt betaald of dat Doobieters(en andere mensen) de bestelling retourneren.Je hebt toch een betaalbewijs dat bevestigd dat je het gevraagde bedrag (bij aankoop) betaald hebt. Ik zie niet hoe ze na het leveren wettelijk nog iets kunnen doen.
Gepost door: DQMJ op 02-12-2020 13:55
Gepost door: DQMJ op 02-12-2020 13:55
Quote:
Dus je kan tegenwoordig beter uitkijken wanneer je iets met prijsfout koopt. Mocht je het kopen, hou het voor de zekerheid nog in de verpakking en wacht af totdat je niks van de webwinkel hoort. Meeste webwinkels kijken nog door de vingers en accepteren hun verlies. Maar andere webwinkels accepteren het niet en nemen gelijk contact op.Mag een prijsfout worden teruggevorderd?
Dus nou heb je die mooie laptop van €1500,- voor maar €10,- binnen, maar mag de webshop nog een factuur nasturen of eisen dat je het product retourneert? Ja, in principe mag dat als er dus geen geldige overeenkomst is. De webshop kan en mag dit doen, zo is recentelijk gebleken uit een rechtzaak tussen de Bijenkorf en een klant. In dat geval had de klant een ketting besteld van €40.200 voor €402.
Pas na twee jaar is de zaak officieel verjaard en mag je het artikel houden. Echter, als het bedrijf al weet dat het om een prijsfout gaat maar er geruime tijd niks mee doet is de kans groot dat ze het product niet meer terug kunnen vorderen. Bijvoorbeeld als bijna alle bestellingen zijn geannuleerd, maar de reeds geleverde bestellingen niet (binnen een redelijke termijn) worden teruggevorderd. De webwinkel is dan wel op de hoogte van de fout maar ze kiezen om er niets aan te doen (rechtsverwerking).
Dus nou heb je die mooie laptop van €1500,- voor maar €10,- binnen, maar mag de webshop nog een factuur nasturen of eisen dat je het product retourneert? Ja, in principe mag dat als er dus geen geldige overeenkomst is. De webshop kan en mag dit doen, zo is recentelijk gebleken uit een rechtzaak tussen de Bijenkorf en een klant. In dat geval had de klant een ketting besteld van €40.200 voor €402.
Pas na twee jaar is de zaak officieel verjaard en mag je het artikel houden. Echter, als het bedrijf al weet dat het om een prijsfout gaat maar er geruime tijd niks mee doet is de kans groot dat ze het product niet meer terug kunnen vorderen. Bijvoorbeeld als bijna alle bestellingen zijn geannuleerd, maar de reeds geleverde bestellingen niet (binnen een redelijke termijn) worden teruggevorderd. De webwinkel is dan wel op de hoogte van de fout maar ze kiezen om er niets aan te doen (rechtsverwerking).
Voor dat laatste is natuurlijk de vraag of je zin hebt om een rechtszaak te starten en moet je hopen dat je deze rechtszaak ook gaat winnen.
Ik neem aan dat Doobieters iets van 2 exemplaren heeft gekocht en niet een groot aantal(of heb ik het mis?). Maar helaas zijn er altijd mensen die misbruik maken van dit soort acties. Ja. Je kan zeggen "Ik gebruik het om hoesjes te vervangen". Maar je koopt alsnog een grote aantal games. En door dit soort dingen zorg je juist ervoor dat webwinkels sneller geneigd zijn om de bestellingen terug te vragen i.p.v. dat ze de mensen met een exemplaar door de vingers zien.
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Kennen jullie het verhaal nog van For Honor van 42 cent? Wehkamp is iedereen aan het nabellen blijkbaar
Gepost door: Doobieters op 02-12-2020 13:31
Gepost door: Doobieters op 02-12-2020 13:31
Ja ze hadden mij ook gebeld. Alleen toen meteen dag erna. Gelukkig had ik het op achteraf betalen besteld en naar een afhaal punt laten bezorgen. Had nog wat Axe deodorant en douchegel bijgedaan voor de gratis verzending. Dus ik zei. "Prima geen probleem. Dan laat ik het liggen bij de afhaal punt. Jammer, wou ze gebruiken als reserve hoesjes" kreeg als antwoord "Ja maar de Axe kunt u toch nemen?"
Wel laat trouwens dat ze jou nu pas bellen.
Quote:
En nu?Kennen jullie het verhaal nog van For Honor van 42 cent? Wehkamp is iedereen aan het nabellen blijkbaar
Gepost door: Doobieters op 02-12-2020 13:31
Gepost door: Doobieters op 02-12-2020 13:31
[ Verloting For Honor PS4
Maar Mehkamp is wel heel erg gaar hoor... is de 2e keer dat ze voor deze prijs verkopen... Snap het wel als je 9 stuks hebt gekocht 😜.
Maar ook bij 1 exemplaar iedereen bellen..
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "