Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

NieR: Automata & Replicant [Algemeen Topic]

[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20 (20) [Eind]
Doobieters
Door Doobieters (25990 reacties) op 14-07-2021 22:20
Quote:
[..]
Zodra je de shopping district binnenkomt ga naar rechts en dan zie je een trap, die loop je af en dan kom je bij een watermolen. Nog een trap naar beneden staat als het goed is een man met een boot. Mocht hij er niet staan dan kan het zijn dat je eerst naar seafront moet.
Gepost door: Kimbolie12 op 14-07-2021 22:18
Ja, die staat er.. en waar moet ik dan naartoe met die boot?
Ahoy there, crew! It's me, your brudder from anudder rudder!
Kimbolie12
Door Kimbolie12 (2131 reacties) op 14-07-2021 22:24
Quote:
[..]
Ja, die staat er.. en waar moet ik dan naartoe met die boot?
Gepost door: Doobieters op 14-07-2021 22:20
Ehmmm... waarschijnlijk naar die ancient shrine?
Doobieters
Door Doobieters (25990 reacties) op 15-07-2021 12:04
Nieuwe patch voor Automata voor de PC gaat vandaag live:

Changes made

Borderless Video Settings
Borderless video settings have been implemented.
Fidelity FX
A Fidelity FX CAS feature has been added.
HDR
The system will now detect whether HDR has been activated in the Windows display settings, and automatically boot the game in HDR mode if it has.
Anti-aliasing
Adjustments to the anti-aliasing functionality
UI textures (4K)
Approximately 270 UI textures for icons, backdrops and UI elements etc. now support 4K resolutions.
Cut scenes
The bit rate has been improved and all pre-rendered cut scenes adjusted, so they will now play in 60FPS and display in the correct aspect ratio without stretching the picture.
Global illumination
A new “Global illumination” feature has been implemented. This can be set to three different levels; High, Medium or Low.
Ambient occlusion/ bloom
The rendering targets for ambient occlusion and bloom effects have been changed to dynamic resolution based on the game’s resolution.

Bug fixes

It is now possible to switch between recently selected display modes for screenshots, such as between full screen and windowed mode or between borderless and windowed mode, by pushing the Alt + Enter keys together.
The mouse cursor is no longer displayed when using a game pad controller.
The frame rate has been stabilized at 60FPS under default settings.
Other stability related fixes have also been implemented.

Quote:
[..]
Ehmmm... waarschijnlijk naar die ancient shrine?
Gepost door: Kimbolie12 op 14-07-2021 22:24
Ik zat even niet op te letten bij de cutscene en wist niet waar ik naartoe moest. Ancient Shrine? Ik ga wel even googlen of een stukje walkthrough kijken.
Ahoy there, crew! It's me, your brudder from anudder rudder!
Kimbolie12
Door Kimbolie12 (2131 reacties) op 15-07-2021 13:40
Quote:
Nieuwe patch voor Automata voor de PC gaat vandaag live:

Changes made

Borderless Video Settings
Borderless video settings have been implemented.
Fidelity FX
A Fidelity FX CAS feature has been added.
HDR
The system will now detect whether HDR has been activated in the Windows display settings, and automatically boot the game in HDR mode if it has.
Anti-aliasing
Adjustments to the anti-aliasing functionality
UI textures (4K)
Approximately 270 UI textures for icons, backdrops and UI elements etc. now support 4K resolutions.
Cut scenes
The bit rate has been improved and all pre-rendered cut scenes adjusted, so they will now play in 60FPS and display in the correct aspect ratio without stretching the picture.
Global illumination
A new “Global illumination” feature has been implemented. This can be set to three different levels; High, Medium or Low.
Ambient occlusion/ bloom
The rendering targets for ambient occlusion and bloom effects have been changed to dynamic resolution based on the game’s resolution.

Bug fixes

It is now possible to switch between recently selected display modes for screenshots, such as between full screen and windowed mode or between borderless and windowed mode, by pushing the Alt + Enter keys together.
The mouse cursor is no longer displayed when using a game pad controller.
The frame rate has been stabilized at 60FPS under default settings.
Other stability related fixes have also been implemented.

[..]
Ik zat even niet op te letten bij de cutscene en wist niet waar ik naartoe moest. Ancient Shrine? Ik ga wel even googlen of een stukje walkthrough kijken.
Gepost door: Doobieters op 15-07-2021 12:04

Ja volgens mij is het de eerste stop met die boot na je dorp. Het is een soort grot als ingang en daarna die ruïne waar je Weiss vandaan haalde aan het begin.
[Begin]  |14|15|16|17|18|19|20 (20) [Eind]